Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 453 van de 516 [ 12887 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 450, 451, 452, 453, 454, 455, 456 ... 516  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

 
Profiel   

Sterrenpony schreef
Wie gebruikt er hier cob dekjes van ps of sweden en onder welke inch zadel? Ik heb op de gok 2 cob dekjes gekocht ( cranberry en scarlet)

Ik hoop zo dat ze goed zullen zijn voor op me Haflinger van 1.43 :=


Ik heb een PSOS cob dekje onder het 17 inch zadel van onze haflinger van zo'n 1.60 hoog, stukje terug een foto van (petrol). Onder de ander zijn zadel (haflinger, 1.51) van 18 inch past hij ook net aan, dat zadel is wel een redelijk klein vallend 18 inch. Qua formaat dekje vind ik het mooier staan bij de kleinere haflinger, niet zo'n halve deken die ze dan hebben liggen :')
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 10:30 



 
Profiel   

[ img ]

Nog een voorbeeld: boven ps cob met 17,5” zadel, onder ES full met zelfde zadel. Onderste dekjes heb ik inmiddels ook vervangen naar cob.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 10:33 



 
Profiel   

Texas ik zou ze gerust 2ehands kopen, wel alleen met goed duidelijke foto's erbij. Rondje wasmachine en gáán. Wordt bij de paarden toch weer vuil :+

LotteWessel, de kerstdekjes zijn er ook in springversie! Wel zonder oornetjes alles voor zover ik las.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 10:47 



 
Profiel   

Sterrenpony schreef
Texas02 schreef
Verkopen jullie alleen dekjes of ook wel eens kleding? Ik wil mijn beide ES shirts (Champion Top Bordeaux en Vision Top Emerald/Amazonite) wel verkopen maar geen idee of mensen hier wel op zitten te wachten. De kleding is echt bijna nieuw, paar keer aan gehad en de Emerald zelfs maar één keer tijdens een fotoshoot.. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik zelf nooit kleding tweedehands koop.. Mocht je zoiets wel kunnen aanbieden, wat vragen jullie er dan over het algemeen zo voor?


Welke maat is de emerald?


Maat XL!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 10:57 



 
Profiel   

[ img ]


[ img ]

Ook cob dekjes, mijn haf is 1,49. Full was echt teveel dekje ook. Maar het hangt ook wel van je zadel af, met langere zweetbladen wordt cob te kort denk ik.


Laatst bijgewerkt door Phrono op 01-12-21 11:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 10:57 



 
Profiel   

Heel erg bedankt voor het delen van jullie cob dekjes op jullie pony’s.
Ik denk dat ik voor die van mij ook wel goed weg gekomen dan met maatje cob

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 11:02 



 
Profiel   

Cob of full hangt, vind ik, idd ook af van het zadel en of er nog een bontje onder ligt of niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 11:07 



 
Profiel   

Lukasje schreef
Cob of full hangt, vind ik, idd ook af van het zadel en of er nog een bontje onder ligt of niet.


Mijn zadel is een kort 17,5 inch.
Bontje is nu tijdelijk omdat me zadel daarop aangepast is nadat me pony 5maanden had stil gestaan ivm dracht en zoog periode.
Wanneer ze weer terug in conditie en bespiering is zal me zadel weer zonodig aangepast worden en dan voor zonder bontje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 11:14 



 

Bij mijn zadel 17,5 inch is cob net aan de te kleine kant, full past weer beter.
[ img ]
Dit is de cob, leek goed te liggen maar tijdens het rijden begon het dekje te kreukelen etc en heb ik met de full niet, helaas geen duidelijke foto van de full

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 11:40 



 
Profiel   

Ik vind over het algemeen een full dekje mooier staan op de paarden en rassen als Haflingers etc. Ik heb zelf een 17 inch kort zadel op mijn rijpaard en maat full in dekje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 11:42 



 
Profiel   

Mijn Horselet bestelling is binnen. Alessandra base layer en Minna Polo. Zitten beide mooi, vallen goed op maat en goede kwaliteit. Ik ben er blij mee :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 12:02 



 
Profiel   

Romy1234 schreef
Bij mijn zadel 17,5 inch is cob net aan de te kleine kant, full past weer beter.
[ [url=m/XkZzW7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit is de cob, leek goed te liggen maar tijdens het rijden begon het dekje te kreukelen etc en heb ik met de full niet, helaas geen duidelijke foto van de full


Grappig die verschillende ervaringen. Hangt dus ook nog samen blijkbaar met hoe je paard beweegt. Hier had ik het kreukelen juist met de full.

Kleur staat je paard gaaf trouwens!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 12:55 



 
Profiel   

Ik gebruik ook full voor mijn haflinger met 17,5 inch zadel.
Vind het goed passen en ik denk bij eventuele verkoop dat je het ook beter weer kunt verkopen

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 13:54 



 
Profiel   

maessie schreef
Texas ik zou ze gerust 2ehands kopen, wel alleen met goed duidelijke foto's erbij. Rondje wasmachine en gáán. Wordt bij de paarden toch weer vuil :+

LotteWessel, de kerstdekjes zijn er ook in springversie! Wel zonder oornetjes alles voor zover ik las.


Ah bedankt! Ben erg benieuwd!! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 14:53 



 
Profiel   

sanowa schreef
Ik gebruik ook full voor mijn haflinger met 17,5 inch zadel.
Vind het goed passen en ik denk bij eventuele verkoop dat je het ook beter weer kunt verkopen


Dat is ook waar.
Het is dat ik de scarlet en cranberry nog helemaal nieuw heb kunnen kopen (2ehands met kaartjes er nog aan) maar dan wel maat cob. Nieuw koop ik ze ook gewoon in full maat

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 15:02 



 
Profiel   

urosa schreef
Mijn Horselet bestelling is binnen. Alessandra base layer en Minna Polo. Zitten beide mooi, vallen goed op maat en goede kwaliteit. Ik ben er blij mee :D


Vond jij die minna niet kort? Ik heb ze terug gestuurd omdat ze net aan tot de rand van mn broek kwamen. Was echt lelijk bij mij

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 15:10 



 
Profiel   

Niet aan de beweging alleen maar sowieso aan het paard. Want een full dekje op mn zwarte kan ze in zwemmen, maar hetzelfde dekje met hetzelfde zadel op faros ziet er veel beter uit, en op anastasia is het veel kleiner..

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 15:11 



 

darkadia schreef
Romy1234 schreef
Bij mijn zadel 17,5 inch is cob net aan de te kleine kant, full past weer beter.
[ [url=m/XkZzW7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit is de cob, leek goed te liggen maar tijdens het rijden begon het dekje te kreukelen etc en heb ik met de full niet, helaas geen duidelijke foto van de full


Grappig die verschillende ervaringen. Hangt dus ook nog samen blijkbaar met hoe je paard beweegt. Hier had ik het kreukelen juist met de full.

Kleur staat je paard gaaf trouwens!


Dank je wel, alleen beetje jammer dat ik dit dekje al verkocht heb…
Wil hem wel heel graag in full terug maar momenteel geen geld genoeg voor helaas.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 15:33 



 
Profiel   

Ik heb een verzendbevestiging binnen van de Horselet. Ik had vrijdag besteld.

Ben benieuwd welke kleuren er vnvd uitkomen van de Xmas dekjes vn PS. Iemand een idee? :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 15:37 



 
Profiel   

1 van de 2 dekjes van vanavond, de andere is precies andersom qua kleur. Niet alle resellers hebben alles qua maten trouwens..
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 15:38 



 
Profiel   

Lijkt wel veel op de Marine met een randje neptune. Of niet?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 15:56 



 
Profiel   

Oeh die is wel heel mooi!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 15:57 



 
Profiel   

Lijkt wel op de Marine inderdaad.

Vorig jaar vond ik wel fijner toen ze van tevoren lieten zien wat welke dag uit kwam.

Hier ook een verzendbevestiging van de Horselet :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 15:58 



 
Profiel   

anoukwendy schreef
urosa schreef
Mijn Horselet bestelling is binnen. Alessandra base layer en Minna Polo. Zitten beide mooi, vallen goed op maat en goede kwaliteit. Ik ben er blij mee :D


Vond jij die minna niet kort? Ik heb ze terug gestuurd omdat ze net aan tot de rand van mn broek kwamen. Was echt lelijk bij mij

Oh! Nee bij mij zat hij goed. Ik zal morgen wel even een foto maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 17:05 



 
Profiel   

Ik denk dat ik die van vanavond aan me voorbij laat gaan. Ben wel benieuwd naar de wat mintgroen achtig en rood natuurlijk.

En wat is er net bezorgd...?? *\%/*
[ img ]

Ik vind hem echt prachtig!! Alleen jammer dat ik hem nu met de modder niet meteen kan gebruiken. En zo leuk van Horseboutique, kijk wat ik er bij kreeg

[ img ]

Een van de huisgenoten vind hem ook interessant
[ img ]

Heb hem maar snel weer in het plastic gedaan en opgeborgen
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 17:34 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 453 van de 516 [ 12887 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 450, 451, 452, 453, 454, 455, 456 ... 516  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen