Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 18 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Even voorstellen.....

 
Profiel   

Hoi hoi, *\o/*

Ik ben Sophie, 43 jaar en woon sinds een paar jaar in Beuningen met mijn vriend en zijn kinderen.
Als kind had ik het geluk dat mijn vader paardrijinstructeur was (is nog steeds) en dat we paarden aan huis hadden. Toen ik na mijn opleiding mijn paard moest laten inslapen (in 2002) had ik de financiele middelen niet meer (door omstandigheden) om een paard te kopen en te onderhouden.
Mijn vader was inmiddels verhuisd en had geen eigen paarden meer.

Af en toe ging ik wel iemand helpen bij de verzorging van de paarden en af en toe een buitenrit gemaakt.
Nu ik de financiele middelen heb, begint een eigen paard toch wel erg te kriebelen. Ik ben nu op zoek naar een leuke stal met weidegang (heb al elders hierover een vraag gesteld) en dan op zoek naar een paard.
Niet te groot, ben zelf 1.58. Ik zit te denken aan een gelders paard.

Zodra ik een leuk paard heb zal ik hem zeker aan jullie voorstellen. <3
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-21 08:53 



 
Profiel   

Hoi Welkom :)

Zoek je in de omgeving van Beuningen Gelderland of Beuningen Overijssel?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-21 08:55 



 
Profiel   

Beuningen Gelderland
Zoek in de omgeving van Beuningen/ Ewijk/ Bergharen

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-21 09:14 



 
Profiel   

Zou de omgeving Wijchen/Alverna ook kunnen?

Dat is een geschiktere omgeving voor buitenritten. Als daar je interesse ligt tenminste :)

Niet dat ik tips heb hoor, maar ik ken de omgeving van de gemeenten Beuningen en Wijchen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-21 09:25 



 
Profiel   

Leuk! Welkom. Succes met zoeken naar een fijne stal. Dat moet bij jou in de buurt toch wel lukken denk ik zo. Als je toe bent aan het zoeken naar een paard dan zijn er een aantal gezellige topics waar je je ook zou kunnen melden. Maar ik ga ervan uit dat je via je vader wel voldoende connecties hebt om een leuk paard te vinden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-21 09:28 



 
Profiel   

Welkom!

Al gekeken bij Stal van Beijnum of Stal Murrie? Ik weet van beiden niet of ze plek hebben hoor, maar zijn volgens mij erg nette stallen :) Ik woon iets verderop (Beneden-Leeuwen) maar heb mijn paard in Rhenen staan :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-21 09:29 



 
Profiel   

Boras schreef
Zou de omgeving Wijchen/Alverna ook kunnen?

Dat is een geschiktere omgeving voor buitenritten. Als daar je interesse ligt tenminste :)

Niet dat ik tips heb hoor, maar ik ken de omgeving van de gemeenten Beuningen en Wijchen.



Ja, ik maak het liefst buitenritten!
Mijn ouders zijn 25 jaar geleden naar Frankrijk vertrokken, heb er zelf ook 2 jaar gewoond. (ik was 16 jaar en ben in nederland gaan studeren en blijven plakken)
Ik ben toen begonnen met TREC. En nu het hier zo in opkomst is wil ik dat weer gaan oppakken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-21 08:43 



 
Profiel   

Ghostattack schreef
Welkom!

Al gekeken bij Stal van Beijnum of Stal Murrie? Ik weet van beiden niet of ze plek hebben hoor, maar zijn volgens mij erg nette stallen :) Ik woon iets verderop (Beneden-Leeuwen) maar heb mijn paard in Rhenen staan :P



Hebben idd geen plek.
Ik ga vanmiddag kijken bij 2 stallen en morgen ook bij een stal.
(Bergharen en Wijchen.)

Kent hier iemand toevallig stal Chimaya? Ben erg benieuwd naar ervaringen van anderen.
Ik ga er straks kijken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-21 08:45 



 
Profiel   

Hey, ik zag in Groesbeek stal Lage Wald ...prachtig landschap, mooie weides ... ideetje? Is misschien weer iets verder ... maar wel mooi en praktisch ingericht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-21 08:49 



 
Profiel   

Mocht je wat verder willen rijden kun je ook eens bij Dutch Equestriand Estate kijken in Schaijk. Op het terrein zelf crosshindernissen, waterbakken, een bosje en renbaan. Het ligt vlak aan de Maashorst dus je kunt er ook prima bosritten maken

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-21 09:29 



 
Profiel   

Babootje schreef
Leuk! Welkom. Succes met zoeken naar een fijne stal. Dat moet bij jou in de buurt toch wel lukken denk ik zo. Als je toe bent aan het zoeken naar een paard dan zijn er een aantal gezellige topics waar je je ook zou kunnen melden. Maar ik ga ervan uit dat je via je vader wel voldoende connecties hebt om een leuk paard te vinden.


Dankjewel!
Welke topics moet ik hebben voor het vinden van een paard?
Ik zoek een Gelders type, lusitano of een pre.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-21 05:51 



 
Profiel   

Lena82 schreef
Mocht je wat verder willen rijden kun je ook eens bij Dutch Equestriand Estate kijken in Schaijk. Op het terrein zelf crosshindernissen, waterbakken, een bosje en renbaan. Het ligt vlak aan de Maashorst dus je kunt er ook prima bosritten maken


Is dat niet dat mega terrein wat te koop staat voor circa €3 miljoen? :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-21 06:51 



 
Profiel   

Ghostattack schreef
Lena82 schreef
Mocht je wat verder willen rijden kun je ook eens bij Dutch Equestriand Estate kijken in Schaijk. Op het terrein zelf crosshindernissen, waterbakken, een bosje en renbaan. Het ligt vlak aan de Maashorst dus je kunt er ook prima bosritten maken


Is dat niet dat mega terrein wat te koop staat voor circa €3 miljoen? :D


Klopt

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-21 06:52 



 
Profiel   

Welkom op bokt :D
Als liefhebber van het Gelders type vind ik het leuk dat je in die hoek zoekt!

Hopenlijk vind je een geschikte stal en een leuk paard.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-21 06:56 



 
Profiel   

Soof1978 schreef
Babootje schreef
Leuk! Welkom. Succes met zoeken naar een fijne stal. Dat moet bij jou in de buurt toch wel lukken denk ik zo. Als je toe bent aan het zoeken naar een paard dan zijn er een aantal gezellige topics waar je je ook zou kunnen melden. Maar ik ga ervan uit dat je via je vader wel voldoende connecties hebt om een leuk paard te vinden.


Dankjewel!
Welke topics moet ik hebben voor het vinden van een paard?
Ik zoek een Gelders type, lusitano of een pre.


De pre staat tegenwoordig in promotie als ik de sites doorkijk ...
De Lusitano kan je beter zelf zoeken in Spanje ;) Dat is dat reisje echt wel waard, vb Jerez de la Frontera, meer dan voldoende stallen met ook Nederlandse grooms... en transporten zijn er meer dan voldoende, ook al kost dat wat.
En een Gelders type, neem je stalen ros en begin te trappen ... die moet daar ergens in de weides lopen (en da's geen grapje)!
En de topics ... daar vind ik mijn weg ook nog niet in ;) Weet wel wie ik volgende keer weer meeneem als ik paarden ga bekijken/zoeken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-21 09:09 



 
Profiel   

Welkom en wat leuk dat je interesse hebt in het Gelderse type. Ik rij al jaren Gelderse paarden en kan ze je van harte aanbevelen.

Wellicht dat je kan meelezen in het Gelderse topic.
[HK] Gelderse paarden deel 10 !!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-21 09:18 



 
Profiel   

In onze kennissenkring hebben we een paar mensen die werken met de lusitano's en PRE. Ze gaan regelmatig naar spanje/ portugal voor mensen. Op dit moment ben ik met 1tje bezig.
Maar ik ga goed rondkijken en neem mijn tijd ervoor.

Niet te snel willen, dat is zonde.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-21 10:54 



 
Profiel   

Hoihoi, welkom!
Wat leuk dat het paarden virus weer is gaan kriebelen, succes met je zoektocht.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-21 08:35 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 18 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen