Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 367 van de 368 [ 9189 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 364, 365, 366, 367, 368  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[INFO] 'Show je tack'-topic

 
Profiel   

Maflinger_S schreef
Die groene set is niet te druk omdat de print aan de bovenkant van je lijf zit terwijl de onderkant zwart is. Daar zit genoeg ruimte tussen om elkaar niet te "bijten" maar toch mooi bij elkaar te passen.


Dit vind ik heel mooi uitgelegd!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 21:11 



 
Profiel   

Toch even laten zien dat onze kleur tack best goed past bij Joy haar geschoren wintervelletje (vind ik :+ ) <3

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 21:17 



 
Profiel   

Mwah, ik vind het maar een rommeltje ...
maar voor een buitenrit tijdens een ponykamp kan het wel, zo'n bij elkaar geraapt zooitje. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 21:28 



 
Profiel   

_O-

Ok ok er horen andere teugels aan normaal gesproken. Beter? :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 21:38 



 
Profiel   

Ja, met teugels in de kleur van je hoofdstel en je zadel wordt het al beter. Maar die roze beenbeschermers kunnen echt niet zonder bijpassende laarzen en jack.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 21:42 



 
Profiel   

Roze?! Ze zijn rood. Roze is natuurlijk veels te Penny :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 02:10 



 
Profiel   

Licht / cognac gekleurd leer staat idd heel gaaf bij zo donker bruin! {:} had ik eerst ook voor ogen bij Rock!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 06:34 



 
Profiel   

Ja vind het ook wel wat hebben! Ben blij hoor, het was het enige zadel dat ze paste bij Eurohorse. Gelukkig best mijn smaak. Zelf heb ik een oranje showslinky en een oranje pad. Staat volgens mij best knap :D . (Moet wel nog even 10 zwangerschapskilo's kwijt :+ )

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 10:14 



 
Profiel   

Joy de glimworm kan alles hebben.

Of oranje mooi staat bij medium oil tack weet ik niet, zou mij iets te oranjig worden maar ik denk dat het jou heel mooi staat met je donkere haar en dan met een zwarte broek/chaps.

(Altijd jammer dat na de zwangerschap de kilo's ervan niet gelijk met het kind het pand verlaten.)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 11:29 



 
Profiel   

Ja dacht ook nog dat het teveel oranje zou zijn misschien.

Dit is de set:
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 15:53 



 
Profiel   

Beide op zich mooi, maar ik vind ze niet echt bij elkaar passen; de slinky is 'burnt-orange', terwijl de pad bricht-orange' is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 17:02 



 
Profiel   

BrittS schreef
Mijn gloedjenieuwe zadel en hoofdstel <3
De quarter was uit zijn zadel gegroeid en het enige zadel wat echt goed paste was een nieuwe - natuurlijk - :+ , maar ik kon hem dus wel helemaal naar wens kwa kleuren, zitting, beugels samenstellen en ik ben er echt heel blij mee :):)
[ [url=m/WZDxNs.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wat een gave pad! Mag ik vragen van welk merk deze is? Mooie set is het zo bij elkaar

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 17:17 



 
Profiel   

DubbelFun schreef
Beide op zich mooi, maar ik vind ze niet echt bij elkaar passen; de slinky is 'burnt-orange', terwijl de pad bricht-orange' is.


Ze werden wel als set verkocht. Ik denk dat de kleur van de blanket iets vertekend zo. Hopelijk kan ik snel compleet een foto maken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 18:36 



 
Profiel   

Als je ook met zwarte jeans en/of zwarte chaps rijdt, zou ik over de oranje slinky ook nog iets zwarts dragen, bijvoorbeeld een gilet, zodat het oranje iets minder oranje wordt. Zeker als de kleuren van de slinky en de pad toch verder uit elkaar liggen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 18:52 



 
Profiel   

Dat is zeker een optie! Ik draag inderdaad een zwarte spijkerbroek/chaps en heb een zwarte hoed

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 19:31 



 
Profiel   

Mijn uitbreiding van tack, al denk ik dat het bij sier blijft. Maar ik vond het zeker een leuk verjaardagskadootje van een niet paardenkenner. Ben er echt heel blij mee, het is gewoon een origineel kado. Het one-ear hoofdstel kan natuurlijk gewoon gebruikt worden en ga ik zeker wel eens proberen.

*\o/*

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-21 11:08 



 
Profiel   

Maflinger_S schreef
Ja, met teugels in de kleur van je hoofdstel en je zadel wordt het al beter. Maar die roze beenbeschermers kunnen echt niet zonder bijpassende laarzen en jack.


Joh je moet mij eens zien rondrijden. Navy pad, rode beschermers en een bruine jas. Interesseert me echt geen hol :') Op show moet alles matchen maar voor de training boeit het toch niemand?

Oke oke ik beken wel dat dit mijn jongere dagen waren, nu is het zwart op zwart met whatever ik op dat moment draag

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-21 15:33 



 
Profiel   

Het is inderdaad de effen blanket geworden :D

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-21 18:53 



 
Profiel   

Heel netjes +:)+

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-21 19:04 



 
Profiel   

Sjiek!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-21 20:28 



 
Profiel   

Mijn nieuwe showblouse is nog in de maak, kon het niet laten om alweer een nieuwe showset bij elkaar te rapen. (Er staan gewoon heel veel kleuren goed op Boots :P )

Dit is de blanket die erbij komt

[ img ]

En een sneak peak van de stof, komt icm zwart en blauwpaarse steentjes. Niet too much van deze stof want dat vind ik nét ff te
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-22 12:01 



 
Profiel   

Gaaf dat paars!! <3

Wij rijden momenteel vooral zo rond:
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-22 15:05 



 
Profiel   

Mooie set zeg 8-)

Wauw Leo, staat je paardje echt goed :):)

Ik hoop binnenkort mijn nieuwe zadel te kunnen showen die ik heb besteld bij euro horse :wow: nog even geduld hebben voor deze geleverd gaat worden :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-22 19:45 



 
Profiel   

Chelsey heeft weer een heel mooi stofje gevonden en Leo's paard is mooi op kleur, zelfs met de omgeving. Ik zie dit graag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-22 20:04 



 
Profiel   

Leo schreef
Gaaf dat paars!! <3

Wij rijden momenteel vooral zo rond:
[ [url=m/Xgezgc.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/3moi4I.jpg]Afbeelding[/url] ]


Heeeeel gaaf! Staat je paard erg goed <3
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-22 19:59 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 367 van de 368 [ 9189 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 364, 365, 366, 367, 368  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen