Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 18 [ 449 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 18  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[TEK] Inktober 2021

 
Profiel   

Inmiddels zitten we toch in de 2e helft van september dus een topic kan nu wel stilaan. Vorig jaar vond ik het een gezellig topic dus eens kijken of er opnieuw animo voor is. :)

Wie doet dit jaar mee aan Inktober?

Voor de bokkers voor wie het concept onbekend is: Gedurende de maand oktober is er een uitdaging om met inkt elke dag een tekening te maken gebaseerd op een prompt.

Dit is de promptlijst voor 2021:

[ img ]

Natuurlijk zijn er meerdere varianten mogelijk. Er zijn mensen die alle woorden doen. Er zijn ook mensen die om de dag of gewoon maar een deel van de woorden doen. In principe is het de bedoeling om met inkt te werken maar genoeg mensen werken ook met andere mediums valt me vaak op op facebook.

Ik zelf wil proberen om ze allemaal te doen en ook met inkt. :j
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 16:37 



 
Profiel   

Ik volg zeker om van jullie werken te genieten! Helaas heb ik zelf niet zoveel tijd, dus ik denk dat ik met drie dagen meedoen al een heel realistisch doel heb := :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 17:20 



 
Profiel   

ik ga proberen te tekenen wanneer ik kan maar beloven doe ik niet.
ik volg wel mee!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 17:43 



 
Profiel   

Ja ik doe wel mee, ik denk dat ik prompts ga afwisselen met Fright Fall van RetroSupply. Die is ook heel leuk <3

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 17:52 



 
Profiel   

Oh ja! Natuurlijk zijn er verschillende varianten op inktober. :j Heb ook al eentje over heksen zien voorbij komen bv. :j
Ik wil owl stiekem wel doen ipv Slither. Bij Slither denk ik vooralsnog aan "slang" en die heb ik vorig jaar al gedaan. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 18:10 



 
Profiel   

Hoi :D ik weet nog niet of ik de 31 ga halen want die heb ik nog nooit gehaald :') maar wie niet waagt wie niet wint! Ik denk dat ik de originele prompt lijst ga volgen, en ga werken met fineliners, misschien samen met brushpennen of alcohol markers.
Ik heb al wat gemaakt voor dit jaar (iets met geen geduld hebben)
Hier is inktobermuis *\o/*
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 18:44 



 
Profiel   

Leuk!!!

Ik ga m'n best doen, maar dit jaar heb ik een full time baan, dus ik hoop dat ik hem kan volbrengen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 18:45 



 
Profiel   

Ik werk altijd digitaal en meedoen aan Inktober voelt dan zo gek (autist hier :') regels zijn regels _O- )

Ik heb 2 jaar terug voor het laatst meegedaan.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 19:22 



 

Moooi, Warboel!

Ik heb een ellendig lange tekenblock maar ik ga er eentje proberen. :Y) En genieten van jullie creaties!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 19:26 



 
Profiel   

Ik ga ook weer mn best doen om mee te doen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 19:33 



 
Profiel   

Ik ga meedoen met deze van Life to Legend. Gedeeltelijk met full-renders en gedeeltelijk met lineart omdat de eerste gerust 16 uur tijd kosten :p.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 19:35 



 
Profiel   

Ik doe ook weer mee! Leuk, ik vond het altijd echt heel inspirerend en motiverend om hier te posten

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 19:44 



 
Profiel   

Ik overweeg mee te doen. Ik volg. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 19:45 



 
Profiel   

Warboel schreef
Ik werk altijd digitaal en meedoen aan Inktober voelt dan zo gek (autist hier :') regels zijn regels _O- )

Ik heb 2 jaar terug voor het laatst meegedaan.
[ [url=m/DrhhuA.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb vorig jaar digitaal meegedaan, met hier en daar een uitstapje naar papier. Was erg leuk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 19:46 



 
Profiel   

Ben sinds kort wat creatiever geworden, vooral met acrylverf bezig. Denk dat ik me er dit jaar ook aan ga wagen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 19:46 



 
Profiel   

Ik ga ook een poging doen mee te doen. Wel zwart-wit denk ik, maar geen inkt. En ook niet iedere dag. Heb dit jaar nog vrijwel niets getekend, dus geen idee of er uberhaupt wat uit m'n vingers komt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 19:48 



 
Profiel   

Jay!! Toch bokkers die mee doen! :j

En een paar oude bekenden! :wave:

Warboel: joh! Gewoon mee posten met je digitale werk hoor! Wordt je autistisch kantje rustiger als je in zwart wit zou werken? :D


Voor de twijfelaars: het is geen verplichting om alle woorden te doen hè! Genoeg mensen doen maar de helft of gewoon hoe ver ze komen. :) het is meer een soort ‘stok achter de deur’ om ook dingen te tekenen die je normaal niet zou tekenen.

Telpeva: ik wil weer bizar uitgebreid werken dus ik ben stiekem ook al een beetje bezig. _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 20:28 



 
Profiel   

Ik ga weer eens een poging wagen! Eerste keer via bokt dus hopelijk hou ik het dan nu wat langer vol dan 3 dagen :')

Dit is ook een leuke prompt list, ik ga denk ik een beetje mixen om mijn adhd hoofd er wat meer bij te houden
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 21:16 



 
Profiel   

Ik meld me :D vorig jaar door drukte weinig gedaan, maar deze prompt list is echt super leuk!
Ik heb een soort stijlidee in mn hoofd waarin ik de prompts wil maken, maar misschien verandert dat nog. (en ik ga proberen een groot deel van de creaties in de trein te maken :=)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 22:10 



 
Profiel   

Ik ga denk ik ook een gooi doen. Maar het lijkt me sterk dat ik het dagelijks red, misschien iedere week één of twee prompts kiezen...?
In ieder geval traditioneel inkt, mss met wat waterverf kleur, we zullen zien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-21 21:18 



 
Profiel   

Ik wil ook proberen mee te doen! Zal zeker niet iedere dag worden, eerder één per week en alles wat meer is, is bonus. :p

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 07:05 



 
Profiel   

Succes en veel plezier voor iedereen die het gaat proberen! Zooo leuk als je in november door een hele stapel tekeningen kunt terugbladeren. Ik heb nog wat teveel andere dingen lopen, maar kijk wel graag mee. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 07:14 



 
Profiel   

Ik heb besloten dat ik uit deze lijst prompts ga doen. Daar krijg ik meer inspiratie van dan de originele lijst... :o
[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-21 17:02 



 
Profiel   

marley93 schreef
Ik heb besloten dat ik uit deze lijst prompts ga doen. Daar krijg ik meer inspiratie van dan de originele lijst... :o
[ [url=m/XgTRVd.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/AcCLdq.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ik ben getriggerd door jouw lijst <3 Ik ga het toch ook maar eens proberen weer om een maand te tekenen... Al is het iets kleins. Na een jaar lang bijna niets te hebben gedaan... :') Maar ik hou van magische thema's <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-21 14:02 



 
Profiel   

Ik meld mij ook voorzichtig. Vorig jaar of het jaar daarvoor mee gedaan maar niet helemaal afgemaakt door tijdgebrek.
Als ik mee doe worden het simpele/cartoon achtige tekeningetjes gewoon als oefening.
Ik ga kijken hoever ik dit jaar ga komen O:)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-21 14:17 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 18 [ 449 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 18  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen