Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 485 van de 495 [ 12373 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 482, 483, 484, 485, 486, 487, 488 ... 495  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK]Het Dikke Buiken Topic 2021 - deel 2

 
Profiel   

Wat vreselijk Kendra. Weet even niet goed wat ik moet zeggen....
Wat een verdriet. Ik wens je heel veel sterkte
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 08:01 



 
Profiel   

Kendra. Wat vreselijk. Heel veel sterkte Y;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 08:05 



 
Profiel   

Oh Kendra, wat afschuwelijk, wat jammer dat hij niet meer te redden was. Heel veel sterkte!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 08:38 



 
Profiel   

Camyd is zoals verwacht gisteren verkocht, hij blijft komende maanden wel nog bij ons staan. Dus we kunnen op ons gemak af gaan spenen. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 08:53 



 
Profiel   

Dank voor jullie lieve berichten. Het is nog een beetje onwerkelijk.
Ik ben nog naar Wolvega geweest, heb 'em nog even gezien en met de DA gesproken. Het was inderdaad een gaatje in de maag, hoogstwaarschijnlijk door een maagzweer.
We zitten nog steeds te bedenken of we signalen hebben gemist, het anders hadden kunnen doen. En komen steeds tot de conclusie dat niemand dit aan had kunnen zien komen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 08:54 



 
Profiel   

Kendra. Je kunt jezelf niks verwijten. Waarschijnlijk is hij zo hard voor zichzelf geweest. Dat er pas symptomen kwamen toen het te laat was. Hopelijk gaat het wat bezinken. Nogmaals sterkte

Mirjamalvaro. Gefeliciteerd met de verkoop

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 09:45 



 
Profiel   

Blijft heftig Kendra, is ook lastig loslaten zoietd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 10:06 



 
Profiel   

Kendra, heel veel sterkte. Altijd enorm verdrietig om dit mee te moeten maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 10:51 



 
Profiel   

Ik kom er nu achter dat KWPN paspoorten dus niet aangetekend verzend. 13e zijn 2 paspoorten opgestuurd, nog niet ontvangen. Fijn. :roll:

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 11:12 



 
Profiel   

mirjamalvaro schreef
Ik kom er nu achter dat KWPN paspoorten dus niet aangetekend verzend. 13e zijn 2 paspoorten opgestuurd, nog niet ontvangen. Fijn. :roll:


Dat gaat weer lekker..
NRPS stuurde wel aangetekend maar lag gewoon in de bus bij mij maar dat ligt dan weer aan de postbode

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 11:20 



 
Profiel   

Sterkte Kendra, vreselijk dit :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 11:41 



 
Profiel   

Kendra

Sorry niet goed gezien heel veel sterkte wat heftig zeg.. Y;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 12:54 



 
Profiel   

Heel veel sterkte Kendra!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 18:52 



 
Profiel   

Jeetje Kendra wat ontzettend heftig. Sterkte komende tijd Y;( Kan de da niet meer duidelijkheid geven in hoe zo'n jong dier aan een maagzweer komt? Pure pech? Echt zeer veerdrietig nieuws ;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 23:31 



 
Profiel   

veel sterkte Kendra zo triest

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 08:23 



 
Profiel   

Sterkte Kendra, wat een nare wending zo Y;(

Whinnie is afgelopen zondag naar de opfok verhuisd. 8 november is ze 8 maanden oud, dus het werd ook wel tijd. Ze is alleen nog kreupel door haar schouderblessure en het stomme is dat we er dus helemaal niks mee kunnen doen. Ik hoop maar dat het goedkomt. :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 14:38 



 
Profiel   

Jeetje Kendra wat een verlies, heel veel sterkte.

Je zou denken dat een veulen nog geen maagzweer kan hebben ben helemaal verbaasd. Zou dit te maken kunnen hebben met de stress van het afspenen en dan naar een opfok. Dit kun je niet voorkomen dan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 18:07 



 
Profiel   

ual_95 wat knudde. Blessure nog niet over. Hoe redt ie zich in de groep? Lukt dat een beetje. Hebben jullie al een RX gemaakt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 18:23 



 
Profiel   

OYYO schreef
ual_95 wat knudde. Blessure nog niet over. Hoe redt ie zich in de groep? Lukt dat een beetje. Hebben jullie al een RX gemaakt?


Nee, dierenarts is wel geweest. Het zit wel duidelijk in haar spier. Een soort peesblessure in haar schouder dus. Enige wat ze kunnen doen is een echo, maar omdat de schouder een moeilijk gebied is voor een echo, zal dat vooral veel stress opleveren. En de vraag is dan vooral: wat dan? Je kan er niet zoveel mee. Dus de dierenarts zei afwachten en dan toch inscharen, met de kans dat ze even een terugval krijgt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 18:34 



 
Profiel   

Ahh Kendra wat ontzettend verdrietig. Heel veel sterkte...

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 22:05 



 
Profiel   

ual_95 schreef
OYYO schreef
ual_95 wat knudde. Blessure nog niet over. Hoe redt ie zich in de groep? Lukt dat een beetje. Hebben jullie al een RX gemaakt?


Nee, dierenarts is wel geweest. Het zit wel duidelijk in haar spier. Een soort peesblessure in haar schouder dus. Enige wat ze kunnen doen is een echo, maar omdat de schouder een moeilijk gebied is voor een echo, zal dat vooral veel stress opleveren. En de vraag is dan vooral: wat dan? Je kan er niet zoveel mee. Dus de dierenarts zei afwachten en dan toch inscharen, met de kans dat ze even een terugval krijgt.


Loopt ze al wel iets beter of nog niet? Vreselijk om je veulen zo te moeten zien. Ik hoop dat ze er helemaal bovenop komt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-21 05:59 



 
Profiel   

Morgen zal de hoefsmid hem voor het eerst meepakken.

Nu heb ik een hoefsmid die al vtv aangeeft, ik hoop dat je genoeg geoefend hebt want als t niet gaat dan stop ik hoor. Ik heb het druk zat.

Nu tillen we regelmatig zijn voetjes op en wordt hij overal aangeraakt, dat gaat goed. Maar nu om te zeggen wow hij kan al 10 minuten rustig met een voet omhoog.. nou nee.. hoefsmid zei geef hem maar een beetje pasta..

Iemand tips? (Nee geen andere hoefsmid zeggen want ik pik zijn eisen maar al te graag al 15 jaar) Hij is gewoon echt goed in zijn werk. En ik snap ook wel dat hij niet op elke klus zin heeft in veulens.

Daar alleen al om ben ik blij straks met de opfok.

Ik zie er alleen zo tegenop om de rit te gaan maken.
(Dit weekend bij een klant van mijn dochter weer meegemaakt dat de pony door het deurtje van de trailer spring op de oprit vd snelweg)

Het liefst zou ik heel de vrachtwagen in matrassen afplakken

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-21 08:25 



 
Profiel   

Een hoefsmid die geen tijd neemt voor een veulen vind ik niet goed in zn werk :D
Hier gaan de veulens mee en als het echt niet gaat, komt er wel een praam oid hoor. Maar ze krijgen allemaal de kans om te leren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-21 08:44 



 
Profiel   

Cioccolato schreef
Een hoefsmid die geen tijd neemt voor een veulen vind ik niet goed in zn werk :D
Hier gaan de veulens mee en als het echt niet gaat, komt er wel een praam oid hoor. Maar ze krijgen allemaal de kans om te leren.

Hier kan ik mij alleen bij aansluiten.

On top is al een aantal keer gedaan door onze smid. Ik laat ze al vrij gauw mee gaan met de andere paarden.
Als het echt niet wil komt er inderdaad even een praam op.
Maar dat is bij On top niet nodig geweest. En da heb ik dit jaar amper geoefend met voetjes geven door mijn eigen zwangerschap.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-21 08:50 



 
Profiel   

Bijzondere hoefsmid Marryanne. Als hij al met zo'n instelling komt, maakt dat het niet makkelijker, dat voelen ze ook aan. Nu heb ik de mazzel dat mijn veulen keurig blijft staan maar ik denk dat de meeste wat meer tijd nodig hebben, het is en blijft een veulen waar hij van te voren rekening mee zal moeten houden.

Ik zou zeker geen pasta geven van te voren. Ze moeten het nou eenmaal leren en dat kan alleen door het te laten gebeuren. Misschien is hij wel heel braaf, ik zou het gewoon laten gebeuren en als je hoefsmid dan niet rustig blijft zou ik toch over een ander gaan nadenken.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-21 08:54 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 485 van de 495 [ 12373 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 482, 483, 484, 485, 486, 487, 488 ... 495  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen