Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 252 van de 515 [ 12851 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255 ... 515  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Veel moeten afvallen...

 
Profiel   

Nou dan ram ik meteen er een tegenslag in....
Ik zou niet snoepen deze week, de zak M&M's verteld mij dat het niet gelukt is....

Ik ben inmiddels 2kg kwijt en moet er nog 20...
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-21 22:12 



 
Profiel   

Ik voel me zeker niet bezwaard door de succesverhalen. Dat bewijst me alleen maar dat het dus wel kan *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-21 05:48 



 
Profiel   

Ivy_power 89 :(:) je bent in ieder geval een stuk op weg *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-21 05:59 



 
Profiel   

ivy_power89 schreef
Nou dan ram ik meteen er een tegenslag in....
Ik zou niet snoepen deze week, de zak M&M's verteld mij dat het niet gelukt is....

Ik ben inmiddels 2kg kwijt en moet er nog 20...

Vallen en weer opstaan. Mooi dat die 2 kilo eraf is, op naar de volgende kilo's *\o/*

Misschien is een week lang helemaal niet snoepen ook wel gewoon teveel gevraagd. Voor mij in ieder geval wel. Ik sta mezelf toe om één zak chips per week te eten (dat is mijn favoriete snack)... En daar doe ik het goed op. Het is even zoeken wat voor jezelf werkt. Maar alles ontzeggen werkt voor mij vaak averechts.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-21 07:35 



 
Profiel   

Ispslonka :(:). Gewoon delen hoor!

@ivy :(:). Ik heb gisteren ook zitten snoepen tijdens filmavond met 2 vrienden.. wel minde eens normaal, maar m’n moeder had ook taart gekocht voor Moederdag :') .

Ik blijf dat soort dingen lastig vinden. Gelukkig eet ik niet dagelijks taart, maar toch vind ik dat soort dingen lastig..

[ img ]
Gisteren wel lekker met de Oma op pad geweest :).

[ img ]
En kleine Brutus vindt Mona heeel lief, Mona weet het nog niet _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-21 08:05 



 
Profiel   

Herkenbaar Es_ther. Ik bedenk tegenwoordig maar of ik er echt zin in heb, dan neem ik een klein stukje, en anders heb ik inmiddels geleerd om heel beleefd nee tegen zeggen. Vind ik bij taart makkelijker, want ik vind lang niet alles echt lekker. Gisteren buffet lunch waarbij iedereen wat lekkers had meegebracht, van couscous salade tot kaasjes, kippenboutjes etc, dat vind ik dus echt lastig om niet te blijven eten >;)

Na een iets te Bourgondisch weekend dus maar weer ff een paar balans dagen voor mijn vakantie donderdag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-05-21 06:34 



 
Profiel   

Ik hou ook niet zo van taart :') . Helemaal slagroomtaart niet en slagroom in het algemeen. Slagroom vind ik echt kcal verspilling, want het voegt voor mij niks toe qua smaak

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-05-21 06:51 



 
Profiel   

Hier wil ik er ook nog graag 15 kwijt. Maar deze willen mij niet kwijt. Ben wel 50 kwijt in totaal.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-05-21 06:57 



 
Profiel   

Romeo2007 schreef
Hier wil ik er ook nog graag 15 kwijt. Maar deze willen mij niet kwijt. Ben wel 50 kwijt in totaal.

Wow! 50 is echt super netjes zeg!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-05-21 06:58 



 
Profiel   

Wow 50 kilo, wat knap dat je al zoveel kwijt bent!

Ik hou ook niet van slagroom of slagroomtaart, ik heb meer moeite met hartige dingen afslaan zoals dat lunchbuffet van Gaucho. Klinkt heerlijk!

Hier qua eten best een prima weekend gehad, vandaag op de fiets naar kantoor dus ook wat extra beweging. Is maar 4km enkele reis, maar toch. Als ik thuis werk fiets ik ze niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-05-21 08:00 



 
Profiel   

Weekend was prut. :')

Maar we starten de week goed. Heb goede hoop dat de sportscholen weer open gaan dus heb een abonnement afgesloten voor over twee weken. Daar zit ook zwemmen bij inbegrepen! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-05-21 09:05 



 
Profiel   

Oeh Nice! Ik hoop het zo. Dat de binnen sportscholen weer open mogen snel.. ze hadden het op eind mei, maar ben benieuwd :') .

Ik heb spierpijn van boulderen gisteren. Iets te veel uitgesloofd _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-05-21 09:08 



 
Profiel   

Goed vooruitzicht @Roosch :D

Ik hoop ook dat we gauw weer naar de sportschool kunnen. Ik sport wel thuis, maar mis dat sociale van de groepslessen wel. Dus ik sluit graag weer zo snel mogelijk aan. En als ik dan ook eindelijk weer eens kan zwemmen met die kleine man, word ik helemaal gelukkig <3

@Es_ther, staat nu voor vanaf 18 mei gepland.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-05-21 09:08 



 
Profiel   

Wat een rust hier... Iedereen de week goed begonnen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-21 07:38 



 
Profiel   

Ola!

Ja hier prima hoor. Maandag flink stuk gewandeld (hadden beide zin in chips, en dus in plaats van chips eten zijn we gaan wandelen).
Gisteren wel een beetje gesnoept, maar wel bij de pony’s actief geweest.

Morgen gaan we een weekendje naar Zeeland, dus ben benieuwd qua eten enzo!

En, we hebben kittens op stal!
[ img ]
Als we goed tellen zijn het er 5, maar moeders lag er lekker bovenop :+.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-21 07:41 



 
Profiel   

Ahhhh kittens <3

Goede keuze om dan een rondje te gaan wandelen. Een weekendje naar Zeeland klinkt goed. Nog plannen daar ook?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-21 07:56 



 
Profiel   

Kittens! <3

Ik was maandag op de fiets naar kantoor en 's avonds nog een buitenritje gemaakt, gisteravond 5km gewandeld, prima start van de week.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-21 08:04 



 
Profiel   

Ik lig al vanaf zondag plat....
Meteen corona test gedaan maar die was negatief gelukkig, heb gewoon een fikse verkoudheid met koorts.
Inmiddels ook prednison en een AB kuur (ik heb astma en snel last) vanmorgen op de weegschaal zag ik de gevolgen van de prednison direct....
Dus ik sla deze week wel even over whaha

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-21 09:01 



 
Profiel   

Sterkte Ivy_power.

Hier was de weegschaal gelukkig niet erg van slag van de Baklava en andere zoete lekkernijen van gisteren :D vanmorgen heerlijk hard gelopen, gaat steeds makkelijker. Morgen vakantie, lunch onderweg op het terras al gereserveerd :)

En meteen voor na de vakantie een abonnement afgesloten voor de luxe sportschool hier, die hadden een mooie heropeningsactie. Ook met sauna / zonnebank / zwembad etc.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-21 10:27 



 
Profiel   

gaucho schreef
Sterkte Ivy_power.

Hier was de weegschaal gelukkig niet erg van slag van de Baklava en andere zoete lekkernijen van gisteren :D vanmorgen heerlijk hard gelopen, gaat steeds makkelijker. Morgen vakantie, lunch onderweg op het terras al gereserveerd :)

En meteen voor na de vakantie een abonnement afgesloten voor de luxe sportschool hier, die hadden een mooie heropeningsactie. Ook met sauna / zonnebank / zwembad etc.

Kijk, dat klinkt als mooie vooruitzichten. Vakantie *\o/*
En sportschool is natuurlijk ook heel fijn weer.

Ik kijk eigenlijk vooral uit naar weer zwemmen met mijn kleine mannetje.
Hij geniet daar zo onwijs van. Zo snel als het kan plonsen en spetteren we weer in dat bad _/-\o_

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-21 10:32 



 
Profiel   

Beterschap Ivy!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-21 10:45 



 
Profiel   

Ahh beterschap! Mooi zuur!!

Ik heb de grootste moeite op het rechte pad te blijven met inmiddels een kerel die kan eten wat ie wil zonder aan te komen. Ook met koken is dat gewoon echt een uitdaging, waar ik eerder alleen voor mezelf kookte en alles afwoog is het nu echt anders sinds kort.


Het is niet zo dat ik ben aangekomen echt maar zo vlot als ik had gewild gaat het niet meer. En die uitdagingen af en toe.. :')

Ik kijk ernaar uit om te kunnen beginnen met sporten in de sportschool. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-21 11:27 



 
Profiel   

Jippie.....de sportscholen en zwembaden weer open. Betere motivatie is er toch niet.
Grappig om te lezen dat ik niet de enige ben die de afweging maakt of calorieën het waard zijn :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-21 13:43 



 
Profiel   

Fijne vakantie Gaucho!

Beterschap Ivy :(:).

Ah Roos, herkenbaar. Ik had zo’n ex :') . Vreten als een bootwerker en niet aankomen.

En jaa *\o/* ! Hoeven we niet zo te plannen met klimmen wanneer het droog is :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-21 13:54 



 
Profiel   

Roos is het een nieuwe kerel? Dan sport je het er vast weer af :P

Ik houd me even rustig, kan niet lekker sporten en voel me ook niet goed door pijnaanvallen. Operatie duurt nog wel 6 weken. Blijf wel stabiel, voor nu vind ik het even gezegend.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-21 21:17 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 252 van de 515 [ 12851 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255 ... 515  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen