Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 4 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Weer vakantie te paard, topic nr zoveel

 
Profiel   

Wij hebben volgend jaar waarschijnlijk een pup. En kunnen dus niet naar het buitenland vanwege de entingen. Het plan is dus om weer een keer met de paarden weg te gaan, in het verleden is gebleken dat paard vriendelijke campings doorgaans ook heel hond vriendelijk zijn :j

Al bekend (en geweest): Samoza, de Reeenwissel, de Goldberg, en Boszicht. We zoeken nu een plekje wat we nog niet kennen. Eisen voor de paarden:
- ruime, lichte, goed geventileerde stallen
- weidegang, of ruime paddocks waarin hooi gevoerd mag worden
- direct uitrijden in het bos, geen drukke wegen of uren stappen
- een binnen of buitenbak met fijne bodem (en niet de hele dag manegelessen zodat je als gast ook kunt rijden in de bak)
- zadelkast of afsluitbare zadelkamer voor de gasten
- kundige staleigenaar die de boel goed op orde heeft (hebben we helaas ook wel eens anders meegemaakt, dat er opeens paarden staan waar eerst jouw paard stond bijvoorbeeld, heel vervelend als je terugkomt van buitenrit)

Wat me zo via de site al aansprak waren de Alberthoeve, vraag me alleen af is dat ook leuk voor een meisje van 12? Voor de paarden is het daar volgens mij top. En via internet kwam ik ook de Lourenshoeve tegen. Sprak me ook aan, alleen sprak het me minder aan dat je blijkbaar voor weidegang extra moet betalen. Of geldt dat alleen voor pensionklanten, en niet voor vakantie gasten?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 08:02 



 
Profiel   

Ik verplaats deze naar [BRT] omdat het daar beter past

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 10:35 



 
Profiel   

boerderijcamping het amerveld in amen

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 11:25 



 
Profiel   

Wat leuk! Die had ik zelf nooit gevonden. Komt op het lijstje met opties.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 13:07 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 4 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen