Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 7 van de 24 [ 589 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 24  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Vulkaanuitbarsting

 
Profiel   

Blij om wat van je te lezen en dat jullie gezond en wel zijn, maar wat een nachtmerrie zijn jullie in beland.
Veel moed voor aankomende tijd. Hopelijk stabiliseert de situatie snel.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 07:52 



 
Profiel   

Blij om een reactie van je te lezen. Maar wat heftig allemaal.
En wat zijn jouw vrienden toppers, allemaal <3
Heel veel sterkte!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 08:10 



 
Profiel   

Palmera wat ontzettend fijn een berichtje van je te lezen dat jij en je honden veilig zijn.
Super dat je vrienden zo alert waren.
Hopelijk blijft je huis bewaard, misschien zou je dan toch nog wat spullen op kunnen halen op de een of andere manier.
Het is frappant hoe te zien is dat sommige huizen helemaal omringd zijn door het lava en nog helemaal intact zijn.
Blijf safe en heel veel moed en sterkte voor jou en de mensen daar :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 08:44 



 
Profiel   

Palmera, wat fijn dat je een berichtje plaatst.
Wat eng,oooh echt nachtmerrie wat je vertelt. En jij zit er dan in.
Fijn om te horen dat je veilig bent en de honden ook.
Heel veel sterkte :knuffel:

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 09:01 



 
Profiel   

blensink schreef
Het is frappant hoe te zien is dat sommige huizen helemaal omringd zijn door het lava en nog helemaal intact zijn.


Staan veelal op een net wat hogere plek wat dan een eilandje wordt.
Of je daar blij mee moet zijn? Is een open vraag hoe de verzekering dat zit. Je kan er de komende járen niet heen, vervolgens is het nog steeds middenin in lavaveld. Tja en het regenwater? Dat is nu geen punt van aandacht maar gaat dat bij de eerste stevige bui wel wórden: lava zoekt de weg van de minste weerstand, net als water. Waar het water eerst afvloeide ligt nu lava. Maar goed, nu eerst de lava.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 09:13 



 
Profiel   

Wat een nachtmerrie Palmera. Ik krijg het er spontaan koud van :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 09:19 



 
Profiel   

wat een drama Palmera, goed te horen dat jij en je honden veilig zijn!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 09:26 



 
Profiel   

Wat een nachtmerrie Palmera... Goed te lezen dat jij en je honden veilig zijn,. Heel veel sterkte in deze enge situatie...

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 09:31 



 
Profiel   

Palmera, mocht je iets van kleding of anders nodig hebben, geef maar een gil dan stuur ik een doos op. We zijn dan wel flinke tegenstanders in sommige zaken maar dat telt nu even niet. Als ik kan helpen doe ik dat met alle plezier.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 09:33 



 
Profiel   

Wat verschrikkelijk Palmera, na de hele coronash*t dit ook nog mee te moeten maken. Fijn dat je veilig bent samen met je honden en dat je onderdak hebt dat lijkt me nu even het belangrijkste. Daarnaast hoop ik dat je schade (dit keer wel) ruimhartig gecompenseerd gaat worden.
Sterkte!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 09:36 



 
Profiel   

Huertecilla schreef
blensink schreef
Het is frappant hoe te zien is dat sommige huizen helemaal omringd zijn door het lava en nog helemaal intact zijn.


Staan veelal op een net wat hogere plek wat dan een eilandje wordt.
Of je daar blij mee moet zijn? Is een open vraag hoe de verzekering dat zit. Je kan er de komende járen niet heen, vervolgens is het nog steeds middenin in lavaveld. Tja en het regenwater? Dat is nu geen punt van aandacht maar gaat dat bij de eerste stevige bui wel wórden: lava zoekt de weg van de minste weerstand, net als water. Waar het water eerst afvloeide ligt nu lava. Maar goed, nu eerst de lava.


Oke, inderdaad aan deze zaken heb ik allemaal niet gedacht. :o?

Bigone wat een mooi aanbod <3 en ik sluit me hierbij aan als ik iets voor je kan doen dan hoor ik het.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 10:02 



 

bigone schreef
Palmera, mocht je iets van kleding of anders nodig hebben, geef maar een gil dan stuur ik een doos op. We zijn dan wel flinke tegenstanders in sommige zaken maar dat telt nu even niet. Als ik kan helpen doe ik dat met alle plezier.
Ik heb haar ook al een PB gestuurd idd, maar als er dingen nodig zijn, help ik graag mee!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 10:42 



 
Profiel   

Jee meid, wat verschrikkelijk naar om te lezen, wat moet jij bang geweest zijn.
Ik hoop echt met heel mijn hart dat de vulkaan snel stabiliseert en de lavastroom braaf jouw huis voorbij gaat.
Heel veel sterkte, kracht en liefde toegewenst, ook voor alle andere mensen op La palma en je lieve hondjes.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 12:52 



 
Profiel   

Laurora schreef
Ik hoop echt met heel mijn hart dat de vulkaan snel stabiliseert


Vulkanologen verwachten tegen de twee maanden helaas -O-

https://cadenaser.com/ser/2021/09/22/so ... 98414.html


Laatst bijgewerkt door Huertecilla op 22-09-21 13:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 13:21 



 
Profiel   

Gatver Palmera, echt heel eng om daar nu te zijn. Heel veel sterkte.
Blij te lezen dat jij en je honden veilig zijn

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 13:22 



 
Profiel   

Ook van mij heel veel sterkte en kracht gewenst.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 17:32 



 
Profiel   

Huertecilla schreef
blensink schreef
Het is frappant hoe te zien is dat sommige huizen helemaal omringd zijn door het lava en nog helemaal intact zijn.


Staan veelal op een net wat hogere plek wat dan een eilandje wordt.
Of je daar blij mee moet zijn? Is een open vraag hoe de verzekering dat zit. Je kan er de komende járen niet heen, vervolgens is het nog steeds middenin in lavaveld. Tja en het regenwater? Dat is nu geen punt van aandacht maar gaat dat bij de eerste stevige bui wel wórden: lava zoekt de weg van de minste weerstand, net als water. Waar het water eerst afvloeide ligt nu lava. Maar goed, nu eerst de lava.


Daar dacht ik inderdaad aan toen ik het verhaal van Palmera las.
Blij dat je huis er straks nog staat. Ja zeker voor je herinneringen. Maar die 12 meter hoge muur van lava in je achtertuin, of nog erger om je achtertuin heen die er de eerst komende 10 jaar nog staat.....

Heel veel sterkte Palmera. We denken aan je! Wel blij om te lezen dat jullie veilig zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 17:35 



 
Profiel   

Veel sterkte palmera! Wat een bizarre situatie ben je in beland. Ik wist niet dat vulkanen zolang door blijven vloeien. Wel mega interessant allemaal.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 18:42 



 
Profiel   

Dank allemaal voor alle steunbetuigingen, echt ontzettend lief!
Duim maar dat dit ophoud, het is dieptriest en hartverscheurend.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 18:51 



 
Profiel   

Sterkte gewenst Palmera, voor jou en de andere eilandbewoners (mens en dier). Gelukkig ben je veilig, maar wat een onwerkelijke situatie moet dit zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 19:02 



 
Profiel   

Wow, Palmera, je soort van ooggetuigenverslag is wel heel beeldend beschreven en ook de aanvullingen van Huertecilla verduidelijken veel. Wat moet dat eng zijn om van dichtbij mee te maken. Een 12 meter hoge muur van lava die tergend langzaam of ontiegelijk snel richting je huis gaat en je kunt er niets tegen doen. Vreselijk.

Fijn dat jij en je honden veilig zijn maar wat moet het een ontheemd/onveilig gevoel geven te weten dat je huis en alles daarin wat je lief is, verloren of onbereikbaar is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 19:05 



 
Profiel   

Helaas stroomt de lava weer richting het huis van Palmera. ;(

Ik hoop zo dat het nu stopt!
Duimen we mee allemaal?


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 20:07 



 
Profiel   

Sterkte gewenst, Palmera !
Ik hoop dat je huis en de andere huizen die nog staan gespaard blijven. Gelukkig dat je honden tijdig in veiligheid zijn gebracht. :)F

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 20:14 



 
Profiel   

Wat afschuwelijk voor je Palmera. Ik hoop dat jouw huis gespaard blijft en dat het snel ophoudt. Veel sterkte.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 20:49 



 
Profiel   

Oh bah wat vreselijk. Sterkte Palmera.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 21:11 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 7 van de 24 [ 589 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 24  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen