Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 17 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Goede hoefsmid gezocht omgeving Breda / Achtmaal.

 
Profiel   

Beste Bokkers,

sinds gisteren zijn mijn paarden verhuisd naar een nieuwe pensionstal en ik ben nu op zoek naar een nieuwe goede hoefsmid voor mijn paarden. Wie kan mij helpen aan een de goede hoefsmid? Ik hoor het graag.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-04-20 23:02 



 
Profiel   

Niemand? Wat ik er wel vergeten bij ben te zetten is dat de smid veel geduld en rustig moet zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-04-20 08:06 



 
Profiel   

Bob de Ouden, kijk eens op hoofcare.nl
Hier op stal komt Willem Jan Michielsen uit Wernhout

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-20 16:02 



 
Profiel   

eric verloo !!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-20 17:22 



 
Profiel   

Leon!
http://www.hoefsmederij-leon-tijssen.nl/

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-20 17:27 



 
Profiel   

Ik zou ook gaan voor eric verloo

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-20 17:29 



 
Profiel   

Dank jullie wel allemaal. Wat zijn de kosten om de paarden te laten bekappen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-20 18:36 



 
Profiel   

Ik betaal 35 euro voor bekappen

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-20 21:02 



 
Profiel   

Dacht 25,- bij Willem Jan

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-20 20:33 



 
Profiel   

Je hebt ook nog Schouwenaars aan de Molenweg in Achtmaal, geen ervaring mee wel heel vriendelijk (heb er eens een praatje mee gehad toen hij er net woonde)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-20 20:36 



 
Profiel   

00000000 schreef
Bob de Ouden, kijk eens op hoofcare.nl

Een hele fijne geduldige smid.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-20 20:37 



 
Profiel   

Sprak gisteren op stal een stalgenoot en zij vertelde mij dat bij haar paard en pony aankomende zaterdag de hoefsmid komt. Ik vroeg aan haar welke hoefsmid dat zij heeft en dat mijn paarden ook mee gedaan kunnen worden. De hoefsmid heet Walter Vonk, ik ken hem niet volgens de stalgenoot is hij heel goed en heeft veel geduld.

Willem Jan Michielsen die is ook niet duur.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-20 07:16 



 
Profiel   

In achtmaal heb je ook nog Christ Jan Pinxteren

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-20 20:18 



 
Profiel   

Hoewel al een tijdje stil op dit topic toch maar even mijn ervaring met Willem Jan Michielsen: hij komt niet opdagen als je een afspraak met m hebt en belt niet terug om een nieuwe afspraak te maken. Wrs heeft ie t heel druk omdat hij 25 euro vraagt, maar ik zoek een ander.....

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-21 07:16 



 
Profiel   

Hachi schreef
Hoewel al een tijdje stil op dit topic toch maar even mijn ervaring met Willem Jan Michielsen: hij komt niet opdagen als je een afspraak met m hebt en belt niet terug om een nieuwe afspraak te maken. Wrs heeft ie t heel druk omdat hij 25 euro vraagt, maar ik zoek een ander.....


Ik kom hier vanavond op terug.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-21 06:56 



 
Profiel   

Hachi schreef
Hoewel al een tijdje stil op dit topic toch maar even mijn ervaring met Willem Jan Michielsen: hij komt niet opdagen als je een afspraak met m hebt en belt niet terug om een nieuwe afspraak te maken. Wrs heeft ie t heel druk omdat hij 25 euro vraagt, maar ik zoek een ander.....



Sinds eind mei staan mijn paarden op een andere pensionstal en waar Willem-Jan ook een aantal paarden/pony's bekapt. Mijn paarden zijn in augustus door Willem-Jan netjes bekapt, ik ben daar tevreden over. Ik had eerst een andere hoefsmid die ook goed en daar ook een aantal paarden op de stal doet of deed, had hem een bericht gestuurd maar kreeg geen gehoor en mijn paarden echt gedaan moest worden sprak ik een stal genoot en die vertelde over Willem-Jan en dat haar paard ook weer bekapt moest worden en de week daar op kwam Willem-Jan en mijn paarden konden mee gedaan worden.

Mij werd ook verteld dat Willem-Jan het heel erg druk heeft en vaak niet reageert op telefoontjes of appjes. Dit was voor mij de eerste keer dat Willem-Jan mijn paarden deed en wil hem wel voor mijn paarden laten komen. Mijn stalgenoot maakt op de dag dat haar paard gedaan gelijk al een nieuwe afspraak met Willen-Jan. Dit heb ik zelf nog niet gedaan maar wil dat wel gaan doen want ik ben echt super tevreden over Willen-Jan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 17:54 



 
Profiel   

Druk of niet. Als je een ijzer kwijt bent of er een hoefzweer zit of een ander hoefprobleem moet je wel in contact kunnen komen met je hoefsmid. Dan heb je weinig aan een afspraak over 4 weken die al vast staat. Goed werk leveren is natuurlijk het belangrijkste maar een beetje klantvriendelijkheid en dus reageren op mensen is wel zo handig als een paard echt op korte termijn een hoefsmid nodig heeft.
Maar blijkbaar maakt het bij hem niet zoveel uit. Want volgens mij gaat het al een aantal jaar zo dat hij niet/slecht bereikbaar is.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 21:30 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 17 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen