Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 31 van de 35 [ 862 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Paard en ruiter instructieweken (pmo)

 
Profiel   

AshleyRol schreef
Zijn er ook Z ruiters geweest? Ook goede instructie voor 'hogere' klasse?


Ja,van Elsemiek en Lisanne fijn les gehad, de rest ligt mij wat minder. Maar weet niet of dat per se met niveau te maken heeft.

Weet ook nog niet of ik ga.. denk dat ik het ook een beetje van het programma laat afhangen..en de prijs want die gooien ze ook ieder jaar omhoog. :+
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 10:48 



 
Profiel   

Nou vooral de prijs ja. Afgelopen jaar niet geweest door gebrek aan een paard maar als t nog duurder wordt dan ga ik echt niet. Prijs kwaliteit staat dan niet meer in verhouding

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 10:55 



 
Profiel   

Oh en de toestand van de bakbodems want die lijken er ieder jaar belabberder bij te liggen |(

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 11:02 



 
Profiel   

NoekAa_ schreef
Oh en de toestand van de bakbodems want die lijken er ieder jaar belabberder bij te liggen |(

Snap dat niet hoor… en ze doen er ook weinig aan om het wel op te knappen… heb je zo’n fortuin aan bodems liggen en dan doe je er niks aan…. Zonde

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 11:58 



 
Profiel   

Thuis hebben wij gewoon een lading zand over een stukje wei gereden en dat noemen wij de rijbak dus ik ben al snel blij tevreden :D .

Ik heb mij opgegeven voor het trainingsweekend in november. Nog meer bokkers die gaan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 02:15 



 
Profiel   

paardjes123 schreef
Thuis hebben wij gewoon een lading zand over een stukje wei gereden en dat noemen wij de rijbak dus ik ben al snel blij tevreden :D .

Ik heb mij opgegeven voor het trainingsweekend in november. Nog meer bokkers die gaan?

Ik betaal fors voor het gebruik van hun Achterbergbodems, waar ze ook mee adverteren. Maar van die kwaliteit is erg weinig over. Heb nu thuis een mooiere baan liggen (wat zeer zeker geen achterbergkwaliteit is) dan die banen van PMO…

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 08:13 



 
Profiel   

Ik ga het beleven....

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-21 21:19 



 
Profiel   

Ik heb een top weekend gehad. Veel geleerd, nog lekker naar buiten geweest, leuk groepje en de bodem lag er goed bij. Aanrader :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-21 14:33 



 
Profiel   

Ik wil denk van zomer heen gaan :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-21 18:46 



 
Profiel   

paardjes123 schreef
Ik heb een top weekend gehad. Veel geleerd, nog lekker naar buiten geweest, leuk groepje en de bodem lag er goed bij. Aanrader :)


Dat klinkt goed!!
Even de data's afwachten en dan ga ik van de zomer maar eens voor het eerst :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-21 21:35 



 
Profiel   

AshleyRol schreef
paardjes123 schreef
Ik heb een top weekend gehad. Veel geleerd, nog lekker naar buiten geweest, leuk groepje en de bodem lag er goed bij. Aanrader :)


Dat klinkt goed!!
Even de data's afwachten en dan ga ik van de zomer maar eens voor het eerst :)


Leuk ik ook. Mijn moeder zegt moet je niet doen het is om de hoek. Maar volgens mij is er niet echt een andere trainingsweek

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-21 12:12 



 
Profiel   

Ik wil ook weer, maar ligt eraan welk paard ik mee kan nemen ivm drachtige merries _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-21 12:29 



 
Profiel   

AshleyRol schreef
annikeee19 schreef
1 dec weer nieuwe datas wie gaat er volgend maar weer *\o/*



Ik misschien :)
Ik ben de topic starter en nog nooit geweest haha. Elk jaar is er wat waardoor het er niet door kwam. Vorig jaar wegens de dracht en dit jaar natuurlijk dan door mijn prachtige veulentje. Die is inmiddels afgespeend dus ik weet niet wat mij volgend jaar tegen houd haha.
Zijn er ook Z ruiters geweest? Ook goede instructie voor 'hogere' klasse?


Ook in mijn weken waren er wel Z ruiters. 1 iemand die had alles op z dus z springen, z dressuur en z cross dit moest voor haar opleiding ofzo. Lisanne rijd internationaal grand prix.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-21 21:33 



 
Profiel   

Ik ben Z2 en ga al 4 jaar heen, had meestal les van Lisanne maar afgelopen jaar van Elsemieke, beiden goed niveau

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-21 19:29 



 
Profiel   

het programma staat op de website

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-21 12:42 



 
Profiel   

Ik zit te twijfelen om mij in te schrijven voor aankomende zomer. Ik ben in 2015 een keer geweest. Maar vind de prijs toch wel erg hoog geworden

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 08:49 



 
Profiel   

Wie geeft zich weer op voor aankomend jaar? En vooral voor welke week?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 10:39 



 
Profiel   

TurboDi schreef
Wie geeft zich weer op voor aankomend jaar? En vooral voor welke week?

Morgen gaan de inschrijvingen pas weer open

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 10:43 



 
Profiel   

Maar ik denk dat als in ga dat ik in week 29 wil

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 11:47 



 
Profiel   

Het programma is wel erg leuk zeg!
Is nu 425 geworden maar je krijgt daarbij wel weer een bon van de EJ van 25 euro.

Data maakt mij niet zo veel uit.
Ik ben zelf 28, gaan er meiden van mijn leeftijd en zo ja aan welke datum denk je? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 11:57 



 
Profiel   

Ik wil ook erg graag, weet alleen nog niet wanneer.

Heb nu wel de keuze uit 2 paarden :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 11:59 



 
Profiel   

Ga denk ik wel weet alleen nog niet wanneer.. zou met iemand samen maar loopt een beetje gek :+ maar 'alleen' is ook leuk geweest steeds

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 13:18 



 
Profiel   

Ik heb mij opgegeven.
Week 29. Ik ben 23

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 08:46 



 
Profiel   

Ik heb me ook opgegeven :D voor de eerste week. Tegen die tijd ben ik 24. Ik ga samen met een vriendin en m’n stalgenootje heeft zich ook opgegeven met een vriendin in dezelfde week. Ik ben er nog niet eerder geweest dus ik ben erg benieuwd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 11:12 



 
Profiel   

Ik wil nog steeds wel een keer naar het instructieweekend met de hengst. Alleen eigenlijk moet dan ook z’n minipaard maatje mee en dan moeten we een andere trailer lenen. Maar de data voor de weekenden zijn ook nog niet bekend.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 11:35 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 31 van de 35 [ 862 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen