Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 6 [ 145 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[P] Gouden uur Fotomeeting Spartelvijver Appelscha augustus

 
Profiel   

Eerste keer fotomeeting? Lees eerst even: [FM] Regels en Richtlijnen [FM] FotoMeetings




Waar: Spartelvijver Appelscha - Adres: Canada 1, 8424 SR Elsloo (voor fotografen) Voor modellen is er een trailerparkeerplaats iets verder weg (zie onder).
Wanneer: Zaterdag 21 of zondag 22 augustus
Hoe laat: 2 uur voor zonsondergang verzamelen bij de spartelvijver. Dat zal 18:45 zijn op die data.
Plek voor: 3 modellen en 6 fotografen (in duo's)


Samen met welmoed__ organiseer ik graag een fotomeeting voor paarden bij de Spartelvijver in Appelscha. Dit betreft een fotomeeting voor alleen paarden, gezien de beperkte tijdsduur van het gouden uur. De locatie is echter vrij toegankelijk voor zowel paarden als honden, opgegeven paarden dienen dus niet bang te zijn voor loslopende honden die mogelijk aanwezig kunnen zijn! :)

Er is plek voor 3 paardmodellen en 6 fotografen. Welmoed en ik gaan al mee fotograferen dus er kunnen nog 4 andere fotografen mee!

De locatie leent zich uitstekend voor foto's in of bij het water. Samen met de ondergaande zon geeft dit schitterende foto's met een gouden randje. Portret en/of actie, in overleg met het model en de fotografen.

LET OP!!
We houden ons aan de corona-regels en houden 1,5 meter afstand. Kom niet naar de meeting toe als je ziek bent. Mondkapjes niet verplicht maar doe vooral waar je je prettig bij voelt.

Modellen:
Modellen worden uitgekozen door de fotografen. Dit om in het beperkte deelnemersveld toch variatie in de modellen te krijgen. Tevens ook om de fotografen een kans te geven waardevol materiaal voor hun portfolio te verkrijgen. Ik wil niet dat we moeten rennen en vliegen tijdens de shoot, vandaar dat er maar 3 modellen meegaan.

Wil je je opgeven als model? Super cool! Denk er wel goed overna of je paard het goed zal doen op de locatie. Loslopende honden zijn daar toegestaan en ook wordt er verwacht dat je paard in of dichtbij het water kan!

Graag lijstje invullen!
Naam & Boktnaam:
Naam paard:
Ras paard:
Bijzonderheden:

Extraa: Let op! Zover ik weet mogen er geen trailers meer komen op de parkeerplaats aan Canada 1. Iets verder naar het noorden is een trailerparkeerplaats. Als het goed is kan je vanaf daar ook naar de spartelvijver rijden/lopen. Dat is zo'n anderhalf tot 2 km gok ik?




Fotografen:
Fotografen kunnen mee op volgorde van aanmelding. Maakt niks uit als je ervaren bent of beginnend. Er kunnen nog 4 fotografen mee!

Naam & Boktnaam:
Website/FB pagina/insta:
Ervaring met (paarden)fotografie:

Let op!
- Elke fotograaf levert minimaal 2 foto's op webformaat voorzien van logo aan elk model
- Nabestellingen gaan via de betreffende fotograaf. Ik ben niet verantwoordelijk voor eventuele prijsverschillen tussen fotografen en bemiddel hier ook niet in.
- Wees op tijd aanwezig. Niets is zo vervelend als mensen die te laat komen.
- Houd de datum vrij, ook als je op de reservelijst staat!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-21 16:45 



 
Profiel   

Naam & Boktnaam: Korlieke (Flux)
Website/FB pagina/insta: instagram: @createdbykorlieke
Ervaring met (paarden)fotografie: Ervaren
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-21 16:47 



 
Profiel   

Jaa leuk!

Naam & Boktnaam: Tineke/Megane
Website/FB pagina/insta: https://instagram.com/zoomiesfotografie
Ervaring met (paarden)fotografie: gemiddeld

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-21 16:55 



 
Profiel   

Leuk leuk!

Naam en bokt naam: Welmoed
Instagram: https://www.instagram.com/welmoedeileenfotografie/
Ervaring: gemiddeld

[ img ]
[ img ]
[ img ]

Boktupload sucks

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-21 17:08 



 
Profiel   

Oh, dit lijkt me heel gaaf!

Ik heb 2 modellen in de aanbieding, beide met hun voor- en nadelen. Die zal ik er dus ook even bij noemen! Beide paarden zijn in ieder geval hond-proof.

Naam & Boktnaam: Nadja, Nadjanadja

Naam paard: Elfina
Ras paard: KWPN
Bijzonderheden: M2 dressuur, niet altijd een even grote fan van water

[ img ]
Maar soms dus ook wel :P
[ img ]

Naam paard: Furrure
Ras paard: KWPN
Bijzonderheden: Groot (+-1.75), kan aan fotohalster, nog niet onder het zadel, ik weet niet wat hij van water vindt.

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-21 17:18 



 
Profiel   

Naam & Boktnaam: Lindsey/ Toushie
Naam paard: Indian
Ras paard: Paint horse , Redroan van kleur
Bijzonderheden: westerntuig, heeft voorheen altijd gezwommen dus moet makkelijke water in kunnen :)


[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-21 17:18 



 
Profiel   

Naam & Boktnaam: Fenna Jorex
Naam paard: Jorie
Ras paard: shetlander
Bijzonderheden: 50+ cm manen, fotogeniek, eventueel ook mennen of dressuur lange teugel, nog geen fan van water (laatste keer bij de zee niet bang overigens) en ook niet van honden. Maar dat laatste levert vast goede foto's als fotograaf tussen hem en de hond in gaat zitten.
[ img ]
[ img ]

Naam paard: Alex
Ras paard: shetlander
Bijzonderheden: mennen, dressuur lange teugelen, fan van water.
[ img ]
[ img ]

Ik wil zelf het liefste Alex meenemen, die is namelijk net even wat meer dingen gewend. Alleen Alex is net even iets minder fotogeniek en iets minder rastypisch dan Jorie.


Laatst bijgewerkt door Jorex op 07-07-21 17:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-21 17:33 



 
Profiel   

Oohw wat leuk!
Ik wil me graag opgeven met mijn merrie Garola Fuga.

Naam: kim_1990 (kim)
Paard: garola Fuga
Ras: kwpn
Bijzonderheden: ik snap dat de fotografen graag een paard in of bij het water zien, maar Garola heeft lichtelijk een "bloedhekel" aan water :+ wil niet zeggen dat we het niet willen proberen, wellicht dat als de andere modellen het water in gaan, dat garola ook wat overtuigd kan worden. Buiten haar fobie voor water, is garola wel een bloedmooi dier <3
Ze is 1.75m hoog en kan onder het zadel.
Foto:
[ img ]
[ img ]

(foto's van Ketly @bokt)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-21 17:41 



 
Profiel   

Jaa tof! Ik ga graag mee als fotograaf :)

Naam & Boktnaam: Maria-Maaike
Website/FB pagina/insta: https://www.mmdfotografie.nl / https://www.instagram.com/mmdfotografie
Ervaring met (paarden)fotografie: ervaren

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-21 18:21 



 
Profiel   

Naam & Boktnaam: Renate Zuidema tenno7
Website/FB pagina/insta: www.renatezuidemafotografie.nl
www.instagram.com/renatezuidemafotografie
Ervaring met (paarden)fotografie: yes!
[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-21 19:04 



 
Profiel   

Oh dit lijkt me zo tof, maar het is wel anderhalf uur rijden voor mij (125km enkele reis) :')
Er is geen kans dat jullie evt een groep in de namiddag erbij willen doen? O:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-21 19:15 



 
Profiel   

Korlieke en ik hebben besloten dat woensdag 21-7 de sluitingsdatum voor inschrijven is. Daarna hebben de fotografen de tijd tot zaterdag 24-7 om de modellen te kiezen.
Als dat duidelijk is zullen we de definitieve datum ook gaan bepalen.

Kunnen jullie nog aangeven welke datum jullie voorkeur ligt? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-21 19:23 



 
Profiel   

Naam & Boktnaam: Amy / amyblub
Website/FB pagina/insta:

Instagram: https://www.instagram.com/amy_vandijk/
Facebook: https://www.facebook.com/amyvandijkfotografie
Ervaring met (paarden)fotografie: Ja :)

Ik heb geen voorkeur voor een datum :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-21 19:33 



 
Profiel   

Amy! Super leuk jou weer te zien! :D

@ Marjo, dat kunnen we nu nog niet zeggen denk ik. Wellicht als we de definitieve groep fotografen hebben kunnen we kijken of er animo voor is :j Maar in de middag heb je geen gouden uur hea :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-21 19:45 



 
Profiel   

Nee dat snap ik, maar ik vind 250km ver reizen voor maar 3 modellen, dus als er evt een middaggroep bij komt dan zou ik daar wel interesse in hebben. Zeker op zo'n locatie kun je ook zonder gouden uur mooie foto's schieten :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-21 20:03 



 
Profiel   

Flux schreef
Amy! Super leuk jou weer te zien! :D

@ Marjo, dat kunnen we nu nog niet zeggen denk ik. Wellicht als we de definitieve groep fotografen hebben kunnen we kijken of er animo voor is :j Maar in de middag heb je geen gouden uur hea :+


Ja vet leuk!! Zin in :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-21 20:09 



 
Profiel   

Naam & Boktnaam: Hanna xhannaw
Naam paard: Roana
Ras paard: KWPN x Fries
Bijzonderheden: Lange manen, volop glimmen gek op water


[ img ]


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-21 20:26 



 
Profiel   

Mijn naam is Ingrid. Woon in Sneek. En heb een paar super leuke Lusitano merries

Kan de zaterdag avond niet ivm werk. Zondag avond wel.

Zou graag foto's van mijn cremello Lusitano merrie Himalaia willen. Heb haar nog niet zo lang. Zou heel graag mooie stand foto's en eventueel foto's los. (heb paaltjes en draad eventueel)


Laatst bijgewerkt door Lusitanofr op 08-07-21 17:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-21 16:45 



 
Profiel   

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-21 16:46 



 
Profiel   

Wat een leuke modellen al! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-21 19:06 



 
Profiel   

Naam & Boktnaam: Marleen , Marleen_a_a
Naam paard: Rondo`s Mississippi (pipi)
Ras paard: Welsh sectie B
Bijzonderheden: Pallomino kleur .Vind eigenlijk alles goed, zonder daarin saai te zijn. Ik wil er ook best wat moeite in steken naar wens van de fotografen (zolang het niet te gek word natuurlijk hahah). Braaf aan fotohalster, braaf in het water, kan evt los in een paddock oid ? Heel sprekend in de uitdrukkingen op haar hoofd.
[ img ]


Is nog even onder voorbehoud voor mij... Ik ben de 28e uitgerekend van mijn eerste kindje, dus hangt er even van af wanneer die komt en hoe ik me tegen die tijd voel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-21 18:01 



 
Profiel   

Alex heeft overigens nu nog een extra bijzonderheid, hij is momenteel extreem stekelharig wegens zijn zomervacht. Oftewel zijn rug en kont heeft haast meer witte haren dan vosharen nu en zijn hoofd doet ook mee en flanken. Maar dit was het beeld vandaag. :D
[ img ]


Laatst bijgewerkt door Jorex op 14-07-21 18:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-21 18:17 



 
Profiel   

Nou ik meld me gewoon maar aan :D
Moet ik nog een PB sturen of is dit voldoende?

Naam & Boktnaam: Marjolijn / Marjo
Website/FB pagina/insta: https://mbshots.mypixieset.com/ / https://www.facebook.com/MBShots/ / instagram.com/mbshots.nl
Ervaring met (paarden)fotografie: Zeer ervaren

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-21 18:21 



 
Profiel   

Marjo schreef
Nou ik meld me gewoon maar aan :D
Moet ik nog een PB sturen of is dit voldoende?


Nee hoor, dit is voldoende! *\o/* Super leuk dat je je aanmeld!

Nog 6 dagen tot sluiten van de inschrijvingen. Op dit moment is de lijst voor fotografen vol. Verdere aanmeldingen komen op de wachtlijst! Niet getreurd voor diegene op de wachtlijst, ervaring leert dat je kansen niet klein zijn om toch nog mee te kunnen!

De fotografen:

    1. Naam & Boktnaam: Korlieke (Flux)
    Website/FB pagina/insta: instagram: @createdbykorlieke
    Ervaring met (paarden)fotografie: Ervaren


    3. Naam & Boktnaam: Tineke/Megane
    Website/FB pagina/insta: @zoomiesfotografie
    Ervaring met (paarden)fotografie: gemiddeld




Reservelijst fotografen

Als de sluitingsdatum van aanmelden is geweest maak ik een overzicht van de aangemelde modellen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-21 11:35 



 
Profiel   

Mijn voorkeur gaat trouwens uit naar 22 augustus, want 21 augustus kan ik niet helaas!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-21 11:37 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 6 [ 145 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen