Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 264 van de 447 [ 11171 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267 ... 447  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Topic voor onze oudjes!

 
Profiel   

Jeetje wat een moeilijke maar dappere keuze heb je gemaakt. Heel veel sterkte! :knuffel:
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 11:56 



 
Profiel   

Ach sterkte <3
Soms weet je gewoon wanneer het zover is hè?
Dikke knuffel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 11:58 



 
Profiel   

Ach jeetje heel veel sterkte

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 11:59 



 
Profiel   

Nyaleti heel veel sterkte en enorm dapper van je :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 12:46 



 
Profiel   

Sterkte Nyaleti

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 13:11 



 
Profiel   

Sterkte Nayleti goed van jou hoe je het hebt aangepakt, heb even je berichten terug gelezen en als je elkaar goed kent weet je wanneer het moment er is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 15:39 



 
Profiel   

Heel veel sterkte en dikke knuffel! Y;(
Wat een moeilijke maar moedige keuze

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 15:47 



 
Profiel   

Heel veel sterkte! Blijft een moeilijke keuze maar als je elkaar al zo goed en lang kent weet je wanneer het tijd is

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 17:56 



 
Profiel   

Sterkte Nyaleti.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 18:42 



 
Profiel   

Heel veel sterkte! Y;(

Ohh, inderdaad Susan. Nog genoeg tijd haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 20:17 



 
Profiel   

Dank jullie wel <3

Zelfs de dierenarts benadrukte nogmaals hoe dapper ze mijn beslissing vond. Laten gaan voordat de pijn erger wordt. Of je hem een keer liggend vindt. "Dat is pas houden van" |(
Hij is nu bij het crematorium. Het ophalen was wat gek (maargoed, 400 kilo) maar de meneer deed het zo netjes mogelijk.
De Shetlander blijft alleen achter. Die was gisteren rustig maar is vanochtend begonnen met hinniken (terwijl Casper smiddags is opgehaald) en nu nog steeds bezig. Heel erg lastig. Hopelijk kan hij ook snel een beetje terug naar de orde van de dag :knuffel:

Ik heb hier weinig gepost maar vind het toch fijn om het even ergens te delen. Sorry dat ik zo binnen val :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 21:28 



 
Profiel   

Je hoeft geen sorry te zeggen, je mag alles delen wanneer je wil :knuffel: !

En ik snap dat je shetje van slag is.. hier zijn de pony’s ook wel echt een poosje van slag geweest toen Brutus (veulen van onze Shet) ingeslapen was en weggehaald was. De Shet is geregeld in paniek hinnikend naar de stal gerend.. kon je het ze maar duidelijk maken en hen daarmee troosten… Heb Veerle en Mona echt zien rouwen toen, verschrikkelijk

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 22:07 



 
Profiel   

Veel sterkte met het verlies van Casper Nyaleti.
Ik vind het juist prettig als mensen zulke dingen delen, het is nu eenmaal de realiteit, hoe verdrietig ook. Ik hoop dat je Shetlander snel weer een beetje de oude is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 22:55 



 
Profiel   

Ik vind dat juist het mooie en fijne van bokt, dat je dit soort dingen mag en kan delen. Paarden bouwen ook hele hechte relaties op, hopelijk vindt je shet snel wat meer rust.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-21 07:42 



 
Profiel   

Heel veel sterkte Nyaleti! Y;(
Je hoeft inderdaad nergens voor te verontschuldigen. Ook het laten gaan hoort bij oudjes (en niet oudjes). Het is dapper en ook wel een soort van 'mooi' om te lezen dat de controle en het besluit bij de eigenaar heeft kunnen zijn. Jij hebt voor Casper besloten dat hij niet hoeft de lijden. Je bent op tijd geweest en dat is wat een paard voelt!

Ik denk dat we hier allemaal ooit mee te maken zullen krijgen en persoonlijk hoop ik dat ik zelf ook de keuze krijg, i.p.v. dat het door spoed moet gebeuren. :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 05:46 



 
Profiel   

@Nyaleti: Heel veel sterkte met het grote verlies!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 05:54 



 
Profiel   

Mijn Engelse volbloed dame 27 jr en nog top fit
[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 05:59 



 
Profiel   

keona schreef
Mijn Engelse volbloed dame 27 jr en nog top fit
[ [url=m/bCPLV2.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/CEBMqn.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik zie jou steeds terug maar ik blijf haar echt mooi vinden! <3
@Nyaleti sterkte Y;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 06:21 



 
Profiel   

keona schreef
Mijn Engelse volbloed dame 27 jr en nog top fit
[ [url=m/bCPLV2.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/CEBMqn.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat een mooie <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 07:05 



 
Profiel   

Tnx

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 10:55 



 
Profiel   

Iemand een gratis ruin?Kan hem natuurlijk niet weggeven omdat hij niet van ons is.Max heeft ontdekt hoe zijn graasmasker af moet :( Al verschillende manieren gebrobeerd om het masker te verankeren om zijn hoofd.Nu gaat zijn eigenaar kijken naar een andere oplossing.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 11:20 



 
Profiel   

Hoi, ik kom binnen vallen in dit topic. Ik ben wel een trouwe meelezer *D Maar zeg niet heel vaak wat. Nu mijn merrie van 20 al een dikkere vacht begint te krijgen en ik na begin te denken over de winter (wel of geen deken op), wil ik graag informeren of jullie je oudere paard een deken op doen. Vroeger deed ik sowieso pas een deken op vanaf 10 graden of minder overdag. Ben benieuwd wat jullie doen :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 11:30 



 
Profiel   

zolang hij zich zelf warm kan houden en het hem niet teveel energie kost om haar aan te maken krijgt Chico (33) geen deken op

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 11:32 



 
Profiel   

Ja precies, zo sta ik er ook in. En mocht ze toch aangeven dat ze 'm nodig heeft, kan de deken altijd nog op. Vind het altijd wel fijn om de mening/ideeën van anderen te horen, dus dank je wel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 11:36 



 
Profiel   

Mijn merrie krijgt een deken op zodra het guur wordt (vochtig, wind), omdat ze zichzelf dan onvoldoende warm kan houden en daardoor zo onconfortabel wordt dat ze stopt met eten. Zolang het weer blijft zoals het nu is hoeft er nog geen deken op.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 11:37 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 264 van de 447 [ 11171 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267 ... 447  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen