Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 253 van de 404 [ 10079 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256 ... 404  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[FOTO]Hét Friese Paarden topic deel 2!

 
Profiel   

Nou jongens hier gaat het niet heel lekker. Paar weken geleden zijn de kogels van mijn paard ingespoten, als ze niks hoeft te doen loopt ze prima maar helaas wordt ze ligt onregelmatig met rijden en heb ik daarom maar besloten dat ze niet meer geschikt is voor de sport. Het is echter ook geen paard om te laten niks doen, en ze heeft al vijf hele mooie veulens gebracht, dus ben ik stilletjes aan op zoek naar een superplek voor haar waar ze nog een paar mooie nakomelingen mag krijgen. Dus als iemand hier op zoek is naar een ster/sport merrie van de Boppelannen, 14 jaar en 165 groot voor de fok, Dan mag je het me laten weten. de paarden van de Boppelannen lopen allemaal top in de sport tot en met Grand Prix niveau. Ben er eigenlijk nog niet helemaal aam toe om haar zo op marktplaats of zo aan te bieden dus dacht vraag het eerst hier even.
http://www.deboppelannen.com/portfolio-view/wende
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-21 08:01 



 
Profiel   

Wat jammer Nynke! Wel erg mooie merrie. Weet je ook wat ze precies heeft?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-21 08:05 



 
Profiel   

Wat zonde Nynke. Wel een erg knappe merrie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-21 08:10 



 
Profiel   

Ik heb de achterbenen helemaal op foto en echo laten zetten, daarop was niets te zien. Maar bij uitverdoven van de kogel liep ze beter, dus waarschijnlijk wat slijtage aan de kogel. Idd ze is prachtig en zo lief, anders had ze nooit met een ruiter die niks kan zien l gelopen, hoop dat iemand nog mooie veulens van haar mag krijgen, heb er zelf ook aan zitten denken maar heb er geen ervaring mee en omdat ik zelf niks zie is het uitkiezen van een hengst ook lastig en durf ik het niet aan

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-21 08:28 



 
Profiel   

En optie jaar in de wei al overwogen?

Voor hetzelfde geld is t een peesje of zenuw die opspeeld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-21 08:46 



 
Profiel   

Nynkex01 schreef
Nou jongens hier gaat het niet heel lekker. Paar weken geleden zijn de kogels van mijn paard ingespoten, als ze niks hoeft te doen loopt ze prima maar helaas wordt ze ligt onregelmatig met rijden en heb ik daarom maar besloten dat ze niet meer geschikt is voor de sport. Het is echter ook geen paard om te laten niks doen, en ze heeft al vijf hele mooie veulens gebracht, dus ben ik stilletjes aan op zoek naar een superplek voor haar waar ze nog een paar mooie nakomelingen mag krijgen. Dus als iemand hier op zoek is naar een ster/sport merrie van de Boppelannen, 14 jaar en 165 groot voor de fok, Dan mag je het me laten weten. de paarden van de Boppelannen lopen allemaal top in de sport tot en met Grand Prix niveau. Ben er eigenlijk nog niet helemaal aam toe om haar zo op marktplaats of zo aan te bieden dus dacht vraag het eerst hier even.
http://www.deboppelannen.com/portfolio-view/wende



:~ een gjalt....


Gawsh als ik het geld had. Had ik gelijk een veulen er in gestopt en haar overgenomen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-21 09:24 



 
Profiel   

Nou m’n merrie gaat volgende week weg, wel heel snel en moet nog een beetje aan het idee wennen maar het is goed zo.
Nu ben ik dus wel weer op zoek naar een super betrouwbare Fries om lekker mee aan de slag te gaan, dus als iemand van jullie nog iets weet of heeft staan regio Friesland zodat ik wel een paar keer kan komen proefrijden, dan hoor ik het graag

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 09:37 



 
Profiel   

Wow dat is snel gegaan Nynke! Hopelijk binnenkort een nieuwe topper op stal

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 11:49 



 
Profiel   

Wat dennenboom zegt idd.


Hier me rot lopen zoeken naar een bedrijf die losse draagriemen verkoopt... eindelijk 1 bedrijf gevonden. Dus volgende week bestellen en dan m'n schoftje weer in elkaar zetten. Kunnen we weer op pad! Hopelijk is het nu wel even klaar met alle ellende dit jaar. Ik wil graag weer even genieten ipv alles steeds oplappen en redden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 15:54 



 
Profiel   

Nynkex01 schreef
Nou m’n merrie gaat volgende week weg, wel heel snel en moet nog een beetje aan het idee wennen maar het is goed zo.
Nu ben ik dus wel weer op zoek naar een super betrouwbare Fries om lekker mee aan de slag te gaan, dus als iemand van jullie nog iets weet of heeft staan regio Friesland zodat ik wel een paar keer kan komen proefrijden, dan hoor ik het graag


Er staat er 1 te koop bij de Bokt advertenties. :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 17:31 



 
Profiel   

boemel schreef
Nynkex01 schreef
Nou m’n merrie gaat volgende week weg, wel heel snel en moet nog een beetje aan het idee wennen maar het is goed zo.
Nu ben ik dus wel weer op zoek naar een super betrouwbare Fries om lekker mee aan de slag te gaan, dus als iemand van jullie nog iets weet of heeft staan regio Friesland zodat ik wel een paar keer kan komen proefrijden, dan hoor ik het graag


Er staat er 1 te koop bij de Bokt advertenties. :o


Ja heb haar gezien, maar dat is te ver voor mij helaas

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 18:22 



 
Profiel   

Hoi!

Mag ik me hier ook melden? :D Zal voornamelijk meelezen, ben niet zo heel erg actief op bokt.
We hadden in 2017 veulen gekocht een wylster x retse (zonder papier) super leuke merrie! Helaas van voorjaar plotseling ziek, hebben haar binnen 24 uur moeten laten inslapen.

Net die de middag voordat de ander ziek werd, de merrie die we nu nog hebben gekocht.
Ook een mega leuke merrie. Epke x Thomas. Heel veelzijdig, bosritten, mennen en wedstrijden. :D Sinds ze van mij is gaat ze mee op wedstrijd.
Meerdere malen >70% gereden, pakt het werk goed op, 9e bij NK kfps outdoor geworden. Nu voor indoor selectie gereden, 3e plaats met 212. In april uitgerekend van Jehannes <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 18:59 



 
Profiel   

Meya_ schreef
Hoi!

Mag ik me hier ook melden? :D Zal voornamelijk meelezen, ben niet zo heel erg actief op bokt.
We hadden in 2017 veulen gekocht een wylster x retse (zonder papier) super leuke merrie! Helaas van voorjaar plotseling ziek, hebben haar binnen 24 uur moeten laten inslapen.

Net die de middag voordat de ander ziek werd, de merrie die we nu nog hebben gekocht.
Ook een mega leuke merrie. Epke x Thomas. Heel veelzijdig, bosritten, mennen en wedstrijden. :D Sinds ze van mij is gaat ze mee op wedstrijd.
Meerdere malen >70% gereden, pakt het werk goed op, 9e bij NK kfps outdoor geworden. Nu voor indoor selectie gereden, 3e plaats met 212. In april uitgerekend van Jehannes <3


Leuk! Heb je een foto?

Hier druk met van alles: Gaat weer iets minder met het rijden met Emma, heb een pup en een nieuwe baan en zijn vol aan het klussen thuis.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 19:46 



 
Profiel   

Meya_ schreef
Hoi!

Mag ik me hier ook melden? :D Zal voornamelijk meelezen, ben niet zo heel erg actief op bokt.
We hadden in 2017 veulen gekocht een wylster x retse (zonder papier) super leuke merrie! Helaas van voorjaar plotseling ziek, hebben haar binnen 24 uur moeten laten inslapen.

Net die de middag voordat de ander ziek werd, de merrie die we nu nog hebben gekocht.
Ook een mega leuke merrie. Epke x Thomas. Heel veelzijdig, bosritten, mennen en wedstrijden. :D Sinds ze van mij is gaat ze mee op wedstrijd.
Meerdere malen >70% gereden, pakt het werk goed op, 9e bij NK kfps outdoor geworden. Nu voor indoor selectie gereden, 3e plaats met 212. In april uitgerekend van Jehannes <3



Welkom!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 21:09 



 
Profiel   

Welkom Meya!

Vanmorgen genoten van herfstweer en lief paard:
[ img ]

Friese paarden-oortjes <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-21 12:12 



 
Profiel   

[ img ]

Slijmjurk :))

Telkens als ik mezelf zo naast 'm zie staan denk ik. Wat een groot ding is hij aan het worden :wow:
En dan istie nog lang niet klaar met groeien.

For the record ik ben 1,68 en hij staat bij lange na niet helemaal rechtop. O:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-21 21:45 



 
Profiel   

Heel herkenbaar Absolem :D Xander is denk ik rond de 1.70 en ik 1.65. Ik lijk ook heel klein als ik er op zit.

[ img ]

Wij gaan heel goed! Donderdag op les geweest en gisteren liep hij heel fijn. Voordat we nog maar kort een combinatie zijn gaat het al heel fijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-21 22:32 



 
Profiel   

Welkom Meya! Heb je foto's?

Mooie combinatie Ketly!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 06:36 



 
Profiel   

Welkom Meya!

Wat een joekel Absole!

Leuk dier Ketly

Zonnebloem, jij hebt toch het jonge paard met rugproblemen? Kan je haar niet lekker in het land gooien als het niet lekker gaat met rijden en je verder zo druk bent en volgend jaar lente oppakken?

Ik heb zit weekend heerlijk gereden.
En zelfs voor t eerst sinds de blessure 1 5 jaar geleden weer gegalopeerd. Die was wat onstuimig ha ha.

Onze rijbak kan waarschijnlijk van de lente als alles droog is,pas weer helemaal opgepakt worden.
Gelukkig kunnen we in t weekend in de bak van onze achterburen.

De 1e keer was de bak zo eng dat mevrouw vooral stilgestaan heeft.
Maar dit weekend was het al snel goed en liep ze vol vertrouwen en met veel energie langs alle tonnen, hindernissen en vlaggen.
Blij met het resultaat :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 07:37 



 
Profiel   

Nynkex01 schreef
Nou m’n merrie gaat volgende week weg, wel heel snel en moet nog een beetje aan het idee wennen maar het is goed zo.
Nu ben ik dus wel weer op zoek naar een super betrouwbare Fries om lekker mee aan de slag te gaan, dus als iemand van jullie nog iets weet of heeft staan regio Friesland zodat ik wel een paar keer kan komen proefrijden, dan hoor ik het graag


Wat mooi dat je al een mooi plekje voor haar hebt! In welke regio zoek je? Hier in Friesland zijn meerdere betrouwbare adressen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 08:57 



 
Profiel   

Fries dr eerste wedstrijd ging goed. 1 puntje. Afgelopen woensdag nog een keer gestart en weer 2 punten. Heerlijk dier op wedstrijd :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 09:13 



 
Profiel   

Welkom Meya!

Heerlijke foto sunnyhorse! Buitenritjes zijn echt de beste manier om de dag te beginnen <3 Ik ga normaliter ook elke zondag op buitenrit, maar heb m'n stalhoudster voorgelezen op wedstrijd, ze rijdt Z2 met haar Fries. Dus toen werd het (ivm tijd helaas) longeren, maar wat had ik een vrolijk paard zeg haha. Die had zijn beentjes wel graag in het bos willen strekken.

Absolem, leuke foto. Leuk om een gezicht te krijgen bij je profielnaam ;)

Mooi paard Ketly!

Haha boemel, fijn dat je bij de achterburen kunt rijden maar ook handig dat het ook nog eens bijdraagt aan het stoerder worden van je paard. Zo heb ik vrijdag in de buitenbak gereden met veel wind, als ik dan langs de korte zijde rij waar de struiken staan heb ik wel zo'n schijtluis bij me :') 2 jaar terug had ik hem daar niets eens doorheen kunnen rijden, maar nu gaat dat wel prima gelukkig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 09:50 



 
Profiel   

Lys_PPA schreef
Welkom Meya!

Heerlijke foto sunnyhorse! Buitenritjes zijn echt de beste manier om de dag te beginnen <3 Ik ga normaliter ook elke zondag op buitenrit, maar heb m'n stalhoudster voorgelezen op wedstrijd, ze rijdt Z2 met haar Fries. Dus toen werd het (ivm tijd helaas) longeren, maar wat had ik een vrolijk paard zeg haha. Die had zijn beentjes wel graag in het bos willen strekken.

Absolem, leuke foto. Leuk om een gezicht te krijgen bij je profielnaam ;)

Mooi paard Ketly!

Haha boemel, fijn dat je bij de achterburen kunt rijden maar ook handig dat het ook nog eens bijdraagt aan het stoerder worden van je paard. Zo heb ik vrijdag in de buitenbak gereden met veel wind, als ik dan langs de korte zijde rij waar de struiken staan heb ik wel zo'n schijtluis bij me :') 2 jaar terug had ik hem daar niets eens doorheen kunnen rijden, maar nu gaat dat wel prima gelukkig.



Haha ja ik plaats liever geen foto's van mijzelf als ik ze niet weg kan halen. Maar deze is geen ramp en dit is een vrij besloten topic.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 12:08 



 
Profiel   

Eindelijk een nieuwe draagriem. Even op maat maken en bevestigings gaten ponsen en dan kan ik eindelijk weer op pad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 14:08 



 
Profiel   

Leuk de foto's van jullie!

Dat is snel Nynke, succes met je zoektocht!
Gefeliciteerd met punten horseloverl


Dit zijn wij :D

[ img ]

[ img ]

Tijdens het NK
[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 10:21 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 253 van de 404 [ 10079 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256 ... 404  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen