Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 465 van de 544 [ 13576 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 462, 463, 464, 465, 466, 467, 468 ... 544  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK]Amateurs Eventers kletstopic!

 
Profiel   

Ik zie trouwens op de foto's op de vorige pagina dat hindernis 3 een B element had, maar die was er niet meer. Weet iemand waarom?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-21 19:18 



 
Profiel   

Ik gok dat het niet helemaal goed ging _O-

Was een onwijs mooie uitdaging wat ik op de foto zag, alleen wel wat te vroeg in de cross naar mijn mening

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-21 19:51 



 
Profiel   

3b? Dat was toch 3a naar beneden springen en dan b op een galopsprong of 3? Die heb ik zaterdag in de B wel gereden! Was niet mijn knapste lijntje :o :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-21 20:32 



 
Profiel   

Zondag niet! Dat is apart. TA ingegrepen zeker!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-21 20:42 



 
Profiel   

Waren veel vallen en uitsluitingen/weigeringen op..

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-21 21:17 



 
Profiel   

verstandig dan om de hindernis aan te passen! Goed gedaan Gelselaar!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-21 21:25 



 
Profiel   

Er waren zondag ook genoeg vallen, vooral bij het water. En her en der door de cross heen ook.
Had ik niet verwacht eigenlijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-21 21:29 



 
Profiel   

Ze hadden idd het B element weg gehaald op zondag. Ondanks dat toch nog veel problemen op die hindernis. En inderdaad ook op het water, wat een kamikaze ruiters zaten er tussen. Nog mensen die starten aankomend weekend in Varsseveld?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-21 19:09 



 
Profiel   

Haha mooi verwoord. Ik heb me ook zitten verbazen toen ik er een poosje zat.. bij het water bedoel ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-21 19:33 



 
Profiel   

Noompje en Ciocc gefeliciteerd!
Ziet er toch uit als een fijne cross..

Nummie, ben er vrijdag om te schrijven en zaterdag als hinderniscontroleur..

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-21 07:31 



 
Profiel   

Gister ons debuut gemaakt in Moordrecht. Maar wát een ramp was het daar zeg. Bizar druk en losrijden in een veel te kleine binnen baan.. door de kleine ruimte daar stond alles zo kort en raar op elkaar dat ik echt compleet de weg kwijt was _O-

Spriet was erg braaf, op wat errors na ging het best goed en mag ik niet klagen maar volgende keer gaan we wel echt ergens anders heen :o


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-21 09:55 



 
Profiel   

Gefeliciteerd met jullie debuut!

Dan ben ik wel blij dat ik Moordrecht toch maar overgeslagen heb :o dat was zo'n beetje mijn ervaring vorig jaar met hun oefencross. Met een ervaren paard was het niet zo'n issue, maar met mijn nieuwe... nah, liever niet.

Gaan er nog meer mensen naar Lisse volgende week? Het wordt ons debuut, ik kan nu al nauwelijks slapen van de spanning :=

Afgelopen week nog van onze DA te horen gekregen dat mijn oudere merrie binnenkort weer crossen mag oppakken na haar blessureleed, volgend jaar gaan we hopelijk weer knallen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-21 10:36 



 
Profiel   

Ja wij gaan naar Lisse! Ik start zaterdag! Moet rond 3 uur. Prima tijd :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 10:58 



 
Profiel   

Oh leuk, wij starten pas zondag, zaterdag zat al vol toen ik me aangemeld heb.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 13:03 



 
Profiel   

Ik ga zaterdag naar Lisse om te kijken en zondag ga ik met een vriendin mee als groom. Wordt haar eerste BB dus super leuk!

Hopelijk volgend jaar met mijn eigen paardje, zou leuk zijn :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-21 07:27 



 
Profiel   

Ik ga op zondag naar Lisse, ben benieuwd! :D :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-21 07:31 



 
Profiel   

Zijn er bokkers die vrijdag al parcours gaan lopen? Ben heel benieuwd. Nog nooit in Lisse geweest. Schijnt wel rot te zijn met parkeren..

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-21 12:09 



 
Profiel   

Leuk! Succes allemaal.

Wij hebben een weekendje vrij

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-21 12:11 



 
Profiel   

Hier ook een weekendje vrij, Lisse is een super leuke cross, heel gemoedelijk en mooi door het bos :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-21 13:38 



 
Profiel   

jesss_amigo schreef
Zijn er bokkers die vrijdag al parcours gaan lopen? Ben heel benieuwd. Nog nooit in Lisse geweest. Schijnt wel rot te zijn met parkeren..


Parkeren is langs de weg. Als je pech hebt moet je een heel stuk lopen. Losspringen voor de cross is heel klein. Losspringbak voor het springen vond ik heel zwaar toen. Wel leuke cross.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-21 14:08 



 
Profiel   

Ik wilde graag naar lisse maar was te laat met inschrijven :( succes iedereen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-21 20:54 



 
Profiel   

Iedereen die vandaag naar Lisse gaat, succes +:)+
+:)+

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-21 07:32 



 
Profiel   

Tsja wat zal ik ervan zeggen. In eerste instantie leuke cross, maar de omstandigheden dramatisch..

Inspring baan mega mul. Nu hoef ik gelukkig nooit zo heel veel los te springen maar ik had zo’n medelijden met mijn paard.
Springen ging wel fijn (gelukkig op gras). Leuk parcours. Helaas twee stomme balkjes.

Inspringen voor de cross. Uhmm dat was niet eens een rijbak te noemen. :=

Cross zelf: leuke hindernissen maar ook de bodem drama.. hele mulle stukken, stukken met flinke boomstronken en scherpe bochten. Heb de tijd dan ook echt niet gehaald, maar meer omdat ik mijn paard ook niet wilde pushen (wij gaan maandag 5 dagen naar Drenthe op vakantie)

Wel de cross foutloos rondgekomen. Zag in SGW live dat van de 41 starts er maar 24 de finish hadden gehaald :=


Dus wel tevreden naar huis. Maar voor mij 1x en nooit meer deze cross. Ook parkeren was niet echt optimaal..

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-21 20:26 



 
Profiel   

Gefeliciteerd met foutloze cross! :)

Inspringen voor de cross is inderdaad een grap, het is toch letterlijk een paddock, er staan nog hooiruiven in :=

Ik ben er vandaag wezen kijken, morgen neem ik wel een paard mee :) Qua hindernissen denk ik dat het meevalt, er staat niets uitdagends tussen en een aantal hebben we al met oefencross gesprongen, maar man man man, er zitten paar bochten in waar ik niet blij van word. Ook springen met het uizicht op het hoofdterrein, belachelijke drukte rondom de waterbak... tja, bomproof worden die jonkies nooit vanzelf, iemand moet het doen :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-21 20:44 



 
Profiel   

Hee allemaal,

Ik kom weer even onder een sgw hindernis vandaan gekropen.


Wie gaat er allemaal naar sgw Hattem? Ik zit in de organisatie en ik ben benieuwd wie ik allemaal langs zie komen in ons mooie bos!

We hebben 2 jaar geleden voor het NK een extra lus erbij getrokken met super mooie waterbak.

Onze cross gaat stuk door weiland en stuk door het bos met natuurlijk hoogte verschillen.
We hebben dit jaar goed geanticipeerd in de bouw dat het geen normaal seizoen is geweest dus niet idiote moeilijke lijnen en hindernissen maar fair gebouwd.

Ik ben benieuwd wie er allemaal komt!! +:)+
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-21 13:10 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 465 van de 544 [ 13576 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 462, 463, 464, 465, 466, 467, 468 ... 544  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen