Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 15 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Reflectiedeken

 
Profiel   

Hoihoi,

Ik weet niet goed of het hier hoort, of onder harnachement. Don't shoot me.

Ik ben alvast aan het zoeken voor de winter. Met mijn nieuwe baan ga ik het niet meer redden om mijn peerdo voor het donker uit de wei te trekken in als de klok verzet is. Ze staat 24-07 buiten in een kudde op een behoorlijk stuk land en dat was vorig jaar met een kleine zaklamp al soms een half uur zoeken.
Maar nu, ik zag gister bij de epplejeck een reflecterende regendeken!(En mijn pony heeft in de winter een deken op dus wat dat betreft zou het prima kunnen.) Maar Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben? :')
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-21 14:07 



 
Profiel   

Geen ervaring met deze deken, ik ken wel dekens met reflecterende strepen. Die zie je echt wel goed. Als de deken niet heel duur is zou ik het gewoon eens proberen

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-21 14:46 



 
Profiel   

Ook geen ervaring met de Epplejeck deken,ik zou het ook gewoon proberen mits de prijs een beetje redelijk is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-21 19:26 



 
Profiel   

Zou het gewoon proberen, met een reflecterende deken kan niet zoveel fout gaan :+
En de dekens zijn volgens mij gewoon prima kwaliteit!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-21 14:49 



 
Profiel   

geen ervaring met die van EJ. Maar wel een regendeken met reflectiestrepen en pony in het donker zoeken, werkte heel prima :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-21 14:51 



 
Profiel   

kwii schreef
geen ervaring met die van EJ. Maar wel een regendeken met reflectiestrepen en pony in het donker zoeken, werkte heel prima :D


mag ik vragen welke je hebt? c:

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-21 15:28 



 
Profiel   

Ik heb deze al heel lang, super fijne deken en goede reflectie die nu na 8 seizoenen er nog steeds zeer goed uit ziet: https://www.horze.nl/reflectie-paard/bz ... l#color=OR

Ik heb deze sinds kort: https://www.kramer.nl/SALE/Themas/Refle ... -Highlight
Heeft je paard een grotere maat dan dekenmaat 195 dan is deze sowieso te klein.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-21 16:12 



 
Profiel   

StalDuijndam schreef
Ik heb deze al heel lang, super fijne deken en goede reflectie die nu na 8 seizoenen er nog steeds zeer goed uit ziet: https://www.horze.nl/reflectie-paard/bz ... l#color=OR

Ik heb deze sinds kort: https://www.kramer.nl/SALE/Themas/Refle ... -Highlight
Heeft je paard een grotere maat dan dekenmaat 195 dan is deze sowieso te klein.


Overigens is die van Kramer wel erg warm. Wollige fleece. Daarom heeft die van Horze sneller mijn voorkeur.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-21 16:14 



 
Profiel   

Euh alleen om hem te vinden in de wei..
Leren dat hij op fluitje komt.. of om langs de weg te rijden :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-21 16:59 



 
Profiel   

TinkerPepsi schreef
kwii schreef
geen ervaring met die van EJ. Maar wel een regendeken met reflectiestrepen en pony in het donker zoeken, werkte heel prima :D


mag ik vragen welke je hebt? c:



Oef. Durf ik niet te zeggen van horseware geloof ik. Zaten twee strepen op de achterhand maar dat was genoeg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-21 19:05 



 
Profiel   

Dit werkt super! Ik heb Horseware Amigo Bravo dekens die hebben op de staartflap en op de borst reflectie strepen. Zelfs als de deken echt vies is dan werkt het nog. Ik vind het super practisch, daarbij heb ik een hoofdlampje van de Bever. Dan heb je je handen vrij, nog een paar goede laarzen erbij en je bent winter ready ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-21 19:27 



 
Profiel   

Ipv een hele nieuwe deken kun je ook gewoon een rol tape kopen met reflectiewerking en dit op je bestaande deken plakken. Is een stuk goedkoper en werkt minstens zo goed.
Overigens werkt elk reflectiemateriaal pas als er licht op valt ;) , dus maanlicht of zaklamp blijft een vereiste.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-21 09:48 



 
Profiel   

DGL schreef
Dit werkt super! Ik heb Horseware Amigo Bravo dekens die hebben op de staartflap en op de borst reflectie strepen. Zelfs als de deken echt vies is dan werkt het nog. Ik vind het super practisch, daarbij heb ik een hoofdlampje van de Bever. Dan heb je je handen vrij, nog een paar goede laarzen erbij en je bent winter ready ;)

Ik heb deze inderdaad ook. Super practisch ook met hun liner systeem. En vanaf ver te zien als je aan komt rijden met de auto

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-21 18:16 



 
Profiel   

DGL schreef
Dit werkt super! Ik heb Horseware Amigo Bravo dekens die hebben op de staartflap en op de borst reflectie strepen. Zelfs als de deken echt vies is dan werkt het nog. Ik vind het super practisch, daarbij heb ik een hoofdlampje van de Bever. Dan heb je je handen vrij, nog een paar goede laarzen erbij en je bent winter ready ;)


Hoofdlampjes FTW! :D

[VSW] uitmesten wei met een hoofdlampje

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 13:39 



 
Profiel   

Ik heb sinds kort een deken van weatherbeeta met linersysteem. Zelfs met het lampje van mij telefoon kan ik hem van een grote afstand vinden. Ook hier 24/7 op een grote track.[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-21 15:52 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 15 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen