Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 14 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Gezocht: Pensionstal omgeving Grave

 
Profiel   

Volgend jaar eind augustus krijgen wij de sleutel van ons nieuwe huis in Grave. Momenteel woon ik nog in Limburg en daar staat mijn paard dus ook gestald. Dus, niet alleen op zoek naar een nieuwe hoefsmid, dierenarts en voor mezelf een nieuwe kapper, ook op zoek naar een pensionstal voor Liv.

Eisen:
- Jaarrond weidegang in een kudde, minimaal 5 uur per dag, hoe meer hoe beter. 'S nachts op stal. 's winters in een paddock is okee, als ze zomers maar op de wei kan
- minimaal 3 x per dag voldoende ruwvoer van goede kwaliteit. Geen koeien kuil, gewoon hooi of voordroog.
- inclusief uitmesten, voeren en buitenzetten
-op zijn minst een buitenbak met goede bodem
- goede uitrijmogelijkheden
- niet verder dan 20-25 minuten van Grave af
- Geen manege met lesklanten of in ieder geval gescheiden van het manegedeel.
-kleinschalig als het even kan
- kosten rond 300 per maand zijn acceptabel, lager is altijd beter natuurlijk :D

De weidegang, het ruwvoer en de uitrijmogelijkheden zijn voor mij het belangrijkst.
Liefst een stal met een vaste eigenaar, geen vereniging oid, daar heb ik slechte ervaringen mee.

Wie kan mij helpen?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 16:26 



 
Profiel   

Niemand die een stal in de buurt van Grave weet?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 19:48 



 
Profiel   

Geen ervaring mee maar stal Bullekamp voldoet wel aan al je eisen. Richting de Hatertse vennen en daar kun je mooi rijden

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 21:05 



 
Profiel   

Dank je wel! Ik ga er eens naar kijken :) Enig idee welke tarieven ze daar hanteren?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 22:02 



 
Profiel   

Is iemand bekend met stal de Heumstede? En weet iemand wat het daar kost?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-21 16:17 



 
Profiel   

de Heumstede is geen pensionstal, is een trainingsstal

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-21 08:59 



 
Profiel   

Bertje16 schreef
de Heumstede is geen pensionstal, is een trainingsstal


Oh dank je wel! Op de site stond te lezen dat ze ook aan volpension deden, maar dat zal dan wel verouderd zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-21 09:55 



 
Profiel   

ms is dit iets https://www.sporthorses.nl/advertentie/ ... -den-berg/

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-21 11:32 



 
Profiel   

Mijn vriendinnetje heeft haar paarden lang op de Heumstede gehad. Ze zit ook op bokt dus je zou haar kunnen pben. x_Irisje_x heet ze hier

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-21 11:38 



 
Profiel   

Stal Formidabel in Overasselt misschien? Is weliswaar de brug over, maar daar ben je zo en de rijvereniging zit er vlakbij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-21 12:13 



 
Profiel   

Bertje16 schreef


Dank je wel! Ziet er goed uit, maar 400 euro per maand is wel echt te duur voor mij.


capopjekop schreef
Mijn vriendinnetje heeft haar paarden lang op de Heumstede gehad. Ze zit ook op bokt dus je zou haar kunnen pben. x_Irisje_x heet ze hier


Ga ik zeker eens doen! Dank je wel voor de tip!


LvdO schreef
Stal Formidabel in Overasselt misschien? Is weliswaar de brug over, maar daar ben je zo en de rijvereniging zit er vlakbij.



Hier ga ik eens naar kijken, dank je wel voor de tip! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-21 13:26 



 
Profiel   

In Escharen is nog een leuke stalling, ik geef daar vaak les en sta met mijn paarden in de buurt.

https://www.facebook.com/De-Rotshoeve-328441555226246/

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-21 14:20 



 
Profiel   

Heyy, dat is vlakbij :) Ik woon in Wijchen, de andere kant van de Maas.

Aan jouw kant weet ik zo niets maar aan onze kant van de Maas zit genoeg.

De Bullenkamp zit vol en heeft een wachtlijst.

De Heumstede heb ik ook gestaan. In de zomer wel weidegang maar in de winter een uurtje paddock. Er is een buitenbak om te dressuren, die ligt op het eventingterrein. Geen super strakke bak oid maar gewoon gewoon zeg maar :P De binnenbak stond eigenlijk altijd wel vol met hindernissen, wat ook wel begrijpelijk is met de tak van sport.
Ik vond de verzorging in het begin goed maar later werd er steeds meer beknibbeld omdat er een stalhulp weg was gegaan en dat was na een half jaar nog steeds niet beter. Dat is toen ook de reden dat ik ben vertrokken.
Kan natuurlijk dat het inmiddels helemaal anders is maar voor jou ligt het ook niet echt in de richting.

Stal Formidable is goed alleen mag je daar geen lesgever op het terrein laten komen. Dus dan zul je of op pad moeten of van hun les nemen (ik ben geen fan van hun manier en had geen trailer toen dus was het voor mij geen optie).

Verder is er nog Cor Couwenberg in Overasselt. Dat is een dressuur/pensionstal. Die staat verder niet geadverteerd geloof ik maar ik heb evt zijn nr.

St.Frans maar dat is ook een manege én bijna geen weidegang.

Je zou ook nog bij Petra van den Broek in Batenburg kunne vragen maar ik gok dat zij vol zit. Daar heb ik het nr ook van voor je. Ik heb daar 8 jaar met veel plezier gestaan.

Dat is even een kleine greep van de stallen in de buurt. Er zijn er nog wel meer maar dan ben ik nog wel even bezig met typen :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-21 16:40 



 
Profiel   

x_Heidi schreef
In Escharen is nog een leuke stalling, ik geef daar vaak les en sta met mijn paarden in de buurt.

https://www.facebook.com/De-Rotshoeve-328441555226246/


Ah super fijn! Ga ik zeker eens kijken!


Noisy schreef
Heyy, dat is vlakbij :) Ik woon in Wijchen, de andere kant van de Maas.

Aan jouw kant weet ik zo niets maar aan onze kant van de Maas zit genoeg.

De Bullenkamp zit vol en heeft een wachtlijst.

De Heumstede heb ik ook gestaan. In de zomer wel weidegang maar in de winter een uurtje paddock. Er is een buitenbak om te dressuren, die ligt op het eventingterrein. Geen super strakke bak oid maar gewoon gewoon zeg maar :P De binnenbak stond eigenlijk altijd wel vol met hindernissen, wat ook wel begrijpelijk is met de tak van sport.
Ik vond de verzorging in het begin goed maar later werd er steeds meer beknibbeld omdat er een stalhulp weg was gegaan en dat was na een half jaar nog steeds niet beter. Dat is toen ook de reden dat ik ben vertrokken.
Kan natuurlijk dat het inmiddels helemaal anders is maar voor jou ligt het ook niet echt in de richting.

Stal Formidable is goed alleen mag je daar geen lesgever op het terrein laten komen. Dus dan zul je of op pad moeten of van hun les nemen (ik ben geen fan van hun manier en had geen trailer toen dus was het voor mij geen optie).

Verder is er nog Cor Couwenberg in Overasselt. Dat is een dressuur/pensionstal. Die staat verder niet geadverteerd geloof ik maar ik heb evt zijn nr.

St.Frans maar dat is ook een manege én bijna geen weidegang.

Je zou ook nog bij Petra van den Broek in Batenburg kunne vragen maar ik gok dat zij vol zit. Daar heb ik het nr ook van voor je. Ik heb daar 8 jaar met veel plezier gestaan.

Dat is even een kleine greep van de stallen in de buurt. Er zijn er nog wel meer maar dan ben ik nog wel even bezig met typen :+


Wauw dat zijn er een boel! Super bedankt! Heel behulpzaam, dank je wel! :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-21 18:56 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 14 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen