Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 9 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Stalling Midden Drenthe

 
Profiel   

Zijn er in de omgeving van Midden Drenthe écht goede stallen te vinden?

Heb al 2 keer helaas een slechte ervaring gehad, zowel particulier als op een commerciële stalling werden afspraken niet nagekomen.

Voor mijn lieve sociale ruin zoek ik dus de perfecte plek.
Veel buiten en meer dan genoeg ruwvoer.
Het liefst nabij het bos.

Iemand aanbevelingen?
Of waar juist niet?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 11:20 



 
Profiel   

Zoek je echt in midden drenthe? Je bent natuurlijk vanuit midden drenthe zo ergens anders. Mijn paard staat in Friesland en daar ben ik nog met 20/25 minuten.

Wil je groot of klein? Mag het een manege zijn of liever niet? ‘S nachts op stal, ‘s nachts buiten?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 11:31 



 
Profiel   

Inderdaad, hoe ver wil je rijden?
Manege Jan Dolfing in Vries is volgens mij een hele fijne stal waar kennissen van mij goede ervaring mee hebben.
Ook ben ik van de week op een super leuke stal in Zuidlaren geweest.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 11:35 



 
Profiel   

Nu al reacties, wat fijn!

@ Prugelpiet, voor een top plek voor mijn paard wil ik zeker wel een eindje rijden.
En of het grootschalig is maakt op zich niet zoveel uit, als ze maar aan mijn eisen voldoen.
Wil hem wel graag s’nachts op stal hebben, met genoeg hooi.
Ook liever een niet al te grote groep waar hij inkomt overdag want hij is best onderdanig.

@ Maeve, ik had al gekeken op de site van Jan Dolfing maar zag in het menu niks over pensionstalling staan.
Je bent dus zelf ook op zoek naar stalling?
Zuidlaren zou voor mij ook een prima afstand zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 11:50 



 
Profiel   

Ik ben een heel klein beetje op zoek naar stalling, maar echt op een laag pitje, omdat ik nog aan het overwegen ben om toch weer aan een eigen paard te beginnen. Maar door die kennis nu een aantal keer op buitenrit geweest bij Jan Dolfing en ik kreeg er een goed gevoel bij. Paarden staan veel buiten en de sfeer is er leuk. Er staat inderdaad niets op de website, ik zou gewoon eens bellen voor informatie. Ik weet namelijk niet of er een wachtlijst is. Die kennissen van mij staan er ook al 10 jaar met nu hun 3e paard en altijd erg tevreden zeggen ze.

In Zuidlaren ben ik van de week op Pensionstal de W.edbroeck geweest en ik kreeg daar echt een hele leuke indruk van. Ze hebben meerdere, goed uitziende stalgebouwen en meerdere mooie bakken. De paarden staan in verschillende groepen (er wordt gekeken waar ze bij passen) en ik hoorde dat er ook een groep de hele winter buiten mag blijven. Je rijdt ook zo het bos in (Drentsche Aa). Zij hebben wel informatie op de website staan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 12:04 



 
Profiel   

Bedankt voor je reactie, ik ga zeker bellen met Jan Dolfing.
En een kijkje nemen op de site van die stalling in Zuidlaren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 12:09 



 
Profiel   

Als je echt midden Drenthe zoekt kan ik je een stal bij iemand aan huis aanraden, kleinschalig, elke dag buiten, goed ruwvoer. Voor meer info pb

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 12:53 



 
Profiel   

Je zou ook kunnen kijken bij de Horperhoeve in Zweeloo, daar hebben ze een fijne pensionkudde, heel veel buiten (zomer de hele dag buiten, winter in de nacht op stal), alle faciliteiten en via zandpad naast de stal ben je binnen 2 minuten in het bos.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 13:14 



 
Profiel   

Ik heb een (kleinschalige, particuliere) pensionstal in Zwiggelte. Komt waarschijnlijk in november een plekje vrij, we zitten vlakbij het bos en de paarden komen overdag buiten en avond op stal.
De pension groep bestaat uit 6 paarden die bij elkaar staan (gemengd).
Mocht je wat meer informatie willen kun je mij een pb sturen, of kijken op onze website (of Facebook) stal.deonthaasting.com
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 14:16 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 9 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen