Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 179 van de 194 [ 4827 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182 ... 194  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[SCH] Schilderen op nummer

 
Profiel   

[ img ]

Iedere dag een klein stukje. Denk dan steeds ik heb alle nummers gehad. Zie ik er de dag erop nog een paar die gemist zijn. :+

Tot nu toe fijne verf en fijn kwastje. De grote vlakken doe ik nog een keer over. Ik ben altijd beter in priegelwerk :')
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-21 21:48 



 
Profiel   

robbie88 schreef
Ik ben bij paneel 3 van het bos ( al een poos) en heb echt een schop nodig..zo saai al dat groen/ bruin


Ik heb het al een tijd niet meer gedaan zeg, welk bos heb jij? Ben benieuwd :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-09-21 14:57 



 
Profiel   

Ook het 5 luik van schipper


quote="Booooo"]
robbie88 schreef
Ik ben bij paneel 3 van het bos ( al een poos) en heb echt een schop nodig..zo saai al dat groen/ bruin


Ik heb het al een tijd niet meer gedaan zeg, welk bos heb jij? Ben benieuwd :D[/quote]

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-09-21 23:16 



 
Profiel   

[ img ]

Zo weer een stukje verder en zelf wat aangepast aan de grotere vlakken links. Ziet er zo minder vreemd uit. De tinten verf liggen mooi dicht bij elkaar waardoor je genakkelijk wat nuance kan aanbrengen

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-21 15:27 



 
Profiel   

Eindelijk ben ik ook weer eens gaan schilderen! Op 1 paneel nu 12 kleuren erbij gezet en 2 6 kleuren. Ik ben nu begonnen met de volgende 6 kleuren op het 2e kleine paneel. Langzaam begint het weer ergens op te lijken!

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-21 09:27 



 

Ik ben best al wel een eind met m'n wolf. Zal vanavond even een foto maken :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-21 09:32 



 
Profiel   

Ik heb vandaag aardig wat progress gemaakt :D
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-21 17:30 



 
Profiel   

Holy moly! Respect dat je dat zo lang kunt volhouden :+

Hij wordt al mooi!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-21 17:37 



 
Profiel   

Haha heb niet aan 1 stuk door gewerkt aan het schilderij. Nog genoeg andere dingen die ook helaas gedaan moeten worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-21 17:48 



 
Profiel   

Zo hey, ja, je bent goed bezig geweest!
Ah, die drieluik is zo mooi! Zoveel Japans pracht bij elkaar! <3

Enige minpuntje eraan vind ik nog steeds die zwanen, om de één of andere reden passen die er gewoon niet bij, vind ik. Zonder beesies had prima gekund (en als het dan echt had gemoeten, liever een kraanvogel of zo?) Als ik creatief was, had ik ze bij mijn eigen painting verwijderd, maar was veel te bang dat het er niet mooier op zou worden. :\

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-21 18:09 



 
Profiel   

Ook met 3 luiken tegelijk bezig zijn, pfff, dat zou ik dus niet kunnen. Het is wel mooi om het verschil te zien, hij is inderdaad prachtig <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-21 19:23 



 
Profiel   

Dat drieluik wordt heel mooi!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-21 19:48 



 
Profiel   

Oww die 3 Luik is heel gaaf zeg!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-21 20:54 



 
Profiel   

Die is onwijs gaaf zeg! Enorm benieuwd hoe die er straks uit komt te zien als je weer een stukje verder bent

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-21 21:07 



 
Profiel   

bedankt! Ik begin er nu na deze laatste 6 kleuren er ook echt echt wat in te zien dus dat geeft wel de nodige "ik wil hem af en wel nu" denkwijze waardoor ik wel door zal gaan maar met de 1e 6 kleuren erop heeft hij bijna 2 jaar in de doos gestaan voor ik eindelijk nu echt begonnen ben O:)

Dus dat zegt meteen wel wat over de kwaliteit verf want die is nog steeds super! Ook de 1e 6 kleuren die ik 2 jaar geleden gedaan heb kan ik de verf nog gewoon van gebruiken, en dat is wel nodig ook want ik ben her en der echt wel het een en ander vergeten O:)

Ik doe trouwens per luik alle 6 de kleuren van 1 strip en dan ga ik verder na een volgend luik, ik vind het namelijk erg gaaf om zulke voortgang foto's te maken, al heb ik dat deze keer amper gedaan O:)


Dalista, ik ben het wel met jou eens over die zwanen. dat had echt een andere vogel moeten zijn die meer japans is. maar ik durf ze ook niet weg te halen O:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 07:38 



 
Profiel   

Hier deel 2 af, na veel zoekwerk een bakje gevonden met precies de juiste hoogte om ze samen te zien :D

[ img ]

Nu toch wel heel erg de neiging om paintworks aan te schaffen om even van al dat groen af te zijn, maar ik ben bang dat ik dan niet weer ga beginnen. := Hmmmm, eerst maar even een kleine pauze en dan zie ik wel weer verder :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-09-21 10:09 



 
Profiel   

OHW MIJN GOD!!!!!!!!

[ img ]

Die is echt extreem bizar mooi!! :oo

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-09-21 11:50 



 
Profiel   

Ja echt net een natuurfoto hoor, geweldig!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-09-21 13:00 



 
Profiel   

Wauw gaaf! Zo van een afstandje is het net een foto. <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-09-21 13:14 



 
Profiel   

Bedankt, ik ben er zelf ook erg enthousiast over! :D En dat terwijl ik niet de meest nette schilder ben, het kan nog mooier dus als het goed is, maar ik zie zelf geen verschil met het voorbeeld op de doos dus ik vind het wel prima :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-09-21 21:45 



 
Profiel   

Grainey schreef
Bedankt, ik ben er zelf ook erg enthousiast over! :D En dat terwijl ik niet de meest nette schilder ben, het kan nog mooier dus als het goed is, maar ik zie zelf geen verschil met het voorbeeld op de doos dus ik vind het wel prima :)


Grainey, die is echt prachtig! Welke was dit? Titel? Merk? Ik zoek er nog eentje om voor mijn natuurfreak vader te maken, voor op zijn kamer in het woonzorgcentrum, en dit zou volgens mij wel een schot in de roos zijn. <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-10-21 06:50 



 
Profiel   

Het bos van schipper, hij is prachtig! Ik heb hem niet gehaald ivm oneindig groen, denk dat ik dat zat wordt...
https://www.schilderenopnummer.com/nl/s ... 48323.html

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-10-21 06:56 



 
Profiel   

Sting schreef
Het bos van schipper, hij is prachtig! Ik heb hem niet gehaald ivm oneindig groen, denk dat ik dat zat wordt...
https://www.schilderenopnummer.com/nl/s ... 48323.html


Dankjewel. Da's jammer, die had ik al gezien maar een vijfluik gaat daar helaas niet passen. -O- Ik ben grote fan van de Schipper kwaliteit, maar de motieven zijn meestal niet mijn smaak. Ik heb de Van Goghs gemaakt; daarvan hangt er eentje in zijn kamer (sterrennacht). Een écht mooi natuurtafereel zoals dit vijfluik, maar dan op kleiner formaat, zou mooi zijn. Maar het meeste is zo kitsch...

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-10-21 07:08 



 
Profiel   

Waaauw, ik ga hem echt nu direct op mijn lijstje zetten :oo

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-10-21 07:09 



 
Profiel   

soesita schreef
Sting schreef
Het bos van schipper, hij is prachtig! Ik heb hem niet gehaald ivm oneindig groen, denk dat ik dat zat wordt...
https://www.schilderenopnummer.com/nl/s ... 48323.html


Dankjewel. Da's jammer, die had ik al gezien maar een vijfluik gaat daar helaas niet passen. -O- Ik ben grote fan van de Schipper kwaliteit, maar de motieven zijn meestal niet mijn smaak. Ik heb de Van Goghs gemaakt; daarvan hangt er eentje in zijn kamer (sterrennacht). Een écht mooi natuurtafereel zoals dit vijfluik, maar dan op kleiner formaat, zou mooi zijn. Maar het meeste is zo kitsch...


Ik heb zelf getwijfeld tussen deze en het berkenbosje. Het berkenbosje is klein, maar vind ik ook een erg mooi natuurtafereel en realistisch. Misschien kun je daar eens naar kijken :) Ik heb voor deze gekozen omdat ik er een heel mooi plaatsje voor heb boven mijn bed <3 Moet ik m nog wel af zien te krijgen natuurlijk :')

Edit: linkje naar het berkenbosje
https://www.malennachzahlen-schipper.com/nl/schilder-motieven/landschapsmotieven/berkenbosje-609240801
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-10-21 08:32 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 179 van de 194 [ 4827 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182 ... 194  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen