Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 14 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Foto Edward Gal

 
Profiel   

Van honden en hun baasjes wordt vaak gezegd dat ze erg op elkaar gaan lijken na verloop van tijd. Van ruiter en paard was mij dat niet bekend. Maar op de voorpagina staat nu een foto van Gribaldi met onderschrift Edward Gal. Wil de echte Edward Gal nu opstaan? :+

Modjes, dit doet geen recht aan man en paard. Kunnen jullie dit aanpassen?


[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 09:26 



 
Profiel   

Ik moest ook al lachen toen ik het zag :+

Lijkt me toch dat er zat foto's van hem moeten zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 09:33 



 
Profiel   

hahaha, lijkt wel of het paard hem weg heeft geduwd en zegt: "Het gaat om mij hoor, wegwezen" <smileee>

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 09:36 



 
Profiel   

Er zullen waarschijnlijk geen bruikbare foto's van Gal voorhanden zijn en geen foto plaatsen is geen optie.

Is al verschillende keren besproken :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 09:58 



 
Profiel   

Ik ging ook al stuk toen ik het zag. Ik ben dus niet de enige :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 10:18 



 
Profiel   

Nee, de wiki-foto's op de voorpagina verwijzen naar het wiki-lemma waar de foto uit komt. In dit geval dus het wiki-onderwerp Edward Gal, en die titel komt onder alle foto's uit het betreffende onderwerp.
Als je de foto even aanklikt zie je dat er meer dan genoeg foto's van Edward in het betreffende onderwerp staan, dus dat is het punt niet.


Laatst bijgewerkt door Ibbel op 26-10-21 10:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 10:19 



 
Profiel   

Boras schreef
Er zullen waarschijnlijk geen bruikbare foto's van Gal voorhanden zijn en geen foto plaatsen is geen optie.

Is al verschillende keren besproken :)


Dan deze maar gewoon niet uitlichten, want dit is eigenlijk gewoon de verkeerde info.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 10:21 



 
Profiel   

Haha, ik moest er ook al zo om lachen. Hij mocht willen dat hij er zo knap uitzag :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 10:29 



 
Profiel   

Fitzroy schreef
Haha, ik moest er ook al zo om lachen. Hij mocht willen dat hij er zo knap uitzag :D


Afstand scheerapparaat - Edward zelf is veeeeeeel groter dan afstand scheerapparaat - Edwards paarden... Als ie zijn eigen gezichtsharen net zo zou scheren als bij zijn paarden gebeurt, dan scheelt dat ook al een slok op een borrel

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 10:34 



 
Profiel   

Boras schreef
Er zullen waarschijnlijk geen bruikbare foto's van Gal voorhanden zijn en geen foto plaatsen is geen optie.

Is al verschillende keren besproken :)


_O- _O- Ik vind inderdaad ook topic hierover uit 2020. Doet me denken aan Rickrollen. Wat je krijgt is niet wat je verwacht te krijgen. :')

Arme Edward. Als hij ooit een standbeeld krijgt, hoop ik niet dat de kunstenaar zijn beeltenis op Bokt zoekt. (Maar dan wordt het wel een prachtig beeld!)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 14:55 



 
Profiel   

Zoals Ibbel al aangaf staan er meer dan genoeg goede foto's van Edward op de Wiki dus mocht er een kunstenaar op zoek zijn naar foto's ter inspiratie dan is er nog hoop ;)
Ik zal deze foto wel van de lijst halen, dan is het probleem opgelost.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 18:51 



 
Profiel   

Er staat nu Gribaldi onder. Dat heb je mooi opgelost Aurora3. _/-\o_

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 19:55 



 
Profiel   

Rocamor schreef
Fitzroy schreef
Haha, ik moest er ook al zo om lachen. Hij mocht willen dat hij er zo knap uitzag :D


Afstand scheerapparaat - Edward zelf is veeeeeeel groter dan afstand scheerapparaat - Edwards paarden... Als ie zijn eigen gezichtsharen net zo zou scheren als bij zijn paarden gebeurt, dan scheelt dat ook al een slok op een borrel


Oww gelukkig ik ben niet de enige die denkt: dat is nou jammer...

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 20:01 



 
Profiel   

jiehaaa schreef
Er staat nu Gribaldi onder. Dat heb je mooi opgelost Aurora3. _/-\o_


Jullie bedankt voor het melden _/-\o_
Het is hartstikke handig dat het systeem automatisch een mooie foto kiest voor op de voorpagina, maar af en toe gaat er dan wel eens iets automatisch mis :')
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 22:13 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 14 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen