Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 88 van de 136 [ 3392 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91 ... 136  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Stalling regio Arnhem

 

In Wageningen is plek voor 1-2 paarden (IJslander of ander sober ras). Advertentie staat op marktplaats voor de liefhebbers (paddock, track, strookbegrazing, afdakje voor wat spullen).
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-21 13:09 



 
Profiel   

Paddock Paradise in Giesbeek op Facebook:

https://www.facebook.com/groups/1448813 ... 216142990/

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-09-21 13:11 



 
Profiel   

Ja die komt wel vaker voorbij. Jammer dat er nog geen foto’s bijstaan. Nog in opbouw zo te lezen

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-09-21 14:15 



 
Profiel   

Er staan nu wel foto's van, ik heb ze ergens voorbij zien komen. Ziet er leuk uit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-21 07:24 



 
Profiel   

Ziet er leuk uit (staat een foto bij het bericht). Volgens mij is het wel klein 2500m2 ofzo? Ben benieuwd hoeveel pony’s daar staan in totaal. Dat is best een spannende zowel op de oppervlakte als met het aantal voerplekken. Wel heel mooi aangelegd op zo’n kleine oppervlakte.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-21 07:28 



 
Profiel   

Nou inderdaad. Wel heel klein.
Op de foto ziet het er wel leuk uit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-21 09:39 



 
Profiel   

https://www.facebook.com/groups/1448813 ... 689140776/

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-21 11:47 



 
Profiel   

Dat klinkt wel mooi… bij welke stal hoort dat

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-21 12:19 



 
Profiel   

Geen idee ik copy paste alleen maar :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-21 13:13 



 
Profiel   

Muze schreef
Dat klinkt wel mooi… bij welke stal hoort dat


Totaaltuin aan de Schelmseweg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-21 15:06 



 
Profiel   

Kitty_ schreef
Muze schreef
Dat klinkt wel mooi… bij welke stal hoort dat


Totaaltuin aan de Schelmseweg.


Oh horen die weilanden daarbij. Ik woon daar echt 5 minuten vandaan en de weilanden liggen in het losloopgebied van mijn honden. Toen ik de advertentie was ik al benieuwd welke pensionstal ze bedoelde. Ik zoek zelf geen stal, maar ik loop daar dagelijks langs en de kudde ziet er stabiel en rustig uit. Honden kunnen niet het weiland in rennen, dus daar hebben de paarden geen last van.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-21 09:41 



 
Profiel   

Leek mij echt prachtig. Maar te rijke weilanden voor de mijne ..

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-21 09:43 



 

Tegen de rand van Ede (kant Wageningen) zijn er ook stallen beschikbaar zag ik net langskomen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-21 12:25 



 
Profiel   

Ik zie overal berichten van een pensionstal die is verkocht, welke is dat?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-21 08:49 



 
Profiel   

Otterlo volgens mij… kom even niet op de naam

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-21 09:16 



 
Profiel   

Muze schreef
Otterlo volgens mij… kom even niet op de naam


Willemien? Geen idee of dat verkocht is, maar dat is een grotere pensionstal in Otterlo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-21 09:18 



 
Profiel   

Ja volgens mij die ja

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-21 09:29 



 
Profiel   

Poeh, dat is een flinke stal..

Er blijven steeds minder plekken over..

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-21 09:35 



 
Profiel   

Och jeetje die ook al. Weet iemand wat ermee gaat gebeuren?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-21 09:43 



 
Profiel   

Willemien stond inderdaad in de stille verkoop. Dan zal die het wel zijn

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-21 09:52 



 
Profiel   

Gelderland wordt binnenkort paardloos....

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-21 10:00 



 
Profiel   

Ik word er best wel wat naar van. Ik merk dat mijn pony een mini tikje moeite heeft met rijk ruwvoer wat hij nu krijgt. Maarja. Waar ga je heen.
Heb zelfs na de verkoop van mijn vorige pony getwijfeld of ik wel weer een nieuw dier aan moest schaffen… een 2 jarige gekocht, waar ik echt nog niks mee doe behalve wat wandelen poetsen.. en loop er echt tegenaan dat er praktisch niets echt geschikts is verder

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-21 10:54 



 
Profiel   

pff, nog een stal dat stopt hier in de regio. Mijn paard staat nu gelukkig goed, maar merk dat ik er toch een beetje zenuwachtig van wordt af en toe....

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-21 12:39 



 
Profiel   

Ik hoorde dat Willemien is gekocht door een man waarvan de dochter het leuk doet in de eventing en dat het een De Schalm 2.0 moet gaan worden. Alle pensionklanten moeten er eind december weg zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-21 13:28 



 
Profiel   

Afgelopen maanden kreeg ik plotseling enorm veel berichten van oud stalgenoten met de vraag of ik nog een plek wist. Toen gingen enkel geruchten dat de stal verkocht zou zijn. Inmiddels is dat waar gebleken, alleen nog niet vanuit de houderij zelf. Een vriend is al wel op het terrein geweest voor een bezichtiging ivm een sloopopdracht voor de bestaande panden. Wat ze ermee gaan doen en wie de investeerder is weet ik niet, maar het is een mega-terrein dat ze tot hun beschikking krijgen.

Ook al zagen wij het hier van verre aankomen dat het niet lang meer ging duren, ik vind het toch jammer.. Enkel de laatste twee jaar waren er niet best meer voor ons, maar daarvoor hebben we het er jaren goed gehad. Ik was net opnieuw gestart met zoeken in de omgeving omdat onze huidige locatie ook nogal wat vraagtekens oproept. Ik wilde hier nog een oproep doen, maar ik heb het allemaal tijdelijk afgeblazen. Ik krijg er nu concurrentie van 75 andere paarden bij in de omgeving (hoewel veel ook rondom Utrecht e.d. wonen..) en dat zie ik een beetje moedeloos aan. Het wordt steeds lastiger lijkt het, echte volpension rondom de Veluwe in Arnhem. :n

MyChoice schreef
Ik hoorde dat Willemien is gekocht door een man waarvan de dochter het leuk doet in de eventing en dat het een De Schalm 2.0 moet gaan worden. Alle pensionklanten moeten er eind december weg zijn.

Als ze er nou een beetje toffe pensionstal aan toevoegen.. Kom ik meteen terug en vrijwilliger zijn tijdens de evenementen.. :')
Ik mis het bos dat we daar hadden.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-21 16:55 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 88 van de 136 [ 3392 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91 ... 136  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen