Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 26 van de 28 [ 694 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Zuidlaardermarkt 2021

 
Profiel   

https://www.facebook.com/Hoefslag/posts ... 7015315122

[ [url=m/hkS05t.jpg]Afbeelding[/url] ]
[/quote]
Ja dat is mijn nieuwe aanwinst super blij mee[/quote]

Veel plezier met je mooie aanwinst!! Laat nog eens wat van je/jullie horen! :D[/quote]

Zal ik zeker doen

[ img ]

Ook hebben we dit mannetje meegenomen mij dochter van 10 ging zelf met hem lopen en kijken of dit hem was ze was helemaal verkocht

[ img ]

[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 20:57 



 
Profiel   

[ img ]

Ze begint al iets liever te worden :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 21:00 



 
Profiel   

@ suus_elviera
Oh wat een schatje!! <3
Iets zegt me dat dit nog een hele mooie gaat worden!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 21:01 



 
Profiel   

Ja zeker ga morgen wel even foto's maken. Van de toppers

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 21:05 



 

littleroosie schreef
[ [url=m/AM5obM.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ze begint al iets liever te worden :o


Wat een knappe <3, ze ziet er blij bij jullie uit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 21:47 



 
Profiel   

<3 Wat een knapperds.
Fijn dat ze goed terecht zijn gekomen.

Soms snap ik van handelaren ook niet wat ermee genomen wordt.

Sommige zien er gewoon niet uit.
Daar wil je dan toch niet mee gezien worden.
Snap je toch wel dat er commentaar op komt.
De winter komt er ook nog eens aan...
Geeft je toch ook een slechte naam.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 03:34 



 
Profiel   

Linnie050 schreef
<3 Wat een knapperds.
Fijn dat ze goed terecht zijn gekomen.

Soms snap ik van handelaren ook niet wat ermee genomen wordt.

Sommige zien er gewoon niet uit.
Daar wil je dan toch niet mee gezien worden.
Snap je toch wel dat er commentaar op komt.
De winter komt er ook nog eens aan...
Geeft je toch ook een slechte naam.

Ik denk ook wel eens,waarom niet even een borstel erovergehaald.Een beetje opknappen voor het oog.Nou kijkt een kenner daar wel doorheen natuurlijk.Maar toch,het staat zo liefdeloos en ongeinteresseerd .

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 10:22 



 
Profiel   

Die borstel vind ik nog niet zo erg. Keertje bekappen is voor een dier meer waard. Maar dit is niet alleen op de markt, kom het ook vaak genoeg tegen als ik particulier wat koop.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 11:51 



 
Profiel   

littleroosie schreef
Die borstel vind ik nog niet zo erg. Keertje bekappen is voor een dier meer waard. Maar dit is niet alleen op de markt, kom het ook vaak genoeg tegen als ik particulier wat koop.

Een handelaar zei wat dat bekappen betreft ooit tegen mij:Als ze hem eenmaal willen verkopen,dan mag het ook niets meer kosten!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 12:21 



 
Profiel   

Het is ook logisch in het laagste segment..alles wat je er aan uitgeeft gaat van de winst af. Het is sneu dat het zo moet maar wel de harde realiteit.

(al vind ik dat de basisverzoring gewoon op orde moet zijn)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 13:35 



 
Profiel   

Er zijn toch boetes uitgedeeld
Transport
https://www.nvwa.nl/nieuws-en-media/nie ... -zuidlaren

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 14:01 



 
Profiel   

Maar goed, het maakt natuurlijk ook veel verschil voor potentiele kopers.

Als ik zo de foto's bekijk dan staan er dieren bij waar aandacht is aan besteed: dekentje op of ingevlochten of borsteltje eroverheen. Als potentiele koper krijg je dan toch een betere indruk (van de handelaar danwel van de pony/paard).

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 14:49 



 

He zag direct aan zowel paard als handelaar met wie je te maken hebt. Er zaten een paar knap verzorgde paarden bij met een goed verhaal. En ook een paar angstige waar de handelaar niets over wist te vertellen, die prikte hij ook gewoon met zijn stok (zonder duidelijke reden) 1 van die paarden trapte. Hij wilde ook niet zelf voorlopen, daar had hij wat jonge jongens voor mee genomen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 17:13 



 
Profiel   

Linnie050 schreef
Er zijn toch boetes uitgedeeld
Transport
https://www.nvwa.nl/nieuws-en-media/nie ... -zuidlaren

[ [url=m/kEFWLM.jpg]Afbeelding[/url] ]


En wat voor boetes. Groot dierenleed oplost, 2x voor de export en 1x voor de import.

Verder had een paard geen paspoort blijkbaar of er zat een verkeerd paspoort bij.

Als dat het ergste is wat ze kunnen vinden kunnen we concluderen dat het perfect voor elkaar was.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 17:55 



 
Profiel   

robert45 schreef
Linnie050 schreef
Er zijn toch boetes uitgedeeld
Transport
https://www.nvwa.nl/nieuws-en-media/nie ... -zuidlaren

[ [url=m/kEFWLM.jpg]Afbeelding[/url] ]


En wat voor boetes. Groot dierenleed oplost, 2x voor de export en 1x voor de import.

Verder had een paard geen paspoort blijkbaar of er zat een verkeerd paspoort bij.

Als dat het ergste is wat ze kunnen vinden kunnen we concluderen dat het perfect voor elkaar was.


Wil je wat sarcasme bij je friet? :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 18:18 



 

Echt he

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 18:59 



 
Profiel   

Suus_elviera en littleroosie wat leuk om jullie aanwinsten te zien!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 10:39 



 
Profiel   

Evamarie schreef
He zag direct aan zowel paard als handelaar met wie je te maken hebt. Er zaten een paar knap verzorgde paarden bij met een goed verhaal. En ook een paar angstige waar de handelaar niets over wist te vertellen, die prikte hij ook gewoon met zijn stok (zonder duidelijke reden) 1 van die paarden trapte. Hij wilde ook niet zelf voorlopen, daar had hij wat jonge jongens voor mee genomen.

Ik zie het toch anders, ik zou juist heul heul voorzichtig zijn bij de die knap verzorgde paarden die met een goed verhaal op de Zuidlaardermarkt terechtkomen :+ .

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 14:52 



 

Kendra schreef
Evamarie schreef
He zag direct aan zowel paard als handelaar met wie je te maken hebt. Er zaten een paar knap verzorgde paarden bij met een goed verhaal. En ook een paar angstige waar de handelaar niets over wist te vertellen, die prikte hij ook gewoon met zijn stok (zonder duidelijke reden) 1 van die paarden trapte. Hij wilde ook niet zelf voorlopen, daar had hij wat jonge jongens voor mee genomen.

Ik zie het toch anders, ik zou juist heul heul voorzichtig zijn bij de die knap verzorgde paarden die met een goed verhaal op de Zuidlaardermarkt terechtkomen :+ .


Ik beschrijf het alleen he.

Maar idd ik ga ook echt geen 5000 tot 6000 euro betalen voor een knap verzorgd paard, met goed verhaal op de Zuidlarenmarkt. :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 15:12 



 
Profiel   

Ik vind het altijd zo knap als ik die rijen veulens/jaarlingens zie die allemaal netjes zijn ingevlochten.
Ik heb een hoop van dat jong spul in handen gehad door de jaren en ik moet er niet aan denken om die kleine wriemels te moeten invlechten _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-21 12:57 



 
Profiel   

Wij hebben ooit een ingevlochten tuiger veulen gekocht, dat was ook een drama om die knotjes er weer uit te krijgen, die ging van :):) naar -:(- omdat stilstaan niet bestond in haar woordenboek.

Volgens mij hebben ze die moeten plat spuiten om die knotjes, met touw! er in te krijgen _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-21 13:03 



 
Profiel   

Die vos had in de middag dus geen knotjes meer, was wel benieuwd wat ie ermee gedaan had of dat iemand het eruit gevist had. :')
Manen waren wel keurig recht geknipt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-21 17:40 



 
Profiel   

Knotjes hoeven van mij niet.Ik zie juist graag de manen zoals ze van nature zijn.Dus ook niet getrokken of geknipt.Maar goed,smaken verschillen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-21 17:44 



 
Profiel   

Er stond ook een schimmel waarvan ze de voorpluk een 5tal centimeter boven zijn/haar ogen kaarsrecht hadden afgeknipt. Geen gezicht _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-21 17:47 



 
Profiel   

Froukje schreef
Er stond ook een schimmel waarvan ze de voorpluk een 5tal centimeter boven zijn/haar ogen kaarsrecht hadden afgeknipt. Geen gezicht _O-


Het arme paard, dierenmishandeling. :')
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-21 18:23 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 26 van de 28 [ 694 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen