Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 486 van de 515 [ 12859 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 483, 484, 485, 486, 487, 488, 489 ... 515  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK] We kletsen weer een topic vol, over onze gouden knol!#6

 
Profiel   

Heeeele tijd niks van me laten horen, veeel te druk. Nu gelukkig bijna vakantie :D

Ach gatver Lenexa, niks aan he. Hopelijk het je snel duidelijkheid en knapt ze op! :(:)

K_nolan, Wolf is knap zeg! <3

PeerAppel, Zó cool! staat jullie super goed :j

Flicka gaat ook niet goed, we brengen haar vanmiddag naar de kliniek... vermoeden een maagzweer. Morgen krijgt ze een scopie :( Ze was echt heel erg ziek afgelopen weekend, gelukkig nu wel een beetje opgeknapt maar wil graag zeker weten wat er aan de hand is.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-21 10:04 



 
Profiel   

Ag Flicka ook al niet lekker. Gelukkig wel al wat opgeknapt, hopelijk voor jullie ook snel uitsluitsel of in ieder geval een behandel plan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-21 12:08 



 
Profiel   

Hier heel goed. Sinds vorige week weer aan het rijden en het voelt en doet alsof er nooit een oog eruit gehaald is. Nu heb ik nog niet in de buitenbak gereden omdat het steeds regende dus weet niet hoe ze het dan doet. Ze stoot haar 'oog' nog wel vaak dus telkens gaat daar een wond open.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-21 13:23 



 
Profiel   

@Lenexa, het zit jou niet mee he? Hoe gaat het ondertussen met je paard?
@Flicka12: zelfde vraag geldt helaas voor jou :( Enig idee hoe ze hier aan gekomen is?

Ik vraag mij namelijk af of maagzweren altijd voedinggerelateerd zijn of niet...


@xxxmh: oooh dat is dan weer superfijn nieuws :D Kan je iets doen aan het stoten?
Ik zeg maar iets, een dikke wat of dergelijke over doen?




Ik ben naar Nederland geweest vorig weekend op bezoek bij de fokker van TiSento.
Zoals gemeld heeft ze zowel Ti zijn halfbroer staan en een 'neefje' van hem.

Weken nagedacht, weken gehuild, getwijfeld, op zaterdag met manlief heen, nog steeds twijfelen, en tijdens een wijntje zaterdagavond zei mijn man: 'als jij hem niet koopt, koop ik hem voor jou want hij is geweldig en je ziet het zelf nog niet, maar het klikt'.

Dus zondag dacht ik zonder tranen te vragen aan de fokker of hij mee mag naar België later dit jaar,
maar het werd een over-emotioneel moment... Ik ben nog een kwartiertje bij het kleine frummeltje gaan zitten en nadien op de terugweg huiswaarts nog eens een goed kwartier de ziel uit mijn lijf gehuild vanwege het immens schuldgevoel. Mijn kleine Ti-vriend is nog niet zo lang weg en tegelijkertijd voelt het zo goed om een stukje Ti terug te krijgen later dit jaar.

De eerste keer dat ik ging kijken, regende het als een malle, tot op de oprit van de fokker. Toen we het land op gingen, begon de zon opeens te schijnen. De 2de en 3de keer dat we gingen kijken, zou het een ganse dag regenen. En wederom was daar de zon. Je kan één keer ‘toeval’ zeggen, maar geen 3 keer.

Ik kan de fokker niet genoeg bedanken voor deze kans om hem te mogen kopen want het is er weer eentje uit de duizend. Ze heeft afgelopen tijd naar mijn vragen geluisterd, al mijn verdriet aangehoord, begrip en geduld gehad de afgelopen 2 maanden. Eerlijk, hoeveel fokkers zitten zo hard in met waar hun veulens terecht komen en het vinden van die ene gouden match…

Dus, bij deze, met dank aan de fokker: Be Formidable van de Bentinckhoeve:


[ img ]

Be is een zoon van Bon Jovi en Maret van de Bentinckhoeve.

En ik val elke dag meer en meer als een blok voor hem en ben er zeker van dat mijn Ti-man van hierboven mee zorg zal dragen voor hem.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-21 11:00 



 
Profiel   

Mi_Amore schreef
@Lenexa, het zit jou niet mee he? Hoe gaat het ondertussen met je paard?
@Flicka12: zelfde vraag geldt helaas voor jou :( Enig idee hoe ze hier aan gekomen is?

Ik vraag mij namelijk af of maagzweren altijd voedinggerelateerd zijn of niet...


@xxxmh: oooh dat is dan weer superfijn nieuws :D Kan je iets doen aan het stoten?
Ik zeg maar iets, een dikke wat of dergelijke over doen?


Nee niet dat ik weet. Maar de tast haren groeien ook weer dus hopelijk wordt het dan weer minder als ze lang genoeg zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-21 11:37 



 
Profiel   

Hier gaat het helaas niet zo goed.. maagscopie was mislukt omdat haar maag niet leeg was. Toen moest ze smiddags weer. Toen wel gelukt maar geen maagzweren. Wel iets afwijkends te zien op de echo in de darmen, haar bloedwaarden waren erg verslechterd en ze was veel afgevallen. We hebben nog geen uitsluitsel maar ze denken nu een darminfectie of kwaadaardige tumor in de darmen. We zijn nu de infectie aan het behandelen lijkt wel iets aan te slaan gelukkig. morgen gaat er bloed naar het lab voor verder onderzoek hopelijk weten we dan meer...
Ze doet het wel goed en eet goed. Hopelijk mag ze begin volgende week mee naar huis om de bloeduitslag af te wachten.


[ img ]
Lekker eten <3

Mi_Amore, wat een bijzonder verhaal zeg! Fijn dat je straks een nieuw maatje hebt <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-21 12:52 



 
Profiel   

Wat een heerlijk smerig veulen Ti_Amore! En wat een mooi idee dat ondanks je lieve Ti er niet meer is dat je toch straks een deeltje van hem in je nieuwe knapperd thuis hebt staan!

Flickr, balen dat het niet echt goed nieuws is. Hopelijk dan maar een darm infectie van de 2 opties. Wat doen ze in het geval van een darminfectie? Heeft ze medicatie? Speciaal voer? Hopelijk mag ze snel naar huis, ergens achter laten lijkt me verschrikkelijk.

Wij hebben inderdaad de laatste maanden constant pech, het zijn allemaal niet echt grote blessures (ik klop het gelijk even af) naar wel constant weet iets nieuws. Elke keer als we net weer lekker bezig zijn het volgende. Dierenarts is geweest, ze staat een week op metacan en semi rust. Ze mag wel in de kudde en wat stappen maar verder niets. Ze had een oud bultje op een pees en was nu heel licht gevoelig op een trapplek op het griffelbeen. Maar niks dik of warm. Na buigproef liep ze even slecht dus die plek op het griffelbeen lijkt voor nu de dader. Als de metacan op is moeten we nog een paar dagen stappen en dan heel langzaam gaan kijken hoe de in draf loopt. Als het goed is, heel langzaam opbouwen. Als het niet goed is gaan we uitverdoven.
Ik zag haar vandaag een drafje pakken de wei op, ondanks dat ze niet zuiver liep knikte ze niet meer met het hoofd. Kan natuurlijk door de pijnstiller zijn maar iig leek het al iets beter!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-21 15:30 



 
Profiel   

Hè wat een pechpaarden hier weer.. ;(
Hopelijk is het snel duidelijk wat het is Berber, en knapt ze vlot weerhe op!
Lenexa ook niks aan zo.. Het is soms fijner dat ze 1 duidelijk iets hebben...

Mi_Amore wat fijn zeg! Soms moet het zo zijn. Een knapperd van Ramona uit een hele fijne merrielijn. En in de verte ook nog een beetje familie van Vogue

Wij zijn net terug uit Oostenrijk, hebben gelogeerd bij Mühlbacher van fokstal en pension de Ottenhof. Dikke aanrader, fijn plekje, en hele knappe merries!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-21 15:43 



 
Profiel   

Lenexa schreef
Flickr, balen dat het niet echt goed nieuws is. Hopelijk dan maar een darm infectie van de 2 opties. Wat doen ze in het geval van een darminfectie? Heeft ze medicatie? Speciaal voer? Hopelijk mag ze snel naar huis, ergens achter laten lijkt me verschrikkelijk.

Wij hebben inderdaad de laatste maanden constant pech, het zijn allemaal niet echt grote blessures (ik klop het gelijk even af) naar wel constant weet iets nieuws. Elke keer als we net weer lekker bezig zijn het volgende. Dierenarts is geweest, ze staat een week op metacan en semi rust. Ze mag wel in de kudde en wat stappen maar verder niets. Ze had een oud bultje op een pees en was nu heel licht gevoelig op een trapplek op het griffelbeen. Maar niks dik of warm. Na buigproef liep ze even slecht dus die plek op het griffelbeen lijkt voor nu de dader. Als de metacan op is moeten we nog een paar dagen stappen en dan heel langzaam gaan kijken hoe de in draf loopt. Als het goed is, heel langzaam opbouwen. Als het niet goed is gaan we uitverdoven.
Ik zag haar vandaag een drafje pakken de wei op, ondanks dat ze niet zuiver liep knikte ze niet meer met het hoofd. Kan natuurlijk door de pijnstiller zijn maar iig leek het al iets beter!


Ja ze krijgt hiervoor medicatie. Heeeel veel verschillende dingen oa. Prednison. Eenmaal daags wordt ze getransfauneerd (mest van een gezond paard via de sonde) om de darmflora te ondersteunen. Ik vond het ook vreselijk om haar achter te laten maar het geeft ook wel een fijn gevoel dat ze daar alles kunnen en ze continu in de gaten gehouden wordt.. Ben nu wel op het punt dat ik haar liever daar een paar dagen extra heb dan dat ze (te vroeg) thuiskomt. Ze was echt veel afgevallen.. donderdag was ze nog maar 428kg en ze komt van boven de 500.. Maandag doen we dus bloedonderzoek en hopelijk krijgen we in de loop van de week daar uitslag van. Mocht dat aanleiding geven om toch te gaan denken in de richting van tumoren dan wordt het een stuk spannender.. als dit zo is dan kunnen ze eigenlijk niets meer voor haar doen :(

Wat balen zeg, dat ze steeds zo blijft kwakkelen... Hopelijk knapt het snel op! Of snel meer duidelijkheid...

Zag er super uit Afke, jullie vakantie! Ik wil daar ook eens naartoe :D Wij zouden nu ook op vakantie zijn, maar ja Flickie gaat even voor :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-21 16:30 



 
Profiel   

@ Knolan, wat een schattige veulentjes <3 Wat betreft je huis, ik heb zelf een paddock met een stukje pad die dan op de weides aansluiten. Ik vind het ideaal om zo'n pad te hebben, want ze kunnen altijd lekker de benen strekken zonder dat ze op de weide staan (ik heb niet veel land en op klei dus snel erg nat en modder, dat helpt ook niet mee)
@ Maessie, knappe ponies <3
@ Lenexa, Roxy is toch ook van alle markten thuis he, fijn zo'n veelzijdige pony! Wel vervelend dat ze nu niet goed loopt, hopelijk is het snel over.
@ Peerappel, had de fotos op insta ook al gezien, maar jij en Monroe gaan echt lekker!
@ Mi-amore, hier ook goede ervaringen met de flexineb! En dikke proficiat met je nieuwe liefde!
@ Flicka, veel beterschap! Hopelijk is het 'maar' een infectie en knapt ze snel op!

Wij hebben laatst dus ons B brevet examen meegedaan. Helaas niet geslaagd, als je het filmpje ziet snap je wel waarom :Y) Het was helaas enorm uitgelopen en rustig wachten is niet zo ons sterke punt. Maar ik wou hem ook niet te lang rijden omdat ik bang was dat hij dan te moe was. Nouja, voor te moe had ik niet zo bang moeten zijn, hij had nog energie zat :')
Maargoed, we hebben er weer veel van geleerd en dat nemen we weer mee naar de volgende keer :+


Link naar dit berichtGeplaatst: 12-07-21 17:59 



 
Profiel   

We vallen hier stil :')

Ikzelf heb niet veel te melden.

Be is ondertussen alweer 3 maand en een week oud en is een heus écht mannetje aan het worden.
Incl. de brute spelletjes en de merries pesten.
Ik tel al af naar zijn komst, nog 11 weken te gaan :)

Met Zyta gaat alles prima.
Die krijgt nu 2x per dag 2.5kg hooi en verder 2x daags zo'n 6m2 uitgebloeid gras bij om op gewicht te blijven (en zo kan ze overal kantjes maaien om geen lege maag te hebben).

Ik ben het rijden aan het opbouwen, 2x per week 15 a 20min rijden. Enkel stapvoets.
Stiekem vorige week toch een drafje gedaan, mijn knie vond het niet zo leuk.

Ik moet wel dringend gewicht kwijt, 8 kilo om goed te zijn.

Door alle stress over Ti zijn gezondheid, het verdriet van zijn overlijden en het niet kunnen sporten met een geopereerde knie is het er allemaal toch aardig snel bij gekomen...

Ik ben sneaky wel aan het uitkijken naar een B&B waar de paarden mee heen kunnen en 24/7 buiten kunnen regio de Veluwe.

Iemand tips?

Ik heb écht nood aan met mijn paard er even op uit gaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-08-21 19:53 



 
Profiel   

mi_amore geen B&B maar ik vind human&horse hotel wel erg fijn. paarden kunnen dan in een paddock. Je moet dan wel 1 weg over maar dan ben je op de prachtige velewe. En anders heb je aan de overkant van die zelfde weg Equidutch daar kan je ook overnachten en kan je paard het land op. (ik dacht ook paddock)

Hier gaat het redelijk.. Stanley mijn oudje doet het top. Met maximus gaat ook alles wel goed alleen heeft hij beetje bolling op z'n rug. (karperrug??) Dit waarschijnlijk door compisastie van zijn griffelbeenbreuk en 6 weken op rust staan. Mijn vaste chiropractor is op vakantie tot 8 augustus dus hopelijk kan ze volgende week. Ik heb haar al bericht gestuurd incl foto en zei zegt dat ik me geen zorgen hoeft te maken. (en toch maak ik me zorgen haha)


Ik mag hem in sept pas weer oppakken kwa 'werk'. MAar misschien dat ik na de behandeling rustig het grondwerk op ga pakken.

Verder gaat alles goed met mn paarden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-21 08:32 



 
Profiel   

@Plutolover, zorgen maken stopt ook niet zomaar. Lastig he. Hopelijk vind de chiropracter het ook niet zo spannend en kun je het zelf ook weer wat loslaten.

@Mi_Amore, heerlijk vooruitzicht nog 11 weken!
Balen dat je knie nog steeds niet lekker mee werkt, gewoon lekker wat blijven stappen!

Hier is er ook niet veel te vertellen, ik ben net een weekje op vakantie geweest. Heb al zin om haar vanavond weer te zien, ze liep weer goed net voor ik op vakantie ging. Ze heeft wat gewandeld tijdens mijn vakantie en als het goed is heeft een stalgenoot nog 2x met haar wat teugelwerk gedaan. Maar als dat niet zo is heeft ze lekker een rustig weekje gehad. Vandaag doe ik zelf nog even rustig en heb ik vooral zin om wat rek en strek werk te doen en te knuffelen! En dan vanaf morgen gaan we lekker weer wat doen. Ik wil de dubbele longe weer wat oppakken en veel buiten gaan wandelen. Mijn oppas vertelde dat Rox erg bang was op de dijk, niets voor haar dus we gaan deze week weer eens kijken of ze dat met mij ook is. Ik rij zelf nog steeds niet, haha weekje vakantie heeft ook geen goed gedaan voor het afvallen. Maar ik kom wel alweer dichterbij mijn eigen limiet dus hopelijk met een week of 2/3 weer erop!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-21 09:33 



 
Profiel   

Fangio, leuk fimpje om te zien! Zitten ook wel hele mooie stukjes tussen, op naar de volgende! :j

Mi_Amore, super leuk! Nog 11 weken duurt lang :Y) Helaas heb ik geen ervaning met een B&B op de Veluwe..
Wij hebben in september een lang weekend Schoorl geboekt met de paarden, ben alleen bang dat het niet door gaat voor ons. Flicka staat weer op de kliniek ;( Vanmiddag weer een maagscopie (derde...) ben heel benieuwd. Het ging echt super goed, tot ik de medicatie ging afbouwen en ze weer zieker werd en niet meer wilde eten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-21 09:43 



 
Profiel   

Flicka, heb je al nieuws? Hebben ze nog iets kunnen vinden? Was het toch niet die darm irritatie?

K_Nolan, hoe gaat het met jullie nieuwe huis? Hebben jullie al een verhuisdatum?

Mi_Amore, gaat het alweer wat beter met je knie?

Fangio, met jouw boys alles goed?

Hier gaat het allemaal goed, Roxy krijgt deze week weer ijzers. Dan kunnen we ook weer lekker extra naar buiten.
Vandaag voor het eerst een lange teugel les gedaan, was super leuk. En ze deed het echt mega goed. We hebben lekker zijgangen geoefend en buiging in de draf. De juf was onder de indruk, ik had echt veel voordeel dat ik altijd al vanalles doe. Ik kan gewoon in der kont lopen, kanten wisselen, lijnen overal en ze doet nog wat ik vraag ook. Zo fijn dat ze in de basis zo onwijs braaf is dan zijn dit soort dingen echt leuk om te doen omdat je dan best snelle stappen kan maken. Ipv hele les oefenen met wegstappen in de goede positie bv. Over 2 weken weer!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-21 21:53 



 
Profiel   

Lenexa schreef
Flicka, heb je al nieuws? Hebben ze nog iets kunnen vinden? Was het toch niet die darm irritatie?

Ze mocht gelukkig na één nachtje weer mee naar huis! Bloedwaardes waren goed, darm zag er op de echo een stuk beter uit, mest zag er goed uit en de maagzweren waren weg! *\o/*
Waarschijnlijk te snel gestopt met de medicatie, we zijn weer helemaal begonnen en nu heel langzaam aan het afbouwen en hopen dat het goed blijft gaan! Voor nu eet ze heel goed.
Ze moet echt nog wel veel aankomen, merk dat ik het heel spannend vind om haar veel te voeren omdat we altijd bang waren voor hoefbevangenheid... volgens de dierenarts is dat risico nu niet heel groot omdat ze zo dun is.. dus dat hopen we dan maar :Y) Qua conditie gaat het wel echt al beter, ze kon eerst amper 100 meter stappen en nu hebben we alweer een rondje van 4km gewandeld (aan de hand) :D

Fijn dat het goed gaat met Roxy! Super leuk zo'n les lange teugelen. Dat zou ik ook nog wel eens willen doen :j

Jaaaa K_Nolan zo benieuwd naar jullie huis! zo leuk :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-21 08:45 



 
Profiel   

Hoi allemaal,


Sorry late update (en op me mobiel dus iets minder uitgebreid)

Eerst even Flicka12 wat fijn dat het weer goed gaat zeg! En uiteraard ook voor jou Lenexa

Wij zijn druk bezig, de officiële overdracht werd wat later maar inmiddels is het huis leeg en zijn we bezig met de wei en de stallen.

Hele schuur is leeg gemaakt en inmiddels staan de eerste 4 stallen


[ img ]

Oeps drukte op verzenden ga nu even verder haha

De tussenschotten worden zwart en erboven komt tralies.

De hengstenwei is omheind


[ img ]

[ img ]


En die van de merrie en ruin staan de palen nu hier komt lint



[ img ]


Maandag halen we de shetlander en de ruin, dinsdag komen wolf en mace over 2 weken later mijn jaarling <3

Boxen zijn overigens 3,5 x 3,5

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-21 19:22 



 
Profiel   

Aaaa wauw wat een droom!! Heerlijk dat ze straks thuis staan *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-21 21:15 



 
Profiel   

Wow K_Nolan, wat zullen je paarden hier een lekker plekje hebben! Lekker veel buiten met vriendjes!

Flicka, fijn dat ze wel gewoon weer snel mee naar huis mocht. En dat ze het weer goed doet, hopelijk blijft dat zo als de medicatie wordt afgebouwd. Ik snap wel dat je het spannend vind, ik zou denk gewoon kleine stapjes doen. Aankomen hoeft ook niet binnen 3 weken te zijn gebeurd, dan maar wat langzamer maar zonder risico toch? Je bent juist altijd zo voorzichtig geweest met haar!

Wij gaan vandaag een stapritje buiten doen, ik heb er al in weken niet op gezeten en ik ga vandaag met barebackpad op pad. Wish me luck!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-21 10:31 



 
Profiel   

Vandaag even een besef momentje: in 2 maanden gingen we van ons Z debuut naar doodziek op de kliniek naar vandaag weer het eerste ritje na 6 weken! Ze was zo vrolijk en ik ben super blij dat het weer de goede kant op gaat! *\o/*
Heeerlijk uitzicht weer die oortjes!
[ img ]

Hoe gaat het hier verder?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-21 17:11 



 
Profiel   

k_Nolan, hoe is het allemaal gegaan? Ik zag op insta dat ze er allemaal zijn! Iedereen blij met de nieuwe vriendjes en vriendinnetjes?

Flicka, wat fijn dat ze weer de goede kant op gaat! Fijn he als je dan weer een blij paard hebt :)

Mi Amore, heb je nog iets gevonden om naar de Veluwe te gaan?

Hier gaat het goed, ze staat sinds vorige week weer op ijzers en ik heb toch het idee dat ze daar fijner mee loopt. Misschien combi met dat ze eindelijk weer heel is, maar ik heb het idee dat ze nu pas weer echt goed in haar vel zit. We gaan lekker verder met opbouwen, ze zal moeten want we gaan 9 sept een paar dagen op vakantie. We gaan naar het Drents-Friese woud ergens, best een eindje rijden maar stalgenootje heeft daar een vakantiehuisje dus we gaan met paarden die kant op. Ze kunnen daar vlakbij in een wei, ze komen allemaal uit dezelfde groep dus dat is voor de ponies ook wel leuk.
We gaan nu met zijn 3en en waarschijnlijk gaat er nog een 4de mee, superleuk dus!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-21 11:18 



 
Profiel   

Zoooooooo K_nolan, wat een stek!!! Ik wil wel ruilen hoor O:)

Hoeveel grond heb je wel niet zeg?

@Flicka12: is alles nu verder wat OK met je knapperd? Grootste zorgen weg?

@Lenexa: nee nog niet verder gezocht, veel en veeeeel te druk op het werk :')
Ooh vakantie met paard gaat je deugd doen, en paardlief ook. Ik knap daar altijd zo hard van op...



Hier is het aftellen officieel begonnen. Nog iets minder dan 7 weken en Be komt naar huis.
Ik begin het nu te beseffen en begin overal nog kleine werkjes te zien die af moeten voor hij komt.
Help...

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-21 20:58 



 
Profiel   

Mi_Amore, aaah zo leuk wat een schatje is het!
Gaat hier gelukkig beter! Durf eindelijk een beetje opgelucht adem te halen weer! We gaan de goeie kant op! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-21 08:37 



 
Profiel   

@Flicka wat fijn dat alles weer de goede kant op gaat!

@Lenexa, wat leuk een rijvakantie in het vooruitzicht, hebben jullie dan de paarden aan het vakantie huisje?

@mi_amore wat heerlijk, het aftellen is begonnen! En wat een schatje zeg! De paarden staan op circa een hectare grond, wel moeten we nog een stuk afpakken voor een rijbak en een paddock in de winter. In de toekomst willen we wel wat gaan bijkopen ook
Hier gaat alles redelijk goed, de paarden staan over en de hengsten doen het samen echt geweldig. Eten, spelen en slapen samen (ook gelijk gewoon in 1 box gegooid). De merrie is wat lastiger op dat weiland vallen nog vaak klappen waardoor ik ze ook niet in me eentje binnen en buiten kan zetten. Voorlopig ben ik nog vrij, maar ik hoop dat het straks goed gaat daar. Eigenlijk wou ik hun ook 24 7 buiten, maar ik durf het nog niet helemaal aan...

Afijn, komt vanzelf (hoop ik)

Maar even wat foto spam:

Wolf en zijn nieuwe vriend op de wei en samen op stal


[ img ]
[ img ]

Mace en roan

[ img ]

Ik hoop op een goede nazomer zodat we rustig met de paddock kunnen beginnen. De paddock is al een gedeelte bestraat dus het is enkel de hekken en de inrichting (drainage etc. Beginnen we volgend jaar mee). De rijbak is het volgende punt

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-21 09:26 



 
Profiel   

@ Mi-amore, voel je je al wat beter? Wat een leuke kleine is het toch *\o/*
@ Plutolover, hoe is het nu met Maximus?
@ Lenexa, jij weer lekker aan het rijden denk ik? Superleuk zo'n paardenvakantie in het vooruitzicht :D
@ Flicka, gelukkig alles toch in orde op de controle! Fijn dat jullie weer kunnen opbouwen
@ Knolan, wat gaan jullie hard met alle werkzaamheden! Al leuke dingen op insta zien langskomen ook. Zo fijn dat wolf ook lekker met een maatje staat <3

Hier ondertussen erg druk geweest met werk en tussendoor mn weekenden vol paardendingen gepland.
Zo hebben we onze tweede wedstrijd gereden op de sportdag van het stamboek en werden we knap eerste in de B met 221 punten <3 Natuurlijk wel een stuk minder streng gejureerd dan dat op een officiele wedstrijd zou gebeuren, maar leuk was het wel :j


En ook zijn we ons eerste weekendje weg gegaan naar een clinic klassieke dressuur in het verre Gelderland. Ik vond het zelf echt superspannend om hem 'alleen' achter te laten (normaal staan hij in de tuin en regel ik alles zelf :+ ) maar hij was eigenlijk vrij snel gekalmeerd, alleen nog wat hinniken als er paarden langs kwamen. Iedere les gewoon braaf en gefocused en heerlijk gereden en veel geleerd, dus echt superblij!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-21 20:48 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 486 van de 515 [ 12859 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 483, 484, 485, 486, 487, 488, 489 ... 515  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen