Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 31 van de 31 [ 771 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31
Plaats een nieuw onderwerp

[VOLG] Akkie & Pluis ♡

 
Profiel   

Supergoed zeg. Gefeliciteerd!
En extra mooi na alle toestanden waar je met haar doorheen bent gegaan.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-21 10:50 



 
Profiel   

Ik ben vooral heel blij dat ik haar nooit opgegeven heb, want nu bewijst ze maar weer hoe fijn ze momenteel gaat! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-21 11:38 



 
Profiel   

Super, en echt verdient.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 14:00 



 
Profiel   

Zo leuk voor jullie!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-21 00:35 



 
Profiel   

Gefeliciteerd

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-21 07:10 



 
Profiel   

Zo lief, dank jullie wel! <3
Nu even lekker 3 weken rustig aan doen, dat heeft ze verdiend en dan een volgende ronde :)F

We hebben allemaal leuke dingen op de planning staan!
Een vrijheids dressuur clinic die ik zelf organiseer en waar pluis een demo op muziek mag geven <3

Eind augustus clubkampioenschappen in de B dressuur

En Half september de shire show, waar ik. Haar eindelijk weer mee naar toe kan nemen *\%/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-21 07:38 



 
Profiel   

[ img ]

Lekker buitenrit je gereden vandaag

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-08-21 21:50 



 
Profiel   

Dames, we mogen naar de L1! :)F

Voor nu houd ik het nog even op de B want ben nog niet tevreden :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-21 14:34 



 
Profiel   

:)F

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-21 19:48 



 
Profiel   

Nadiine__x schreef
Dames, we mogen naar de L1! :)F

Voor nu houd ik het nog even op de B want ben nog niet tevreden :=


Lekker rustig aan doen en niet te veel vragen. Heel goed van je dat je nog even doorgaat in de B.
Ik ben er alweer even uit, hoe lang mag je doorrijden in de B?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-21 19:50 



 
Profiel   

Daphara schreef
Nadiine__x schreef
Dames, we mogen naar de L1! :)F

Voor nu houd ik het nog even op de B want ben nog niet tevreden :=


Lekker rustig aan doen en niet te veel vragen. Heel goed van je dat je nog even doorgaat in de B.
Ik ben er alweer even uit, hoe lang mag je doorrijden in de B?


Ik heb geen idee eigenlijk, zal ik even opzoeken, maar tot de 20/25 punten staat mij iets van bij.

Opzich beheerst ze alle oefeningdn van de L1 & L2. Maar ik heb zelf erg veel moeite met de zijgangen correct rijdeb waardoor ze over de schouder wegvalt sn pluis heeft zelf veel moeite met haar slechte achterbeen goed meenemen.

Dus ze gaat nu 1x per week aan de lange lijnen bij mijn instructie om haar sterker te maken waardoor we het straks hopelijk samen wat makkelijker krijgen. <3

Edit: bij 30 punten moet je een klasse hoger.
En ik mag ook B & L1 door elkaar starten tot ik 5 punten in de L1 heb, daarna mag ik geen B meer starten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-21 21:30 



 
Profiel   

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]


Hierbij de foto's van de shireshow!

Wat was dit gaaf en leuk om te doen, en blijkbaar was Pluis een publiekstrekker want zoals je ziet hebben we mega veel foto's gekregen!! <3

De ochtend start met de L1 dressuur, waarbij ze haar stinkende best doet en we samen 209 punten rijden! *\o/*
Oktober gaan we officieel L1 starten, dat komt wel goed..

Tussen de middag viel er een clinic uit en werd er gevraagd of wij iets wouden laten zien van vrijheids dressuur, natuurlijk ging ik al een show geven dus kon ik niet alles laten zien, maar was erg leuk om er wat bij te vertellen ook.

Om 3 uur mochten we dan eindelijk op muziek ons uitleven ooooo wat gaaf! En pluis had er mega veel plezier in! De presentators hadden al wat reclame voor ons gemaakt 2x eerder die dag dus de tribunes zaten ramvol! Oeiii spannend!

We hadden niet zo heel veel geoefend dus ik had mij voor genomen gewoon te genieten en het wel te zien, publiek weet de volgorde toch niet haha
Pluis gaf haar eigen show, maar dat maakte niks uit, ze was zo fanatiek, dat ik gewoon lekker met haar mee deed! <3

Kijk en geniet, alles staat door elkaar!


[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 18:44 



 
Profiel   

Geweldige foto's <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 19:18 



 
Profiel   

Knappe Pluis <3 Klinkt als een leuke ervaring!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 20:27 



 
Profiel   

Super leuk zeg! Fijn dat jullie een goede dag hebben gehad, je bent lekker bezig zo met Pluis!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 20:37 



 
Profiel   

Daphara schreef
Super leuk zeg! Fijn dat jullie een goede dag hebben gehad, je bent lekker bezig zo met Pluis!


Ja ze gaat zo lekker!
Momenteel doen we het even wat rustiger aan, ze zit aan een detox omdat ze wat mok had en veel plast en daardoor mist ze wat kracht en energie om verder te trainen. Dus we doen lekker rustig aan. Ze is de B natuurlijk doorgevlogen, dus een mini vakantie heeft ze wel verdiend!

We rijden wel gewoon hoor, maar we trainen niet voor "meer" enkel wat bijhouden en 20minuten is dan lang zat.
En uiteraard lekkere buitenritten!

Hoe gaat met jou dan? Rijd je alweer met duke rond of nog steeds veel last van je heup? En hoe gaat het met pleun?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 21:01 



 
Profiel   

Nadiine__x schreef
Daphara schreef
Super leuk zeg! Fijn dat jullie een goede dag hebben gehad, je bent lekker bezig zo met Pluis!


Ja ze gaat zo lekker!
Momenteel doen we het even wat rustiger aan, ze zit aan een detox omdat ze wat mok had en veel plast en daardoor mist ze wat kracht en energie om verder te trainen. Dus we doen lekker rustig aan. Ze is de B natuurlijk doorgevlogen, dus een mini vakantie heeft ze wel verdiend!

We rijden wel gewoon hoor, maar we trainen niet voor "meer" enkel wat bijhouden en 20minuten is dan lang zat.
En uiteraard lekkere buitenritten!

Hoe gaat met jou dan? Rijd je alweer met duke rond of nog steeds veel last van je heup? En hoe gaat het met pleun?


Oh ik zal mijn topic weer eens open laten gooien, gedoe op mijn vorige werk vanwege het ongeluk, dus uit voorzorg het topic even dicht laten zetten.

Ik rij nu in ieder geval weer 2x per week, soms 3x per week. Sinds een maand ook weer 1x per week les, ik mis echt spier kracht en moet mijn balans opnieuw vinden met die heup, maar goed, ik had ook bijna een jaar niets meer gedaan anders dan een stap rondje door het bos of in de bak. Ik ben blij als ik nu een half uur les vol kan houden, dan rij ik hem wel vooraf eerst los.

Pleun is een maandje terug op stal geweest met het hoge water, maar nu weer op de uiterwaarden. Tijdens de maand op stal hebben we haar weer opgepakt onder het zadel.
Komend weekend gaan mijn bijrijder en ik met beide paarden lekker een lang weekend weg.

Verstandig dat je het rustig aan doet met Pluis, binnenkort maar weer een keertje op buitenrit samen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 23:37 



 
Profiel   

Wat fijn dat je weer rijd en dat pleun ook zo lekker gaat!

Een buitenrit klinkt goed, doen we!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-21 06:02 



 
Profiel   

Ik heb je topic een hele tijd geleden (2019 := ) stilletjes gevolgd en kwam hem per toeval weer tegen.

Hoe staat het er nu voor? Heb je nog leuke updates?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 16:26 



 
Profiel   

Djorf_6 schreef
Ik heb je topic een hele tijd geleden (2019 := ) stilletjes gevolgd en kwam hem per toeval weer tegen.

Hoe staat het er nu voor? Heb je nog leuke updates?


Pluis heeft een flinke comeback gemaakt en wij starten nu samen in de L1 en hebben momenteel al 3 winstpunten. *\o/*

Daarnaast ben ik een opleiding gestart bij de Ncsah voor basis instructeur en ook daarvoor is pluis goedgekeurd als trainingspaard.

Ik kan dus wel hardtop zeggen dat mijn toppertje het momenteel erg goed doet! <3


[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]


En we mochten een vrijheids dressuur show geven op de shire show in Ermelo <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 18:56 



 
Profiel   

Ik volg jullie natuurlijk gewoon op Facebook! Zo leuk dat het goed gaat met Pluisje <3
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 19:05 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 31 van de 31 [ 771 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen