Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 53 van de 79 [ 1958 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 79  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[Foto] 2020 veulens

 
Profiel   

Dank je :) haar kont is iets van 1.45 schat ik, haar schoft momenteel iets lager :+
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-21 21:27 



 
Profiel   

Ik stem ook op Parker voor de titel hunk van dit topic :') <3

Rosie met haar heerlijke stippel billen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-21 21:45 



 
Profiel   

Wat vreselijk Mi-amore, heel veel sterkte. Een herseninfarct, dat bedenk je toch niet... Denken ze dat het verband houdt met het eerdere ziek zijn? Of heb je gewoon dubbelop gigantische pech gehad?



Loulou, ik moest zo lachen om jouw opmerking over de touwtjes in combinatie met jouw jaarling. Ik wist niet dat er nog meer van die mafkezen waren! Phinne is echt dol op touwtjes, ze staat er heerlijk tijden op te kauwen :j Het halstertouw van haar vriendinnetje is wel echt favoriet, als ze ziet dat ik die bij me heb komt ze direct met een flink tempo aanlopen. Tijdens het eten staat ze vast met een touw, het is voor haar dan echt een enorme opgave om zich langer dan 2 minuten op haar eten te concentreren, dan wordt er tussendoor weer even op het touwtje gekauwd en dan gaat ze weer verder met haar voer :D Echt, het is nooit saai met deze malloot haha!

Edit, dit dus haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-21 22:04 



 
Profiel   

Gelukkig ben ik niet de enige met een touwknauw mafkees _O-

Knappe rosie!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-21 20:11 



 
Profiel   

Wat groeien ze allen hard! En leuk om te zien dat ze allen van de zon genieten nu (eindelijk)!! <3

Die van mij groeit ook hard. De 1.50 al ruim gepasseerd en nog steeds flink kont hoog. Ze was eindelijk de hele tijd ook erg schraal ondanks bijvoeren en alles, maar langzaam lijkt het nu wat meer aan te komen. :):)

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

En 5 maanden geleden
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-21 07:36 



 
Profiel   

Zo leuk om al die jaarlingen voorbij te zien komen
Hierbij ook een fotootje van Phylano & Nemo

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-21 20:48 



 
Profiel   

Lotte_wessel: is ze goed ontwormd? als dat zo is, dan komt het vast wel goed.

Phylano ziet er goed uit, knap paard!

Wat een heerlijke bos manen heeft je pony :D <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-21 07:26 



 
Profiel   

Ik geef sinds kort een halve kilo luzernebrok bij omdat de mijne ook wat schraal bleef. Maar ze komt mooi bij nu, kweekt spieren op rug en kont en glimt je tegemoet. Ze had dat beetje extra blijkbaar net nodig.
Ze groeit echt enorm :D
Ze krijgen bij ons elke dag een stuk vers gras erbij en daarnaast nog hooi en stro. Zo komt die kleine niet te kort en groeien de groten niet dicht :+
Ze scheelt niet veel meer in de hoogte met de rest. De breedte moet nog wel verder groeien :D
En ze glimt je tegemoet {:}
De bonte rechts.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-21 10:41 



 
Profiel   

loulou schreef
We hebben ons hooi weer binnen, dus de paarden mochten net op de grote wei. Liv ging even lekker vol gas.
Ze is momenteel een beetje uit verhouding, maar nog steeds niet echt een naarling. Vind ik tenminste, ik ben misschien bevooroordeeld :')


[ [url=m/kUw78U.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/1161oG.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/2q7dxV.jpg]Afbeelding[/url] ]

zoek de verschillen

[ [url=m/kKyFlW.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/xRICYp.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/nrSgng.jpg]Afbeelding[/url] ]

gras eten of rennen, moeilijk kiezen :D


[ [url=m/lxzzr3.jpg]Afbeelding[/url] ]


Prachtig paard wordt dat ook zeg!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-21 13:14 



 
Profiel   

kevinsky schreef
Ik stem ook op Parker voor de titel hunk van dit topic :') <3

Rosie met haar heerlijke stippel billen :D


Jullie mogen ook allemaal stemmen op Polletje voor de grootste "mazzelpik troffee".
We zijn vandaag op controle geweest in Bodegraven. Foto's gemaakt van de sprongen en het resultaat was nog beter dan verwacht!.
Hij mag nu nog een paar weken in de loopstal en daarna terug de groep in. 30 juli en in oktober nog een keertje inspuiten om het kapsel zo dun mogelijk te maken. Maar dat is echt "schoonheid". De gewrichten zien er top uit. Goede prognose als sportpaard. (Als ie zich verder heel houdt in de opfok natuurlijk).
Helemaal heppiedepeppie hier. *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-21 13:19 



 
Profiel   

Wat een knapperds zijn het niet toch allemaal!! Heerlijk om al die foto’s te zien!

Wat een super nieuws van Pol!! Hij verdiend die trofee :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-21 13:30 



 
Profiel   

Super babootje!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-21 13:38 



 
Profiel   

Wat fijn zeg

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-21 13:42 



 
Profiel   

Trouwens ik heb hier nog een emmer podocare staan. Bijna vol nog. Die is overgebleven van verleden jaar. Houdbaarheidsdatum is eind van deze maand zag ik maar kan best nog wat opgerekt natuurlijk.
Voor de liefhebber (misschien heeft iemand hier een veulen gefokt) gratis afhalen of tegen verzendkosten opsturen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-21 13:44 



 
Profiel   

Ik heb de camera weer meegenomen. Ze is eindelijk door haar veulenpluis heen :+
Glimworm :D
[ITP] Het was weer de 10e - Zilveren boktveulen Noura en Jim

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-21 19:58 



 
Profiel   

Wauw wat is Noura knap onder haar wintervacht vandaan gekomen! <3 Die slaat ook de jaarlingfase over denk ik. Alle andere jaarlingen zien er ook goed uit :D

Manu vorige week

[ img ]

[ img ]

[ img ]

En haar moeder (mijn andere pony <3 )

[ img ]

En haar volle zusje van dit jaar (niet van mij :P )

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-21 10:16 



 
Profiel   

Wat een super nieuws babootje!

Noura is erg knap in haar zomervacht!

Manu ziet er ook super uit!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-21 22:30 



 
Profiel   

Helaas de keuze gemaakt om nemo te koop te zetten omdat we gaan stoppen met de minifokkerij
[ img ]

[ img ]

Nog even een throwback fotootje <3
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-21 13:04 



 
Profiel   

Wat een aparte! Heel schattig <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-21 13:38 



 
Profiel   

Even een update plaatsen, het is weer even geleden. Onze vriend Idalgo was vorige week (9 dagen geleden) over de prikkeldraad gesprongen en helaas blijven hangen met zijn achterbenen .. Resultaat 2 lelijke vleeswonden op 1 been, en wat schaafwonden. Waren we bijna van zijn castratie wonde verlost, komt het volgende obstakel op ons pad.

Gelukkig laat hij het verzorgen goed toe. Intussen zijn de wonden mooi aan het genezen. De eerste week afgeplakt met een absorberend verband met isobetadine gel (ivm vliegen, en het echt heel lelijk was) en nu sinds enkele dagen open gelaten en honing zalf op gedaan. De wonden konden niet gehecht worden omdat het teveel verspreid was.

Niet voor gevoelige kijkers!

Spoiler:
[ img ]

Spoiler:
[ img ]

Spoiler:
[ img ]


Intussen al veel verbetering!


Spoiler:
[ img ]

Spoiler:
[ img ]


Vandaag hebben we dan Idalgo ook nog eens gemeten, hij groeit ondanks de tegenslagen toch goed. 1,42m schoft hoogte en 1.48 achterhand! *\o/* <3 Hopen dat hij de 1.55m gaat halen! We hebben nog tijd :D

Om te visualiseren, hier nog een foto van gisteren waar ik naast hem sta thv zijn kont.

[ img ]

En nog eentje met zijn maatje, maar nu staan ze helaas niet meer samen... voorlopig althans. Mijn paard doet niet anders dan hem proberen dekken ... Nochtans is hij al 8 weken geruind :D

[ img ]



Ik zie hier intussen weer allemaal knappe veulens verschijnen !

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-21 21:08 



 
Profiel   

CharmFaith schreef
Helaas de keuze gemaakt om nemo te koop te zetten omdat we gaan stoppen met de minifokkerij
[ [url=m/eHWQLn.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/9HMLpx.jpg]Afbeelding[/url] ]

Nog even een throwback fotootje <3
[ [url=m/D6O6bu.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wat een bijzondere! Echt prachtig <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-21 10:52 



 
Profiel   

Plaatje die kleine zeg <3

Wow wat een wond :oo

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-21 11:19 



 
Profiel   

Nevermind17 schreef
Even een update plaatsen, het is weer even geleden. Onze vriend Idalgo was vorige week (9 dagen geleden) over de prikkeldraad gesprongen en helaas blijven hangen met zijn achterbenen .. Resultaat 2 lelijke vleeswonden op 1 been, en wat schaafwonden. Waren we bijna van zijn castratie wonde verlost, komt het volgende obstakel op ons pad.

Gelukkig laat hij het verzorgen goed toe. Intussen zijn de wonden mooi aan het genezen. De eerste week afgeplakt met een absorberend verband met isobetadine gel (ivm vliegen, en het echt heel lelijk was) en nu sinds enkele dagen open gelaten en honing zalf op gedaan. De wonden konden niet gehecht worden omdat het teveel verspreid was.

Niet voor gevoelige kijkers!

Spoiler:
[ [url=m/OG6Rui.jpg]Afbeelding[/url] ]

Spoiler:
[ [url=m/ctnITX.jpg]Afbeelding[/url] ]

Spoiler:
[ [url=m/w8H1lv.jpg]Afbeelding[/url] ]


Intussen al veel verbetering!


Spoiler:
[ [url=m/KocyWl.jpg]Afbeelding[/url] ]

Spoiler:
[ [url=m/bkprWR.jpg]Afbeelding[/url] ]


Vandaag hebben we dan Idalgo ook nog eens gemeten, hij groeit ondanks de tegenslagen toch goed. 1,42m schoft hoogte en 1.48 achterhand! *\o/* <3 Hopen dat hij de 1.55m gaat halen! We hebben nog tijd :D

Om te visualiseren, hier nog een foto van gisteren waar ik naast hem sta thv zijn kont.

[ [url=m/nNaI2a.jpg]Afbeelding[/url] ]

En nog eentje met zijn maatje, maar nu staan ze helaas niet meer samen... voorlopig althans. Mijn paard doet niet anders dan hem proberen dekken ... Nochtans is hij al 8 weken geruind :D

[ [url=m/feZ8nE.jpg]Afbeelding[/url] ]



Ik zie hier intussen weer allemaal knappe veulens verschijnen !


Ah dat ziet er al weer een stuk beter uit! Geneest wel snel! Hopelijk zie je er straks niets/ nauwelijks meer wat van.

Hij is ook al mooi aan het groeien! Die 1.55 haalt hij wel hoor! Hij is pas 1. Ben benieuwd hoe groot de mijne wordt, zij is nu anderhalf en bijna 1.60m. :)

[ img ]

[ img ]

De palomino is mijn 2 jarige en even groot :')
[ img ]

En ons gemaskerd bal :')
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-21 11:26 



 
Profiel   

1,5 en nu al 1.60 :wow:
Dat wordt een flinke :D

Beetje passive physio
[ img ]

En onderweg kijken naar koeien. Rare beesten joh :D
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-21 11:33 



 
Profiel   

Ik vind het echt hylarisch hoe ze in etappes kunnen groeien. Een maand geleden ging ze in de lengte.. En de afgelopen weken op het gras zijn haar billen echt mega geworden. _O-

[ img ]

<3 <3
[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-21 19:32 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 53 van de 79 [ 1958 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 79  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen