Reflectiedeken

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
TinkerPepsi
Berichten: 32
Geregistreerd: 30-11-20
Woonplaats: Almelo

Reflectiedeken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-21 15:07

Hoihoi,

Ik weet niet goed of het hier hoort, of onder harnachement. Don't shoot me.

Ik ben alvast aan het zoeken voor de winter. Met mijn nieuwe baan ga ik het niet meer redden om mijn peerdo voor het donker uit de wei te trekken in als de klok verzet is. Ze staat 24-07 buiten in een kudde op een behoorlijk stuk land en dat was vorig jaar met een kleine zaklamp al soms een half uur zoeken.
Maar nu, ik zag gister bij de epplejeck een reflecterende regendeken!(En mijn pony heeft in de winter een deken op dus wat dat betreft zou het prima kunnen.) Maar Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben? :')

lideli

Berichten: 2439
Geregistreerd: 21-03-10

Re: Reflectiedeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-21 15:46

Geen ervaring met deze deken, ik ken wel dekens met reflecterende strepen. Die zie je echt wel goed. Als de deken niet heel duur is zou ik het gewoon eens proberen

_CaroB

Berichten: 45
Geregistreerd: 22-09-21

Re: Reflectiedeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-21 20:26

Ook geen ervaring met de Epplejeck deken,ik zou het ook gewoon proberen mits de prijs een beetje redelijk is.

ziyadah
Berichten: 634
Geregistreerd: 06-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-21 15:49

Zou het gewoon proberen, met een reflecterende deken kan niet zoveel fout gaan :+
En de dekens zijn volgens mij gewoon prima kwaliteit!

kwii
Berichten: 1746
Geregistreerd: 23-04-08

Re: Reflectiedeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-21 15:51

geen ervaring met die van EJ. Maar wel een regendeken met reflectiestrepen en pony in het donker zoeken, werkte heel prima :D

TinkerPepsi
Berichten: 32
Geregistreerd: 30-11-20
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-21 16:28

kwii schreef:
geen ervaring met die van EJ. Maar wel een regendeken met reflectiestrepen en pony in het donker zoeken, werkte heel prima :D


mag ik vragen welke je hebt? c:

Dszjj
Berichten: 782
Geregistreerd: 12-02-07

Re: Reflectiedeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-21 17:12


Dszjj
Berichten: 782
Geregistreerd: 12-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-21 17:14


snorkel1986

Berichten: 3006
Geregistreerd: 27-07-12
Woonplaats: overijsel

Re: Reflectiedeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-21 17:59

Euh alleen om hem te vinden in de wei..
Leren dat hij op fluitje komt.. of om langs de weg te rijden :D

kwii
Berichten: 1746
Geregistreerd: 23-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-21 20:05

TinkerPepsi schreef:
kwii schreef:
geen ervaring met die van EJ. Maar wel een regendeken met reflectiestrepen en pony in het donker zoeken, werkte heel prima :D


mag ik vragen welke je hebt? c:



Oef. Durf ik niet te zeggen van horseware geloof ik. Zaten twee strepen op de achterhand maar dat was genoeg.

DGL

Berichten: 303
Geregistreerd: 23-12-12
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-21 20:27

Dit werkt super! Ik heb Horseware Amigo Bravo dekens die hebben op de staartflap en op de borst reflectie strepen. Zelfs als de deken echt vies is dan werkt het nog. Ik vind het super practisch, daarbij heb ik een hoofdlampje van de Bever. Dan heb je je handen vrij, nog een paar goede laarzen erbij en je bent winter ready ;)

DubbelFun

Berichten: 88633
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Re: Reflectiedeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-21 10:48

Ipv een hele nieuwe deken kun je ook gewoon een rol tape kopen met reflectiewerking en dit op je bestaande deken plakken. Is een stuk goedkoper en werkt minstens zo goed.
Overigens werkt elk reflectiemateriaal pas als er licht op valt ;) , dus maanlicht of zaklamp blijft een vereiste.

Fangio

Berichten: 2558
Geregistreerd: 28-11-04
Woonplaats: Home is where the heart is

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-21 19:16

DGL schreef:
Dit werkt super! Ik heb Horseware Amigo Bravo dekens die hebben op de staartflap en op de borst reflectie strepen. Zelfs als de deken echt vies is dan werkt het nog. Ik vind het super practisch, daarbij heb ik een hoofdlampje van de Bever. Dan heb je je handen vrij, nog een paar goede laarzen erbij en je bent winter ready ;)

Ik heb deze inderdaad ook. Super practisch ook met hun liner systeem. En vanaf ver te zien als je aan komt rijden met de auto

Bagheera_206

Berichten: 25883
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Kennemerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-21 14:39

DGL schreef:
Dit werkt super! Ik heb Horseware Amigo Bravo dekens die hebben op de staartflap en op de borst reflectie strepen. Zelfs als de deken echt vies is dan werkt het nog. Ik vind het super practisch, daarbij heb ik een hoofdlampje van de Bever. Dan heb je je handen vrij, nog een paar goede laarzen erbij en je bent winter ready ;)


Hoofdlampjes FTW! :D

[VSW] uitmesten wei met een hoofdlampje

hiphopje

Berichten: 2321
Geregistreerd: 16-01-08
Woonplaats: in de Maasduinen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-21 16:52

Ik heb sinds kort een deken van weatherbeeta met linersysteem. Zelfs met het lampje van mij telefoon kan ik hem van een grote afstand vinden. Ook hier 24/7 op een grote track.Afbeelding