Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 5 van de 5 [ 121 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Plaats een nieuw onderwerp

Stal Doorstap

 
Profiel   

Beetje spijtig dat mijn bericht over een wél correct paard genegeerd wordt :o .
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 08:00 



 
Profiel   

Noblesse_ schreef
Beetje spijtig dat mijn bericht over een wél correct paard genegeerd wordt :o .

Die las ik niet, maar dan heb je geluk gehad! Net als nog een paar andere.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 08:17 



 
Profiel   

Beste bokt jury, op het moment dat een blijkbaar zeer onervaren koper nog zo verstandig is om te vragen of het dier wat voor hun is en dat daarbij aan de hand van een openbaar filmpje de boel word verwijderd dan zijn jullie goed verkeerd bezig. Ze had ook er topic kunnen openen met de kop: Help pony gekocht maar is niet goed. Eigenaar krijgt van iedereen dan de wind van voren dat ze maar niet zo stom had moeten zijn. Dat mag wel maar vooraf waarschuwen blijkbaar niet.
Ongetwijfeld zal er ook soms een goed paard wegkomen maar ook rotzooi die nog net goed genoeg zijn om aan het handje te wandelen.
En wanneer jullie dan alles weghalen onder het mom van eigen ervaringen werken jullie indirect mee aan de ellende.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 08:31 



 
Profiel   

Eigenlijk ben ik het daar wel mee eens ja.

Als iemand een topic opent er is wat mis met mijn paard mag dat blijven staan. Word iemand voor niet verstandig uitgemaakt.
Nu vraagt iemand vooraf en dan word het verwijderd. Dat strook niet met het eerste.

Oke, nu was deze pony nooit door een klinische keuring gekomen dus een koper die zich een beetje in heeft gelezen weet anno 2021 met internet wel dat keuren door een eigen dierenarts verstandig is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 09:55 



 
Profiel   

Ze werkt vaak met eigen dierenartsen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 11:10 



 
Profiel   

ja en dat zegt genoeg, niet voor niets dat er altijd aangeraden word, kies je eigen diernarts.

En dat staat in 10.000 topics en paginas te vinden.
Dus wie dat nu niet doet vraagt er bijna zelf om tegenwoordig.

De paarden die zijn wel de dupe, dat wel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 11:28 



 
Profiel   

GabberGill schreef
Noblesse_ schreef
Beetje spijtig dat mijn bericht over een wél correct paard genegeerd wordt :o .

Die las ik niet, maar dan heb je geluk gehad! Net als nog een paar andere.


Misschien wel even lezen. Ik heb er destijds m’n eigen, gezonde paard VERkocht. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 12:16 



 
Profiel   

bigone schreef
Beste bokt jury, op het moment dat een blijkbaar zeer onervaren koper nog zo verstandig is om te vragen of het dier wat voor hun is en dat daarbij aan de hand van een openbaar filmpje de boel word verwijderd dan zijn jullie goed verkeerd bezig. Ze had ook er topic kunnen openen met de kop: Help pony gekocht maar is niet goed. Eigenaar krijgt van iedereen dan de wind van voren dat ze maar niet zo stom had moeten zijn. Dat mag wel maar vooraf waarschuwen blijkbaar niet.
Ongetwijfeld zal er ook soms een goed paard wegkomen maar ook rotzooi die nog net goed genoeg zijn om aan het handje te wandelen.
En wanneer jullie dan alles weghalen onder het mom van eigen ervaringen werken jullie indirect mee aan de ellende.


_/-\o_ Amen. Niks meer, niks minder. Ik snap het beleid van eigen ervaringen, omdat iemand zomaar iets kan zeggen, maar deze case? Meer bijzonder wanneer je een gezond paard daar koopt en daarbij.. de video's zijn openbaar :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 13:22 



 
Profiel   

Noblesse_ schreef
Misschien wel even lezen. Ik heb er destijds m’n eigen, gezonde paard VERkocht. :j


Dat is fijn dat er een gezond paard aan hun verkocht is... maar wel een met een gebruiksaanwijzing waar mening onervaren ruiter/paardeneigenaar niet mee weg komt... hartstikke prima hoor, ik begrijp dat je van het dier af moest... en dat kan gebeuren...

Maar ik zou zeggen klik 3 random paarden aan die er nu te koop staan en kijk eens naar de filmpjes... ik heb er ook 3 bekeken... ik geef verder geen commentaar op wat ik zag...

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 15:03 



 
Profiel   

Neon schreef
Noblesse_ schreef
Misschien wel even lezen. Ik heb er destijds m’n eigen, gezonde paard VERkocht. :j


Dat is fijn dat er een gezond paard aan hun verkocht is... maar wel een met een gebruiksaanwijzing waar mening onervaren ruiter/paardeneigenaar niet mee weg komt... hartstikke prima hoor, ik begrijp dat je van het dier af moest... en dat kan gebeuren...

Maar ik zou zeggen klik 3 random paarden aan die er nu te koop staan en kijk eens naar de filmpjes... ik heb er ook 3 bekeken... ik geef verder geen commentaar op wat ik zag...


idem

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 15:34 



 
Profiel   

Neon schreef
Noblesse_ schreef
Misschien wel even lezen. Ik heb er destijds m’n eigen, gezonde paard VERkocht. :j


Dat is fijn dat er een gezond paard aan hun verkocht is... maar wel een met een gebruiksaanwijzing waar mening onervaren ruiter/paardeneigenaar niet mee weg komt... hartstikke prima hoor, ik begrijp dat je van het dier af moest... en dat kan gebeuren...

Maar ik zou zeggen klik 3 random paarden aan die er nu te koop staan en kijk eens naar de filmpjes... ik heb er ook 3 bekeken... ik geef verder geen commentaar op wat ik zag...



Ik heb altijd het idee, of niet braaf of niet gezond.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 15:52 



 
Profiel   

Inderdaad en het verhaal erbij klopt niet. Uit eerste hand zelf meegemaakt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 16:28 



 
Profiel   

Als je de filmpjes kijkt zie je bijvoorbeeld een pony de baan door slingeren, dan staat er bij de omschrijving 'braaf in de bak, ook door beginners en kinderen te rijden.' Dan denk ik ja braaf zal, maar deze moet nog veel leren. En ieder paard bij hun is braaf en gezond, maar als e de filmpjes ziet, zie je op het minst 3 paarden die gewoon kreupel zijn onder het zadel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-21 10:06 



 
Profiel   

Moderatoropmerking:
Eerder in dit topic zijn berichten verwijderd omdat zij niet voldoen aan de regels van Ervaringen en Diensten. Ik wil jullie graag nogmaals wijzen op de informatie uit de geplaatste Moderatoropmerking.

Op ED zijn strikte regels omtrent het bespreken van bedrijven. Ervaringen dienen uitsluitend uit eerste hand te zijn. Het dienen dan ook echt ervaringen te zijn. Die mogen zowel positief zijn als negatief. Mits deze maar goed onderbouwd zijn. Het bespreken van een advertentie is in deze niet toegestaan. Ook zien we behoefte aan een discussie omtrent het wel of niet afstaan aan een handelsstal. Die discussie kan prima binnen Bokt gevolgd worden maar niet op dit deel ervaringen en diensten waar strikte regels gelden.

Hierbij ook een link naar de regels van ED om dit te verhelderen: [ED] Regels en richtlijnen [ED] Ervaringen en Diensten

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 08:15 



 
Profiel   

"Het bespreken van een advertentie is in deze niet toegestaan."

Dat is een regel die ik niet zie staan in het gelinkte topic. Ik blijf oneens met deze specifieke modactie. Maar ik zal erover ophouden, want ik wil niet zuigen. Ik was alleen heel erg benieuwd naar de uitkomst van het overleg. Die weet ik nu, dus nu is het ook wel klaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-21 18:36 



 
Profiel   

Ik zou er sowieso wegblijven. De keer dat ik er was met mensen zonder verstand was het een groot circus. Zij hebben tegen mijn advies in toch gekocht en een groot drama met dat beest erna. Verhaal klopte totaal niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-22 09:03 



 
Profiel   

Moderatoropmerking:
Let op, vele berichten heb ik zojuist verwijderd omdat zij niet voldoen aan de regels van Ervaringen en Diensten. Ik wil jullie graag nogmaals wijzen op de informatie uit de eerder geplaatste Moderatoropmerkingen.

Op ED zijn strikte regels omtrent het bespreken van bedrijven. Ervaringen dienen uitsluitend uit eerste hand te zijn. Het dienen dan ook echt ervaringen te zijn. Die mogen zowel positief zijn als negatief. Mits deze maar goed onderbouwd zijn. Het bespreken van een advertentie is in deze niet toegestaan. Ook zien we behoefte aan een discussie omtrent het wel of niet afstaan aan een handelsstal. Die discussie kan prima binnen Bokt gevolgd worden maar niet op dit deel ervaringen en diensten waar strikte regels gelden.

Hierbij ook een link naar de regels van ED om dit te verhelderen: [ED] Regels en richtlijnen [ED] Ervaringen en Diensten

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-22 20:05 



 
Profiel   

Huh, er werd toch gevraagd of iets dezelfde stal was. Het is toch goed dat daar voorlichting op komt? Ik niet begrijpen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-22 20:09 



 
Profiel   

Er is een apart topic over die persoon, dat lijkt mij meer gepast omdat wij niet inhoudelijk kunnen controleren of de link er werkelijk is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-22 20:13 



 
Profiel   

Earth schreef
Als je de filmpjes kijkt zie je bijvoorbeeld een pony de baan door slingeren, dan staat er bij de omschrijving 'braaf in de bak, ook door beginners en kinderen te rijden.' Dan denk ik ja braaf zal, maar deze moet nog veel leren. En ieder paard bij hun is braaf en gezond, maar als e de filmpjes ziet, zie je op het minst 3 paarden die gewoon kreupel zijn onder het zadel.


Inderdaad.. bij handelaren zijn vaak alle paarden braaf en gezond, hoe komen hun toch aan al die brave dieren. Qua conditie zien de dieren er ook niet al te gezond uit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-22 20:39 



 
Profiel   

Ik ken die hele stal niet, maar als ik naar de paarden op hun website kijk wordt ik daar erg ongelukkig van. Alleen daarom zou ik er niet heen gaan..
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-22 22:10 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 5 van de 5 [ 121 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen