Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 4 van de 4 [ 84 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Plaats een nieuw onderwerp

Verzorgster durft niet door te pakken

 
Profiel   

Ah zo. Oei.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 14:10 



 
Profiel   

Stahoudster is ook positief getest na het contact met bijrijdster en ouders, dus kans is groot dat ze het via hun heeft gekregen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 14:13 



 
Profiel   

Oei, dat is niet al te best nieuws! Van je bijrijdster moet je niet alleen aankunnen wat betreft het gebied met paarden, maar ook op andere vlakken. Dit zou voor mij ook echt een no-go zijn. :n

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 17:07 



 
Profiel   

Ik had het eigenlijk wel verwacht dat de eerste fout tot "ontslag" zou leiden. Wanneer je iemand graag hebt, vergeef je sneller en gemakkelijker dan wanneer de relatie al vanaf het begin niet top is.
Waarmee ik niet wil zeggen dat je verkeerd gehandeld hebt of het anders had moeten aanpakken, ik had gewoon wel verwacht dat ze niet lang je verzorgster zou zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 17:15 



 
Profiel   

Gini schreef
Ik had het eigenlijk wel verwacht dat de eerste fout tot "ontslag" zou leiden. Wanneer je iemand graag hebt, vergeef je sneller en gemakkelijker dan wanneer de relatie al vanaf het begin niet top is.
Waarmee ik niet wil zeggen dat je verkeerd gehandeld hebt of het anders had moeten aanpakken, ik had gewoon wel verwacht dat ze niet lang je verzorgster zou zijn.


Helemaal mee eens. En dat is inderdaad ok, maar niet echt de verzorgster aan te rekenen. Misschien is het verhaal niet helemaal duidelijk, maar mij is niet helemaal helder of er nu buiten de toen geldende regels (want: waren ze niet gewoon negatief getest) is gehandeld. Maar ze begon een beetje op -3, en dan is het lastig om positief te eindigen (no pun intended :D ).

Misschien een tip voor de toekomst: wees naar jezelf eerlijk in wat je verwacht/kunt loslaten en communiceer dat ook vanaf het begin naar de (mogelijke) bijrijdster. Mij bekruipt toch een beetje het gevoel dat deze dame niet een hele eerlijke kans heeft gehad. Iedereen zal het anders doen dan jijzelf, dat betekent niet dat anders slechter is........

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 20:01 



 
Profiel   

turtlelito schreef
Gini schreef
Ik had het eigenlijk wel verwacht dat de eerste fout tot "ontslag" zou leiden. Wanneer je iemand graag hebt, vergeef je sneller en gemakkelijker dan wanneer de relatie al vanaf het begin niet top is.
Waarmee ik niet wil zeggen dat je verkeerd gehandeld hebt of het anders had moeten aanpakken, ik had gewoon wel verwacht dat ze niet lang je verzorgster zou zijn.


Helemaal mee eens. En dat is inderdaad ok, maar niet echt de verzorgster aan te rekenen. Misschien is het verhaal niet helemaal duidelijk, maar mij is niet helemaal helder of er nu buiten de toen geldende regels (want: waren ze niet gewoon negatief getest) is gehandeld. Maar ze begon een beetje op -3, en dan is het lastig om positief te eindigen (no pun intended :D ).

Misschien een tip voor de toekomst: wees naar jezelf eerlijk in wat je verwacht/kunt loslaten en communiceer dat ook vanaf het begin naar de (mogelijke) bijrijdster. Mij bekruipt toch een beetje het gevoel dat deze dame niet een hele eerlijke kans heeft gehad. Iedereen zal het anders doen dan jijzelf, dat betekent niet dat anders slechter is........


Ze had ook zeker nog veel kansen gekregen, maar gewoon zo klakkeloos met mijn gezondheid en die van anderen op stal omgaan… want er waren tussen die 15e en 20e nog geen 5 werkdagen om, en die moet je verplicht in quarantaine. Pas vanaf dag 5 kun je je officieel vrij testen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 21:18 



 
Profiel   

Dat de situatie niet 100% goed gegaan is, zal niemand in twijfel trekken. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 21:29 



 

Nala schreef
turtlelito schreef
Helemaal mee eens. En dat is inderdaad ok, maar niet echt de verzorgster aan te rekenen. Misschien is het verhaal niet helemaal duidelijk, maar mij is niet helemaal helder of er nu buiten de toen geldende regels (want: waren ze niet gewoon negatief getest) is gehandeld. Maar ze begon een beetje op -3, en dan is het lastig om positief te eindigen (no pun intended :D ).

Misschien een tip voor de toekomst: wees naar jezelf eerlijk in wat je verwacht/kunt loslaten en communiceer dat ook vanaf het begin naar de (mogelijke) bijrijdster. Mij bekruipt toch een beetje het gevoel dat deze dame niet een hele eerlijke kans heeft gehad. Iedereen zal het anders doen dan jijzelf, dat betekent niet dat anders slechter is........


Ze had ook zeker nog veel kansen gekregen, maar gewoon zo klakkeloos met mijn gezondheid en die van anderen op stal omgaan… want er waren tussen die 15e en 20e nog geen 5 werkdagen om, en die moet je verplicht in quarantaine. Pas vanaf dag 5 kun je je officieel vrij testen.


Op dat moment hoefde je niet in quarantaine als je gevaccineerd was, dat is nu veranderd gelukkig. Was ook een rare regel.
Gelukkig zagen veel mensen dat zelf al in en gingen wel in quarantaine.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 21:41 



 
Profiel   

[***] schreef
Nala schreef

Ze had ook zeker nog veel kansen gekregen, maar gewoon zo klakkeloos met mijn gezondheid en die van anderen op stal omgaan… want er waren tussen die 15e en 20e nog geen 5 werkdagen om, en die moet je verplicht in quarantaine. Pas vanaf dag 5 kun je je officieel vrij testen.


Op dat moment hoefde je niet in quarantaine als je gevaccineerd was, dat is nu veranderd gelukkig. Was ook een rare regel.
Gelukkig zagen veel mensen dat zelf al in en gingen wel in quarantaine.


In Duitsland wel. De stal en de bijrijdster zijn Duits. Maar het is sowieso heel verwarrend allemaal.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 22:24 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 4 van de 4 [ 84 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen