Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 306 van de 320 [ 7993 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 303, 304, 305, 306, 307, 308, 309 ... 320  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

 
Profiel   

Ik vond het ook heel bijzonder om te zien. Aan de andere kant, ze betalen je bizar goed voor les. Die prijzen liggen ook zoveel hoger dan hier.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-21 17:22 



 
Profiel   

Nimber schreef
Ik vond het ook heel bijzonder om te zien. Aan de andere kant, ze betalen je bizar goed voor les. Die prijzen liggen ook zoveel hoger dan hier.


In Amerika wel, hier valt het nog mee. Wij willen het ook graag betaalbaar houden zodat het niet te elite wordt :j
Manegelessen: €25 voor groep en €35 voor priveles (per uur).
Voor de pensionklanten is het €30/€40 per uur met hoger opgeleide instructeurs.

Alleen de lessen van Cindy of een lokale GP springruiter zijn uiteraard iets duurder.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-21 18:09 



 
Profiel   

SW, de lessen zijn inderdaad dan prima betaalbaar, niet anders dan hier. Misschien wel goedkoper qua hoogopgeleide instructeurs. Maar die wedstrijden :wow: dat zou voor mij ook niet te betalen zeg, gelukkig maar dat je geen winstpunten systeem hebt dan ja. Kunnen ze ook niet maken met zulke prijzen. Nederlandse trailer importeren? :+ Maar ik vind die grote trailers met een mooie pick up altijd wel gaaf!

Nimber, stoer dat je ZZzwaar debuut gepland staat! Het gaat helemaal goed komen, dat weet ik zeker :j

DR, wauw! Wat ga jij hard zeg, gefeliciteerd!

Laura1982, leuke plannen zeg met je jonkie! En volgende week een eigen zadel. Het wordt net echt! Fijn dat hij ook zo braaf is op de trailer. Fijn dat je kon blijven doorzitten op Douwe en dat je tevreden bent, dat is toch het belangrijkste!

Hier even ontzettend druk geweest met het een inzamelingsactie voor het overlijden van Bokker Fleury, heftig maar ook dankbaar werk.

Gisteravond nog op wedstrijd geweest, proef 1 195,5 en proef 2 220 :wow: daar was ik echt heel blij mee. Net 1 puntje te weinig voor 65%, dat had ik als doelstelling. Maar ik vind hem gehaald :o Mijn instructrice heeft me geholpen met losrijden, dat was fijn! Ik was ook erg tevreden hoe hij liep, helemaal in proef 2. Ik mocht hem van instructrice, voor niet 'optillen' (lees hand meer naar voren en hoger) zij wil dat echt van achteruit. Vind ik ook fijn, maar dan kan hij in de proef af en toe eens achter de LL kruipen. Bij jury 1 ging er dan een punt per onderdeel af. Dan gaat het hard. Jury 2 waardeerde juist dit beeld, want heb haar 2x eerder gehad. Puntte ze wel winst, maar niet zo hoog. Het is soms een beetje puzzelen, ik hoop dat we hem nog sterker krijgen in training dat hij zelf beter opgericht blijft. Maar eigenlijk vind ik, dat hij gezien zijn bouw, leeftijd en hele geschiedenis echt al super loopt :D Zondag gaan we weer, hopelijk dan het laatste puntje in de Z1.

Erg blij met de foto's :D
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-21 19:24 



 
Profiel   

Lekker bezig Urosa en nog maar 1 puntje! Wat stoer!

Ik weet nog niet zo net of het goed komt maar we gaan t maar proberen. 24e gaan we nog zzlicht sportdag Gelders paard en daarna maar kijken

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-21 19:55 



 
Profiel   

Spannend Kim je debuut! Maar gaat echt helemaal goedkomen, weet ik zeker :)
Urosa wat een leuke foto's en gefeliciteerd met je punten :D Wat voor afstamming heeft die van jou?
heftig van bokker Fleury inderdaad, ik kende haar verder niet maar toch rillingen van het verhaal.. zo verdrietig! voor jou ook sterkte dan, je moet haar vast gekend hebben.

WIJ MOGEN LICHTE TOUR!!!! *\o/* *\o/* *\o/* Winnie en ik wonnen zojuist de klasse zz-zwaar in Houten en dat betekent dat we in 3,5 week tijd het zz-zwaar zijn uitgereden :D Ik ben zo trots op mijn oude man die het maar elke keer weer doet voor me. Morgen gaan we nog even genieten in de kur en dan mag hij lekker t/m half oktober alleen maar leuke dingen doen en vakantie.


[ img ]


[ img ]


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-21 14:50 



 
Profiel   

Wauw droversrun. Dat is echt super gaaf!

Hier weer eens een privelesje meegepikt. Normaal doe ik dat niet op vrijdag na een lange en drukke week werken, maar kon even niet anders. Ik moet vandaag zeggen Harry was on fire .
Hij kan wel kort in zijn lijf en in goede aanleuning lopen. Maar op wedstrijd komt dat er nog niet uit.
Instructeur zei ook je moet km gaan maken en de spanning moet er bij hem uit. Dan kan je gaan rijden.

Vandaag fijn gereden, maar soms ben ik echt motorisch gestoord want alles los van elkaar bewegen is beetje kortsluiting bij mij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-21 19:36 



 
Profiel   

DR wauwst gaaaaaaf!!! Gefeliciteerd joh. Heel knap gedaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-21 19:49 



 
Profiel   

Kimmetje26, fijn dat het in training al wel lukt. Dan komt het op wedstrijd vanzelf wel!

DR, ik weet niet of de afstamming je veel zegt? Want het is een Knabstrupper, maar hij is van Pergamon aus der schuetzenden Hand. Ik kende Fleur beter dan alleen via bokt, we hebben veel geappt en zelfs eens gebeld maar ik heb haar nooit ontmoet. Vanochtend afscheid gekeken via de livestream, prachtig maar ook heel emotioneel. Vreselijk voor haar familie en echte vriendinnen.
En wat knap zeg, dat moet wel een record zijn die 3,5 week :D gefeliciteerd! Mooie foto's ook!

Nimber, jij moet echt meer in jezelf gaan geloven ;) ik vind het jammer dat de sportdag zo ver weg is voor mij. Anders was ik wel komen kijken. Heel veel succes in ieder geval!

Ik heb vrijdag fijn gereden met beide heren. Karel voelde echt top aan, dus hopelijk houdt hij dat vast voor morgen. Veel zin in de wedstrijd :D mijn Oma van 92 komt ook kijken, haalt mijn man op. Die kijkt er zo naar uit, liep al op te scheppen bij haar buren :') dus dat geeft het wel wat extra's
Eigenaar heeft nog wat foto's gemaakt van Lakaj <3
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 16:54 



 
Profiel   

Ik heb gister mijn zzzwaar debuut gehad. In de mist. Ice voelde goed aan, fijn gereden. De rem was er redelijk af al was t nog niet zo goed als thuis. Na de eerste proef was ik al happy. Geen echte fouten nog wel wat groenig en slingers hier en daar. Tweede proef nog wat fijner gereden. Series kwam ik goed door dus ik was super trots.
Geen winst gereden. Dingen waar ik in t zzlicht 7ens en 8en voor krijg zijn nu 6jes.
Werk aan de winkel

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-21 13:05 



 
Profiel   

Nimber schreef
Ik heb gister mijn zzzwaar debuut gehad. In de mist. Ice voelde goed aan, fijn gereden. De rem was er redelijk af al was t nog niet zo goed als thuis. Na de eerste proef was ik al happy. Geen echte fouten nog wel wat groenig en slingers hier en daar. Tweede proef nog wat fijner gereden. Series kwam ik goed door dus ik was super trots.
Geen winst gereden. Dingen waar ik in t zzlicht 7ens en 8en voor krijg zijn nu 6jes.
Werk aan de winkel

Lekker stiekem, maar wat goed!!!!
Ook wel onderdelen wél 7 waardig?
Wat zal jij zenuwachtig zijn geweest. Super goed dat je het gewoon gedaan hebt en geen grote fouten had. Heerlijk dat gevoel vasthouden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-21 13:08 



 
Profiel   

Nimber, wat stoer dat je ZZzwaar bent gestart! En joh zo'n nieuwe klasse is meestal even wennen. Belangrijkste dat je gevoel goed is en je tevreden bent. Volgend de punten vanzelf!

Ik zit op een roze wolk, ging voor 1 winstpunt. Kom er thuis met 4 en 2 eerste prijzen. 227,5 en 232,5 hoogste tot nu toe. Dus mooie afsluiting van de Z1 zo <3 en we hebben onze eerste 9ens in the pocket. Voor beide keren halthouden en groeten, hij stond strak vierkant. Ook 8en voor oa de eenvoudige wissels dus super tof :D 17 oktober Z2 debuut, zoveel zin in! Dan droppen de scores wel even weer naar beneden :') maar leuke nieuwe uitdaging. Oma vond het ook prachtig trouwens!

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-21 14:08 



 
Profiel   

Urosa *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*
DR ook gefeliciteerd!!
En Kim, stoer dat je gegaan bent en het leuk gehad hebt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-21 17:07 



 
Profiel   

Hoppa Urosa wat een mooie afsluiter!!! Mooie rozetten trouwens.

Ik was voor nu heel erg tevreden. Ik had het niet op winst verwacht maar de goede onderdelen hoger verwacht. En de mindere punten minder slecht. Maar hey nu weet ik wel heel duidelijk waar ik aan moet werken dus we gaan weer lekker aan ons huiswerk en volop genieten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 05:09 



 
Profiel   

He wat leuk te lezen dat je net begonnen bent met de subtop Nimber. Ik heb zaterdag mijn laatste punt gehaald, ging heen voor 1 en kwam thuis met 3 dus erg tevreden dus ik mag ook subtop nu. Vind het best spannend, ben nog nooit zo'n wedstrijd geweest. geen idee wat ik kan verwachten en hoe er gepunt wordt. Ben het reglement maar aan het lezen om te zien of er nog dingen anders gaan. Was ook helemaal niet actief meer op bokt maar probeer hier ook wat info vandaan te krijgen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 09:36 



 
Profiel   

Ik heb 11 jaar terug ooit eens suptop gereden.
Qua niveau viel het mij wel tegen. Ik heb nu een aantal keren tussen de 65 en 67% gereden en dacht dat ik wel wat over had maar dat was niet zo

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 13:47 



 
Profiel   

@Kim; haha dit verbaasd me niets Kim dat jij gewoon stiekem zz-z gestart bent :+ maar wat fijn dat je zo fijn gereden hebt. Jammer dat de punten wat tegenvielen.. misschien ook gewoon weer even aftasten. Ik twijfelde al wat je ging starten toen ik Maaike haar story voorbij zag komen op instagram. Maar super stoer dat je het gewoon gedaan hebt! Wie had je als jury?
@Urosa; gefeliciteerd met je punten! :D en wat leuk die foto met je oma, leuk dat je dat nog kan delen samen.
@vibabu; jij ook gefeliciteerd met je drie laatste punten. Spannend ook zz-z, als er iets is wat je wil weten mag je mij ook een pb’tje doen hoor :) ik ervaar het persoonlijk niet als ingewikkelder ofzo.

Hier zaterdag nog kür gereden, leuke manier om het zz-z af te sluiten :) had gewoon m’n para kür gepakt en een paar lijntjes uit m’n hoofd veranderd voor de pirouettes en de series en dat kwam eigenlijk best prima uit. We waren 3de met 68,5% :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 16:11 



 
Profiel   

Na een poosje stil meelezen zal ik mij ook maar eens melden!

Ik ben Laura en met mijn super knappe Pluto (KWPN ruin van 20 jaar) zijn wij inmiddels een aantal keren Z1 gestart.
Het verloopt nog niet zo vlekkeloos, maar inmiddels hebben we 3 winstpunten! Wij doen alles voor ons plezier en ik ben altijd weer ontzettend trots als hij weer braaf zijn ronde heeft gelopen, lief op de wagen was en zich normaal heeft gedragen.

Vandaag hebben wij de bitfitter op bezoek gehad en hebben wij een mooie nieuwe stang gekregen, dus nu kunnen we weer vliegend van start!
Naast al het dressuur geweld (en onze wekelijkse lessen van Nimber) zijn wij ook dol op buitenritten en af en toe een klein sprongetje, hier heeft Pluto niet heel veel talent voor, maar ik vind het belangrijk voor de afwisseling! Bij ons op stal zijn er ook oefencrossen dus daar doe ik dan (soms onder dwang) toch ook nog een klein rondje als niemand meer kijkt ;)

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-21 15:52 



 
Profiel   

Ah welkom Lau! Super leuk je hier te treffen

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-21 17:38 



 
Profiel   

Welkom Lauwtjuh123! Hopelijk gaat de nieuwe stang iets helpen! Leuk dat jij ook start met een ouder paard. Hij ziet er nog hartstikke goed uit ook, en leuk dat je zo afwisselend bezig bent :)

DR, mooie afsluiter van het ZZzwaar! Gefeliciteerd! Heb je het Lichte Tour debuut al ingeschreven?

Nimber, en het was ook maar 1 wedstrijd hè? Dus zou daar ook niet alles aan hangen. Wie weet scoor je bij de volgende al weer veel beter.

Ik heb Karel vandaag even gelongeerd, even wat licht werk na zijn drukke wedstrijdweek. Lakaj mocht wel aan de bak, dat ging fijn. Volgende week heb ik eindelijk een echte buitenrit gepland staan *\o/* Karel zondag na de proefje in het bos uitgestapt, vond ie prachtig. Omdraaien om terug te gaan deed ie met tegenzin :') ik ga dan op Karel, en meid die Lakaj vroeger heeft gereden gaat op Lakaj. Heb er al helemaal zin in :D

Ik kreeg weer foto's binnen en vond deze toch wel leuk om te delen, sorry voor de spam de laatste tijd :+ hij kijkt echt happy en loopt mooi bergopwaarts <3
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-21 18:55 



 
Profiel   

Cool Urosa, mooi plaatje.

Ik heb vanmorgen heerlijk alleen door de bossen rond gezworven. Echt genieten hoor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-21 19:34 



 
Profiel   

Oh Nimber wat heerlijk! Kijk ook altijd beetje jaloers naar je oortjes foto's/filmpjes op Instagram

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-21 19:55 



 
Profiel   

Ik ben ook echt heel blij met dit plekje zo midden op de Veluwe en ik vind t super jammer om te gaan verhuizen. Gelukkig is de nieuwe stal ook aan het bos.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 05:40 



 
Profiel   

Welkom Laura, nu hebben we 2 Laura's in dit topic haha ;)
@Urosa; ik had helemaal niet meer op je reactie van bokker Fleury gereageerd, sorry. Gecondoleerd en sterkte met het verlies. Vind het echt een verdrietige situatie dat iemand zich zo kan voelen dat ze deze beslissing als enige uitweg ziet... Als vriendin moet je je zo machteloos voelen.
@Kim, waarom ga je verhuizen met ice? Blijf je die merrie wel nog bijrijden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 08:06 



 
Profiel   

@DR, wat gaaf, en zo sneel! Gefeliciteerd joh, de foto's zijn ook echt vet leuk.

@Urosa, jij ook al gefeliciteerd, heb je ook snel gedaan. Je heb volgens mij echt een enorme stijgende lijn gehad. Ben je zenuwachtig voor je Z2 debuut? Komt vast goed!

@Nimber, jij stiekem ZZ-zwaar starten haha. Gaat vast helemaal goed komen met jullie, wat waren uiteindelijk je punten? Kan me niet indenken dat het er ver van af zat, jullie rijden altijd zo netjes van wat ik kan zien. Waarom de keuze om te verhuizen? Reistijd?

@Lauwtjuhh, welkom welkom! Wat is Pluto knap zeg. <3


Dit weekend ga ik ook (eindelijk haha) weer starten. Heb er mega zin in! Ze staat echt lekker aan de afgelopen week, zal ook wel zijn omdat het wat kouder begint te worden. Ik moet eigenlijk maar wat vaker gaan starten...

Heb die van jullie ook al zo veel vacht? Ik heb echt een teddybeer staan inmiddels, ziet er niet uit. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 08:46 



 
Profiel   

DG, afgelopen periode even wat vaker starten hielp ook zeker, en bedankt! En totaal niet zenuwachtig, alleen heel veel zin in. Prestatie drang valt nu weg. ZZ licht is nog zeker een doel van me, maar toch is alles vanaf nu bonus en mag ik Karel heel dankbaar dat we het überhaupt kunnen starten nadat ze hem zo ontzettend verpest hebben met de wissels. Dus hij verdient in het Z2 een blije, zekere amazone die hem helpt. Geen zenuwachtige :o

Leuk dat je weer daar starten! Hopelijk kun je de vorm vasthouden. Heel veel plezier en succes alvast!

En gelukkig, is Karel niet de enige. Die ziet er inderdaad ook al 100% teddy uit :')

Nimber, kan ik me voorstellen! Maar gelukkig nog wel bos bij de nieuwe stal. Hele nieuwe start dan, nieuw huis, andere stalling.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 11:35 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 306 van de 320 [ 7993 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 303, 304, 305, 306, 307, 308, 309 ... 320  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen