Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 4 [ 84 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[VOLG] Lio Dixon

 
Profiel   

Lio is mijn enige pony idd. Tot nu toe geen rare reacties. Wel heel vaak de vraag van “en wat ga je met hem doen?!” *zucht* Hoe bedoel je, wat ga ik met hem doen? Ik zet hem nu al meer in dan sommige mensen doen. Lio dient niet als grasmaaier. :P
Het boeit me niet zo heel veel wat anderen vinden. Ik ben echt heel blij met mijn lieve Lio, en andersom begint hij het ook leuk te vinden. Hij begon me heerlijk terug te kriebelen toen ik hem aan het rossen was. <3 Zo lief!

Ook een nieuwtje.... Ik heb misschien een kar! Begin volgende maand wordt de kar waarschijnlijk geleverd. :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-21 10:49 



 
Profiel   

SilencedSoul schreef
Lio is mijn enige pony idd. Tot nu toe geen rare reacties. Wel heel vaak de vraag van “en wat ga je met hem doen?!” *zucht* Hoe bedoel je, wat ga ik met hem doen? Ik zet hem nu al meer in dan sommige mensen doen. Lio dient niet als grasmaaier. :P
Het boeit me niet zo heel veel wat anderen vinden. Ik ben echt heel blij met mijn lieve Lio, en andersom begint hij het ook leuk te vinden. Hij begon me heerlijk terug te kriebelen toen ik hem aan het rossen was. <3 Zo lief!

Ook een nieuwtje.... Ik heb misschien een kar! Begin volgende maand wordt de kar waarschijnlijk geleverd. :D

Nee precies, herkenbaar hoor, mijn mini en ik hoorde dat eerst ook continu. Nu ze voor de sulky loopt (en we onze eerste show hebben gehad :) ) gelukkig niet meer.

Het ziet er uit als een schatje inderdaad, kleintjes hebben echt mijn hart gestolen.

Super leuk! Laat je het weten als hij er is :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-21 11:09 



 
Profiel   

Haha inderdaad. Zal vast meer worden zodra ik het karretje in mijn bezit heb. Zal ik zeker doen hoor! :D

Voor nu wat actie foto’s!

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-21 12:48 



 
Profiel   

SilencedSoul schreef
Haha inderdaad. Zal vast meer worden zodra ik het karretje in mijn bezit heb. Zal ik zeker doen hoor! :D

Voor nu wat actie foto’s!

[ [url=m/f0D2Kc.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/77IvEX.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/BedkoD.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/pImzah.png]Afbeelding[/url] ]

Lekker de venen strekken {:}

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-21 12:53 



 
Profiel   

Rustig dagje gehad. Even los gegooid, beetje op enkel stem gelongeerd. Daarna mocht hij met een nieuw paard de wei op. Ging super. :D

(Op deze foto’s lijkt hij haast niet dik... lol.)
[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-21 18:48 



 
Profiel   

Weet je wat het stomme is met die kleintjes, die lijken zo snel dik omdat je ze vanaf boven ziet. Dat vertekend enorm.
Bij Tess ga ik altijd maar op de grond liggen om te kijken of ze echt te dik is :')

Grote paarden zijn ook rond zo, maar dat ziet er anders uit. Vind hem er wel goed uit zien hoor! Ken menig dikkere shets :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-21 22:39 



 
Profiel   

Daar heb je een punt idd! :P Toen hij last van zijn buik had, was hij echt enorm dik. Ik denk dat het toch iets van gasvorming was. Ik zie echt zoveel verschil nu!

Meneer heeft (alweer) een nieuw halster! Hij was alleen niet in de mood voor foto’s.

[ img ]
[ img ]

Vraagje, raden jullie peesbeschermers aan bij het mennen? Of is dit echt afgestemd op het lopen van je pony?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-21 08:01 



 
Profiel   

Ik vind het niet perse nodig. Ik men ook en ik gebruik ze niet. Licht denk ik gewoon aan hoe je paard loopt. (Of in dit geval Shetlander ;) )

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-21 08:22 



 
Profiel   

Ah oke. Dan wacht ik even af of het echt nodig is. :D

Vandaag heerlijk gespeeld! Meneer was aan het schuimen tussen de billetjes toen hij klaar was met ravotten.


[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-21 15:26 



 
Profiel   

Hoe kun je hier nu nee tegen zeggen... :+

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-09-21 13:27 



 
Profiel   

Die laatste foto <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-21 20:46 



 
Profiel   

[ img ]

[ img ]

Als het goed is komt zondag mijn kar. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-09-21 17:12 



 
Profiel   

Ik heb een karretje gekocht! Goh wat ben ik blij om dit nieuwe avontuur met hem aan te gaan. :D

Vandaag alleen even op het terrein geweest om de kar te leren kennen. Ben zo trots op hem. En wat deed hij het geweldig! <3

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-21 13:19 



 
Profiel   

Knappie! Morgen weer een men lesje. :) [ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-09-21 11:26 



 
Profiel   

Wat leuk! En wat ziet hij er stoer uit voor de kar. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-09-21 12:53 



 
Profiel   

Nou hè? Het gaat zo goed! We zijn vandaag voor het eerst met hem naar buiten gegaan met de kar. Ben zo trots op hem.<3

[ img ]

Had eerder deze week een fotoshootje. Helaas stond ik er op deze foto niet leuk op, maar mijn pony.... WAT IS HIJ KNAPPPPP. :D

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-21 20:34 



 
Profiel   

Ben alleen aan het dubben over een bitje. Ik kreeg er een stang bitje bij, maar die was echt te grof voor zijn mond. Gister hebben wij met een enkel gebroken bitje gemend, vond mijn meninstructrice toch iets spannend. Was wel te doen hoor, maar omdat zij een stang bitje gewend is, was dit net iets anders.

Kan iemand mij een bit aanbevelen? Ook qua maat vind ik het ontzettend lastig...

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-21 12:17 



 
Profiel   

Wat een schattig ding, volgens mij heeft hij het bij jou wel naar zijn zin!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-21 04:08 



 
Profiel   

@juniper
Bedankt! Lief. Ik hoop het hihi.

Resultaat van het fotoshootje. :D

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-09-21 10:20 



 
Profiel   

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-21 14:42 



 
Profiel   

SilencedSoul schreef
[ [url=m/Y7GZuh.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/xDNqWk.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/4m7sgu.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/44dMdb.png]Afbeelding[/url] ]


Kijk hem nou showen :P <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-21 15:02 



 
Profiel   

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 06:43 



 
Profiel   

Wat een dotje!! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 10:03 



 
Profiel   

Lekker uitsloven. [ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-21 08:13 



 
Profiel   

Mijn tuigonderleggers zijn binnen. :D Zal van de week even wat foto’s maken als hij opgetuigd is!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-21 19:13 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 4 [ 84 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen