Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 29 van de 30 [ 730 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wie heeft er ook een afstammeling van Don Primero?

 
Profiel   

Topic logt al een tijd stil, maar hoe gaat het met oma en Pieter?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-17 09:54 



 
Profiel   

Oooohhhh... ik zie net dat mijn laatste post vanuit een tropisch belgie was :') :')
Topic was idd een beetje dood :D

Gaat goed hier. Alleen veel regen en nu vrieskou, dus het landje van oma vind dat niet zo geweldig.
Maar kranige oma banjert gezellig door de modder, goed voor de conditie zullen we maar denken :Y)

Hoe gaat het met jullie paardjes ondertussen ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-17 11:02 



 
Profiel   

Oma is volgens mij een taaie die zich niet zo snel uit het veld laat slaan!!

Hier liggen we even stil alweer, ongelukje gehad met fiets en daardoor nu al 3 weken alleen beetje kunnen knuffelen. Daarvoor ging het fijn, tijdens training liep ze super, op wedstrijd kon vaak nog niet volhouden maar toch elke keer nog nette punten en af en toe een prijsje. Hopelijk snel weer aan de gang

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-12-17 13:05 



 
Profiel   

Oei...fietsongeluk ? %) Zo niet leuk ! Ik hoop dat de schade meevalt !
Paardjes hebben betaalde vakantie dus...zullen ze vast niet zo erg vinden :D

Is Danoesje nog ergens te bespeuren ? Lang niks meer gepost hier... :?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-12-17 17:58 



 
Profiel   

Hoop morgen weer eens op baretje te stappen, vorige week wel kort rondje gedaan maar was toen nog geen succes. Jonkie dan nog even aan longe eerst en dan daar ook maar weer mee aan de slag hopelijk.

Baret vind vakantie echt vreselijk, dat is echt een werkpaard dus zal blij zijn weer wat mag doen. En ik ook!

Danoushia erg stil, zag op fb wel geslaagd m debuut voorbij komen laatst. Hopelijk gaat allemaal goed verder ook

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-12-17 18:16 



 
Profiel   

Morning!
Danoesje momenteel echt onder een steen. Sinds relatie uit is hele leven aardige puinbak. Pietertje kan blijven maar ben behoorlijk aan het strugglen om koppie boven water te houden. Per 1 maart weer dakloos dus nu weer op zoek naar woonruimte.
Peerd accepteert eindelijk eens een bijrijder dus heb handen wat meer vrij voor andere dingen, ook wel fijn in deze situatie. Hij gaat heel goed, alleen ik zelf moeite soms met motiveren. Wel inmiddels M1 + 3 dus we gaan prima :)
Jullie ook zo toe aan zomer?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-18 11:11 



 
Profiel   

Lastig danoushia steeds zoveel onzekerheid mbt wonen! Wel fijn Pieter nu een bijrijder accepteert, dat zal wel meer rust geven. En gaat wel goed dan op wedstrijd, knap zo met alles erbij!

Hier gaat ook fijn, nu met de vorst even vrij maar hoop morgen naar de binnenbak te kunnen. Sinds aar keer weer bij nieuwe instructrice geweest en dat geeft duidelijk verschil. Voorlopig even clublessen met haar combineren

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-18 21:23 



 
Profiel   

* kruipt onder ijsblok vandaan * :+

Daar is Danoesje terug ! :wave: Wel kl*te dat je leven beetje in puin ligt na de breuk :(:) Altijd zo naar.
Ik duim mee dat je snel weer een dak boven je hoofd vindt en wat rust krijgt.
Toch een beetje goed nieuws over Pietertje ! Is ook al heel wat !

Haike zo fijn dat de nieuwe instructrice goed meevalt ! Is toch altijd een tikkeltje spannend in 't begin :P

Hier ook vakantie voor de peerden, bak is beton :brr: Eerste weiland ( van oma dus ) is beetje maanlandschap vooraan, maar oma zou oma niet zijn als ze hier geen raad mee wist :Y) :D
's Avonds voor ze binnenkomen mag ze dan altijd even in de rijbak rondstruinen. Die ligt vlak en kan ze een sprintje trekken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-18 11:10 



 
Profiel   

Hoi!!!!

Hoe is het met oma en pietertje?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-18 18:34 



 
Profiel   

Hai ! :wave:

Oma still alive and kicking ! :D
Enkel der tanden geraken wat teveel afgesleten...de leeftijd begint zijn tol te eisen :Y)
Maakt hooi kauwen soms wat moeilijker. Tandarts komt volgende week even kijken of er nog wat te verbeteren valt, maar das twijfelachtig.

Hoe gaat het met jullie ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-18 19:02 



 
Profiel   

ooooops volledig dood gebloed hier. Eigenlijk al heeeeel lang niet meer op bokt geweest. Tot ik nu een dekenprobleem kreeg. Shame on me!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-20 10:40 



 
Profiel   

Joh... da's ook lichtjaren geleden ! :')
Hoe heb je die metersdikke laag stof van het topic gekregen ? :=

Oma paard doet het nog steeds ! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-20 11:45 



 
Profiel   

oma is een taaie! Nou, beziggeweest met vanalles behalve bokt haha. En zag m nu voorbij komen dus dacht idd ff stof wegpoetsen :D
Nog mooie verhalen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-20 12:12 



 
Profiel   

Geen spannende dingen hier. En dat is goed nieuws voor mijn bejaardenclubje := <3
Wordt een mooi woonzorgcentrum zo met het trio :')

Heb je Pietertje nog ? Dekentroubles opgelost ondertussen ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-20 12:33 



 
Profiel   

Pietertje heb ik nog. Helemaal het mannetje tegenwoordig maar wordt echt een stoere vent! Ook eindelijk een stukje werkwilliger ipv alleen maar ´ja maar ja maar :D
Dat dekenprobleem is echt geen lolletje dus heb m eerst een week in de blote billen gehad maar dat vind ik met dit weer geen doen als ze met een paar graden boven 0 in de stromende regen staan zonder schuilmogelijkheid. Ga nu heen om een oude regendeken onder zijn winterdeken te stoppen en de winterdeken (Bucas) te ductapen en dan hopen dat t nieuwe peerd ' alleen maar' m'n winterdeken sloopt en de regendeken voorlopig heel houdt. Antibijt etc is allemaal al geprobeerd, ze hebben slowfeeders en Pietertje geeft zich niet zomaar gewonnen dus zie niet gebeuren dat dit op korte termijn gaat worden opgelost. 2 dekens per week bestellen is m ook niet helemaal dus zit wel met de handen in het haar....

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-20 12:54 



 
Profiel   

De echte Nieuw-Zeelanddekens zijn de enigen die hufterproof zijn }>
Niet stuk te krijgen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-20 12:56 



 
Profiel   

Wel beetje dure grap voor andermans zijn knol :S
Waarom ook weer een paard en geen cavia?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-20 13:00 



 
Profiel   

:')
Met cavia's kun je ook wel wat miserie hebben :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-20 13:04 



 
Profiel   

Weer leven hier!!

Danoesje, kan je de kosten niet verhalen op de eigenaar van de sloper?

En goed van oma, hoe oud is ze ondertussen?

Hier ondertussen helaas alweer bijna een jaar geleden afscheid genomen, zomer 2019 na een jaar wedstrijd pauze Z2 geklasseerd, en daarna niet meer, te druk en stal wilde op een duur gaan stoppen (en nog mooie leeftijd als leerpaard) dus is ze naar een super fijn huisje gegaan. Heel moeilijk mee gehad maar achteraf echt een hele goede beslissing geweest, ze zijn gek met haar en volgens mij is dat compleet wederzijds vanuit haar kant.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-20 20:24 



 
Profiel   

Oma is ondertussen 27. Binnen een maandje 28 dus, wie had dat 8 jaar geleden ( hoefbevangen en cushing ) gedacht dat ze dit ging halen :D Taaie genen hoor }>

Dat was die mooie vos merrie toch ? Fijn dat de kopers er zo gek mee zijn !

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-20 10:05 



 
Profiel   

Haike, heftig besluit zeg! Wel knap van je hoor! Fijn dat het zo goed is uitgepakt toch.
Zou wel kunnen maar heb geen bewijs dat haar paard het gedaan heeft, heb het niet zien gebeuren. Nu elke dag met plakband in de weer en dat gaat redelijk, eigenaar van de stal plakt lekker mee :)
Verder gaat ie wel echt top,
Pandora, taaie ouwe oma!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-20 15:44 



 
Profiel   

En hoe zijn jullie allemaal de corona doorgekomen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-21 12:33 



 
Profiel   

We zijn er fluitend doorheen gefietst :D
Geen problemen hier gehad tot nu toe.
Vanaf 1okt mogen ook hier de maskers af in de winkels, maar de mensen zeggen dat ik er beter uitzie met masker dus ik blijf 'm dragen :')
Nee grapje, er lopen best nog veel mensen met masker op dus ik hou het ook nog een tijdje op.

Oma doet het ook nog steeds ! Beest lijkt wel beter met het jaar te worden. Net zoals wijn ofzo 8-)
Heb ze voor de zomer zelfs van de ijzers afgehaald en wonder boven wonder gaat alles nog steeds prima. Ook nooit gedacht :+

Hoe is 't met Pietertje ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-21 13:14 



 
Profiel   

Ha, oma is een ouwe taaie. Misschien moet je dr Oma Wijntje gaan noemen!
Fijn dat je er lekker doorheen bent gefietst. Moet zeggen dat ik het nu vaak alweer te druk vind en keuzestress heb in t weekend dus ach, elk nadeel hep zijn voordeel zeg maar ;)

Pietertje is helemaal dikke prima. Staat een beetje te verzuipen in een zeiknat weiland maar op wat mok na vindt ie dat geen probleem zolang er maar te bikken valt :) Helaas wel alweer aardig wintervachtje o komst, dus teddybeertje in de making!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-21 14:49 



 
Profiel   

Ja, die drukte vind ik ook maar niks. Was lekker rustig met die lockdowns :D

Hier valt de wintervacht nog heel erg mee, enkel een streep van 10cm krulletjes op haar benen en voor de rest eigenlijk een glad dun vachtje nog. Blijft toch bijzonder, dat hele cushing verhaal :+

Pietertje is ook zo'n vreetzak ? Het moet toch genetisch zijn volgens mij :')
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-21 16:24 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 29 van de 30 [ 730 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen