Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 217 van de 506 [ 12634 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220 ... 506  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

 

fjordjes schreef
Marije_1997 schreef

Als je wil starten hoor je dan wel iets? En als het een diesel is kunnen het de gloei bougies ook wel eens zijn.


Nee benzine. Als ik de sleutel omdraai dan hoor je wel dat ie pruttelt maar de motor gaat niet aan. M'n man is onderweg hopelijk kan hij iets doen.


Dan wss de startmotor ja. Gewoon eentje bij de sloophalen. Ze gaan vaker stuk. Ook niet gek. Die van mij is ook vervangen (eerst bougies, daarna de startmotor omdat slecht starten bleef.) meestal start ie overigens wel na een paar keer proberen.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 16:02 



 
Profiel   

Stuitje doet zeer. Heb ik ooit gebroken na val van paard, jaren geleden. Kwam ik pas laat achter want ik ginf na een maand naar de fysio voor pijn en moest eerst foto's laten maken :')
Nu doet het weer net zoveel pijn als ik zit := niet gevallen alleen

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 17:39 



 
Profiel   

Studiegenoot die de notities van PBL nog niet heeft geüpload in teams

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 18:26 



 
Profiel   

MyWishMax schreef
Stuitje doet zeer. Heb ik ooit gebroken na val van paard, jaren geleden. Kwam ik pas laat achter want ik ginf na een maand naar de fysio voor pijn en moest eerst foto's laten maken :')
Nu doet het weer net zoveel pijn als ik zit := niet gevallen alleen


Even een goede osteopaat opzoeken doe heeft mij er vanaf geholpen. Liep er pas 40 jaar mee rond.
Sinds doe tijd geen last meer

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 18:28 



 
Profiel   

Dat onze buren schuin achter een feestje hebben. Inclusief live zanger, het is echt niet te doen. Alsof sterren op het plein hier plaatsvindt. Middenin een woonwijk, doe normaal. :\

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 18:42 



 
Profiel   

Mijn liefste bejaarde pony is gisteren ingeslapen ;( vanmiddag opgehaald en ik ben nog steeds aan het ontkennen. Ik erger me er dus aan dat ik nog niet volledig ben ingestort (hoe stom dat ook klinkt).

De andere pony staat nu alleen. Gisteren ging het goed. Sinds vanochtend aan het hinniken en zoeken. Hij heeft afscheid kunnen nemen en in dezelfde wei gestaan als waar de pony lag. Dat deed hem niet zo veel (paar keer kort snuffelen en weer door).
Ik kan niks voor hem doen, hij wil niet knuffelen, hij wil niet mee aan het werk, eten laat het grotendeels liggen..

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 19:00 



 
Profiel   

Mijn dochter wil geen jas van de kringloop.Ze is super blij met haar nieuwe jas van de Boerenbond.Maar die heb ik gekocht voor 10 euro bij de kringloop :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 19:17 



 
Profiel   

Nyaleti schreef
Mijn liefste bejaarde pony is gisteren ingeslapen ;( vanmiddag opgehaald en ik ben nog steeds aan het ontkennen. Ik erger me er dus aan dat ik nog niet volledig ben ingestort (hoe stom dat ook klinkt).

De andere pony staat nu alleen. Gisteren ging het goed. Sinds vanochtend aan het hinniken en zoeken. Hij heeft afscheid kunnen nemen en in dezelfde wei gestaan als waar de pony lag. Dat deed hem niet zo veel (paar keer kort snuffelen en weer door).
Ik kan niks voor hem doen, hij wil niet knuffelen, hij wil niet mee aan het werk, eten laat het grotendeels liggen..

Sterkte Y;( :knuffel:

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 19:20 



 
Profiel   

Achterlijke musical scène in sex education. _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 19:29 



 
Profiel   

Mando schreef
MyWishMax schreef
Stuitje doet zeer. Heb ik ooit gebroken na val van paard, jaren geleden. Kwam ik pas laat achter want ik ginf na een maand naar de fysio voor pijn en moest eerst foto's laten maken :')
Nu doet het weer net zoveel pijn als ik zit := niet gevallen alleen


Even een goede osteopaat opzoeken doe heeft mij er vanaf geholpen. Liep er pas 40 jaar mee rond.
Sinds doe tijd geen last meer


Jaren bijgelopen, maar dat lost het voor mij niet op. Het werkt wel, maar er vanaf helpen kan niet. Daarvoor is lichaam te ingewikkeld. Houd het tegenwoordig liever bij therapeut die ervaring met aandoening heeft (en dat wordt vergoed, tegenwoordig ook erg belangrijk)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 19:48 



 
Profiel   

Wéér twee spinnen in huis |( |(

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 20:13 



 
Profiel   

Steeph schreef
Wéér twee spinnen in huis |( |(


Twee spinnen die je ziet bedoel je. Blijven er gemiddeld 1.498 over die je nog niet gevonden hebt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 20:22 



 
Profiel   

Nyaleti
Sterkte :knuffel:

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 20:38 



 

Kussen tegen m'n ribben gehad en nu weer dood gaan van de pijn. Thanks pik. Had al last van m'n rug, nu kan ik amper bewegen en slaap ik wss amper.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 20:46 



 
Profiel   

Sterkte Nyaleti! Y;(

Al dagenlang verkouden en lamlendig, ben er zó klaar mee.
Natuurlijk netjes getest. Eerst thuistest gedaan (negatief) en me daarna alsnog bij de GGD laten testen voor de zekerheid (ook negatief).

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 21:01 



 
Profiel   

Nyaleti schreef
Mijn liefste bejaarde pony is gisteren ingeslapen ;( vanmiddag opgehaald en ik ben nog steeds aan het ontkennen. Ik erger me er dus aan dat ik nog niet volledig ben ingestort (hoe stom dat ook klinkt).

De andere pony staat nu alleen. Gisteren ging het goed. Sinds vanochtend aan het hinniken en zoeken. Hij heeft afscheid kunnen nemen en in dezelfde wei gestaan als waar de pony lag. Dat deed hem niet zo veel (paar keer kort snuffelen en weer door).
Ik kan niks voor hem doen, hij wil niet knuffelen, hij wil niet mee aan het werk, eten laat het grotendeels liggen..


Sterkte :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 21:04 



 
Profiel   

Sterkte Nyaleti Y;(

Steeph schreef
Wéér twee spinnen in huis |( |(

Troost je, hier in huis zitten er een stuk of 3000 at any given time :+

(Vriendje kweekt vogelspinnen)
O:)

Mijn rug is stuk en ik sta morgen de hele dag op een beurs. Hallo pijnstillers...

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 21:12 



 
Profiel   

Cowboy55 schreef
Steeph schreef
Wéér twee spinnen in huis |( |(


Twee spinnen die je ziet bedoel je. Blijven er gemiddeld 1.498 over die je nog niet gevonden hebt.

Stop, hou op, ik vind het niet meer leuk |(


black_kelpie schreef
Steeph schreef
Wéér twee spinnen in huis |( |(

Troost je, hier in huis zitten er een stuk of 3000 at any given time :+

(Vriendje kweekt vogelspinnen)
O:)

Zolang ze netjes in hun bakje blijven...

Ik probeer ook iedere keer de afspraak te maken dat ze buiten alles mogen hebben. Maar zodra ze binnen komen zijn ze op mijn territorium en verlaten ze die niet levend als ik ze heb gezien... _-:(

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 21:21 



 
Profiel   

Niet bokt proof maar na een spinnen invasie vorig jaar waarbij ik serieus tussen de 5 en 15 spinnen per dag tegen kwam in huis (en weghalen en doodmaken, volgende dag weer nieuwe aaargh) ben ik er nu echt klaar mee en ik ben al begonnen met spuiten van spul waar ze dood van gaan op alle hoeken en kieren waar ze het huis in kunnen komen. Blijf buiten of ga dood

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 21:33 



 
Profiel   

Bad habits van Ed Sheeran. "Conversations with a stranger I barely know" :)ddd

Uh. Als je hem kende, was het ook geen onbekende geweest.

En voor de rest vind ik het een leuk liedje. Maar echt. Die specifieke zin..

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 21:34 



 
Profiel   

Hier is het ook flink raak met spinnen dit jaar ja :r nog nooit zoveel van die reuzen gezien

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 21:35 



 
Profiel   

Ja ze zijn vroeger als normaal heb ik het idee, spinnen. Ik dacht altijd meer dat oktober spinnenmaand was.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 21:38 



 
Profiel   

Er zijn dit jaar gewoon veel spinnen door de zachte winter. Ze zijn ook groter waardoor ze meer opvallen.

Midden oktober hoop ik dat we weer van het spinnenseizoen af zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 21:42 



 
Profiel   

Valt mij ook opdat ze dit jaar eerder én flink groter zijn. Wij hadden al in september veel spinnen op de boot. Bushokjes zijn nu ook een feest, daar wil je echt niet in staan nu :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 21:48 



 
Profiel   

Ik heb hier ook al joekels van spinnen gezien.

Mijn ergernis: dat mijn dochter de afgelopen dagen al voor half 6 wakker is en ik er dus uit moet.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 21:56 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 217 van de 506 [ 12634 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220 ... 506  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen