Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 13 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Paardenmarkt HEDEL

 
Profiel   

Weet iemand toevallig of de markt in Hedel dit jaar doorgaat? Ik weet wel dat Zuidlaren doorgaat maar Hedel geen idee...
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-21 11:53 



 
Profiel   

Ik zie nu net dat t helaas niet doorgaat dit jaar. Dan maar Zuidlaren :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-21 13:24 



 
Profiel   

Waar zie jij dat?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-21 16:42 



 
Profiel   

Brabants dagblad..

Is ook vrij lastig om een paardenmarkt te organiseren met 1,5m afstand regel..
dus ben benieuwd of ZL wel doorgaat

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-21 16:45 



 
Profiel   

Barbabientje schreef
Brabants dagblad..

Is ook vrij lastig om een paardenmarkt te organiseren met 1,5m afstand regel..
dus ben benieuwd of ZL wel doorgaat

Oh die krijg ik hier niet -O- Wel jammer, Zuidlaren is voor ons echt een roteind

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-21 16:47 



 
Profiel   

MelissaV schreef
Barbabientje schreef
Brabants dagblad..

Is ook vrij lastig om een paardenmarkt te organiseren met 1,5m afstand regel..
dus ben benieuwd of ZL wel doorgaat

Oh die krijg ik hier niet -O- Wel jammer, Zuidlaren is voor ons echt een roteind


https://www.bd.nl/bommelerwaard/teleurs ... nEVQz37tx4

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-21 17:39 



 
Profiel   

Voor mij is Zuidlaren trouwens wel te doen. Hedel is wel een stuk verder maar vind t altijd wel interessant :) Al denk ik dat Zuidlaren het wel waard is qua aanvoer dit jaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-21 17:41 



 
Profiel   

meganvr schreef
Voor mij is Zuidlaren trouwens wel te doen. Hedel is wel een stuk verder maar vind t altijd wel interessant :) Al denk ik dat Zuidlaren het wel waard is qua aanvoer dit jaar.

Ik twijfel of het juist beter of slechter is op de markt.
Als je ziet dat simpele shetjes van 2 jaar en nog hengst, weggaan voor 500+ ben ik bang dat de prijzen op de markt ook aardig hoog zullen zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-21 17:58 



 
Profiel   

Brainless schreef
meganvr schreef
Voor mij is Zuidlaren trouwens wel te doen. Hedel is wel een stuk verder maar vind t altijd wel interessant :) Al denk ik dat Zuidlaren het wel waard is qua aanvoer dit jaar.

Ik twijfel of het juist beter of slechter is op de markt.
Als je ziet dat simpele shetjes van 2 jaar en nog hengst, weggaan voor 500+ ben ik bang dat de prijzen op de markt ook aardig hoog zullen zijn.


Jaa of juist niet... Zijn veel “ouderen” die er heen gaan met paarden. Die hebben vorig jaar natuurlijk niks kunnen verkopen op de markt. Maar dat is natuurlijk afwachten haha. Zal iig wel genoeg aanvoer zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-21 18:01 



 
Profiel   

De warenmarkt in Zuidlaren gaat door maar of de paardenmarkt doorgaat is nog niet duidelijk las ik in de plaatselijke krant van Zuidlaren. Dit omdat er mensen uit 60 verschillende landen naar de paardenmarkt komen in Zuidlaren...

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-21 18:38 



 
Profiel   

Oh pff.. Ik hoop van wel maar het is wel begrijpelijk als t niet doorgaat natuurlijk :\

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-21 19:41 



 
Profiel   

Hedel is toch altijd ná Zuidlaren? Waarom staat er nu al vast dat het niet doorgaat dan?
Overigens is de handel ook zonder buitenlandse kopers goed genoeg momenteel. Duitsers en Belgen komen sowieso wel in oktober.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-21 20:39 



 
Profiel   

Wildgirl schreef
Hedel is toch altijd ná Zuidlaren? Waarom staat er nu al vast dat het niet doorgaat dan?
Overigens is de handel ook zonder buitenlandse kopers goed genoeg momenteel. Duitsers en Belgen komen sowieso wel in oktober.

Hedel is afgelast, Zuid-Laren is nog niet bekend, zij nemen 14 dagen ervoor een definitief besluit.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-21 21:54 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 13 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen