Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 105 van de 114 [ 2837 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108 ... 114  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Paarden die in 2021 beleerd gaan worden

 
Profiel   

opisop_shop schreef
Wat fijn Laura! Echt super dat het zo goed gaat.

Ik heb gister voor het eerst op de nieuwe stal op M gezeten!
Ruiter heeft met hem gesprongen en daarna had hij het kaarsje wel uit een was goed braaf. Dus ik heb hem uitgestapt, ook twee voltes gedraafd voor het gevoel. Heb me geen moment angstig gevoeld ofzo, fijn. Hopelijk zo een beetje opbouwen nu
Zit alleen in dubio over het volgende, M zweet in de binnenbak heel erg. Hij heeft een dikke vacht en wordt intensief gereden. Hij is echt volledig nat na het rijden, eigenlijk is hij na een half uur met zweetdeken nog steeds nat. Hij staat 24/7 buiten met schuilstal. Ik wou hem zonder deken houden zodat hij aan de 'kou' kan wennen. Wij willen nl komend jaar emigreren naar Oostenrijk dus ik dacht onze zachte winters zijn een mooie oefening haha. En ik ben maar 4x per week op stal, dat vind ik met oog op lekkende dekens wat minder fijn.
Maar goed, dit werkt ook niet zo goed.
Nu alsnog een deken op doen heeft geen zin, hij is al helemaal teddy. Dus dan zou ik moeten scheren, maar ja dan heb je gedoe met nierdekens enz, het tocht binnen altijd flink dus ook gedoe met poetsen enz en misschien wordt hij er ook wel nog frisser door?
Ik dacht misschien een deel vd hals scheren. Iemand nog ideeën?


Ik zou iig een deel scheren. Bij jacht patroon heb je niet perse een nierdeken nodig. Denk dat hij met genoeg eten de winter wel Oostenrijk overleefd
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-21 15:12 



 
Profiel   

Ik ga inderdaad een beetje scheren. Als ik hem zelf overneemt tzt zal hij ongetwijfeld lang niet zo nat zijn als wanneer hij nu door de ruiter gereden wordt :Y) dus kaal vind ik niet zo handig.
Ik wou hem dinsdag scheren, klein beginnetje gemaakt maar messen bleken bot dus die moet ik eerst laten slijpen.

Dit was na een half uur met zweetdeken op, hij was voor het rijden nat vd regen dus hij zweette minder dan anders
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-21 15:56 



 
Profiel   

Vanmorgen weer een keer op M gezeten. Ook een paar minuutjes gedraafd en toen begon ik al buiten adem te raken en mijn bovenbenen te vernemen :') :')
Hoezo ik heb meer dan een jaar niet gereden of gesport :+

Dit was de derde dag op rij dat hij werd gereden, dat deed hem wel goed qua mindset.
Doen we normaal niet, maar de ruiter was vrijdag samen met M flink onderuit gegaan door een schrikreactie en hij wou er gelijk de volgende dag weer op ( na de val ook nog even gedaan). M viel plat op zijn zij. Ruiter viel ook flink met hem mee en landde op zijn hoofd.
Gelukkig geen kwetsuren maar beide wel spierpijn.
Vandaag was de eerste keer dat hij zonder te longeren gelijk is opgestapt en dat ging goed.

Ik heb de hoefsmid geappt of hij eerder kan komen dan 15dec. en dat hij dan waarschijnlijk op ijzers moet. Hij loopt echt knudde in de paddock door de ondergrond.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 20:35 



 
Profiel   

@opisop_shop ik heb Alano zijn borst gedeeltelijk geschoren. Ik moet zeggen dat dit wel helpt. Gelukkig niks ernstig is gebeurd met de val. Maar super dat er een stijgende lijn is.

@_lauraaa_ jullie gaan echt vooruit zeg. Lady ziet er ook heel goed uit. Petje af hoor. Mag je trots op zijn.

@Blaze1994 ik hoop dat het helpt. Succes.

-------

Ik ben een tijdje stil geweest. Veel aan mijn hoofd en veel twijfels. Ik merk aan alles dat Alano echt de uitdaging mist. Ik probeer hem minimaal 2x per week te rijden maar meer zit er vaak niet in. Is ook niet erg hij is nog jong maar hij geeft wel heel duidelijk aan meer te willen doen. We hadden gevraagd wat het ongeveer kost om de bak op te knappen zodat er fatsoenlijk in gereden kan worden, maar jeetje wat een geld :'). Het probleem bij ons is ook dat wij geen zekerheid hebben dat wij hier nog jaren kunnen blijven.

Ik zit daarom enorm te twijfelen om te gaan verhuizen met Alano. Waar wij nu staan is het gewoon vertrouwd en weet ik 100% zeker dat hij sowieso buiten (momenteel 24/7) staat met voldoende hooi. Alleen het trainen/rijden in onze bak kan simpelweg niet. Ik kan uiteraard wel het bos in maar dit zal dan voor het donker moeten, en die zekerheid heb ik ook niet ivm mijn baan. Tot nu toe ga ik 1x per week naar de binnenbak, maar dit moet ik van te voren wel plannen + dat er altijd wel iemand mee moet.

Ook doen wij mee aan de Xtreme Trail bij Empe. Heel spannend. Zowel voor mij als Alano de eerste keer. Het leuke is nog dat er alleen maar haflingers meedoen.

Afgelopen zondag mee geweest met een rondje bos. Morgen weer naar de binnenbak.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 09:28 



 
Profiel   

@Activeme, ik herken je dilemma, ik zit precies in dezelfde situatie. Wij hebben ook alleen een buitenbak en die is natuurlijk nat met dit weer. Op zich wel rijdbaar, maar ook qua vorm geen klassieker :o . Toch lukt het om drie keer per week Murphy beweging te geven en dat vind ik op deze leeftijd ook wel genoeg, zijn welzijn staat ook voorop en hij staat hier zo goed (24-7 buiten in kleine kudde met strookbegrazing en onbeperkt hooi). Ik heb het compromis voor mezelf maar geaccepteerd :j

@opisopshop, schrikken die val! Gelukkig is het goed afgelopen en is het vertrouwen er nog steeds. Wat voor een ondergrond hebben jullie waardoor je ijzers overweegt?

@Lauraaa, mooie foto's van jullie, goed bezig!

Murphy heeft afgelopen weekend voor het eerst gesprongen. En dat deed hij eigenlijk helemaal zo slecht nog niet. Klik op de link voor filmpje.
https://www.instagram.com/reel/CWwDtGsITiZ/?utm_source=ig_web_copy_link

[ img ]

Daarnaast ben ik qua grondwerkoefeningen ook aan het prullen:


En we blijven goed oefenen met de basis onder het zadel. Ik ben het natte weer wel echt beu hoor :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 10:29 



 
Profiel   

@stitchlover onze bak is nu niet rijbaar. Met regen glad en zuigt heel erg. Zelfs erin stappen of grondwerk is niet te doen helaas. Ik heb waarschijnlijk een plekje gevonden waar hij heel veel buiten (weer of geen weer) komt en waar rekening gehouden wordt dat hij alleen maar onverpakt hooi mag. Een goede vriendin staat daar ook en ga dit weekend keertje met haar mee. Wat gaan jullie hard. Netjes hoor

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 10:48 



 
Profiel   

-


Laatst bijgewerkt door Nobel01 op 01-08-23 20:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 11:13 



 
Profiel   

Prachtige foto's!
Ben benieuwd naar de zus, komt ze sowieso te koop?

Murphy springt het met gemak, gaaf hoor!

Activeme omdat M geen paard is die je bij slecht weer stil kunt zetten zijn wij dus een maand geleden verhuisd.
Hopelijk is het nieuwe plekje geschikt voor jullie.

Ik reageer later even uitgebreider.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 11:59 



 
Profiel   

opisop_shop schreef
Prachtige foto's!
Ben benieuwd naar de zus, komt ze sowieso te koop?

Murphy springt het met gemak, gaaf hoor!

Activeme omdat M geen paard is die je bij slecht weer stil kunt zetten zijn wij dus een maand geleden verhuisd.
Hopelijk is het nieuwe plekje geschikt voor jullie.

Ik reageer later even uitgebreider.


Daar zit ik ook mee. Alano vind het gewoon leuk om bezig te zijn. Vooral het samenwerken. We doen nu veel werken in vrijheid gewoon in het weiland. Maar ik moet dit niet te vaak doen want op een gegeven moment is hij er ook klaar mee om continu het zelfde te doen. Waar wij nu staan kan ik hem vertrouwd achterlaten + dat dit wel een familie plek is en er geen pension klanten staan. Dat maakt de keus ook nog heel moeilijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 12:06 



 
Profiel   

Dat had ik ook. Ik was de enige pensionklant. Maar M zou gewoon gevaarlijk worden om te rijden als je hem twee week stil zet denk ik hahaha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 12:13 



 
Profiel   

opisop_shop schreef
Dat had ik ook. Ik was de enige pensionklant. Maar M zou gewoon gevaarlijk worden om te rijden als je hem twee week stil zet denk ik hahaha.


Haha dat is niet prettig. Ik kan Alano gelukkig twee weken laten staan en dan opstappen en wegrijden. Maar hij wordt dan in omgang heel vervelend en gemeen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 12:17 



 
Profiel   

[


Laatst bijgewerkt door Nobel01 op 01-08-23 20:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 12:58 



 

@ OPisop_shop: Jeetje gevallen met paard. Dat is wel even schrikken zeg. Hopelijk hebben ze er zelf niet al te veel aan over gehouden.

@ _ Activeme: lastig dat je niet kan trainen. Ik zou gewoon eens op die plek gaan rondkijken. Wellicht dat er een mogelijkheid is om je eigen hooi te kopen zodat ze dat kunnen voeren?

@stitchlove: leuk zo die eerste sprongetjes!

@Nobel01: leuk dat de zus van Unique erbij komt te staan! Wel jammer dat ze moeilijk drachtig te krijgen is. En voor wat betreft rijden... Wie weet, komt dat inderdaad volgend jaar wel weer!

Hier eigenlijk niet veel te vertellen. Alles gaat zn gangetje. We rijden 2 keer per week en 1 keer longeer ik haar. Gedoe gehad met de zadelmaker. Toen ik in maart een zadel wilde aanschaffen was het allemaal geen probleem om te komen en ook de nacontrole 3 maanden later was geen probleem. Lady is de laatste tijd echt in de breedte gegroeid dus ik wil het zadel nog eens laten controleren omdat ik het gevoel heb dat het langzaam was te smal is geworden en nu is een datum afspreken ineens moeilijk. Halverwege oktober haar geappt voor een afspraak te maken en zou het eind november/begin december worden. Ze moest ook nog voor mijn stalgenootje komen want ze had de zadels van mijn stalgenootje opgevuld met allemaal putjes er in. Toen appte ze vorige week dat ze 6 december wel wilde langs komen en we moesten aangeven welke tijden we echt niet konden. Ik heb die dag 2 werkafspraken op staan in de ochtend dus ik had aangegeven dat ik pas na 15:00 zou kunnen. Krijg ik later terug of wij ook om 11 uur kunnen? Anders werden we doorgeschoven naar de volgende route. uhh nee ik heb afspraken staan die ik niet zomaar kan afzeggen. Anders had ik geen 15:00 gezegd toch?? Stalgenootje had nog gevraagd of de volgende route dan 1 maand later was en dat was inderdaad zo. Nadat ik gezegd heb dat ik die datum niet kan heb ik helemaal niks meer van haar gehoord. Als je een zadel wil aanschaffen kan alles en is de afstand ineens geen probleem en kon ik datums genoeg kiezen. Nu er waarschijnlijk alleen een kopijzer gewisseld moet worden (en de 2 zadels van mijn stalgenoot aangepast moeten worden) is de afstand ineens een probleem en kan ze maar 1 dag in de maand langskomen). Wij hebben dus maar iemand anders gebeld die volgende week langs komt. Ook hebbe we volgende week zondag onze eerste fotoshoot gepland staan. Een kerstshoot met een echte krans. Benieuwd of ze dat ding heel laat :Y) Dit weekend eens gaan oefenen met vlechten met naald en draad want wil haar wel knotten op de foto!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 15:55 



 
Profiel   

Wat gaan. Jullie snel!
Ik lees nog steeds braaf mee.

Vervelend dat bakken niet te doen zijn met dit weer.. er valt op moment ook wel erg veel regen..

Ik ga zaterdag verhuizen met stan en Max en als ze wat gewend zijn de training weer oppakken.

Vooral met Max vind het lastig. Ik wil veel afwisseling maar met dit weer en nu nog slechte bakken denk ik vaak laat maar.

Zometeen betere bakken, en dan hopelijk meer kunnen trainen en spelen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 16:53 



 
Profiel   

Stitchlover, Murphy doet het echt leuk! Ook mooi om te zien het werk vanaf de grond. Je bak is ook lekker nat, maar volgens mij nog wel stevig of niet?

De paarden lopen hier op een soort aangereden split/asfalt.
M kan daar niet zo goed tegen. Hij heeft eerder ook al een keer straalzweertjes gehad na een buitenritje. Ik vermoed dat hij linksvoor weer zweertjes heeft, helaas heb ik nog niets van mijn hoefsmid gehoord op de vraag of hij zsm kan komen.

In de paddock en buiten de paddock loopt hij nu echt 'op eieren' en krijgt daardoor ook wat stalbenen. In de bak gaat het wel goed. Ik zal kijken of ik wat rijbeelden kan monteren zonder ruiter in beeld. Hij loopt echt fijn, zijgangen pakt hij nu ook mooi op al (wijken, schouderbinnenwaarts, begin met keertwending).


Gaan jullie ook vanwege de bak verhuizen plutolover?

Wat vervelend Laura, dat je geen afspraak voor elkaar kreeg.
Sommige zadelmakers willen inderdaad alleen graag verkopen IPV nazorg leveren. Hopelijk bevalt de andere zadelmaker. Vind het altijd wel moeilijk om een goede te vinden.
Ik wil mijn zadel ook weer laten nakijken, hij ligt wat minder mooi dan aan het begin. Lastige is dat ik de ruiter er ook bij moet inschakelen zodat de zadelmaker het zadel ook tijdens het rijden kan bekijken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 19:51 



 

Hmm jaa hij loopt daar niet lekker nee. Ijzertje heeft Lady wel geholpen. Liep ook zo op het weggetje van stal naar de weide. Wel iets minder erg als M laat zien. Sinds ze een ijzer heeft loopt ze weer vlot.

Nouja liep, want ging haar straks longeren en vond haar wat traag maar kon niet precies zeggen wat het was. Toen ik haar in galop wilde zetten moest ik echt moeite doen om haar in galop te zetten en te houden. Hmm klopt iets niet. Uiteindelijk hoorde ik bij iedere pas die ze zette een soort tikkend geluid. Alsof de stroomdraad ergens aan komt. Kwam dus uit haar lichaam. Ze liep niet kreupel. Denk oliebol heb ik weer.

Nu was ze vanmiddag blijkbaar even helemaal uit haar plaat gegaan. Ze konden vanwege stormachtig weer niet de weide op. Op zon dag worden ze met een paar paarden samen om de beurt in de binnenbak gezet zodat ze even de benen kunnen strekken. Dat had Lady blijkbaar wel heel serieus genomen want ze heeft blijkbaar als een idioot rond gebokt en slidingstops gemaakt. Niet zo slim om dat rechtstreeks vanaf stal te doen Lady }:0 aan de andere kant, wel een teken dat ze zich goed voelt. Waarschijnlijk heeft ze iets verrekt. Even een paar dagen rust dan maar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 22:30 



 
Profiel   

Oh dat is jammer. Hopelijk trekt het snel weer weg.
Heb je haar alleen voor op ijzers gezet of rondom?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 22:48 



 

Ik heb haar rondom op ijzers. Vanwege de slechte stand van haar achterbenen was het echt nodig dat ze rondom op ijzers kwam.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 05:49 



 
Profiel   

hoi hoi,

ik lees wel trouw mee, maar vergeet steeds te reageren. Vanwege prive-omstandigheden.

Wat gaan jullie snel!
Lees dillema's omtrent buitenbak.
Nu mag ik niet klagen met een binnenbak , maar momenteel moet ik mij echt verzetten om er echt even op te kruipen.
Niet omdat het ineens slechter gaat of wat voor gevallen is, maar meer vanwege mijn eigen omstandigheden.

Nolen kan rustig week weinig doen en dan dan zadel erop en rijden, maar hij geeft duidelijk aan toch wel het liefst elke dag wat te willen doen.
Dit is soms moeilijk om hem daarin af te remmen want zijn koppie en leeftijd zitten niet op 1 lijn .

Qua rijden gaan wij ook vooruit. Wij kunnen nu een redelijke BB-proef rijden, en pakken langzaam steeds meer de galop erbij. Nolen is wat krachtiger geworden in zijn achterhand en dat merk je met rijden ook steeds beter.
Is hii goed aan het been, dan loopt hij wow!
Alleen dan heeft hii moeilijke momenten ertussen en 'kruipt' hij in elkaar en vergeet dan dat zijn achterbenen mee moeten , en heeft daardoor nu 2x een mini-bokje gegeven omdat hij niet uitkwam met zijn benen.
Maar daar kan ik dan wel weer om lachen en rustig doorgaan met waar wij bezig waren.

Tevens een kerstshoot gehad, en in een oaar maand tijd is toch wel verschil te zien, ondanks dat hij max. 3x in de week iets doet (longeren of rijden).
Maar ook ineens de lucht in gegaan.


[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 10:14 



 
Profiel   

_lauraaa_ schreef
@ OPisop_shop: Jeetje gevallen met paard. Dat is wel even schrikken zeg. Hopelijk hebben ze er zelf niet al te veel aan over gehouden.

@ _ Activeme: lastig dat je niet kan trainen. Ik zou gewoon eens op die plek gaan rondkijken. Wellicht dat er een mogelijkheid is om je eigen hooi te kopen zodat ze dat kunnen voeren?

@stitchlove: leuk zo die eerste sprongetjes!

@Nobel01: leuk dat de zus van Unique erbij komt te staan! Wel jammer dat ze moeilijk drachtig te krijgen is. En voor wat betreft rijden... Wie weet, komt dat inderdaad volgend jaar wel weer!

Hier eigenlijk niet veel te vertellen. Alles gaat zn gangetje. We rijden 2 keer per week en 1 keer longeer ik haar. Gedoe gehad met de zadelmaker. Toen ik in maart een zadel wilde aanschaffen was het allemaal geen probleem om te komen en ook de nacontrole 3 maanden later was geen probleem. Lady is de laatste tijd echt in de breedte gegroeid dus ik wil het zadel nog eens laten controleren omdat ik het gevoel heb dat het langzaam was te smal is geworden en nu is een datum afspreken ineens moeilijk. Halverwege oktober haar geappt voor een afspraak te maken en zou het eind november/begin december worden. Ze moest ook nog voor mijn stalgenootje komen want ze had de zadels van mijn stalgenootje opgevuld met allemaal putjes er in. Toen appte ze vorige week dat ze 6 december wel wilde langs komen en we moesten aangeven welke tijden we echt niet konden. Ik heb die dag 2 werkafspraken op staan in de ochtend dus ik had aangegeven dat ik pas na 15:00 zou kunnen. Krijg ik later terug of wij ook om 11 uur kunnen? Anders werden we doorgeschoven naar de volgende route. uhh nee ik heb afspraken staan die ik niet zomaar kan afzeggen. Anders had ik geen 15:00 gezegd toch?? Stalgenootje had nog gevraagd of de volgende route dan 1 maand later was en dat was inderdaad zo. Nadat ik gezegd heb dat ik die datum niet kan heb ik helemaal niks meer van haar gehoord. Als je een zadel wil aanschaffen kan alles en is de afstand ineens geen probleem en kon ik datums genoeg kiezen. Nu er waarschijnlijk alleen een kopijzer gewisseld moet worden (en de 2 zadels van mijn stalgenoot aangepast moeten worden) is de afstand ineens een probleem en kan ze maar 1 dag in de maand langskomen). Wij hebben dus maar iemand anders gebeld die volgende week langs komt. Ook hebbe we volgende week zondag onze eerste fotoshoot gepland staan. Een kerstshoot met een echte krans. Benieuwd of ze dat ding heel laat :Y) Dit weekend eens gaan oefenen met vlechten met naald en draad want wil haar wel knotten op de foto!


Ik ga dit weekend met een vriendin mee naar waar zij staat. Daar kan je bij de boer hooi halen die graag wilt voeren dus dat is fijn.

Jeetje wat een gedoe zeg. Ik heb een hele fijne. Gelukkig uit de buurt. Die doet niet moeilijk om mijn zadel even te komen checken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 10:43 



 
Profiel   

opisop_shop schreef
Stitchlover, Murphy doet het echt leuk! Ook mooi om te zien het werk vanaf de grond. Je bak is ook lekker nat, maar volgens mij nog wel stevig of niet?

De paarden lopen hier op een soort aangereden split/asfalt.
M kan daar niet zo goed tegen. Hij heeft eerder ook al een keer straalzweertjes gehad na een buitenritje. Ik vermoed dat hij linksvoor weer zweertjes heeft, helaas heb ik nog niets van mijn hoefsmid gehoord op de vraag of hij zsm kan komen.

In de paddock en buiten de paddock loopt hij nu echt 'op eieren' en krijgt daardoor ook wat stalbenen. In de bak gaat het wel goed. Ik zal kijken of ik wat rijbeelden kan monteren zonder ruiter in beeld. Hij loopt echt fijn, zijgangen pakt hij nu ook mooi op al (wijken, schouderbinnenwaarts, begin met keertwending).
[ Video ]

Gaan jullie ook vanwege de bak verhuizen plutolover?

Wat vervelend Laura, dat je geen afspraak voor elkaar kreeg.
Sommige zadelmakers willen inderdaad alleen graag verkopen IPV nazorg leveren. Hopelijk bevalt de andere zadelmaker. Vind het altijd wel moeilijk om een goede te vinden.
Ik wil mijn zadel ook weer laten nakijken, hij ligt wat minder mooi dan aan het begin. Lastige is dat ik de ruiter er ook bij moet inschakelen zodat de zadelmaker het zadel ook tijdens het rijden kan bekijken.


Hij loopt inderdaad wat gevoelig. Ik heb Alano op voorijzers gezet en het gaat echt heel goed met hem. Hij loopt niet meer gevoelig op stenen ondergrond.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 10:45 



 
Profiel   

Loran_Nolen schreef
hoi hoi,

ik lees wel trouw mee, maar vergeet steeds te reageren. Vanwege prive-omstandigheden.

Wat gaan jullie snel!
Lees dillema's omtrent buitenbak.
Nu mag ik niet klagen met een binnenbak , maar momenteel moet ik mij echt verzetten om er echt even op te kruipen.
Niet omdat het ineens slechter gaat of wat voor gevallen is, maar meer vanwege mijn eigen omstandigheden.

Nolen kan rustig week weinig doen en dan dan zadel erop en rijden, maar hij geeft duidelijk aan toch wel het liefst elke dag wat te willen doen.
Dit is soms moeilijk om hem daarin af te remmen want zijn koppie en leeftijd zitten niet op 1 lijn .

Qua rijden gaan wij ook vooruit. Wij kunnen nu een redelijke BB-proef rijden, en pakken langzaam steeds meer de galop erbij. Nolen is wat krachtiger geworden in zijn achterhand en dat merk je met rijden ook steeds beter.
Is hii goed aan het been, dan loopt hij wow!
Alleen dan heeft hii moeilijke momenten ertussen en 'kruipt' hij in elkaar en vergeet dan dat zijn achterbenen mee moeten , en heeft daardoor nu 2x een mini-bokje gegeven omdat hij niet uitkwam met zijn benen.
Maar daar kan ik dan wel weer om lachen en rustig doorgaan met waar wij bezig waren.

Tevens een kerstshoot gehad, en in een oaar maand tijd is toch wel verschil te zien, ondanks dat hij max. 3x in de week iets doet (longeren of rijden).
Maar ook ineens de lucht in gegaan.


[ [url=m/BsANhh.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/fqMWOg.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Z1WxLJ.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wat een leuke foto's.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 10:45 



 
Profiel   

Al even niet gereageerd maar lees wel mee.

Anderhalve week geleden heb ik een kerstshoot gehad met Trippel. Er zijn erg leuke foto’s uit gekomen. Beleren gaat ook nog steeds goed, zelfs nu ze toch best fris is met dit weer.
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 14:06 



 
Profiel   

Wat leuk al die kerstfoto's dames!
Wat heeft Nolen trouwens schattige oren <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 15:05 



 
Profiel   

@Essxan wat een leuke kerstfoto's.

-----
Vorige week woensdag weer naar de binnenbak geweest. Het was mega druk en alano had wel echt de tijd nodig om te wenen. Toen de bak eenmaal minder druk was heb ik heerlijk gereden.


En ik heb besloten om te gaan verhuizen met Alano.


Vanavond voor de laatste keer naar de binnenbak.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 10:22 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 105 van de 114 [ 2837 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108 ... 114  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen