Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 67 van de 103 [ 2569 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70 ... 103  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[FOTO] Mix & Match setjes voor paard en ruiter

 
Profiel   

nog mensen die een setje bij Hypostore gekocht hebben maar nog geen verzonden bevestiging hebben gehad?

Ik had een eskadron set gekocht, bestelbevestiging gehad, daarna een liner, eveneens een bestelbevestiging gehad, maar de liner is verzonden, maar de set nog niet, en ze reageren ook niet.

ik snap de drukte! maar niet de volgorde :p
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 09:51 



 
Profiel   

Mogelijk was het ene op voorraad en had het andere een iets langere leertijd? Daarnaast zitten ze midden in de verhuizing natuurlijk naar nieuwe winkel en zal het sowieso wel gekkenhuis zijn zo met black friday en de feestdagen die eraan komen.

Zou me geen zorgen maken als je de bestelbevestiging gehad hebt. Hier alleen maar positieve ervaringen met HypoStore.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 10:01 



 
Profiel   

Haf_Woezel schreef
nog mensen die een setje bij Hypostore gekocht hebben maar nog geen verzonden bevestiging hebben gehad?

Ik had een eskadron set gekocht, bestelbevestiging gehad, daarna een liner, eveneens een bestelbevestiging gehad, maar de liner is verzonden, maar de set nog niet, en ze reageren ook niet.

ik snap de drukte! maar niet de volgorde :p


Ik heb wel eens 9 maand moeten wachten op een item bij HypoStore.

Volgens mij nog geen verzendbevestiging van de laatste bestelling gehad

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 10:03 



 
Profiel   

9 maanden???? Dan had ik m'n geld toch teruggevraagd hoor :p
alles was op voorraad het moment dat ik bestelde volgens de site.

Ik wist niet dat ze in verhuis waren, ik zie wel dat er een winkel zou openen, maar ik ken Hypostore eigenlijk nog maar pas

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 10:37 



 
Profiel   

Het langste dat ik ooit op iets heb moeten wachten, was 6 weken. Dat lag aan vertragingen en leverproblemen wegens Corona. (Ongeveer anderhalf jaar terug).
Maar er is daar gisteren zoveel besteld, dat ze vast gewoon nog druk zijn. Je krijgt normaalgezien wel wat je besteld, ik zou me nog geen zorgen maken. Eventueel kan je een mailtje sturen om te vragen of er geen foutje gebeurd is met je bestelling?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 10:55 



 
Profiel   

Purple White Edge van ES samen met FairPlay Half Turtleneck in kleur Plum! Heb de foto een klein beetje ge-edit om dichterbij de echte kleur van het dekje te komen.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 11:13 



 
Profiel   

Ik bijna een jaar op een deken, maar daar kon Hypostore weinig aan doen (leveringsproblemen). Uiteindelijk gekozen voor een andere deken, omdat ik anders de 2e winter zonder bestelde deken in ging, maar daar zat dus geen korting op. De BF actie van vorig jaar had me dus niet wat opgeleverd buiten laaaaaangggg wachten.

Vanwege de drukte zou ik nu gewoon wat langer geduld hebben. Het zal ook wel topdrukte zijn bij de bezorgdiensten. Een pakketje van mij is inmiddels al 10 dagen onderweg met PostNL. :+

Ik ben nog steeds op zoek naar bovenkleding voor bij mijn ES brick orange en de Equito amarelo. Voor die laatste heb ik al 5 mislukte pogingen gedaan tot een match. Het is te geel, te oranje of te bruin, maar nooit de juiste kleur. :\

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 11:41 



 
Profiel   

Ik zoek met je mee voor de Amarelo Lorette :j

Ik had vrijdagochtend bij Hypostore besteld, is ook nog niet onderweg, nou ja, komt vanzelf! Was genoeg voorraad dus daar ligt t m vast niet aan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 11:59 



 

Ik ben op zoek naar matchende shirts en eventueel peesbeschermers voor de volgende dekjes, maar wel graag betaalbaar :=


[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 14:56 



 
Profiel   

Bovenste heb je een shirt van Horka in de sale: https://www.ej.nl/ruiter/kleding-access ... 23401.html

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 15:48 



 

Dank je wel, zelfde shirt maar dan andere kleur lijkt ook wel bij de emerald misschien te passen

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 15:51 



 
Profiel   

Romy1234 schreef
Ik ben op zoek naar matchende shirts en eventueel peesbeschermers voor de volgende dekjes, maar wel graag betaalbaar :=


[ [url=m/8NUzZX.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/KISkLB.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/T8MjJI.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/SN5yNt.png]Afbeelding[/url] ]


Bij de equestrain stockholm emerald past het shirtje van horsegloss

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 18:44 



 

Thanks :)
Ik ga eens op zoek

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 19:22 



 
Profiel   

Romy1234 schreef
Ik ben op zoek naar matchende shirts en eventueel peesbeschermers voor de volgende dekjes, maar wel graag betaalbaar :=


[ [url=m/8NUzZX.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/KISkLB.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/T8MjJI.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/SN5yNt.png]Afbeelding[/url] ]


Ik herhaal mezelf even:

[ img ]

[ img ]

Ter stal heeft shirts voor weinig (€15-€20) die perfect matchen met de bronze gold van Equestrian Stockholm, de jas had ik nog uit hun collectie van vorig jaar.

https://www.terstal.nl/ribgebreide-top- ... 8-994.html

https://www.terstal.nl/top-met-ballonmo ... 2-943.html

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 19:28 



 
Profiel   

Dit vest van loesdau en shirt van horsegloss matchen beide ook mooi. :j
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 20:56 



 
Profiel   

Valt horsegloss nog steeds zo klein?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 23:42 



 

Daphara schreef
Romy1234 schreef
Ik ben op zoek naar matchende shirts en eventueel peesbeschermers voor de volgende dekjes, maar wel graag betaalbaar :=


[ [url=m/8NUzZX.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/KISkLB.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/T8MjJI.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/SN5yNt.png]Afbeelding[/url] ]


Ik herhaal mezelf even:

[ [url=m/ROet0j.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/w2r7vS.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ter stal heeft shirts voor weinig (€15-€20) die perfect matchen met de bronze gold van Equestrian Stockholm, de jas had ik nog uit hun collectie van vorig jaar.

https://www.terstal.nl/ribgebreide-top- ... 8-994.html

https://www.terstal.nl/top-met-ballonmo ... 2-943.html


Dank je wel, toevallig gisteren net bij ter stal shirt gekocht, een basic maar ga hem toch terug brengen en heb die met col en ballonmouw besteld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 09:21 



 
Profiel   

Farjen, nee valt nu op maat ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 13:01 



 
Profiel   

Kentucky velvet oranje & Merino shirt van Decathlon (die zijn sowieso aanraders!), zou bij bronze gold ook niet misstaan denk ik?

[ img ]

Heeft iemand nog tips voor bij de rode velvet van Kentucky? Ik heb zelf niets kunnen vinden :n

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 18:52 



 
Profiel   

Fly_high schreef
Kentucky velvet oranje & Merino shirt van Decathlon (die zijn sowieso aanraders!), zou bij bronze gold ook niet misstaan denk ik?

[ [url=m/OQnxwy.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heeft iemand nog tips voor bij de rode velvet van Kentucky? Ik heb zelf niets kunnen vinden :n


Welke bedoel je?
Ik kan alleen deze vinden: https://www.decathlon.nl/p/merino-shirt ... D_BORDEAUX
Maar die lijkt anders dan jouw foto :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 06:54 



 
Profiel   

Marjo schreef
Fly_high schreef
Kentucky velvet oranje & Merino shirt van Decathlon (die zijn sowieso aanraders!), zou bij bronze gold ook niet misstaan denk ik?

[ [url=m/OQnxwy.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heeft iemand nog tips voor bij de rode velvet van Kentucky? Ik heb zelf niets kunnen vinden :n


Welke bedoel je?
Ik kan alleen deze vinden: https://www.decathlon.nl/p/merino-shirt ... D_BORDEAUX
Maar die lijkt anders dan jouw foto :)



Het is een heren shirt
https://www.decathlon.nl/p/merino-shirt ... 55&c=BRUIN

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 08:42 



 
Profiel   

Fly_high schreef
Kentucky velvet oranje & Merino shirt van Decathlon (die zijn sowieso aanraders!), zou bij bronze gold ook niet misstaan denk ik?

[ [url=m/OQnxwy.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heeft iemand nog tips voor bij de rode velvet van Kentucky? Ik heb zelf niets kunnen vinden :n


Hoe valt deze herenmaat? En is die een beetje warm?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 09:52 



 
Profiel   

Hij valt klein voor herenmaten en ik vind het niet raar staan ;) ik kan zo een foto maken hoe die zit.

Het is niet dik ofzo, basis T-shirt dikte zou ik zeggen, ik gebruik het als baselayer en in de binnenbak is het warm zat. Voor buiten in de winter gaat er wel een vest overheen. In tegenstelling tot polyester baselayers is die echter absoluut niet zweterig en vangt geen geurtjes dus dat vind ik fijn :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 10:10 



 
Profiel   

Fly_high schreef
Hij valt klein voor herenmaten en ik vind het niet raar staan ;) ik kan zo een foto maken hoe die zit.

Het is niet dik ofzo, basis T-shirt dikte zou ik zeggen, ik gebruik het als baselayer en in de binnenbak is het warm zat. Voor buiten in de winter gaat er wel een vest overheen. In tegenstelling tot polyester baselayers is die echter absoluut niet zweterig en vangt geen geurtjes dus dat vind ik fijn :)


Ik zou wel graag een foto willen zien, als jij hem aan hebt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 11:16 



 
Profiel   

Bij deze :)

[ img ]
[ img ]

Dat is maat L en ik draag normaalgesproken 42/44 L/XL van vrouwenmaten (42/L als het rekbaar is, 44/XL bij niet rekbaar, knelpunt is de schouderbreedte en mijn voorgevel zeg maar :+) ben 187cm lang.

Het valt veel minder ruim dan de meeste herenshirts.

Ik vind deze iig zelf fijn als baselayers en heb er meerdere van. Verschil tussen heren- en vrouwenvariant zit naar mijn idee vooraal in de (mouw)lengte (en kleuren uiteraard).
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 11:56 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 67 van de 103 [ 2569 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70 ... 103  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen