Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 490 van de 497 [ 12401 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 487, 488, 489, 490, 491, 492, 493 ... 497  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK]SMP kletstopic 3

 
Profiel   

Één goedenavond :)
Hoe gaat het met iedereen? Hier heerlijk aan het werk afgelopen dagen. Hidde vind het loswerken echt fijn, mennen staat even stil maar we hebben het beide naar onze zin. Zie hem shinen dan <3
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-21 22:12 



 
Profiel   

Ik zal eens onder m’n meelees steen uit kruipen

Wat is hidde een glimworm zeg!!

Hier gaat het onwijs goed. Sinds 2 maanden staan we op een hele fijne pension stal waar ik merk dat gigant inzettend fijn staat.

We zijn druk het wedstrijden (meetmomenten) rijden weer aan t oppakken. In 2 meetmoment fijn 4 puntjes weten te rijden. Nog 1 en dan zijn we Z startgerechtigd!!

Ook gaan we vanaf begin juli de vaardigheid oppakken. Best spannend als dressuur prikker :))
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-21 23:36 



 
Profiel   

Knappe Hidde! Wat ziet hij er goed uit <3 Binnenkort het mennen weer oppakken?

Gigant is altijd zo mooi wit. Gefeliciteerd met de winstpunten. Fijn dat je nieuwe stal zo goed bevalt. Veel veranderd ten opzichte van je oude stal?


Hier heerlijk aan het genieten van het mooie weer. Zo lekker. Willem zit goed in zijn vel momenteel wat ook erg fijn is.
Mensen nog vakantie plannen aan het maken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-21 05:56 



 
Profiel   

Ohhh Linda wat goed van jullie! Gigant ziet er ook goed uit en die laatste punten komen wel goed <3 succes! Wat leuk dat jullie weer begonnen zijn zeg, ik weet dat je het starten even niet meer deed.

Fijn dat Willem zich goed voelt :)
Nee geen vakantie plannen, ben net weer een week weg geweest naar Texel. Wij hebben meer verhuisplannen! :D

Ja ik wil wel weer het mennen oppakken, hoop dat ik daar snel de lol weer in vind..

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-21 07:36 



 
Profiel   

Leuk Texel! Mooi weer gehad ook? Wij gaan vaak een dagje naar Texel (is vlakbij), zijn echt mooie plekjes daar. September weer een week naar Terschelling, m’n favo Waddeneiland <3

Mis je het plezier een beetje momenteel in het mennen? Je mag Hidde altijd hier brengen hoor start ik wel met hem <<) Ik mis de wedstrijden en het daar naar toe trainen enorm!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-21 14:03 



 
Profiel   

Ahhhh ik vind sjors echt een schatje!!

Mijn pony's hebben echt al heel lang niet voor de sulky gestaan.....

Morgen met Ivy naar de dierenarts om foto's te laten maken van haar hoefjes.
Ze stond zaterdag ineens hoefbevangen...

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-21 15:43 



 
Profiel   

Wat ziet Hidde er goed uit!

En Gigant ook, zo mooi wit zeg <3
Dat laatste puntje komt er wel :)

Susanne, ik snap heel goed dat je de wedstrijden en training eromheen mist. Je was ook behoorlijk fanatiek natuurlijk.
Jammer dat je zo ver weg woont, je had zo met Fleur mogen starten. *D

Ivy sterkte met je pony. Zonde dat ze hoefbevangen is.

Hier is de rust wat weergekeerd, na de verandering van pony's.
Ben weer lekker met Fleurtje dressuur aan het trainen. Volgende week weer eens een dressuurwedstrijd (of meetmoment, ik weet het niet meer).
Heb er zin in!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-21 20:45 



 
Profiel   

Ik had het topic per ongeluk ontstipt :') maar probeer weer beetje mee te kletsen.

Wat heerlijk Linda! Jullie zijn goed bezig, gefeliciteerd met je winstpunten :D Wat fijn je nieuwe stal, een goede stal kan echt zo enorm bijdragen aan een blije pony.

Susanne: ik snap dat je het mennen enorm mist! Heb je geen pony op je stal om “bij te mennen” of niet? Fijn dat Willem goed in zijn vel zit! Gaat het nu wel redelijk goed met zijn gezondheid?

Ivy balen dat je pony waarschijnlijk bevangen is… sterkte ermee!

Knappe Hidde zeg, hij glimt echt tegemoet <3 balen dat de motivatie er nu eventjes niet is! Maar komt vanzelf wel weer!

Danielle: Je nieuwe Welsh is echt <3 fijn dat je weer met fleurtje gaat starten. Gaat de nieuwe ook al mee binnenkort? Of eerst een eenheid vormen?

Toliene staat nu 3,5e week bij de hengst, we gaan eerdaags scannen. Hoop zo dat ze drachtig is, en we volgend jaar een veulentje kunnen verwelkomen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-21 21:20 



 
Profiel   

Ik meld me ook weer! Ik heb wel bijgelezen maar niet de kans gehad om goed te reageren.

Op 18 mei ben ik bevallen van een dochter! Was een redelijk pittige bevalling dus mijn herstel gaat ietsjes trager dan ik had gewild. Verder gaat alles goed met ons. Mijn haflinger is helaas bevangen geraakt tijdens mijn laatste week zwangerschap. Heel raar want er was aan het eten niks veranderd en hij stond ook niet op de wei. Met Duvel gaat het goed, die gaat nu 1,5u per dag op het mini-weitje om een beetje gras te snoepen. Ik wil heel graag weer met hem aan de slag maar mijn lijf laat het nu nog niet toe.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-21 07:14 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Nelleke!! <3 Wat sneu van je Haflinger zeg!

Ivy, ook al hoefbevangen :( succes en beterschap!

Oehhh Linsey ik ben heel erg benieuwd!! Welke hengst had je gekozen??

Susanne, stal over? Kom hem zo bij je brengen :) denk dat je heel leuk met hem aan het werk kan. Woonde je maar wat dichterbij.
Ach het kan maar zo zijn dat ik morgen weer de sulky er achter knup maar het is wel lekker chill zo.
Leuk Terschelling! Moet zeggend at ik er nog nooit ben geweest, wij gaan eigenlijk altijd naar Texel (denk omdat de overtocht zo goedkoop is :)) ) Op Texel echt fantastisch weer gehad, dat eerste mooie weekend na lange regen.
Moest met Puck wel giga uitkijken voor roofdieren en met name vogels.. Een hondje van 3 kg nemen ze zo mee natuurlijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-21 09:23 



 
Profiel   

Hier een dipje kwa kreupele ponys... vanavond komt iemand kijken voor mijn maraton wagen. Het met pensioen gaan van de ponys is nu echt wel een feit.. Ik hou mijn hele nieuwe hca nog wel even. Misschien kunnen ze in de toekomst nog een stap rondje ofzo.

Succes met Ivy haar bevangenheid.

Gefeliciteerd Nelleke :-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-21 09:30 



 
Profiel   

Nelleke: gefeliciteerd met je kindje <3 Wat ontzettend balen dat je Haf juist toen ook bevangen is geraakt… Gaat het nu weer beter?

Linsey: spannend zeg, hopelijk is ze drachtig. Welke hengst heb je uiteindelijk gekozen?

Jenny: hij kan zo bij Willem staan hoor O:) Oh jeetje ja daar moet je dan inderdaad mee oppassen, soms zie je wel eens zo’n filmpje waarin dat gebeurt, lijkt me echt vreselijk want je kan niets doen :(

Patricia: wat een pech! Zo jong alles al met pensioen. Ik leef met je mee, ook al is Willem al 19. Ik heb er een tijdje om moeten “rouwen” dat hij eigenlijk zo plotseling met pensioen is gegaan.


Willem voelt zich de meeste dagen heel prima de laatste tijd! Na de zomer kijken we weer verder hoe het er dan voor staat. De hoop is dat ik uiteindelijk nog wat recreatief kan hobbelen met ‘m :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-21 10:27 



 
Profiel   

@Deemiii, super dat ze het zo oppakt.

@Jenny, Hidde straalt gewoon.

@Linda, Dat bruin tuig staat je pony wel prachtig zeg.

@Linsey, Spannend.

@Nelleke, Proficiat met je dochtertje :*

@Patricia, Ik hoop dat ze uiteindelijk toch nog iets voor je hca gaan kunnen, wat een pech.

Ik heb deze week het hoofdstel voor de mini shet binnen gehad na wat maanden geduld tot het op voorraad was. Volgende week hopelijk terug mennen met hem dus mits het niet te warm wordt natuurlijk, hij kan daar echt niet tegen.

Finn staat voor nu stil, helaas is het afwachten of hij nog voor de sulky gaat kunnen. Ik zet niet graag te veel op bokt (ivb meelezers) maar ik wil gerust in pb vertellen wat er is. Hij is voor nu goed en zoals die nu staat durf ik hopen dat hij er nog voor gaat kunnen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-21 09:25 



 
Profiel   

Ik ben happy <3 Het was maar een half uurtje, maar was met de warmte meer dan zat.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-21 20:46 



 
Profiel   

Susanne: Fontargo van Liquenda hebben we gekozen als hengst :) Fijn dat Willem wat beter gaat :)

Knappe Hidde!

Ik heb mega leuk nieuws! Toliene is drachtig <3 in april 2022 verwachten wij een veulentje :D zo enorm veel zin in! Maar eerst even genieten van een sportief zomertje nog met haar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-21 17:29 



 
Profiel   

Leuk, Hidde weer voor de sulky!

Superleuk, veulentje voor Toliene!

Ben blij dat de temperatuur weer Wat gezakt is. Was niet normaal zeg {:}

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 09:12 



 
Profiel   

Lori: hoe gaat het nu met Finn?

Jenny: heerlijk ritje zeg, gewoon lekker samen genieten <3

Linsey: wat leuk dat Toliene drachtig is, gefeliciteerd!


Afgelopen week ben ik met Willem naar het duin geweest om wat leuke foto’s te maken tijdens het gouden uurtje. Het is nog steeds een hunk, met zijn 19 jaar 8-)

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-21 08:59 



 
Profiel   

Wat een prachtige foto’s Susanne! <3

Hier is de afgelopen weken weinig gedaan met de pony’s
We waren druk bezig met klussen in ons nieuwe huis.
Maar gelukkig zijn we verhuisd nu, en heb ik Tango weer naast de fiets gezet eergisteren :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-21 09:10 



 
Profiel   

Wat een leuke foto's van Willem! Ik heb net weer een afspraak gemaakt met zelfde persoon die onze kerstshoot had gedaan, ik wil graag een paar mooie foto's op de heide.
[ img ]

Een vriendin raadde aan om een insta pagina te maken voor mn foto's. Niet eens zozeer voor volgers, maar om je foto's zo handig geordend te hebben om je pony te zien opgroeien. Ik vond t een briljant plan haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-21 12:51 



 
Profiel   

Mooie foto's van Willem Susanne!!
Liep hij helemaal los? (ik vind dat altijd zo knap hè :)) )

Ik heb laatst ook een fotoshoot gehad met rijden. Wilde eigeijk mooie portretfoto's bij de Rhododendrons in de straat, maar door het warme weer waren die te snel uitgebloeid helaas.

Knap Fleurtje <3
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-21 14:31 



 
Profiel   

Dankjulliewel!

Elaine: inmiddels verhuisd dus? Leuk zeg!

Har: ik wil ooit ook nog foto’s met zo’n krans, vind dat zo schattig.

Daniëlle: hij had inderdaad echt geen halster om :D Ik had wel een dun touwtje om zijn hals gedaan voor de zekerheid haha maar hij heeft zich echt voorbeeldig gedragen.
Wat een mooie foto van jou en Fleurtje!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-21 15:33 



 
Profiel   

Linsey: wat super leuk dat Toliene drachtig is! Gefeliciteerd. Welke hengst is ze naartoe geweest?

Susanne: wat een mooie foto's van Willem. Prachtig.

Har: super schattig met die krans, vind dat altijd onwijs chique staan!

Sunshine: knappe Fleurtje. <3

_______
Vorige week de jongste pony weer opgehaald, inmiddels drie keer gereden met haar. De eerste keer vond ik het best spannend (:D) ze is toch wat pittiger als Emma, maar ze doet het onwijs goed! Kan ook echt heel leuk lopen. *\o/* [ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-21 19:54 



 
Profiel   

Wat een mooie foto’s van Willem <3 wat ziet hij er goed uit hè

Daniëlle ook een mooie foto met Fleur! <3

Demi wat leuk! Heel veel veilige km’s gegund! :)

Wij hebben vanmorgen ook een rit van 7 km gemaakt, Hidde was kapot :') heb ons vanmiddag ingeschreven voor een mendurance impuls eind september….. moeten toch weer wat conditie gaan opbouwen dus :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-21 22:07 



 
Profiel   

@linsey, Dat wordt waken volgend jaar dus :D

Doe mij ook maar tot 25 graden ongeveer, dat is echt genoeg :+

@Susanne, Fijn dat je het vraagt. Finn is gelukkig al bijna 3 weken stabiel nu, ik hoop enorm dat het zo blijft maar iedere ochtend blijft spannend. Ik ben telkens bang dat hij toch weer slecht zou zijn.

En Willem ziet er prachtig uit.

@Demi, Een andere pony voor de sulky is telkens wennen. Zo lang er maar vertrouwen is.

@Jenny, Super, het geeft meteen ook motivatie terug om te trainen.

Vandaag even een kort rondje achter de kleinste aan gestapt om de knopjes te controleren en de volgende keer gaat de sulky er ook terug achter. Dan zien voor nog zo een eurotech hoofdstel en dan de andere ook terug wat oppakken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-21 15:07 



 
Profiel   

Goed bezig Lori :) neem aan dat het dus goed gaat!

We zitten alweer op 490 pagina’s. :) Zal ik weer een nieuw topic opzetje gaan maken?

Deze heeft wel wat langer geduurd voordat we op dit aantal pagina’s zaten dan de vorigen volgens mij. Hopelijk helpt dan een overzichtelijk openingswinst met wie bij wie hoort :')
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-21 08:22 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 490 van de 497 [ 12401 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 487, 488, 489, 490, 491, 492, 493 ... 497  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen