Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 4 van de 5 [ 124 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Welke outdoorlaars gaat lang mee?

 
Profiel   

996981 schreef
ajesca123 schreef

Bedankt voor de tip!
Heb net een paar besteld :D

Ik heb ook besteld n.a.v. deze tip :D wel een ander type; de Norway. Ben heel benieuwd!



Leuk! Hoop dat ze jullie ook goed bevallen!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-21 20:02 



 
Profiel   

IndianSu schreef
Ik heb net de ariat wythburn aangeschaft. Zitten heerlijk, ook ideaal dat je er mee kunt rijden. Ben benieuwd hoe ze gaan bevallen deze winter.


Hoe vallen deze? Groot/klein? En ook geschikt voor de wat forse kuit?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-21 20:20 



 
Profiel   

Ik heb eigenlijk altijd de outdoorlaarzen van divoza gehad. Meestal gaan ze 2 jaar mee, maar deze heb ik 1 winter gebruikt en twijfel of ze nog waterdicht zijn.

Ik wordt alleen nog niet echt warm van wat ik hier zie. Zou het wel fijn vinden als ik er ook mee kan rijden en er niet de hoofdprijs voor hoef te betalen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-21 20:27 



 
Profiel   

10 jaar dubarry's gehad, vond ze fantastisch! (Ook smalle voeten). Ooit Zoo adventure besteld, maar vond ze toch minder zitten dan m'n vertrouwde dubarry's. Tegenwoordig doe ik het uitmesten of ander vies werk met rubber laarzen van crocs, scheelt toch echt wel on levensduur van andere schoenen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-21 20:32 



 
Profiel   

Ik loop altijd op muckboots. Heb zowel de lage laarsjes, hoge winterboots en gewone laarzen. Heerlijk warme, droge voeten en lopen perfect

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-21 20:33 



 
Profiel   

Ik heb 4 jaar op mijn horka highlanders gelopen en niet perse goed onderhouden. Er zit nu een scheur in het leer waardoor ik water vang. :+ ik heb nu dus nieuwe highlanders besteld! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-21 20:41 



 
Profiel   

Ik heb ook de anwb laarzen van de vorige pagina, ik gebruik ze gok ik nu zo'n 4 jaar intensief, de zool begint nu wel te slijten. Ik loop er elke dag mee buiten minstens een uur door het park en minimaal 2 keer per week in het bos door weer en wind.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-21 21:29 



 
Profiel   

Friesfanaat schreef
IndianSu schreef
Ik heb net de ariat wythburn aangeschaft. Zitten heerlijk, ook ideaal dat je er mee kunt rijden. Ben benieuwd hoe ze gaan bevallen deze winter.


Hoe vallen deze? Groot/klein? En ook geschikt voor de wat forse kuit?


Ik heb ze ook, vallen op maat. Veters zijn erg lang dus zijn mooi te verstellen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-21 22:27 



 
Profiel   

Ik heb nu al 12 jaar een paar Ariat Bromont Insulated. Pas sinds dit jaar door en door versleten en ze zijn nu echt aan vervangen toe. Persoonlijk vind ik ze wel te ruim rond de voet en enkel. Doe er verder echt alles mee, uitmesten, door het land lopen, rijden, etc.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-21 22:41 



 
Profiel   

De
Hkm davos, zijn dat ook echt van die typische nep uggs waar je helemaal scheef op gaat lopen en zonder enige steun?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 19:10 



 
Profiel   

Geloof of het niet, maar ik heb deze geweldige ‘snowboots’ van de Decathlon vorig winter gekocht. Het was even zoeken hoe ik er warme voeten in kreeg (alleen 1 paar van die huissokken was het antwoord), maar ik ben er helemaal gek op. Ze zijn waterdicht, makkelijk schoon te houden (gewoon even afspoelen indien nodig) en je kan er mee rijden. En dat voor maar €25, zeker de moeite waard om eens te proberen *\o/*

https://www.decathlon.nl/p/kinder-wande ... _/R-p-4395

Dit zijn wel de kinderlaarsjes, maar ze zijn er ook in grote mensen maten :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 19:29 



 
Profiel   

Ik loop nu 12 jaar lang zomer en winter op Ariat Grasmere. Ze worden nu wat sleets dus wil ik een nieuw paar. Helaas verkoopt Ariat ze niet meer. Dus wie wat weet.... (mt 40) :+ Wat is het toch erg als zo iets fijns versleten raakt. 8)7

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 21:15 



 
Profiel   

Ariat heeft nog gewoon grasmere in t assortiment..

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 21:20 



 
Profiel   

Ik heb al een aantal jaren Beaufort outdoorlaarzen en zijn nog prima, ondanks mijn gebrekkige onderhoud :+ En loop er bij de paarden van oktober t/m april op ongeveer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 23:21 



 
Profiel   

https://www.welkoop.nl/ds-aniek-gevoerd ... 37_1304766

Ik heb deze nu 3 winters, draag ze elke dag minimaal 5 uur, ook door de modder. Zijn nog helemaal waterdicht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 23:29 



 
Profiel   

FernandoO schreef
Geloof of het niet, maar ik heb deze geweldige ‘snowboots’ van de Decathlon vorig winter gekocht. Het was even zoeken hoe ik er warme voeten in kreeg (alleen 1 paar van die huissokken was het antwoord), maar ik ben er helemaal gek op. Ze zijn waterdicht, makkelijk schoon te houden (gewoon even afspoelen indien nodig) en je kan er mee rijden. En dat voor maar €25, zeker de moeite waard om eens te proberen *\o/*

https://www.decathlon.nl/p/kinder-wande ... _/R-p-4395

Dit zijn wel de kinderlaarsjes, maar ze zijn er ook in grote mensen maten :+


De grotemensenversie: https://www.decathlon.nl/p/snowboots-da ... 54&c=ZWART

[ img ]

Ik ben er ook erg blij mee. Die twee weken in februari dat we sneeuw en ijs hadden leefde ik zowat dag en nacht op die dingen. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 23:41 



 
Profiel   

Ik heb jaren ANWB laarzen gedragen. Het enige wat vast ging lopen is de Rits als je door veel modder loopt. Je kan ze natuurlijk ook zonder kopen

Voor de mooi heb ik nu deze https://hypostore.nl/horka-outdoorlaars ... -kort.html
Vorig jaar bij de Welkoop gekocht voor 10 euro. Beste koop van het jaar

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-21 00:05 



 
Profiel   

Muze schreef
De
Hkm davos, zijn dat ook echt van die typische nep uggs waar je helemaal scheef op gaat lopen en zonder enige steun?

Ja.
Ik loop er dan niet scheef op maar ze hebben geen voetbed.

Ik vind ze heerlijk hier om huis.
Waar ik ook zomaar eens weer de wei in loop in het natte gras of zo.

Maar bij stallen doen of stukje wandelen heb ik stevigere aan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-21 07:17 



 
Profiel   

Ik heb ze hier nog niet tussen zien staan, maar ik ben erg tevreden met Beaufort laarzen.
Eerder heb ik HKM en BR laarzen die erg snel versleten waren.
Human Nature ging een stuk langer mee, en Beaufort is kwalitatief nog een stap beter.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-21 07:29 



 
Profiel   

ruitje schreef
Ja ik weet het: een kaplaars :').

Ik ga inderdaad al een paar jaar mee :')
34 jaar om precies te zijn, met een beetje onderhoud ben ik niet kapot te krijgen :+


Lees hier ook mee, trouwens. Ondanks mijn naam lijken echte outdoorlaarzen mij ook erg fijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-21 08:09 



 
Profiel   

DuoPenotti schreef
Muze schreef
De
Hkm davos, zijn dat ook echt van die typische nep uggs waar je helemaal scheef op gaat lopen en zonder enige steun?

Ja.
Ik loop er dan niet scheef op maar ze hebben geen voetbed.

Ik vind ze heerlijk hier om huis.
Waar ik ook zomaar eens weer de wei in loop in het natte gras of zo.

Maar bij stallen doen of stukje wandelen heb ik stevigere aan.


Hmm. Zou er natuurlijk wel zelf een zooltje ofZo kunnen inleggen. Maar een beetje demping met lopen is wel prettig…

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-21 08:46 



 
Profiel   

Het is natuurlijk wel erg zacht maar stevig materiaal.. In die zin dempt dat natuurlijk wel meer dan bijvoorbeeld klompen :) Maar er zit geen vorm in bij bijvoorbeeld de binnenkant van je voet.
Maar zelf vind ik het geen lange afstand wandel of staan laarzen.

Maar vaak zie je ze in reclame voorbij komen voor 30 euro, en dan denk ik, ook geen geld.
(weet niet waar je vandaan komt maar Brabants ruiterhuis heeft ze meen ik nu ook weer in de aanbieding)
En ik met snel koude voeten vind ze heerlijk.
Heb ze nu al weken overdag aan. Kan ik zo weer even naar buiten, blijft er wat gras aan plakken of zand spuit ik de tuinslang erover.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-21 09:07 



 
Profiel   

Weet iemand of die davos ook in een wat langere uitvoering is dan enkelhoog? Ik vind het in de winter wel erg lekker als mn onderbenen warm in een laars passen :+ maar die davos lijken me wel erg handig met afspuiten enzo

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-21 09:57 



 
Profiel   

JackieT schreef
https://www.welkoop.nl/ds-aniek-gevoerd ... 37_1304766

Ik heb deze nu 3 winters, draag ze elke dag minimaal 5 uur, ook door de modder. Zijn nog helemaal waterdicht.


Lopen deze ook nog een beetje lekker of voelen ze echt als regenlaarzen aan zeg maar?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-21 10:45 



 
Profiel   

Myca schreef
Ik heb ze hier nog niet tussen zien staan, maar ik ben erg tevreden met Beaufort laarzen.
Eerder heb ik HKM en BR laarzen die erg snel versleten waren.
Human Nature ging een stuk langer mee, en Beaufort is kwalitatief nog een stap beter.


Ojee heb nu net BR's gekocht (Country Nubuck). Had jij die ook?


Muze schreef
De Hkm davos, zijn dat ook echt van die typische nep uggs waar je helemaal scheef op gaat lopen en zonder enige steun?

Jij zegt wat ik dacht :D Dat zou ik nog geen 5 meter volhouden.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 11:08 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 4 van de 5 [ 124 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen