Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 169 van de 207 [ 5160 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172 ... 207  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

 
Profiel   

Dankjewel **\O/**

Nee ik denk dat het helemaal niet gezien is
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 22:19 



 
Profiel   

Ik denk dat het wel gezien is, maar voordeel van de twijfel gegeven is.
Het mag niet, maar het is ook geen absolute ramp dat ze om zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 07:46 



 
Profiel   

Maar dan zou er toch wel een opmerking op het protocol moeten staan? Als het wel is gezien, maar gedoogd..

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 09:30 



 
Profiel   

Hoeft niet, je weet niet wat die persoon er wel/niet van gevonden heeft.


Geluk gehad deze keer, straks tref je er een die het niet goedkeurt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 09:36 



 
Profiel   

PSvanLot schreef
Ik denk dat het wel gezien is, maar voordeel van de twijfel gegeven is.
Het mag niet, maar het is ook geen absolute ramp dat ze om zijn.

Maar als je het voordeel van de twijfel wil geven dan geef je -2 en wel een opmerking. Helemaal niets zou ik persoonlijk niet doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 09:51 



 
Profiel   

Vandaag m’n proef beoordeeld. Mooie winst voor z’n eerste wedstrijd. Dit weekend nog in het echt ook starten. Hopelijk dan ook winst :)

Ik had zelf dat hij in de verkeerde galop aansprong. Maar meteen gecorrigeerd. En stond ook bij dat ik hem netjes gecorrigeerd had *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-21 15:00 



 
Profiel   

Hoelang duurt het voor de wp online behaald worden bijgeschreven in mijnknhs? Heb vorige week een prachtige wp behaald online

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-21 09:06 



 
Profiel   

Zo zijn er nog meer mensen elke dag de site aan het checken voor hun punten :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-21 09:20 



 
Profiel   

jaa maar de punten heb ik al een week. Alleen hij staat niet in mijn knhs bij de stand.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-21 10:30 



 
Profiel   

dat kan wel een paar weken duren hoor. Net als met punten op een normale wedstrijd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-21 10:42 



 
Profiel   

Dat duurde bij mij ook wel even volgens mij, maar ik weet even niet meer hoe lang!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-21 10:46 



 
Profiel   

Iemand enig idee of de knhs er al mee bezig is om het online starten uit te breiden voor het m en het z nu je alleen met een qr mag starten? Om me nu elke keer te testen voor ik op pad kan...

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-21 00:05 



 
Profiel   

Daar is niets over bekend en eerlijk gezegd denk ik niet dat ze daar mee bezig zijn.

Het makkelijkste antwoord krijg je als je ze een bericht stuurt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-21 07:17 



 
Profiel   

Ik ben benieuwd of het online starten nu weer gaat oplopen. Ik heb sinds augustus geen proef meer gezien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-21 07:26 



 
Profiel   

Eveline77 schreef
Iemand enig idee of de knhs er al mee bezig is om het online starten uit te breiden voor het m en het z nu je alleen met een qr mag starten? Om me nu elke keer te testen voor ik op pad kan...

Nee waarom zouden ze? Het is je eigen keuze. 85% is gevaccineerd en wedstrijden zitten gewoon vol.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-21 07:51 



 
Profiel   

Eveline77 schreef
Iemand enig idee of de knhs er al mee bezig is om het online starten uit te breiden voor het m en het z nu je alleen met een qr mag starten? Om me nu elke keer te testen voor ik op pad kan...


Bel of mail de KNHS zelf even, succes. En wat testen betreft, je moet er wat voor over hebben he.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-21 08:29 



 
Profiel   

Na 2x op locatie starten vandaag weer filmpjes opgenomen.
Voorbereiding ging top... Mag ik het op mijn zwangerschap afschuiven? :P M'n jasje hing nog thuis, gelukkig had ik een zwart vest aan... en vervolgens bleek ik twee linker witte handschoenen mee te hebben genomen. Resultaat: 2 blaren.. +:)+ en moment dat ik m'n laarzen aan wou doen knapte het elastiekje dat mijn broek nog soort van bij elkaar moest houden.... gelukkig had ik nog wel reserve mee :P
Nu mogen we weer afwachten :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-21 17:01 



 
Profiel   

Hebben jullie al die tijd gewoon online kunnen starten? Wij menners niet.. >;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-21 21:50 



 
Profiel   

Spenk schreef
Eveline77 schreef
Iemand enig idee of de knhs er al mee bezig is om het online starten uit te breiden voor het m en het z nu je alleen met een qr mag starten? Om me nu elke keer te testen voor ik op pad kan...

Nee waarom zouden ze? Het is je eigen keuze. 85% is gevaccineerd en wedstrijden zitten gewoon vol.


Maar ook als je gevaccineerd bent kun je covid oplopen. En er flink ziek van worden, helaas spreek ik uit ervaring. En gezien de cijfers zal het bij deze beperkingen wel niet blijven. De Knhs zal vast nog liggen slapen wat betreft het verder vooruit kijken. Zoals de meeste bedrijven in Nederland.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-21 00:16 



 
Profiel   

Wat een lekker negatieve houding t.o.v. de KNHS heb jij. Ze geven zo snel mogelijk updates en zijn er mee bezig. Nu is het kunnen rijden van dressuurproeven ook niet bepaald van wereld belang, en al helemaal de amateursport niet. Dat is hobby. De online proeven zijn sowieso al een exlusieve mogelijkheid voor verwende dressuurruiters.
Beetje geduld hebben kan helpen. Ga lekker buiten rijden voor een frisse geest.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-21 02:36 



 
Profiel   

CharleyT schreef
Wat een lekker negatieve houding t.o.v. de KNHS heb jij. Ze geven zo snel mogelijk updates en zijn er mee bezig. Nu is het kunnen rijden van dressuurproeven ook niet bepaald van wereld belang, en al helemaal de amateursport niet. Dat is hobby. De online proeven zijn sowieso al een exlusieve mogelijkheid voor verwende dressuurruiters.
Beetje geduld hebben kan helpen. Ga lekker buiten rijden voor een frisse geest.


Ik start helemaal niet en voor mij zeker geen noodzaak. Maar voor genoeg anderen is dat wel heel belangrijk. Om welke reden of niveau dan ook. Het is algemeen bekend dat ze nu niet bepaald voor hun leden staan. Ze door hun prijsverhoging al helemaal geen vrienden maken in deze tijd. Nu is het verder kijken, dan je neus lang is, een algemeen probleem. Niet alleen van de KNHS. Je kunt ook nog eens veel meer geld genereren als je verder vooruit kijkt. We weten allemaal wel waar de situatie rondom covid naar toe gaat. Waarom zou je daar dan niet tijdig op in springen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-21 10:25 



 
Profiel   

KNHS besteed alles uit. Zelfs mededelingen over de basisvaccinaties (wordt weer 3 ipv 2) worden gecommuniceerd via de Hoefslag. Het is kennelijk teveel moeite om zelf even je leden en officials te informeren.

Ik heb overigens al in geen maanden meer protocollen ontvangen voor het online jureren. Voorlopig jureer ik niet live, ik probeer een 4 jarige opleiding in 2 jaar te proppen en heb even andere prioriteiten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-21 12:34 



 
Profiel   

Spenk schreef
Eveline77 schreef
Iemand enig idee of de knhs er al mee bezig is om het online starten uit te breiden voor het m en het z nu je alleen met een qr mag starten? Om me nu elke keer te testen voor ik op pad kan...

Nee waarom zouden ze? Het is je eigen keuze. 85% is gevaccineerd en wedstrijden zitten gewoon vol.


Sjeetje, beetje aardiger mag ook hoor. Het is inderdaad eigen keuze. Maar voor sommigen niet eens. (Mogen niet eens vaccineren door allergie of wat dan ook) Beetje jammer hoe mensen erger tegen elkaar op gaan omdat ze zich niet laten vaccineren door welke reden dan ook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-21 21:27 



 
Profiel   

Maar dan kunnen ze alsnog op wedstrijd als ze zich laten testen. Dus wedstrijden zijn nog steeds mogelijk, voor m en z weer online is dus niet wat de knhs wil. Mocht het weer zo ver komen dat de wedstrijden niet meer mogen zullen ze het vast heroverwegen, maar nu is er niks anders als van de zomer toen het afgeschaft werd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-21 21:37 



 
Profiel   

Je kunt toch testen als je niet vaccineren kan? Wat een gezever zeg. Sorry hoor je kan niet uitzondering op uitzondering blijven maken. Je kan je aanpassen aan wat gevraagd wordt nu en wil de dat niet? Nou dan niet. Dan kan je niet op wedstrijd. (En niet uit eten, naar een dierentuin, pretpark zwembad , niet meer naar niet essentiele winkels straks en in sommige gevallen zelfs niet meer naar je werk)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-21 21:50 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 169 van de 207 [ 5160 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172 ... 207  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen