Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 320 van de 411 [ 10255 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 317, 318, 319, 320, 321, 322, 323 ... 411  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Griekenland

 
Profiel   

Wil je per se een eiland? Want de Peloponnesos en de Pilion zijn ook erg mooi, of bv. omgeving Parga. En anders inderdaad Samos, Lesbos of wat dacht je van Lefkas? Op Chios worden geloof ik geen reizen meer aangeboden, ook dat is een mooi eiland.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-21 17:07 



 
Profiel   

In juni op Samos geweest en dit is zeker een mooi groen eiland. En zelf vond ik het mooier en leuker dan Lesbos. Daar zijn we 2 jaar terug geweest.
Ook Lesbos wat meer vluchtelingen gezien, dat was wel in Mytilini. En eigenlijk op Samos niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-21 17:20 



 
Profiel   

Samos wil ik ook weer echt naar terug. Ben daar een aantal jaar geleden geweest. Ook naar de waterval, zo mooi net een sprookje.


Nu op Kreta. Ook heerlijk.
Kloof gelopen, naar het lepra eiland geweest, Agios-nikolaos bekeken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-21 18:08 



 
Profiel   

baudyh schreef
Ik wil eigenlijk elk jaar een ander eiland ontdekken. Welke zouden jullie adviseren.
Ben al geweest op kos- rhodos- karpathos- Kreta ( bij chania en de ander kant bij Sissi) nog niet in het midden.
SKiathos- corfu- kefalonia- Zakynthos.

Welke moet ik nu echt zien?


Amorgos, Paros, Patmos, Alonissos, Ithaca, Lefkas. Oh en Milos….en Kythera.

Of meerdere kleinere eilanden in een vakantie?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-21 18:31 



 
Profiel   

kosseh schreef
Samos wil ik ook weer echt naar terug. Ben daar een aantal jaar geleden geweest. Ook naar de waterval, zo mooi net een sprookje.


Nu op Kreta. Ook heerlijk.
Kloof gelopen, naar het lepra eiland geweest, Agios-nikolaos bekeken.

Welke kloof heb je gelopen? Er zijn er zoveel! Lekker nieuwsgierig :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-21 18:37 



 
Profiel   

Albertina71 schreef
kosseh schreef
Samos wil ik ook weer echt naar terug. Ben daar een aantal jaar geleden geweest. Ook naar de waterval, zo mooi net een sprookje.


Nu op Kreta. Ook heerlijk.
Kloof gelopen, naar het lepra eiland geweest, Agios-nikolaos bekeken.

Welke kloof heb je gelopen? Er zijn er zoveel! Lekker nieuwsgierig :o


Richti kloof, van boven naar de waterval. Erg mooi maar was wel meer klimen dan vooraf verwacht. Op de reviews en foto's van andere leek het meer een pad en paar rotsen. Uiteindelijk wel heel veel over hoge rotsen moet klimmen.
Vorig jaar Imbros kloof gelopen, die was veel makkelijker.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-21 19:54 



 
Profiel   

Hallo
We zijn voor de eerste keer op Kreta. Het bevalt ons goed. Zitten bij Sitia (oostkant). Niet zo druk met toeristen.
Gaan vrijdag helaas weer terug.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-21 20:29 



 
Profiel   

Heel erg bedankt voor de condoleanses, het voelt nog steeds erg onwerkelijk. Mijn vader is er nu en iedereen heeft het erg zwaar.

Ik ben vandaag terug gevlogen naar Nederland, het voelde erg gek maar ik ben erg blij dat ik nu bij mn familie kan zijn.

Overigens is mijn eind beoordeling erg goed. Van de 10 onderdelen heeft mn supervisor me 9 10en en 1 8 gegeven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-21 23:11 



 
Profiel   

Fantastische cijfers !!

Dat is dan wel fijn na de onzekere begin en abrupte einde van je stage.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 09:43 



 
Profiel   

Carolina87 schreef
Hallo
We zijn voor de eerste keer op Kreta. Het bevalt ons goed. Zitten bij Sitia (oostkant). Niet zo druk met toeristen.
Gaan vrijdag helaas weer terug.

Oost-Kreta is mooi. Wat rustiger, ruige natuur en genoeg moois te bezoeken.

Wij mogen over een 12 dagen weer naar Kreta {:}

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 12:39 



 
Profiel   

Waar ga je heen op Kreta ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 14:16 



 
Profiel   

baudyh schreef
Waar ga je heen op Kreta ?

Naar Klima (vlakbij Timbaki, Zuid-Kreta). Hier: https://goo.gl/maps/7Y2TGbyVh7edSA4w9
We gaan drie weken naar ons huis, dat bijna klaar is. Even lekker genieten van de {:}, 2 weken voor reisleider/gastvrouw spelen, want mijn ouders komen ook vakantie vieren en tussendoor nog wat zaken regelen en het e.e.a. kopen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 14:59 



 
Profiel   

Ik ben weer terug van Rhodos, was even lekker om 8 dagen bij te tanken. Vloog voorbij.

Kreta ben ik 1 keer geweest, in oud Cherso. Zou heel graag weer terug willen. We twijfelen tussen het eiland rond gaan of gewoon 1 hotel te boeken in bijvoorbeeld Rethimnon en op een later moment dan nog eens wat te boeken aan de andere kant van het eiland. Wat zouden jullie doen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 17:30 



 
Profiel   

Albertina71 schreef
baudyh schreef
Waar ga je heen op Kreta ?

Naar Klima (vlakbij Timbaki, Zuid-Kreta). Hier: https://goo.gl/maps/7Y2TGbyVh7edSA4w9
We gaan drie weken naar ons huis, dat bijna klaar is. Even lekker genieten van de {:}, 2 weken voor reisleider/gastvrouw spelen, want mijn ouders komen ook vakantie vieren en tussendoor nog wat zaken regelen en het e.e.a. kopen.



Oh dat is nou net het stuk Kreta waar ik nog niet ben geweest en nog wil ontdekken. Maar gaaf zeg een eigen huis. Succes

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 17:59 



 
Profiel   

Cinderella schreef
Ik ben weer terug van Rhodos, was even lekker om 8 dagen bij te tanken. Vloog voorbij.

Kreta ben ik 1 keer geweest, in oud Cherso. Zou heel graag weer terug willen. We twijfelen tussen het eiland rond gaan of gewoon 1 hotel te boeken in bijvoorbeeld Rethimnon en op een later moment dan nog eens wat te boeken aan de andere kant van het eiland. Wat zouden jullie doen?


Ik vind het altijd fijn om op 1 plek te blijven en daarom heen te gaan ontdekken . En dan later weer ergens anders heen

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 18:00 



 
Profiel   

Cinderella schreef
Ik ben weer terug van Rhodos, was even lekker om 8 dagen bij te tanken. Vloog voorbij.

Kreta ben ik 1 keer geweest, in oud Cherso. Zou heel graag weer terug willen. We twijfelen tussen het eiland rond gaan of gewoon 1 hotel te boeken in bijvoorbeeld Rethimnon en op een later moment dan nog eens wat te boeken aan de andere kant van het eiland. Wat zouden jullie doen?

Wij hebben vaak 1 week rondgereisd op Kreta. Het ene jaar Oost-Kreta en het andere jaar West-Kreta. Daardoor hebben we veel plaatsen gezien.
Op een gegeven moment vond mijn man het te onrustig worden, deden we nog maar 2 of 3 plaatsen in een week. En nu hebben we onze vaste stek gevonden in Klima :D
Ik heb onze tripjes een tijdje bijgehouden https://albertina.weebly.com/rondreizen.html
Misschien kom je op ideeën :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 18:12 



 
Profiel   

Het is wel duidelijk wat je favoriete dorp is. Ha ha

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 18:43 



 
Profiel   

baudyh schreef
Het is wel duidelijk wat je favoriete dorp is. Ha ha

Hihi, ja, dat is wel duidelijk :D maar ik was serieus van plan om alle plaatsen die we bezocht hebben uit te lichten met foto's en tips. Maar na Agia Galini en Komos beach had ik geen zin meer O:) daarna heb ik alleen nog de rondreizen op een rijtje gezet en nu al jaren niet meer naar gekeken :o
Het klopt ook niet meer helemaal, zag ik. Ik kijk tegenwoordig voor tickets op skyscanner én op momondo.nl. en vanaf Weeze kun je nu ook naar Heraklion met de Duitse Corendon :)*

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 19:21 



 
Profiel   

Albertina, wat gaaf dat je er een eigenhuis hebt. Mooie locatie ook.

Cinderella, hoe vond je Rhodos? Leuk eiland?
Ik vond het 2 jaar terug echt heel erg tegenvallen. Hotel was top, maar het eiland zelf... ben benieuwd of ik nou gewoon alleen de minder leuke dingen heb gezien.
Ik zou voor Kreta lekker op 1 plek verblijven. Van uit Retymnon heb je zo veel leuks op rij aftand.



Vandaag hebben we een dagje regen in Agios-Nikolaos. Vanochtend goot het echt, niet verder gekomen dan een rondje in de auto met ruitenwissers op de snelste stand. Nu af en toe een buitje, zonnetje nog niet gezien.
Ziet er gelijk heel anders uit dan met lekker weer. Tempratuur is ook van 33 naar 22 terug gezakt in 1 dag
Hopelijk morgen weer een zonnetje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-21 13:09 



 
Profiel   

Nog 1 week aftellen en dan mag ik ook weer.

Alle papieren al uitgeprint, PLF-FORMULIER gedaan en was verbaasd, kreeg nu direct mijn QR code, in juni was dat pas avond voor vertrek.

Toch wel weer beetje stressen met de hele papierwinkel, dus nu alles op tijd klaar..

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-21 15:55 



 
Profiel   

Ja dat is nieuw dat je de QR code van je plf formulier gelijk krijgt. Wel zo makkelijk

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-21 16:46 



 
Profiel   

Lotus83 schreef
Nog 1 week aftellen en dan mag ik ook weer.

Alle papieren al uitgeprint, PLF-FORMULIER gedaan en was verbaasd, kreeg nu direct mijn QR code, in juni was dat pas avond voor vertrek.

Toch wel weer beetje stressen met de hele papierwinkel, dus nu alles op tijd klaar..


Wanneer ga je en wanneer?
Wij zondag 3 oktober naar Rhodos.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-21 18:31 



 
Profiel   

Heerlijk hoor, als je het nog in het verschiet hebt. Ik heb nog tickets openstaan van Transavia richting Santorini, ik heb deze omgeboekt naar volgend jaar september, maar twijfel ook om ze om te zetten naar Gran Canaria in de winter. Lijkt me ook fijn :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-21 18:42 



 
Profiel   

Tip, print de QR code (vaccinatie) uit.

Er was net stroing in de app en op de site, waardoor we niet mochten inchecken.
Wachttijd aan de telefoon 40min... gelukkig wel optijd er door heen gekomen.

Bijna boarden en dat zit het er weer op :(.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-21 19:09 



 
Profiel   

Spoiler:
Gele boekje werd gister ook geaccepteerd op Zakynthos. En ook het met de hand ingevulde certificaat van de test :+
Maar inderdaad hadden wij alle QR codes van de app ook geprint!

Trouwens ook nog getest bij aankomst ivm T op het PLF formulier. Reisgezelschap met V mocht doorlopen. Ik mocht zonder uitslag het vliegveld verlaten, kreeg savonds pas de uitslag…

Wij zijn weer terug en echt enorm genoten van de vakantie in de Griekse zon!
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-21 20:38 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 320 van de 411 [ 10255 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 317, 318, 319, 320, 321, 322, 323 ... 411  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen