Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 404 van de 499 [ 12462 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 401, 402, 403, 404, 405, 406, 407 ... 499  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wielrenners/ mountainbikers hier?

 
Profiel   

Geniet van je vakantie! Leuk vooruitzicht weer.
Nu een beetje taperen?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-21 13:15 



 
Profiel   

@MuSLi, Sorry ik kan niet meer mountainbiken. Maar anders leek het mij leuk.

@T2T, Geniet van je vakantie en weer een mooie foto.

En een kleine update. Ik heb een nieuwe fiets besteld. Deze is metallic groen.
Het idee is wel een groepsfoto te maken van mijn fietsen bij elkaar.

Dan heb ik 4 fietsen. Mijn 1 wieler, de nieuwe 2 wieler, mijn trike dus 3 wieler en mijn velomobiel een 4 wieler. En dan de ligfietsen groen. En de eenwieler krijgt nog groene accenten als ik het een beetje kan.
Ik heb niet echt kunnen oefenen. En het weer was wat minder en ik heb nu 2 keer een paard op mijn voet gehad.

Maar die nieuwe fiets, hoe krijg ik die thuis. Inderdaad fietsen. Nu al zin in.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-21 18:53 



 
Profiel   

MuSLi schreef
Geniet van je vakantie! Leuk vooruitzicht weer.
Nu een beetje taperen?


Nee , deze week nog effe door knallen .
Ca 13,5 uur aan trainingen .
Dan volgende week taperen .

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-21 19:00 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Gothico met je gezinsuitbreiding :D
Ben benieuwd naar de groepsfoto . :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-21 19:01 



 
Profiel   

Jammer dat Utrecht beetje uit de richting ligt, was anders graag een keer meegegaan!

--

Ook weer op de fiets vandaag en 1,5 rondje van het vaste parcours gefietst. Als ik meer tijd had had ik er 2 van gemaakt maar om mijn lichaam nog wat te sparen voor werk is 1,5 plus nog heen en weer naar huis wel genoeg. Ging fijn vandaag! 1000 km weer aangetikt en een stuk sneller dit jaar als vorig jaar. Het weer was vandaag ook gewoon perfect om te fietsen! Helaas komende koude en donkere dagen er weer aan en zal ik de mtb weer langzamerhand gaan omwisselen voor de spinning fiets met af en toe een ritje buiten. Duurde de zomer nog maar wat langer!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-21 22:48 



 
Profiel   

MuSLi schreef
Ok, ik heb besloten weer eens op de mountainbike te willen stappen. Zijn er nog dames die wel eens op de Utrechtse heuvelrug fietsen? Volgens mijn collega moet ik echt naar Hoge Vuursche... Daar ben ik nog niet eerder geweest, wel Loonse en Drunense duinen en Zeist. Is HV wat?

En wie gaat er mee? :P

Hoge Vuursche ken ik dan niet wel Amerongen en Leersum dat zijn echt mooie routes.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-21 22:51 



 
Profiel   

Amerongen en Leersum heb ik al eens gedaan inderdaad. Zijn mooie routes.
Daarom juist nu de keuze voor weer eens een andere route :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-21 07:33 



 
Profiel   

Stille meelezen meldt zich :) Ik ga mijn fitness bike (foto staat in een van mijn eerste berichten) vervangen. De fitness bike is het voor mij toch niet, en ik had voor het comfort wel een framemaat groter mogen hebben. Waarschijnlijk wordt de opvolger een gravel bike, maar ik ben er nog niet helemaal uit. Volgens mij zitten in dit topic geen mensen met een gravel bike?

Jullie verhalen motiveren altijd wel om op de fiets te stappen :D Als ik weer eens geen zin heb, open ik dit topic en stap ik vaak toch op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-21 08:25 



 
Profiel   

Gave fiets @time2tri!

Ik heb een tijdje geleden hier om wat adviezen gevraagd mbt starten met het wielrennen enn inmiddels alweer 2 maanden aan het fietsen met mijn nieuwe 'starters racefiets'. *\o/* Vind het superleuk en probeer er 2-3 keer in de week op uit te gaan, op het moment echt conditie bouwen. Vriend vond het minder leuk (vooral niet prettig qua houding/comfort) dus helaas alleen, jammer maar ook lekker om zelf op pad te zijn en mn hoofd leeg te maken. En hier in Tiel een prachtige omgeving om te fietsen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-21 10:14 



 
Profiel   

Walkure schreef
Gave fiets @time2tri!

Ik heb een tijdje geleden hier om wat adviezen gevraagd mbt starten met het wielrennen enn inmiddels alweer 2 maanden aan het fietsen met mijn nieuwe 'starters racefiets'.


Thanks ...dit is toch wel mijn race paardje :j <3

Oh , gaaf .Wat voor een fiets heb je gekocht ?
Leuk dat het bevalt .

@leeslampje ; een gravel bike heb ik niet .
Anders eens bij een winkel om advies vragen ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 07:24 



 
Profiel   

Ik heb mijn nieuwe fiets naar huis gefietst. Ik ben er erg blij mee.

Hier een groepsfoto van mijn groene fietsen.


[ img ]


En hier met mijn eenwieler. Het buitenbeentje omdat hij zwart is. En tegen de nieuwe fiets aan moest staan voor de foto.


[ img ]


Het mooie is dat het alle 4 tourfietsen zijn. En ik eigenlijk geen tourrijder ben. :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 16:03 



 
Profiel   

Hele mooie fietsen hoor.. :j
Die een wieler kaan ook gewoon zelfde kleurtje krijgen toch. :P

Gravelbike heb ik niet vond ik voor mijzelf naast de MTB geen toegevoegde waarde.


Volgende week toch Jeanette..Mag je eindelijk weer een grote wedstrijd doen..?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 21:29 



 
Profiel   

scooby09 schreef
Volgende week toch Jeanette..Mag je eindelijk weer een grote wedstrijd doen..?


:j *\o/* Yep , volgende week zondag is mijn start in Hoorn .
Donderdag rijd ik al die kant op , zit in een AIRBNB .
Vrijdag al als vrijwilliger aan het werk , en zaterdag zitten we
met de Kika ploeg in het van der Valk hotel .

Trouwens , vrijdag ga ik ook bij mijn oude stage plek op bezoek .
Eens kijken of de manege erg veranderd is :D
Maar we zijn vooral allemaal een heel stuk ouder geworden .

@Gothico ; wat een diversiteit aan fietsen zeg ..wat tof !
Ik dacht dat ze allemaal zoals de hele linkse waren .

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-21 07:30 



 
Profiel   

@scooby09, Ja ik kan de eenwieler wel groene accenten geven. En misschien als ik hem echt goed kan gebruiken laten overspuiten.

@T2T, Het zijn zeker wel verschillende soorten ligfietsen en een eenwieler.
Ik heb het altijd over mijn velo (de rechter (velomobiel) en mijn trike (de driewieler)
Nu is er ook meer een beeld bij. En er zijn nog zoveel meer soorten en modellen.

(Heel eerlijk had ik ligfietsen veel eerder moeten ontdekken. Beter voor het lichaam en afstanden zijn makkelijker te overbruggen omdat het minder moeite kost. Maar als ik geen MTB had gereden, had ik geen ongelukken gehad en dit nooit ontdekt.) Het enige dat nog optioneel voor mij leuk zou zijn is een fattire trike of ligfiets MTB (Maar zijn 3 sporig en NL kent vooral singletracks).

@T2T, heel veel succes alvast voor volgende week.
Dit wekend is/was het WK ligfietsen. Bij de afvalrace is het record 68,06km/u gemiddeld gehaald. De rest heb ik ook nog geen uitslagen gezien.
Maar ik kon kiezen daar heen of mijn nieuwe fiets ophalen. Ik fiets niet voor een dagje naar Amsterdam.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-21 09:48 



 
Profiel   

Heel veel succes en vooral veel plezier T2T. Heb je nog een doelstelling anders dat hem voltooien?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-21 15:44 



 
Profiel   

IMAY1990 schreef
Heel veel succes en vooral veel plezier T2T. Heb je nog een doelstelling anders dat hem voltooien?


Ik zou wel heel graag met onder de 6 uur willen blijven. Maar finishen is natuurlijk het belangrijkste.

@Gothico ; ik wist helemaal niet dat er zo veel verschillende modellen zijn .
Maar een toffe selectie heb je , van alles wat :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-21 17:41 



 
Profiel   

Time2Tri schreef
IMAY1990 schreef
Heel veel succes en vooral veel plezier T2T. Heb je nog een doelstelling anders dat hem voltooien?


Ik zou wel heel graag met onder de 6 uur willen blijven. Maar finishen is natuurlijk het belangrijkste.

@Gothico ; ik wist helemaal niet dat er zo veel verschillende modellen zijn .
Maar een toffe selectie heb je , van alles wat :j


Onder de 6 uur is wel een mooi streven. Dat is niet een makkelijke opgave.

Dank je wel. Ik heb echt tourmodellen. De trike is het langzaamste, maar het meest relaxed fietsen.
Mijn nieuwe 2 wieler is hoog om zo beter over de struiken te kunnen kijken. Mijn velomobiel is wel mijn snelste fiets, maar is een tourfiets met 4 wielen en veel laadruimte(200L). Als ik een race velomobiel zou hebben zou ik minder makkelijk kunnen sturen en minder mee kunnen nemen, maar is wel lichter en sneller.(vooral rechte stukken gaan heel hard).

Voor wie het leuk vind. Ik kan wel een videolink plaatsen met bijvoorbeeld de wedstrijden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-21 20:43 



 
Profiel   

Gothico schreef
Voor wie het leuk vind. Ik kan wel een videolink plaatsen met bijvoorbeeld de wedstrijden.


Oh ja , doe maar .Ben wel benieuwd hoe dat zo gaat . :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 07:41 



 
Profiel   

Ik heb wel een paar linkjes gevonden.

Ter info:
Je hebt verschillende groepen.
-Open liggers.(de open 2 wielers en trikes.)
-Gedeeltelijke stroomlijn.(openliggers met staartpunt.)
-En volle stroomlijn.(velomobielen en gesloten 2wielers.)

Dan heb je verschillende wedstrijden over 2 a 3 dagen.
-Afvalrace.(Per ronde vallen er een paar af die het langzaamst zijn.)
-20 minuten sprint.
-1 uur's criterium(hoe ver kom je in een uur.)
-3 uur's race
-6 uur's race.
Bonus races.
-Bike courier race (Je moet lopend starten met een pakketje naar je fiets. Dan een stukje fietsen en dan dat pakketje weer afgeven.)
Gezamelijke race. (In een uur mag iedereen mee doen die met een hpv(human powered vehycle) dus van fietsen, rolstoel, skeelers ect. om een totale afstand af te leggen voor het goede gevoel en doel.)

Dit is een gezamelijke race van afgelopen keer. Alweer 2 jaar terug. Met ongeveer 3 minuten heb je alle modellen wel apart gezien die er mee reden.
https://www.youtube.com/watch?v=jNEN8WvSHq8

Deze is het wk van het jaar daarvoor. Vanaf 1:33 start de race en heb je mooie beelden.
https://www.youtube.com/watch?v=6oCkaXxdp9M

Nu voor de racers onder ons. Dit kan ik ook niet aan. In een velodrome met een race velomobiel.
https://www.youtube.com/watch?v=baDnqNtH-dQ

En wat ouder maar op de weg. Hij gaat steeds sneller.
https://www.youtube.com/watch?v=4IHIdGVGKdI

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 11:19 



 
Profiel   

Nu ben ik wel heel erg benieuwd naar jullie reacties en wat jullie er van vinden. :o :o :o

Voor wie het leuk vind. Dit is een video van een Engelsman die bij werelds grootste velomobiel meeting aanwezig was. Spot mij een paar keer in de video. :o
https://www.youtube.com/watch?v=NEL9vMKE0dI

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 11:25 



 
Profiel   

Top Gothico, ik zal morgenvroeg op de laptop de filmpjes eens gaan bekijken . :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 19:49 



 
Profiel   

Interessant ...heb het nog nooit gezien .
Lijkt me ook nog niet eens zo eenvoudig op zo,n open ding met
maar twee wielen .Effe snel een voetje aan de grond zetten is
natuurlijk niet .

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-21 09:31 



 
Profiel   

Time2Tri schreef
Interessant ...heb het nog nooit gezien .
Lijkt me ook nog niet eens zo eenvoudig op zo,n open ding met
maar twee wielen .Effe snel een voetje aan de grond zetten is
natuurlijk niet .


De open tweewielers gaan wel redelijk goed om je voet op de grond te zetten. De dichte kan het soms niet eens en anders moeilijk.

Ik vind het jammer dat dit niet bekender is. Maar aan de andere kant kent bijna iedereen elkaar waar je ook vandaan komt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-21 09:48 



 
Profiel   

Hoi :wave:

Kan ik hier nog iemand blij maken met met fietsshirts in maat M ?
Deze zijn nog in een zeer goede staat , ik heb gewoon te veel kleding :o


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-21 16:11 



 
Profiel   

Time2Tri schreef
Hoi :wave:

Kan ik hier nog iemand blij maken met met fietsshirts in maat M ?
Deze zijn nog in een zeer goede staat , ik heb gewoon te veel kleding :o


[ [url=m/mRVCE3.jpg]Afbeelding[/url] ]


Mij wellicht wel, ik denk dat ze nu nog wat aan de kleine kant zijn maar ik ben hard bezig met de laatste 10 kilo kwijtraken... (en de unisex M van mijn werk zit wel al prima)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-21 16:12 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 404 van de 499 [ 12462 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 401, 402, 403, 404, 405, 406, 407 ... 499  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen