Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Gezocht stalling met uitrijmogelijkheden friesland

 
Profiel   

Beste bokkers,


Ik ben mij langzaam aan het orienteren voor een nieuwe stal.

Wat ik zoek is een plek met minimaal een verlichte buitenbak. Voor de rest hoef ik geen luxe.

Ik zoek specifiek een plek waar ik kan opstappen en zo het bos of ander natuurgebied in kan. ( ik weet het die zoeken meer mensen. Speld in een hooiberg)

Ik weet de bosmanege, maar heb contact gezocht en tot mijn grote schrikken komen die paarden maar 3 uur per dag buiten. Ik weet dat er paarden zijn die het met minder moeten doen, maar 3 uur vind ik wel heel weinig. (Graag hoor ik hier ook over of dat overdreven is of vrij normaal... )

Wie weet een gouden tip voor mij ?

Regio ureterp +/- 15 a 20 minuten rijden


Laatst bijgewerkt door jessicatje op 20-09-21 13:36, in het totaal 1 keer bewerkt
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 13:21 



 
Profiel   

Welke regio zit je?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 13:22 



 
Profiel   

Wat voor paard heb je?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 13:30 



 
Profiel   

Inderdaad, welke regio zit je?
En wat bedoel je exact met "direct het bos in", betekent dat evt langs een fietspad? Of een stukje langs een landweg? Of verwacht je direct vanaf het terrein het bos in te kunnen? En eisen aan hoe groot dat bos dan is?
Ik ken wel wat van dit soort stallen, maar geen idee of die bij jou in de buurt zit natuurlijk :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 13:33 



 
Profiel   

LoveBodin schreef
Inderdaad, welke regio zit je?
En wat bedoel je exact met "direct het bos in", betekent dat evt langs een fietspad? Of een stukje langs een landweg? Of verwacht je direct vanaf het terrein het bos in te kunnen? En eisen aan hoe groot dat bos dan is?
Ik ken wel wat van dit soort stallen, maar geen idee of die bij jou in de buurt zit natuurlijk :)


Ik woon zelf in ureterp (Friesland). Jeetje wat dom om dat er niet bij te zetten hihi.

Maar die regio dan zitten we bij bakkeveen, beetsterzwaag, wijnjewoude

Ik vind het prima dat ik een stukje langs de weg moet. Het liefst dat ik daar makkelijk een uurtje of 2 kan vertoeven

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 13:36 



 
Profiel   

Ik verplaats dit topic naar Ervaringen en diensten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 16:03 



 
Profiel   

De Alberthoeve in Wateren?
Zo aan t Drentsfriese Wold. En oa 24/7 weidegang mogelijk dacht ik.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 16:17 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen