Yoyeux Coeur... Bloedmooi en hij weet het!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
c_alsemgeest

Berichten: 20693
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 18:28

Ayasha schreef:
Ik verwacht dat hij minstens 1.50 zal worden en mogelijk iets groter. Maar hij zal Max een klein paard worden. (België doet niet aan E pony’s) Tenzij hij hoogte van zijn voorouders gaat lenen. :=
Heb geen ide hoeveel generaties ze dat kunnen.


*rijdt richting het zuiden.




:+

Neon

Berichten: 4937
Geregistreerd: 03-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 18:54

c_alsemgeest schreef:
Ayasha schreef:
Ik verwacht dat hij minstens 1.50 zal worden en mogelijk iets groter. Maar hij zal Max een klein paard worden. (België doet niet aan E pony’s) Tenzij hij hoogte van zijn voorouders gaat lenen. :=
Heb geen ide hoeveel generaties ze dat kunnen.


*rijdt richting het zuiden.




:+


Blijf je even gauw uit de buurt? :P

Ayasha
Blogger

Berichten: 58014
Geregistreerd: 24-02-04

Re: Yoyeux Coeur... Bloedmooi en hij weet het!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-21 20:28

_O- ondanks dat een merrie mijn voorkeur had gaat deze draak nergens meer heen hoor dames. :D
Afbeelding
Ja hij was aan haar oor aan het trekken... Ja hij heeft tanden... En ja ondanks die feiten gaf Rêve geen kick. _O-

mala26

Berichten: 5009
Geregistreerd: 05-02-13

Re: Yoyeux Coeur... Bloedmooi en hij weet het!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 20:38

_O- _O- _O-
Als Sam ooit wilt komen logeren om rust te krijgen van de kleine draak is ie welkom hoor. Hier geen rondvliegende zweepjes

Jolien87

Berichten: 17487
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 20:44

Sodeju wat een knap ding is dat!
Ik snap heel goed dat die nergens meer heengaat.

Neon

Berichten: 4937
Geregistreerd: 03-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 20:46

Ayasha schreef:
_O- ondanks dat een merrie mijn voorkeur had gaat deze draak nergens meer heen hoor dames. :D
[ [url=m/eC6NZ7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ja hij was aan haar oor aan het trekken... Ja hij heeft tanden... En ja ondanks die feiten gaf Rêve geen kick. _O-



Heel flauw :P

Dat oortrekken ~~}> wat een verrekkeling :D Rêve heeft gewoon karma :P die was ook een draak :P en dan krijg je uiteraard drakenkinderen :D mother of dragons :P

Morganlefay

Berichten: 8707
Geregistreerd: 05-05-11
Woonplaats: Orkney

Re: Yoyeux Coeur... Bloedmooi en hij weet het!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 20:52

Denk dat Rêve haar geheugen overuren aan het maken is om boven water te halen wat zij allemaal heeft uitgevreten. Dan zichzelf om haar oren slaat vanwege het feit dat zoonlief haar een flink stukje van haar eigen deeg geeft. }>

Ayasha
Blogger

Berichten: 58014
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-21 21:42

mala26 schreef:
_O- _O- _O-
Als Sam ooit wilt komen logeren om rust te krijgen van de kleine draak is ie welkom hoor. Hier geen rondvliegende zweepjes

Ook geen rondvliegende ballen?
Net heeft hij zich uit geleefd met de bal tot Sam zijn spijt. _O- Sam is bang voor die bal en die kleine voetbalt er mee door de paddock. Arme Sam durft niet eten want hij wil op tijd kunnen rennen voor die bal. _O-

Neon en Morganlefay: _O- Ik heb echt een hernieuwd respect voor die merrie. Ze blijft hem lief vinden en kroelen en beschermen. Terwijl ie inmiddels óók door heeft hoe hij op haar kan gaan hangen. Hij springt langs opzij op haar en legt zijn hoofd op haar rug (want hij geraakt er nog niet met zijn benen.) maar dan duwt hij dus wel met zijn knieën in haar flank... _O-
En Rêve wandelt gewoon door alsof hij er niet is. (En dan moet ie effe schakelen want er af is ook nog niet vanzelfsprekend dus dan moet ie een paar pasjes meehupsen..)

Echt... die drie zijn beter dan TV. _O-

Zou Rêve nu straks ook liever voor mij zijn nu ze zelf ervaart wat zij me aan gedaan heeft? _O-

Anoniem

Re: Yoyeux Coeur... Bloedmooi en hij weet het!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-21 10:28

Arme Sam _O-

pointofview
Berichten: 18
Geregistreerd: 14-02-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-21 11:43

Wat een prachtige veulen zeg! <3

Ayasha
Blogger

Berichten: 58014
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-21 19:08

Willen jullie nog pukkie? O:)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ja ik ben elke dag mijn tuinslang terug in de bakken aan het leggen of mijn zweep uit de bak aan het halen. :')
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Veldbloem

Berichten: 501
Geregistreerd: 25-06-15
Woonplaats: Noord Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-21 19:23

Oei, wat een mooooitje! Die wimpers op foto 1 hierboven :*

mala26

Berichten: 5009
Geregistreerd: 05-02-13

Re: Yoyeux Coeur... Bloedmooi en hij weet het!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-21 19:34

<3
Knappe man <3

Anoniem

Re: Yoyeux Coeur... Bloedmooi en hij weet het!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-21 19:43

Hij zit lekker in zijn vel, zo te zien! <3

Rocamor

Berichten: 10940
Geregistreerd: 21-11-02

Re: Yoyeux Coeur... Bloedmooi en hij weet het!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-21 20:25

Haha je ziet Terror denken :roll:

Hij wordt al lekker stevig, ziet er goed uit

Anoniem

Re: Yoyeux Coeur... Bloedmooi en hij weet het!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-21 22:09

Mooie mooie Joy :+:

pien_2010

Berichten: 43617
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-21 22:57

<3 mooie man maar ik geniet ook van jou, he geniet zo duidelijk van hem. <3

Snippergroen

Berichten: 6691
Geregistreerd: 03-09-06
Woonplaats: in de polder

Re: Yoyeux Coeur... Bloedmooi en hij weet het!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-21 23:20

Wat zou ik graag een blik in de toekomst willen werpen om te zien hoe hij uitgroeit :D

Neon

Berichten: 4937
Geregistreerd: 03-07-06

Re: Yoyeux Coeur... Bloedmooi en hij weet het!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-21 23:38

*\o/* <3 daar is ie weer :D hij wordt steeds mooier...

Ayasha
Blogger

Berichten: 58014
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-21 00:39

pien_2010 schreef:
<3 mooie man maar ik geniet ook van jou, he geniet zo duidelijk van hem. <3

Ik verwen hem echt te veel. _O- niet in de zin dat hij niet moet luisteren want hij wordt gewoon mee genomen in de routine. Hij heeft nu al dezelfde regels als de volwassen exemplaren. Maar dit soort sh*t:

Afbeelding
Totaal onnodig maar het is zo leuk. _O- en zoals te zien is wordt ie gebruikt. :))

Hij eet echt behoorlijk mee met Rêve haar brokken en slobber dus hij heeft veulenbrokjes. Die krijgt hij ‘s avonds (20 gr. _O-) samen met een beetje slobber wat ik uit Rêve haar bak haal want als ma ma slobber heeft is haar voer aantrekkelijker dan het zijne als er geen slobber bij zit. :o hij eet toch mee, dan kan er net zo goed een portie bij zitten die op zijn noden af gestemd is. En zolang hij bij mij in het bakje eet (blijf er bij want Rêve vindt zijn brokjes ook lekker :+) laat hij Rêve rustig eten. :+

Wel kunnen we echt alles met hem. Hij is nergens van onder de indruk, geeft zijn vier voetjes mooi zonder gedoe.. Dat is dus het voordeel van veel met ze bezig zijn. :D
Alleen meelopen vindt ie nog steeds paard-onterend. _O- hij doet het. Maar zijn hoofd spreekt boekdelen! _O-


Veldbloem schreef:
Oei, wat een mooooitje! Die wimpers op foto 1 hierboven :*

:+: lief hè!


culaccino schreef:
Hij zit lekker in zijn vel, zo te zien! <3

Beetje veulenspek. _O-


Rocamor schreef:
Haha je ziet Terror denken :roll:

Hij wordt al lekker stevig, ziet er goed uit

Ze is zo geduldig met hem. En nog steeds zo lief met ‘m. Minder helicopter moeder maar ze staat veel met hem te kroelen. :+:


Negerzoen schreef:
Wat zou ik graag een blik in de toekomst willen werpen om te zien hoe hij uitgroeit :D

Ben ook erg benieuwd naar hoe hij uit gaat groeien... Maar ik weet ook dat het echt voorbij vliegt dus ik geniet van zijn veulentijd. :+:

Ayasha
Blogger

Berichten: 58014
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-21 14:33

Zo, een paar foto's en wat filmpjes. Het weer is goed bezig met België onder water te zetten dus goede foto's maken is even geen optie.
Hij is in de terroristen fase. Alles wordt getest en/of afgebroken als het niet te zwaar of te heet is.
Afbeelding
Mooi tussen in hooi vreten
Afbeelding
Netje slobber eten is nog een uitdaging..
Afbeelding

Verder heb ik van uit het huis regelmatig dit tafereel;



Moeder pesten:




Ik vind dat die merrie een standbeeld verdient...

en hij houdt zichzelf ook wel bezig:

pien_2010

Berichten: 43617
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 14:39

Yoy is vooral een heel leuk levendig speels hengstje en daar heeft hij ook de leeftijd voor. Ik hou van hem en vindt hem enig. Sam vindt het ook wel best, dat is duidelijk te zien. Mams wordt er af en toe moe van, tja daar ben je moeder voor en negeert het wijselijk.

Ayasha
Blogger

Berichten: 58014
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-21 14:45

Sam geeft hem hele duidelijke regels. :j Ik kan Sam bv met een gerust hart zijn dekens op leggen want hij mag gewoon niet aan die dekens komen van Sam. :') Als ik Rêve nu een deken op leg wordt het gesloopt vrees ik. := Maar als hij aan Sam zijn deken komt dan kijkt Sam eerst waarschuwend om en 99% van de tijd gaat ie dan verder naar Rêve. De andere procent heft Sam waarschuwend zijn achterbeen even op en dat is tot op heden altijd voldoende. Hij heeft één keer een tik gekregen van Sam toen ie heel erg brutaal tegen hem op sprong nadat Sam al gewaarschuwd had en dat heeft ie goed onthouden. :j

Maar Sam speelt inderdaad ook vaak genoeg met hem. :j Hij staat ook heel vaak bij Sam en legt zich ook vrijwel altijd bij Sam te slapen. :+: En Sam doet dan wat nonkels doen en blijft trouw bij hem waken. :+: Rêve wil inmiddels nog wel eens gewoon naar de hooizak lopen als hij zich te ver van het hooi legt maar Sam niet... Die blijft bij hem staan.

Zijn manen beginnen al een wit randje te krijgen aan de manenkam maar rond zijn ogen is hij haast blauwig zwart. := Zijn oorpuntjes zijn gewoon zwart. :=
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 14-07-21 14:47, in het totaal 1 keer bewerkt

pien_2010

Berichten: 43617
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Re: Yoyeux Coeur... Bloedmooi en hij weet het!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 14:47

Sam is de papa en dat doet hij goed. Mama's zijn nu eenmaal wat softer. Ik vind zijn mams ook geweldig met hem.

Ayasha
Blogger

Berichten: 58014
Geregistreerd: 24-02-04

Re: Yoyeux Coeur... Bloedmooi en hij weet het!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-21 14:48

Uitzonderlijk goede moeder. :j Nog steeds. Denk ook niet dat dit haar laatste veulen zal zijn. :o