Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Ervaringen paardendierenarts omgeving Soest voor keuring

 
Profiel   

Ik wil een paard laten keuren in Soest op eigen locatie. Nu lees ik verschillende dierenartsen die klinich keuren en de prijzen zijn heel verschillen. Zijn er mensen die mij kunnen adviseren welke kliniek goed is?

Zelf keek ik naar Veterinair Paardencentrum Kootwijkerbroek €210,49 + €56,47 of 78,10 voorijdkosten, de afstand spand er, de assiesente kon mij daarom niet met zekerheid zeggen hoeveel de voorrijkosten bedragen.
Wellensienk paardenknliek Bunschoten €160 + €42,50 voorrijd kosten
Dierenarts praktijk de Zadelkamer Hilversum €160 + €35 voorrijdkosten
De dierenartenpraktijk krommenstreek is ook een optie, maar dat is de vaste dierenarts van de verkoper, ik heb liever een dierenarts die zij niet kent.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 18:42 



 
Profiel   

De Zadelkamer kun je prima doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 18:44 



 
Profiel   

Wil je enkel klinisch of ook rontgenologisch?

In geval van klinische aankoopkeuring kan ik je dierenarts Remko Sweere adviseren.

Wellensiek kan ook; vraag dan naar Johan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 18:48 



 
Profiel   

[quote="Saaams"]Wil je enkel klinisch of ook rontgenologisch?

In geval van klinische aankoopkeuring kan ik je dierenarts Remko Sweere adviseren.

Ik wil het paard alleen klinich laten keuren. Bij welke praktijk werkt Remko Sweere ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 18:50 



 
Profiel   

SRurenga schreef
Saaams schreef
Wil je enkel klinisch of ook rontgenologisch?

In geval van klinische aankoopkeuring kan ik je dierenarts Remko Sweere adviseren.

Ik wil het paard alleen klinich laten keuren. Bij welke praktijk werkt Remko Sweere ?


ZZP’er
http://remkosweere.nl/dierenarts/

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 18:53 



 
Profiel   

SRurenga schreef
Saaams schreef
Wil je enkel klinisch of ook rontgenologisch?

In geval van klinische aankoopkeuring kan ik je dierenarts Remko Sweere adviseren.

Ik wil het paard alleen klinich laten keuren. Bij welke praktijk werkt Remko Sweere ?

Je gaat toch niet iemand uit Utrecht laten komen inclusief voorrijdkoste kilometers als er allemaal dierenartsen in de buurt zitten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-21 08:45 



 
Profiel   

De zadelkamer goede ervaringen mee

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-21 10:21 



 
Profiel   

Ik heb zelf goede ervaringen met Wellensienk. Hiervoor werd ook al gezegd dan te vragen naar Johan. Die is super

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-21 10:42 



 
Profiel   

Ik heb het paard laten keuren voor de dierenkliniek de Zaldelkamer uit Hilversum. De dierenarts heeft uitgebreid gekeurd en was heel eerlijk. Als snel bleek het paard afgekeurd te zijn helaas, daardoor was het onzin om de keuring af te maken en heb ik maar €40 i.p.v. €160 te hoeven te betalen, SUPER NESTJES!
Ik kan iedereen zeker deze dierenarts aanraden

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-21 20:22 



 
Profiel   

SRurenga schreef
Ik heb het paard laten keuren voor de dierenkliniek de Zaldelkamer uit Hilversum. De dierenarts heeft uitgebreid gekeurd en was heel eerlijk. Als snel bleek het paard afgekeurd te zijn helaas, daardoor was het onzin om de keuring af te maken en heb ik maar €40 i.p.v. €160 te hoeven te betalen, SUPER NESTJES!
Ik kan iedereen zeker deze dierenarts aanraden

Zei ik toch:-)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-21 21:54 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen