Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 381 van de 412 [ 10284 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 378, 379, 380, 381, 382, 383, 384 ... 412  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

 
Profiel   

Ik mag ook verlenen maar heb de iPhone 12 Max en zoveel verschil zit er eigenlijk nog niet echt in dus ik denk dat ik nog maar wacht
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-21 19:40 



 
Profiel   

Ik heb nog een oude iPhone 6s die ik al een aantal jaar heb en mijn Nederlandse nummer heeft. Ik wilde die even updaten nu ik in Nederland ben & goede WiFi heb, maar hij draait nu nog op iOS 11.3 ofzo en kan dus niet in een keer naar 14 denk ik. Als hij hem heeft gedownload & wil gaan installeren, geeft hij een foutmelding…
Kan ik hem op de een of andere manier updaten of moet ik hem bijv aan iTunes hangen? Iemand ideeën?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 16:22 



 
Profiel   

Sodera schreef
Ik heb nog een oude iPhone 6s die ik al een aantal jaar heb en mijn Nederlandse nummer heeft. Ik wilde die even updaten nu ik in Nederland ben & goede WiFi heb, maar hij draait nu nog op iOS 11.3 ofzo en kan dus niet in een keer naar 14 denk ik. Als hij hem heeft gedownload & wil gaan installeren, geeft hij een foutmelding…
Kan ik hem op de een of andere manier updaten of moet ik hem bijv aan iTunes hangen? Iemand ideeën?


Ja even aan de kabel aan ITunes. Dat moet het gaan doen.
Hoeveel geheugen zit erop? En zit hij vol?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 17:42 



 
Profiel   

Suzanne F. schreef
Ja even aan de kabel aan ITunes. Dat moet het gaan doen.
Hoeveel geheugen zit erop? En zit hij vol?

Thanks!
Nee hij is redelijk leeg, 16 gb en 10 ofzo in gebruik. Hij kan de update nl wel downloaden maar niet installeren…

Nja zal iTunes morgen even installeren en het zo doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 18:16 



 
Profiel   

Ios 15 is vanavond uitgekomen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 21:50 



 
Profiel   

Pfoe, iOs 15 is even wennen i guess…

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-21 19:33 



 
Profiel   

Banyu schreef
Pfoe, iOs 15 is even wennen i guess…



Doe ik iets verkeerd? Ik merk echt, buiten de adresbalk in safari, die ik constant kwijt ben, geen tot weinig verschil…

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-21 20:34 



 
Profiel   

_Rianne_ schreef
Banyu schreef
Pfoe, iOs 15 is even wennen i guess…



Doe ik iets verkeerd? Ik merk echt, buiten de adresbalk in safari, die ik constant kwijt ben, geen tot weinig verschil…


Ja, ik heb dat maar gauw in de instellingen terug gezet en staan zoals het was.
Nee mee dat ie opnieuw aan het opstarten was, kreeg ik over face id enzo, was even bang dat alles weg was :=
Zal gewoonvast wel wennen zijn offcourse….

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-21 20:42 



 
Profiel   

cynthiar schreef
Ios 15 is vanavond uitgekomen.

Oeps, ik zit nog steeds in 13. Toch maar eens updaten :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-21 21:27 



 
Profiel   

Iemand een idee,
Ik opende me foto map en daar stond ineens een foto in die ik helemaal niet gemaakt heb. Bij mij iCloud instellingen zie ik ook alleen synchroniseren met iPad Air en iPhone staan.
Iemand enig idee. Foto is gister avond gemaakt en ik weet zeker dat ik toen in bed lag

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 08:26 



 
Profiel   

Moet dat updaten meteen dan? Ik ben daar meestal vrij laat mee :')

Zijn er grote verschillen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 10:00 



 
Profiel   

Cer schreef
Moet dat updaten meteen dan? Ik ben daar meestal vrij laat mee :')

Zijn er grote verschillen?


Updaten hoeft niet perse gelijk, maar vaak zitten er wel beveiligings updates bij en is het dus wel verstandig die te doen.

Ios 15 brengt niet zoveel vernieuwingen mee. Wel is de weer app mooier geworden met meer info.
Voor de ipad geeft de update wel een aantal verbeteringen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 10:12 



 
Profiel   

Ik vind het erg handig dat je snelle notities kan maken en bewaren vanuit een andere App. En dat de iPad nu ook de Apps in een overzicht zet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 13:38 



 
Profiel   

Ik heb em ook erop gezet. Heb wel het idee dat de batterij sneller leeg gaat.

Verder had ik een bug ofzo waardoor het beeld tijdens het scrollen en zoomen vaak ineens versprong. Vooral in Apple maps zat ik bij het schuiven vaak ineens een paar landen verder. Dat lijkt nu opgelost.
Apple maps vind ik flink verbeterd. Het verkeer is wat duidelijker te zien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 14:00 



 
Profiel   

Ik zit te kijken voor een iphone 11. Misschien 2ehands, maar waar moet ik op letten? Ik heb nu een Samsung maar wil nu over naar Apple, alleen de prijzen... Ik mag ook verlengen maar vind het dan nog te duur worden eigenlijk. Dus dacht als ik nou sim only doe met een 2ehands toestel. Maar ik zie zoveel verschillende prijzen voorbij komen dat ik het niet meer weet

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 14:42 



 
Profiel   

En de iPhone SE? Die is nog wat goedkoper dan de 11, en volgens mij iets nieuwer, toch?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 14:47 



 
Profiel   

Ja maar vind ik te klein. Mijn vriend heeft die. Ik heb nu een Samsung a50 en die is net zo groot als de 11, dus vandaar

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 14:53 



 
Profiel   

Iemand btw idee?

Ik heb een Chromecast, die ik meeneem op vakantie. Sinds ik nu een iphone heb kan mn telefoon ‘m niet vinden. Zoek ik op mn vorige telefoon of die van mn moeder (beide samsung), dan vind ie ‘m wel gelijk….

Dacht dat bv vanaf videoland streamen naar je telefoon ook met een chromecast zou moeten lukken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 15:11 



 
Profiel   

Wij streamen van alles van iPhone en iPad met de Chromecast. Zit je wel op hetzelfde netwerk?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 15:14 



 
Profiel   

Ik las dat er een probleem is met iOs15 en de DIGID app. Heeft iemand dit al een ervaren?
Ik gebruik die app zo vaak de laatste tijd en durf nu dus nog niet te updaten

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 15:58 



 
Profiel   

MoniqueT schreef
Wij streamen van alles van iPhone en iPad met de Chromecast. Zit je wel op hetzelfde netwerk?


Jazeker…. Maar zal anders thuis nog eens proberen.
Jullie gebruiken ook gewoon de google Home app?

Hmm even iets aan de instellingen van airplay gedaan en ineens doet ie het? Heeeeel gek, maar fijn!!


Laatst bijgewerkt door Banyu op 22-09-21 17:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 17:07 



 
Profiel   

Morrie schreef
Ik las dat er een probleem is met iOs15 en de DIGID app. Heeft iemand dit al een ervaren?
Ik gebruik die app zo vaak de laatste tijd en durf nu dus nog niet te updaten


Geen last van

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 17:08 



 
Profiel   

Zit er al een feature in die zorgt dat je horloge een signaal geeft, als je tever bij je telefoon vandaan bent? (dat lijkt mij echt top)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-21 07:05 



 
Profiel   

Kan ik iOs 15 ook weer terug zetten na 14?!
Ik wilde mn phone opnieuw instellen apps ander icoontje gemaakt met Cava, maar het lijkt alsof dit niet meer kqn, of ik doe iets verkeerds?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-21 17:44 



 
Profiel   

Banyu schreef
Kan ik iOs 15 ook weer terug zetten na 14?!
Ik wilde mn phone opnieuw instellen apps ander icoontje gemaakt met Cava, maar het lijkt alsof dit niet meer kqn, of ik doe iets verkeerds?


Gelukt zonder herstel! De app werkte nu even wat anders. Maar we zijn er aan uit! :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-21 10:05 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 381 van de 412 [ 10284 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 378, 379, 380, 381, 382, 383, 384 ... 412  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen