Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 359 van de 516 [ 12887 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 356, 357, 358, 359, 360, 361, 362 ... 516  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

 
Profiel   

Tango1979 schreef
Texas: bij RG krijg je een ruitergoodie bij elke 10euro. De ruitergoodie is 0,25 waard.

Maar het VIP systeem maakt het leuk. Je hebt drie levels om korting op te bouwen. Soms heb je zelfs je VIP korting bovenop de sale prijzen.

Je VIP korting bouw je op met je aankopen, volgens mij is het 1e level als je voor €350 aan aankopen gedaan hebt, en geeft dat 10%. De VIP loopt volgens mij tot 20% door ( dat weten de die hards wrs, ik ben "pas" bijna bij het 2e level)


Klinkt goed! Dus als ik daar een ES dekje van 85 euro koop, heb ik 8 goodies, dus 2 euro? En die kan ik dan inzetten wanneer ik wil? Als ik een volgende keer 2 euro korting wil kan dat, en als ik door wil sparen ook? Of moet je dan ook voor een bepaalde datum weer inleveren zoals bij Divoza (wat dus eigenlijk bijna nooit lukt)?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 21:31 



 
Profiel   

Tango1979 schreef
Texas02 schreef

Hoe werkt het puntensysteem bij RG?

Texas: bij RG krijg je een ruitergoodie bij elke 10euro. De ruitergoodie is 0,25 waard.

Maar het VIP systeem maakt het leuk. Je hebt drie levels om korting op te bouwen. Soms heb je zelfs je VIP korting bovenop de sale prijzen.

Je VIP korting bouw je op met je aankopen, volgens mij is het 1e level als je voor €350 aan aankopen gedaan hebt, en geeft dat 10%. De VIP loopt volgens mij tot 20% door ( dat weten de die hards wrs, ik ben "pas" bijna bij het 2e level)


Moet je wel even eerst een mail sturen met je account naam en e-mail adres om je voor de VIP aan te melden. Zorg dat je bevestiging van VIP deelname binnen hebt, voordat je besteld, anders tellen de bestellingen niet mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 21:32 



 
Profiel   

Texas02 schreef
Klinkt goed! Dus als ik daar een ES dekje van 85 euro koop, heb ik 8 goodies, dus 2 euro? En die kan ik dan inzetten wanneer ik wil? Als ik een volgende keer 2 euro korting wil kan dat, en als ik door wil sparen ook? Of moet je dan ook voor een bepaalde datum weer inleveren zoals bij Divoza (wat dus eigenlijk bijna nooit lukt)?


Volgens mij verlopen de goodies niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 21:33 



 
Profiel   

Texas02 schreef
Tango1979 schreef
Texas: bij RG krijg je een ruitergoodie bij elke 10euro. De ruitergoodie is 0,25 waard.

Maar het VIP systeem maakt het leuk. Je hebt drie levels om korting op te bouwen. Soms heb je zelfs je VIP korting bovenop de sale prijzen.

Je VIP korting bouw je op met je aankopen, volgens mij is het 1e level als je voor €350 aan aankopen gedaan hebt, en geeft dat 10%. De VIP loopt volgens mij tot 20% door ( dat weten de die hards wrs, ik ben "pas" bijna bij het 2e level)


Klinkt goed! Dus als ik daar een ES dekje van 85 euro koop, heb ik 8 goodies, dus 2 euro? En die kan ik dan inzetten wanneer ik wil? Als ik een volgende keer 2 euro korting wil kan dat, en als ik door wil sparen ook? Of moet je dan ook voor een bepaalde datum weer inleveren zoals bij Divoza (wat dus eigenlijk bijna nooit lukt)?


Ja precies. Ze verlopen volgens mij niet. Wat ik tegenwoordig doe is mijn goodies inruilen, om mijn bestelling op 10 tallen te houden. Dus als ik bijvoorbeeld op € 116,-kom, krijg ik 11 goodies. Maar dat vind ik dan "zonde" van de € 6 euro "te veel" besteld, dus dan ruil ik voor € 6 goodies in.

Je moet wel een account aanmaken en eerst inloggen voordat je besteld. In je account staan al je bestellingen en zodra je aan de 350 bent, kan je RG mailen. Ze zetten je dan in het eerste level met de 10% korting.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 21:44 



 
Profiel   

Ik heb de Orchid Bloom ook binnen maar ik denk dat ie terug gaat. Ik vind de kleur heel erg tegenvallen.. en dan heeft hij het paard nog niet eens gezien :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 21:53 



 
Profiel   

Je gaat daar idd van 10 naar 15 naar 20% bij ruitergoed. Fijn dat er bij de hypostore ook iets komt :j

Ik ben ook nog niet overgehaald idd Danique. Ik wacht nog even op "aan"foto's. Wel mooi dat vergelijk :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 21:57 



 
Profiel   

Top, bedankt! Ik ga er even over nadenken of ik bij Ruitergoed ga bestellen of dat ik hem met 15% korting bestel bij ES zelf.. Ik vind het zo zonde van de verzendkosten bij ES :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 22:05 



 
Profiel   

Iemand van jullie nog op zoek naar de light blue flextrainers? :) die van mij zijn nieuw maar mn merrie past ze niet..

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-21 10:59 



 
Profiel   

Wie had er nog crème flextrainers?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-21 11:46 



 
Profiel   

Orchid Bloom blijft een lastig kleurtje om op de foto te krijgen. Hoewel ik hem iets donkerder verwacht had ben ik er wel blij mee.

[ img ]


[ img ]
Binnenbak is aardig licht.


[ img ]

Silver Cloud blijft ook mooi


[ img ]
Emerald is van mijn dochter

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-21 12:11 



 
Profiel   

Hmm nee ik pas bij de orchid boom :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-21 12:38 



 
Profiel   

Ik vind hem heel mooi! Maar ga hem niet kopen. De blauwe vind ik nu ik meer foto's zie toch net wat meer hebben :o Mijn bankrekening en ik zijn er nog niet uit of ik die dan wel ga kopen :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-21 12:58 



 
Profiel   

Ik vind de Orchid Bloom wel mooi maar ik ga hem ook niet kopen. Ik zat nog wel stiekem even te twijfelen of ik beide kleuren zou kopen bij ES om geen verzendkosten te hoeven betalen, maar dat wordt toch wel erg duur :+ Wat ik nog wel dacht is wachten tot de Purple Gold terug is en die samen met de Monaco Blue te bestellen, maar ik weet niet wanneer de Purple Gold terug is. Ben bang dat de Monaco Blue dan weg is..

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-21 15:46 



 
Profiel   

Heeft iemand enig idee welke dit is?

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-21 17:45 



 
Profiel   

Één van de nieuwe die nog uit moeten komen :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-21 18:02 



 
Profiel   

Drico schreef
Één van de nieuwe die nog uit moeten komen :j


Was even benieuwd omdat ik hem nergens online kon vinden.
Zal morgen wat foto's maken want dit setje ligt in mijn kast <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-21 18:10 



 
Profiel   

Ik wil die nieuwe roze <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-21 18:30 



 
Profiel   

Nessie schreef
Ik wil die nieuwe roze <3



Welke?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-21 18:42 



 
Profiel   

BugsFunny schreef
Nessie schreef
Ik wil die nieuwe roze <3



Welke?


Ik denk die hierboven :D
Zelfs ik die niet van roze houdt vind ‘m prachtig! Ik weet alleen nog niet of ik mijn ruin dat aan kan doen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-21 18:47 



 
Profiel   

Ik zal morgen wat foto's maken heb hem namelijk al.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-21 19:11 



 
Profiel   

Die hierboven inderdaad! Mijn hengst heeft tot aan z’n vliegendeken dingen in het roze hoor :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-21 19:43 



 
Profiel   

Nessie schreef
Die hierboven inderdaad! Mijn hengst heeft tot aan z’n vliegendeken dingen in het roze hoor :D


_O-

Ik vind ‘m wel echt heel tof <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-21 20:06 



 
Profiel   

BugsFunny schreef
Ik zal morgen wat foto's maken heb hem namelijk al.


Hoe dan :') ik zie hem niet op de website?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-21 20:10 



 
Profiel   

Autumnn schreef
BugsFunny schreef
Ik zal morgen wat foto's maken heb hem namelijk al.


Hoe dan :') ik zie hem niet op de website?



Mijn stal verkoopt PS, eerder dit jaar konden we een pre-order plaatsen.
Deze en nog 2 anderen zijn/waren te koop.

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-21 20:57 



 
Profiel   

Oh wauw die beige <3 <3
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-21 21:08 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 359 van de 516 [ 12887 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 356, 357, 358, 359, 360, 361, 362 ... 516  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen