Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 404 van de 516 [ 12887 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 401, 402, 403, 404, 405, 406, 407 ... 516  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

 
Profiel   

Ik ben nu heel blij dat ik toen de Neptuna niet gekocht heb! Ik vind de Monaco Blue nog mooier <3
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 22:33 



 
Profiel   

Toch maar de monaco blue besteld. *\o/* met een kortingscode 10% scheelt toch weer iets

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 05:24 



 
Profiel   

Ik ben blij, ik heb een coffee baselayer besteld bij the horselet in de hoop dat die goed gaat matchen bij mijn mamba coffee dekje. Ben benieuwd, morgen komt ie binnen

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 06:48 



 
Profiel   

Snoppie schreef
Ik ben blij, ik heb een coffee baselayer besteld bij the horselet in de hoop dat die goed gaat matchen bij mijn mamba coffee dekje. Ben benieuwd, morgen komt ie binnen


Ik heb hetzelfde gedaan, die van mij was gisteren binnen en hij matcht mooi!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 06:57 



 
Profiel   

Tango1979 schreef
Snoppie schreef
Ik ben blij, ik heb een coffee baselayer besteld bij the horselet in de hoop dat die goed gaat matchen bij mijn mamba coffee dekje. Ben benieuwd, morgen komt ie binnen


Ik heb hetzelfde gedaan, die van mij was gisteren binnen en hij matcht mooi!


Yesss dat geeft me al wat rust, was echt een leuk prijsje dus kom het niet laten

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 07:10 



 
Profiel   

Even een dubbel check :o : ik wil een bestelling bij the Horselet plaatsen, maar onderaan mijn winkelmand staat dat er bij bestellingen boven de £ 135 VAT en duty moet worden betaald. Maar dat geldt toch alleen voor Engeland en niet voor ons hè? Anders wordt het alsnog een duur grapje :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 08:13 



 
Profiel   

Het pond tekentje voor het bedrag wijst daar denk ik wel op, ik heb iig niets extra hoeven te betalen voor mijn horselet bestelling.

Helemaal blij met mijn nieuwe beige rijbroek, staat zo leuk bij meerdere van mijn dekjes. Zeker bij de wat neutralere kleuren dekjes vind ik setjes van een rijbroek met een dekje zo leuk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 08:21 



 
Profiel   

Figo88 schreef
Even een dubbel check :o : ik wil een bestelling bij the Horselet plaatsen, maar onderaan mijn winkelmand staat dat er bij bestellingen boven de £ 135 VAT en duty moet worden betaald. Maar dat geldt toch alleen voor Engeland en niet voor ons hè? Anders wordt het alsnog een duur grapje :')


Ja hoor klopt! Geen extra kosten bij verzenden vanuit Zweden.

Dat vind ik ook zo mooi Roulette. Al mijn dekjes hebben een navy, grijze of bruine rand, dus vind het super om een rijbroek in die kleur erbij aan te hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 08:35 



 
Profiel   

Super bedankt! :) Het leek me ook al sterk, maar wilde het toch even checken bij diegene die al hebben besteld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 08:36 



 
Profiel   

Maar die bestelling van the horselet word niet thuis bezorgd toch?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 08:43 



 
Profiel   

Kimley schreef
Maar die bestelling van the horselet word niet thuis bezorgd toch?


Inmiddels wel, had het ook niet verwacht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 09:34 



 
Profiel   

Die van mij niet, bij een UPS point

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 10:08 



 
Profiel   

[ img ]
Zo blij dat ik toch voor de Scarlet ben gegaan op mn vosje!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 10:10 



 
Profiel   

Iriscope schreef
[ [url=m/RsYOYO.png]Afbeelding[/url] ]
Zo blij dat ik toch voor de Scarlet ben gegaan op mn vosje!


Die kleur staat echt geweldig <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 10:11 



 
Profiel   

Hebben er hier mensen ervaring met de springschoenen van ps of Sweden? Hoe vallen deze in maat? Ik pak normaal gesproken een L of soms M ligt er een beetje aan hoe het valt, maar ps of Sweden gebruikt pony, cob en full. Kan ik ervan uitgaan dat mijn haflingers de cob zullen passen? Beenbeschermers heb ik eigenlijk altijd wel in cob of M.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 10:16 



 
Profiel   

[ img ]

Deze vind ik zo mooi! Maar heb ook nog de crème de la crème set nieuw hangen. Iemand al een vergelijking latte & crème gevonden? :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 10:40 



 
Profiel   

Ik heb de Neptuna ook, maar vind de Monaco nog veel mooier. (Maar alles met goud vind ik zws mooier) Misschien dat ik mijn Neptuna nog weer in de verkoop gooi.

Janababana ik heb de full voor mijn merrie, maar die heeft ook flinke voeten voor een haf. :j

Die scarlet is gaaf Iris! Bedenk mij net dat die misschien ook wel bij mn reflexx pink kan passen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 12:16 



 
Profiel   

maessie schreef
Ik heb de Neptuna ook, maar vind de Monaco nog veel mooier. (Maar alles met goud vind ik zws mooier) Misschien dat ik mijn Neptuna nog weer in de verkoop gooi.

Janababana ik heb de full voor mijn merrie, maar die heeft ook flinke voeten voor een haf. :j

Die scarlet is gaaf Iris! Bedenk mij net dat die misschien ook wel bij mn reflexx pink kan passen.


Mocht je Neptuna verkopen stuur me dan maar een pbtje **\O/**

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 12:24 



 
Profiel   

Voor de liefhebber heb ik een PS Sage (met beschermers) en een ES Parisian blue te koop in zeer goede staat beide :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 13:18 



 
Profiel   

Heeft iemand de peesbeschermers en ervaring? Ik heb t idee dat t dan zo een dik iets word om de benen en ook warm

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 13:48 



 
Profiel   

Heeft er iemand een vergelijkingsfoto van de neptuna en de monaco blue?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 14:20 



 
Profiel   

Of natuurlijk andere bijpassende peesjes (bandages vind ik nik

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 14:30 



 
Profiel   

Lapach schreef
maessie schreef
Ik heb de Neptuna ook, maar vind de Monaco nog veel mooier. (Maar alles met goud vind ik zws mooier) Misschien dat ik mijn Neptuna nog weer in de verkoop gooi.

Janababana ik heb de full voor mijn merrie, maar die heeft ook flinke voeten voor een haf. :j

Die scarlet is gaaf Iris! Bedenk mij net dat die misschien ook wel bij mn reflexx pink kan passen.


Mocht je Neptuna verkopen stuur me dan maar een pbtje **\O/**


Ik verkoop mijn neptuna eventueel, wel maat cob dressuur, niet de full.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 16:21 



 
Profiel   

FjordOtis schreef
Heeft iemand de peesbeschermers en ervaring? Ik heb t idee dat t dan zo een dik iets word om de benen en ook warm


Ik heb een set gehad, maar alleen gepast en een half jaar later verkocht. Van instructeur en DA het advies gekregen om er nooit standaard mee te gaan rijden, worden de pezen veel te warm onder.

Ik koop er iig dus nooit meer, idem met bandages. Het staat leuk voor een fotoshoot maar het geeft echt geen goed signaal af.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 16:53 



 
Profiel   

Hier vandaag ook met de Monaco gereden <3

[ img ]

[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 20:03 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 404 van de 516 [ 12887 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 401, 402, 403, 404, 405, 406, 407 ... 516  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen