Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 29 van de 99 [ 2459 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 99  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Kramer Paardensport Fans

 
Profiel   

Heeft iemand ervaring met de lengte van de rijbroeken (niet de leggings)?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 19:24 



 
Profiel   

Ik vind ze normaal vallen ik heb 2 Felix buhlers een thermo en normaal

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 20:19 



 
Profiel   

Weten jullie hoe lang het ongeveer duurt voordat je iets van een retourbevestiging krijgt? Pas als je pakket bij Kramer is aangekomen? Of meteen als je m verzend? Ik heb week geleden een aantal dingen retour gedaan en heb verzendbewijsje maar nog niks van Kramer gehoord. Of is dat normaal?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 16:59 



 
Profiel   

Het kan inderdaad best een weekje duren. Je krijgt een bevestiging van hen als zij het pakket retour hebben ontvangen.

Ik ben tot zover altijd tevreden geweest met de klantenservice, ook met retouren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 17:06 



 
Profiel   

Volgens mij zijn ze idd niet de snelste… maar bij mij is t wel altijd goed gekomen. Je zou er een mailtje achteraan kunnen sturen?

Heeft iemand ook belang bij deze poetstas?

[ img ]
[ img ]

https://www.kramer.nl/Paard/Paardenverz ... .....NV%3e

Ik heb hem gekocht, maar hij blijkt toch te groot. Hij is nauwelijks gebruikt, wellicht heeft hier iemand er interesse bij?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 17:07 



 
Profiel   

Thanks voor jullie antwoorden, dan wacht ik het gewoon even af.
Ik wil een paar nieuwe dekjes bestellen bij kramer omdat ik nu een veelzijdigheidszadel heb. Alleen staan op de voorbeeldfoto's alleen de dressuurversies. Nu zitten er ook wat vierkante dekjes bij en ben heel benieuwd hoe deze er dan uit zien in vzh vorm. Heeft iemand toevallig een van onderstaande dekjes in vzh die me meer kan vertellen over vorm?

https://www.kramer.nl/NIEUW/Paard/Nieuw ... .VS..FZ%3e

https://www.kramer.nl/NIEUW/Paard/Nieuw ... .VS..FZ%3e

https://www.kramer.nl/NIEUW/Paard/Nieuw ... .VS..PA%3e

https://www.kramer.nl/Paard/Setjes-voor ... .VS..DR%3e

https://www.kramer.nl/Paard/Setjes-voor ... .VS..FZ%3e

https://www.kramer.nl/NIEUW/Paard/Nieuw ... .VS..PA%3e

Ga ook dit halster bestellen en deze broek als hij weer in m'n maat is.....:




[ img ]


Deze heb ik al:

[ img ]

Had verder ook nog wat grijze en roze jassen besteld maar ze waren of lelijk of van heel dun materiaal... Dus moet nog even kijken welke ik nog ga proberen.
Wil nog van alles bestellen in roze en grijs haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-21 20:50 



 
Profiel   

Iemand ervaring met de langere winterjassen? Zijn die wat warm? Ik zoek nog een nieuwe winterjas voor net, zeg maar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-21 21:57 



 
Profiel   

Puera schreef
Iemand ervaring met de langere winterjassen? Zijn die wat warm? Ik zoek nog een nieuwe winterjas voor net, zeg maar.


Ik heb net de winterjas Maya gekocht. Ik wou een jas die iets langer is, maar niet heel lang. Het lijkt lekker warm te zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 06:40 



 
Profiel   

Puera schreef
Iemand ervaring met de langere winterjassen? Zijn die wat warm? Ik zoek nog een nieuwe winterjas voor net, zeg maar.


Ik heb 3 weken de rijmantel van fengur gekocht. Is echt heel warm ik denk dat die we ook aan mijn eisen aangezien ik een koukleum gaat voldoen.

Vorig jaar had ik de roze regenjas van felix buhler gekocht maar die is binnen jaar al kapot de roze laag laat namelijk op mijn schouders los van de jas erg jammer ;(
Was wel redelijk warm, maar denk dat die van de fengur warmer is

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 06:51 



 
Profiel   

Puera schreef
Iemand ervaring met de langere winterjassen? Zijn die wat warm? Ik zoek nog een nieuwe winterjas voor net, zeg maar.


Ik heb de Minou van Felix Bühler gekocht. Nu een weekje binnen ongeveer. Ik vind hem perfect, lekker lang, warm en met een grote kraag+capuchon

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 07:33 



 
Profiel   

CandyArmando schreef
Hey allemaal! Ik zit te denken. de collectie babykleding van steeds. Zijn dat kleine of grote maatjes? Ik heb babykleding gezien op de site super cute <3 . Maar hbb het maar in 74/80(9) en 86/92(12). Mijn 1jarig dochtertje is stilletjes aan,aan het uitgroeien naar maatje 80. Ze draagt nu 74, maar word wel krap..hmm... ik kan het niet zomaar gaan bekijken natuurlijk. :D ben aan denken welk ik 't beste zou nemen.


Geen ervaring in de maatvoering, maar ik zou in jouw geval voor 86/92 gaan. Iets te groot lijkt mij minder erg en ze zal er zeker in groeien. Als het aan de krappe kant is kun je het in no time niet meer aantrekken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 08:02 



 
Profiel   

Ik wil volgende week nog wel een keertje naar de store gaan, dus als ik iets voor iemand moet bekijken, laat maar even weten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 08:11 



 
Profiel   

Puera schreef
Iemand ervaring met de langere winterjassen? Zijn die wat warm? Ik zoek nog een nieuwe winterjas voor net, zeg maar.


Ik heb er 1 al twee winters en ik zou niet meer zonder willen. Ik noem hem mijn slaapzak omdat hij zo lang is,maar hij is zo fijn!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 08:23 



 
Profiel   

Bedankt allen. +:)+

Welke heb jij, Dais?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 08:49 



 
Profiel   

Van het weekend een bestelling gedaan en dacht eerst dat ik vergeten was af te rekenen want alle artikelen staan nog in mijn winkel mandje … maar wel afgeschreven geen bevestiging gehad en staat ook niet in mijn account dus heb er maar een mail achteraan gestuurd … hopelijk komt het deze week nog binnen

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 14:35 



 
Profiel   

candalisa schreef
Van het weekend een bestelling gedaan en dacht eerst dat ik vergeten was af te rekenen want alle artikelen staan nog in mijn winkel mandje … maar wel afgeschreven geen bevestiging gehad en staat ook niet in mijn account dus heb er maar een mail achteraan gestuurd … hopelijk komt het deze week nog binnen



Hier hetzelfde. Hij staat nog op factuur in mijn account.
Heb net het contactformulier ingevuld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 20:50 



 
Profiel   

kimmetje26 schreef
candalisa schreef
Van het weekend een bestelling gedaan en dacht eerst dat ik vergeten was af te rekenen want alle artikelen staan nog in mijn winkel mandje … maar wel afgeschreven geen bevestiging gehad en staat ook niet in mijn account dus heb er maar een mail achteraan gestuurd … hopelijk komt het deze week nog binnen



Hier hetzelfde. Hij staat nog op factuur in mijn account.
Heb net het contactformulier ingevuld.
bij mij staat niks bij mijn account alleen mijn vorige bestelling in juli daarom dacht ik nee hè ben ik het vergeten af te rekenen maar toen keek ik mijn afschrijft na en was dus degelijk afgeschreven

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 21:17 



 
Profiel   

Ik zou even contact met ze opnemen, Kramer heeft een goede klantenservice :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 22:08 



 
Profiel   

Vind je? Ik heb als VIP klant na er een paar keer om gevraagd te hebben nog steeds geen gids…

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-21 08:13 



 
Profiel   

Miran schreef
Vind je? Ik heb als VIP klant na er een paar keer om gevraagd te hebben nog steeds geen gids…


Wat gek! Ik krijg na 1 x besteld te hebben elke nieuwe uitgave de catalogus opgestuurd.
Misschien moeten ze het lintje en Vip-plaatje er bij jou nog op plakken. :Y)
Zonder gein, is wel beetje gek. Wat zegt kramer hier dan zelf van?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-21 08:19 



 
Profiel   

Dat ze hem op gaan sturen. Steeds weer.
Ik kreeg hem eerder ook nooit terwijl ik wel een paar keer per jaar bestelde. Mijn moeder kwam er niet vanaf, die had ooit een bon voor me besteld, maar nu heeft zij hem ook niet. Het is vaag…
Pakketjes komen wel gewoon netjes aan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-21 08:22 



 
Profiel   

Is dat niet gewoon de postbode? Het boek komt met de post de pakketjes met de pakketdienst.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-21 08:52 



 
Profiel   

DenieesB schreef
CandyArmando schreef
Hey allemaal! Ik zit te denken. de collectie babykleding van steeds. Zijn dat kleine of grote maatjes? Ik heb babykleding gezien op de site super cute <3 . Maar hbb het maar in 74/80(9) en 86/92(12). Mijn 1jarig dochtertje is stilletjes aan,aan het uitgroeien naar maatje 80. Ze draagt nu 74, maar word wel krap..hmm... ik kan het niet zomaar gaan bekijken natuurlijk. :D ben aan denken welk ik 't beste zou nemen.


Geen ervaring in de maatvoering, maar ik zou in jouw geval voor 86/92 gaan. Iets te groot lijkt mij minder erg en ze zal er zeker in groeien. Als het aan de krappe kant is kun je het in no time niet meer aantrekken.


Ja heb voor de grotere maat gekozen..
zou het vandaag ontvangen. Toch een Dankuwel voor je antwoord <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-21 10:10 



 
Profiel   

Spenk schreef
Is dat niet gewoon de postbode? Het boek komt met de post de pakketjes met de pakketdienst.


Ik mis verder nooit iets. Ms heb ik een in paarden geïnteresseerde postbode :D . Maar dan wel steeds die van mij en niet van mijn moeder in hetzelfde dorp.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-21 10:17 



 
Profiel   

Hier ook een Kramer fan! meld me ook even :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-21 07:21 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 29 van de 99 [ 2459 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 99  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen