Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 32 van de 60 [ 1495 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 60  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Buitenrij maatje gezocht omgeving Rhenen/Veenendaal

 
Profiel   

Voor zover ik weet niet.
Ze heeft het tot nu toe enkel gevraagd op onze stalfacebook.

Het is een Bretons paard.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-21 15:57 



 
Profiel   

ff google erbij, wat een gave dieren

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-21 16:02 



 
Profiel   

Onali schreef
Voor zover ik weet niet.
Ze heeft het tot nu toe enkel gevraagd op onze stalfacebook.

Het is een Bretons paard.



Ahh Oke, bedankt! Mocht ze nog iemand zoeken, houd ik me aanbevolen. En inderdaad erg gaaf ras!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-21 16:05 



 
Profiel   

Soof1405 schreef
Een stapje buiten dit topic, maar ik zoek nog een leuk bijrijdpaardje in deze omgeving. Hebben jullie nog adresjes? :)
Ik ben ook op zoek naar iemand die mijn Ijslander voor 2 dagen in de week wil rijden. Pb me maar als je meer wilt weten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-21 22:57 



 
Profiel   

Zal ik doen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-21 07:41 



 
Profiel   

Vandaag blijf ik wel braaf hier bij kwintelooijen, er is een mountainbike marathon in Amerongse bos

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 09:42 



 
Profiel   

Wij zijn vandaag wel naar Amerongen geweest, was de wedstrijd even vergeten. Gelukkig geen last van gehad, alleen bij de oversteek punten wat beter opletten en even wachten op een groep MTB'ers.

De vliegtuigen van Airborne Ede kwamen heel laag overvliegen tijdens onze rit, echt heel gaaf! :j

Ben ook heel benieuwd hoe het vignet en het onderhoud van de paden gaat zijn vanaf volgend jaar. Vind de paden er nu echt wel heel slecht bij liggen dus duimen dat het gaat verbeteren!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 18:40 



 
Profiel   

Ja de paden zijn erg slecht klopt. Morgen staat op de planning voor mij om weer eens daar heen te gaan, of richting overberg. Donderdag nog langs berghuid gereden

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 19:33 



 
Profiel   

Iemand die vandaag zin heeft?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-21 09:50 



 
Profiel   

Ergens aankomende weken ben ik weer van plan om even naar het bos te gaan. Iemand tips voor leuke routes?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 12:20 



 
Profiel   

Waar wil je precies in het bos rijden? Heb je een bijrijdpaard gevonden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 15:18 



 
Profiel   

Gister een klein rondje Doorn gedaan. Zaten hele mooie stukken tussen maar ook zeer slechte ruiterpaden daar.

Stalgenoot en ik hebben nog net onze enkels niet verzwikt, maar elke keer scheelde het niet veel.

Leuk om een keer geweest te zijn, maar weinig variatie in route.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 16:12 



 
Profiel   

Zie net dat het zaterdag prachtig weer wordt, iemand zin om dan te gaan rijden? Liefst Richting Elst/Amerongen of Overberg :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-21 17:40 



 
Profiel   

Heb al afgesproken met de staleigenaresse, we gaan al heel vroeg

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-21 19:36 



 
Profiel   

ooh Eline?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-21 19:40 



 
Profiel   

Even iets checken…
Op ruiterenenmennen staat dat het pad naar het egelmeer onverhard is. Dat is dat pad als je bij de drie zussen bent overgestoken, langs kasteel prattenburg bent gekomen en aan het eind van dat verharde pad zijn volgens ruiterenenmennen 3 paden. Eentje rechtdoor, die loopt langs een fietspad, eentje naar links en eentje naar rechts. Die gaat richting egelmeer. We reden daar gister en alleen t eerste kleine stukje is onverhard, maar das niet echt definieerbaar als ruiterpad. Daarna moet je een verhard pad op om vervolgens over een eigen terrein te komen waar het aan het eind een groot huis staat met een hond. Vervolgens loopt dat pad iets naar links, maar dat is dan semi-verhard en met heel veel kiezels. We waren n btje in de war, volgens ruiterenmennen was het onverhard. Maar volgens de app reden we wel de goede route. Of hebben wij toch iets verkeerds gedaan? Iemand die het weet?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-21 10:53 



 
Profiel   

bamisalami schreef
Even iets checken…
Op ruiterenenmennen staat dat het pad naar het egelmeer onverhard is. Dat is dat pad als je bij de drie zussen bent overgestoken, langs kasteel prattenburg bent gekomen en aan het eind van dat verharde pad zijn volgens ruiterenenmennen 3 paden. Eentje rechtdoor, die loopt langs een fietspad, eentje naar links en eentje naar rechts. Die gaat richting egelmeer. We reden daar gister en alleen t eerste kleine stukje is onverhard, maar das niet echt definieerbaar als ruiterpad. Daarna moet je een verhard pad op om vervolgens over een eigen terrein te komen waar het aan het eind een groot huis staat met een hond. Vervolgens loopt dat pad iets naar links, maar dat is dan semi-verhard en met heel veel kiezels. We waren n btje in de war, volgens ruiterenmennen was het onverhard. Maar volgens de app reden we wel de goede route. Of hebben wij toch iets verkeerds gedaan? Iemand die het weet?

Ik had een paar maanden terug hetzelfde. Ben zelf op een gegeven moment weer omgedraaid omdat ik het idd maar vaag vond. Ik meen me te herinneren dat daar aan het begin ook een bord staat met iets van eigen terrein/loopt dood/verboden toegang(?). Het is iig verre van duidelijk idd...

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-21 10:57 



 
Profiel   

Je hebt wel de goede route idd :j Klopt gewoon niet op ruiterenenmennen. Heb het idee dat dat wel vaker niet klopt! Vaker paden die als onverhard staan, maar waar ik liever niet op zou draven vanwege alle kiezels en harde bodem.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-21 10:59 



 
Profiel   

Dan hebben we iig niets illegaals gedaan :')
Wel jammer dat t niet klopt dan

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-21 11:29 



 
Profiel   

R&M klopt daar inderdaad niet. Ik zal even iemand een seintje geven die het aan kan passen. Dat stuk moet er gewoon als verhard op komen te staan.
Volgens mij hanteren ze een bepaald criterium om te bepalen of je iets verhard of onverhard zou moeten noemen in de planner.

Edit:
Citaat
Donkerblauw geeft aan dat de ondergrond van een traject overwegend (>50%) verhard is.

Lichtblauw geeft aan dat de ondergrond van een traject overwegend (>50%) onverhard is.

Onder verhard vallen:
- verharde wegen
- paden in heuvelachtig of bergachtig gebieden met een van nature steenachtige ondergrond (rotspaden)
- wegen waarvan de ondergrond bij ons onbekend is

Onder onverhard vallen:
- zandwegen
- paden in heuvelachtig gebied met van nature gemende samenstelling van zand- of lössgrond gemend met gesteente (kiezel)
- halfverharding
- brede bermen langs verharde wegen

Bron: ruiterenenmennen.nl

Obv dit lijstje klopt het pad ten noorden van het Egelmeer ook niet, die staat nu als verhard, maar is halfverharding en zou dus op onverhard moeten staan. Ik weet niet of ik het persoonlijk daar helemaal mee eens ben, maar ik bepaal de criteria niet :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-21 11:36 



 
Profiel   

Ben dat ruiterpad daar rechts nooit in gegaan, dacht dat dat een pad langs was door het bos voor de boerderijen aan dat fietspad dus dat je verder niet het bos in kon, maar kom je dan dus bij het egelmeer? Ga ik ook eens kijken.

Gisteren paden genomen verder in Elst, was ik ook nooit geweest, was ook leuk! Ben ruim 3 uur weggeweest :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-21 18:57 



 
Profiel   

[ img ]

Zat vandaag even te kijken op ruiterenenmennen en het is al aangepast, lekker snel!
Fijn!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-21 11:19 



 
Profiel   

Hee!
Ik lees al eventjes stiekem stilletjes mee maar ik zal me toch eens voorstellen :p ik ben de nieuwe bijrijdster van Rahmi *\o/* (van bamisalami dus :)))
Of ja nieuw, inmiddels alweer bijna 3 maanden, time flies when you're having fun.
Ik ben ook echt een buitenruter dus samen met Rahmi lekker de paden bij Rhenen en Elst aan het verkennen.
[ img ]
[ img ]
Leuk om hier een beetje mee te kletsen over het gebied en de paden enzo :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-21 13:09 



 
Profiel   

Leuk en welkom :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-21 15:38 



 
Profiel   

bamisalami schreef
[ [url=m/L6P44E.png]Afbeelding[/url] ]

Zat vandaag even te kijken op ruiterenenmennen en het is al aangepast, lekker snel!
Fijn!

Yes, gisteren gelijk even gevraagd en het werd dezelfde dag nog aangepast :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-21 17:15 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 32 van de 60 [ 1495 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 60  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen