Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 30 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Bokkers omgeving Coevorden

 
Profiel   

Hallo,

Aangezien mijn vriend in de buurt van Coevorden woont en ik daar steeds meer ben, vind ik het tijd om in deze omgeving nieuwe mensen te leren kennen.

Ik ben 28 jaar oud en vind het leuk om uit eten te gaan en om andere dingen te ondernemen.

Als er mensen zijn die zin en tijd hebben om wat leuks te gaan doen. Of om ook nieuwe contacten op te bouwen, hoor ik het graag!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 22:01 



 
Profiel   

Hoi! Ik woon in de omgeving van geesbrug. Redelijk vlakbij coevorden dus. En ben 27 jaar

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 01:01 



 
Profiel   

HorseChica schreef
Hoi! Ik woon in de omgeving van geesbrug. Redelijk vlakbij coevorden dus. En ben 27 jaar


Wat leuk dat je reageert. Geesbrug is inderdaad niet zo ver weg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 07:06 



 
Profiel   

Wat leuk, ik woon zelf in Erica, is redelijk in de buurt

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 07:10 



 
Profiel   

Hoi, welkom!

Ik kwam ook het topic 'bokkers uit de omgeving van Hoogveen' oid tegen. Ik heb getwijfeld om daar een berichtje in te plaatsen,maar dat topic ligt al vrij lang stil. Dus heb ik toch maar besloten een nieuw topic aan te maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 08:13 



 
Profiel   

Ik woon ook 'in de buurt'! In een klein dorpje bij Hardenberg in de buurt. Wel iets jonger dan jullie, want ik ben 22 haha :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 08:20 



 
Profiel   

Ik woon vanaf volgende week ook in Coevorden! Op dit moment nog in De Krim. Wel komende tijd nog heel druk met ons huis verbouwen.
Ik ben 31 trouwens

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 10:08 



 
Profiel   

Ik woon ook redelijk in de buurt. Ik woon in een dorpje in Emmen en ben 25 jaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 10:21 



 
Profiel   

linoleum schreef
Ik woon vanaf volgende week ook in Coevorden! Op dit moment nog in De Krim. Wel komende tijd nog heel druk met ons huis verbouwen.
Ik ben 31 trouwens


Gefeliciteerd met je huis! Waar ga je in Coevorden wonen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 18:37 



 
Profiel   

Ik woon in Emlichheim , ook best in de buurt dus, en ben 31 En dat topic Bokkers omg. Hoogeveen die ligt inderdaad stil omdat we een appgroep hebben :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 19:29 



 
Profiel   

Zwaait. Ik woon 2 dorpen verder van Coevorden af

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 20:51 



 
Profiel   

:wave: Ik woon in Hoogeveen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 21:02 



 
Profiel   

Ik woon in Coevorden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 21:20 



 
Profiel   

Erica is hier dubbel present zag ik :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 22:24 



 
Profiel   

Ik woon in Ommen

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 22:41 



 
Profiel   

Wat leuk dat jullie allemaal reageren!

Ik zal mezelf even voorstellen:

Mijn naam is Marlies, 28 jaar en woon (nu nog) in Leiden. Ik zit in het derde jaar van de opleiding verpleegkunde. Het komende jaar loop ik stage in een psychiatrisch verpleeghuis.

Verder ben ik in het bezit van een eigen paard, die ik hopelijk t.z.t. mee kan nemen. Ik rijd met hem recreatief, we maken graag een buitenrit, springen af en toe en zijn dressuurmatig ook lekker bezig.

Mede door mijn paard, werk en opleiding kan ik helaas niet heel veel naar mijn vriend. Ik probeer nu om het weekend die kant op te gaan. Maar af en toe zit er helaas ook wel wat langer tussen.

En wie zijn jullie?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 15:25 



 
Profiel   

Ah leuk, een topic van hier in de buurt. Mijn naam is Lisa, 27 jaar en ik woon sinds een jaar of twee in Hardenberg samen met mijn vriend. Hij komt hier vandaan, ik van een dorpje in Limburg.

Vorig jaar heb ik een paard gekocht, een nu vierjarige merrie. Ze is nog niet beleerd, ben haar eerst sterker aan het maken vanaf de grond.

Corona maakte het voor mij heel lastig om contacten op de bouwen. Gelukkig begint er nu meer schot in de zaak te komen, maar niemand die ook de hele dag over paarden kan praten :Y) Lijkt me leuk om meer mensen van deze buurt te leren kennen. Sta er zeker voor open om eens af te spreken :j

Edit: even erbij gezet hoe ik heet en hoe oud ik ben :Y)


Laatst bijgewerkt door Liiesjjj op 23-10-21 17:58, in het totaal 2 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 17:49 



 
Profiel   

goesju schreef
linoleum schreef
Ik woon vanaf volgende week ook in Coevorden! Op dit moment nog in De Krim. Wel komende tijd nog heel druk met ons huis verbouwen.
Ik ben 31 trouwens


Gefeliciteerd met je huis! Waar ga je in Coevorden wonen?

Bedenk me net dat ik hier nog nooit op gereageerd heb. We hebben een huis in de wijk de Ballast! Mooi helemaal aan de rand van Coevorden in het groen <3

Waar woont je vriend?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 17:52 



 
Profiel   

Ik ben Ingrid en dus 22 jaar. Woon sinds December met mijn vriend in een klein dorpje achter Hardenberg (Bruchterveld). Ik kom uit Drogteropslagen, dat is dan weer een klein dorpje bij Dedemsvaart :').
Ik werk bij de Divoza in Enschede, dus misschien heb ik iemand daar wel eens gezien? :D

Geen eigen paard meer, maar wel een bijrijdpaard gelukkig! Tijdje een leuke spring-schimmel gereden welke nu verkocht is. Nu bezig met een andere merrie daar op stal. Is gereden maar staat al tijd stil. Dus nu weer oppakken :D

@Liiesjjj
Jouw naam komt me bekend voor. Heb ik jou eens eerder gesproken?

Wel leuk dat er toch best veel mensen in de buurt wonen! Ik sta ook altijd in om met mensen af te spreken hoor! Of gewoon via de app kletsen etc :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 18:24 



 
Profiel   

@Pearl: ik heb even wat research gedaan, haha. Ik heb een tijd terug geïnformeerd naar jouw paardje dije te koop had staan. En je hebt ook gereageerd op mijn advertentie dat ik op zoek was (en trouwens nog steeds ben) naar een geschikte stalling voor mijn paard.

Hoe bevalt het je in Bruchterveld?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 19:10 



 
Profiel   

Ahh dat was het! Nu weet ik het ook weer haha.
Had ik jou die stalling in Dedemsvaart ook doorgestuurd? Wel gezegd in het topic, maar ook toegestuurd?

Ja lekker! Heerlijke plek en lekker rustig! Heerlijk dorpje :D.
Daar zit overigens ook een stalling. Heb ik ook gestaan voordat ik het paard heb verkocht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 20:17 



 
Profiel   

Oh weet ik niet meer. Wat was het? Mag ook privé :D

Fijn dat het bevalt! Ook wat contacten op gedaan uit de buurt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 22:43 



 
Profiel   

Wat leuk dat jullie allemaal reageren! De Ballast, dat is de wijk waar de Jumbo zit toch? Daar kom ik wel eens.

Mijn vriend woont in Laar (DE) dus ik kom ook wel regelmatig in Emlicheim. Maar ik ga liever naar Coevorden en omgeving, vooral door de taal. Ik ben hard aan het oefenen maar echt Duits spreken lukt me nog niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 07:42 



 
Profiel   

Joe joe! Wat een rust hier haha! :D
Iedereen druk sinterklaas aan het vieren, of..? <:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 18:12 



 
Profiel   

Hey hoi
Ik zit ook redelijk in de buurt woon zelf in Emmen en mijn minipaardje staat op Schoonebeek.
Ben zelf 27 en rij nog af en toe een paard van iemand anders.
Verder men ik met mijn mini en hoop ik dat we straks ook weer af en toe aan een show mee kunnen doen.
Ik kom nog redelijk veel in de omgeving Hardenberg/Coevorden. :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 18:29 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 30 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen