Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 321 van de 499 [ 12457 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 318, 319, 320, 321, 322, 323, 324 ... 499  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wie gaat er op zoek naar een paard?

 
Profiel   

MyWishMax schreef
Dan kom ik je vast wel weer tegen! Ben benieuwd naar die van dochter!

Ik zou ook wel weer wedstrijdpaard willen :+ heb nog even gezocht naar 1 die ik on het Z kon starten, maar dat was niet makkelijk met iedereen die ging verhuizen.


Deze is van de zomer gemaakt. Is nu weer wat overbouwd, maar hij doet het super verder. En is niet te koop haha. Zijn broers zijn beide na de HK voor mooie bedragen naar het buitenland gegaan, maar deze is volledig van mijn dochter, dus ik heb er weinig over te zeggen.

Ja, snap ik MyWishMax. Maar heb je die vosmerrie dan niet meer?

[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 09:17 



 
Profiel   

Ik gooi mijn zoekertje er nog maar eens in hier:
Wij zoeken voor mijn dochter (17) en inmiddels ook voor mijzelf (paard 3 wkn geleden ingeslapen ) en fijn, aanhankelijk amateur sport/recreatiepaard. Ergens tussen de 1.62 en 1.72 ongeveer. Voorkeur voor dress, maar mijn dochter zou ook graag springlesjes mee willen pakken zo af en toe. Ook willen we buitenritten kunnen maken. Liefst een paard wat al wat kan, geen groene. We zijn geen beginners, maar wil gewoon weer lekker volop aan de slag zonder stress en gepiep. Moet dus wel echt braaf zijn, maar wel voorwaarts. Leeftijd ergens tussen de 6 en 16. Geen hengst. Geen spaanse, friezen, koudbloeden.
Budget Max 15k afhankelijk van niveau en leeftijd, klinisch en röntgenologisch gekeurd of gekeurd mogen worden.
Dit zoekt iedereen, dus het valt ons nog niet mee…. Inmiddels al 1 die niet door de keuring kwam, een paar die met bezichtigen niet rad waren of echt niet braaf of zuur in de omgang…
. Ook al vaak gehad dat het paard al verkocht was voordat we konden komen kijken…. Ben inmiddels wel een beetje moedeloos…
We hebben de paarden aan huis en we zijn niet van het verkopen dus er moet wel echte een goede klik zijn….
Dus mocht iemand iets weten, let me know

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 10:29 



 
Profiel   

mamabird schreef
Ik gooi mijn zoekertje er nog maar eens in hier:
Wij zoeken voor mijn dochter (17) en inmiddels ook voor mijzelf (paard 3 wkn geleden ingeslapen ) en fijn, aanhankelijk amateur sport/recreatiepaard. Ergens tussen de 1.62 en 1.72 ongeveer. Voorkeur voor dress, maar mijn dochter zou ook graag springlesjes mee willen pakken zo af en toe. Ook willen we buitenritten kunnen maken. Liefst een paard wat al wat kan, geen groene. We zijn geen beginners, maar wil gewoon weer lekker volop aan de slag zonder stress en gepiep. Moet dus wel echt braaf zijn, maar wel voorwaarts. Leeftijd ergens tussen de 6 en 16. Geen hengst. Geen spaanse, friezen, koudbloeden.
Budget Max 15k afhankelijk van niveau en leeftijd, klinisch en röntgenologisch gekeurd of gekeurd mogen worden.
Dit zoekt iedereen, dus het valt ons nog niet mee…. Inmiddels al 1 die niet door de keuring kwam, een paar die met bezichtigen niet rad waren of echt niet braaf of zuur in de omgang…
. Ook al vaak gehad dat het paard al verkocht was voordat we konden komen kijken…. Ben inmiddels wel een beetje moedeloos…
We hebben de paarden aan huis en we zijn niet van het verkopen dus er moet wel echte een goede klik zijn….
Dus mocht iemand iets weten, let me know

Kortom:
Gezond, betrouwbaar paard.

Er staan diverse leuke paarden op Marktplaats in de lekker incourante maat van rond de 1,60. Sommigen zijn van die damespaardjes waar je als volwassene eigenlijk niet op zou willen stappen maar er zitten er best wat bij met iets meer body waardoor het prima kan.

Maar met jouw lijstje en zo'n budget zou ik genoeg hebben aan één PB......

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 10:42 



 
Profiel   

Padoertje schreef
MyWishMax schreef
Dan kom ik je vast wel weer tegen! Ben benieuwd naar die van dochter!

Ik zou ook wel weer wedstrijdpaard willen :+ heb nog even gezocht naar 1 die ik on het Z kon starten, maar dat was niet makkelijk met iedereen die ging verhuizen.


Deze is van de zomer gemaakt. Is nu weer wat overbouwd, maar hij doet het super verder. En is niet te koop haha. Zijn broers zijn beide na de HK voor mooie bedragen naar het buitenland gegaan, maar deze is volledig van mijn dochter, dus ik heb er weinig over te zeggen.

Ja, snap ik MyWishMax. Maar heb je die vosmerrie dan niet meer?

[ [url=m/qR1zHT.jpg]Afbeelding[/url] ]


Oh wat leuk! Ben benieuwd hoe ze het gaan doen!

Ja, die vos heb ik nog wel, maar die deel ik natuurlijk en ben ik al vanaf december vorig jaar mee aan het kloten met blessure. Zijn nog steeds niet normaal aan het rijden. Dus alle laatste wedstrijden op stal heb ik gemist, al jaar niet meer serieus rijden of lessen en nu moet ik paard verhuizen wat al enorm in de stress is de laatste maanden en niet gek mag doen, maar ook niet serieus mag werken :+ Ik heb er beetje de ziekte in haha. Ik had haar graag laten dekken, maar leek geen ernstige blessure en mams gaat over financiën en die was het er niet mee eens.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 10:48 



 
Profiel   

Marigold schreef
Wat is dat voor ras dan Galeobdodon, Ackal Teke misschien?

Jup:) goed gespot

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 21:53 



 
Profiel   

Nog even over dat filmen he. Aan de koperskant wil(de) ik inderdaad ook altijd eerst graag een filmpje zien. Zó vaak meegemaakt dat je anders voor niks in de auto stapt, bezine en tijd verspild. Dat is als je maar een paar keer op pad hoeft niet zo erg, maar naarmate de zoektocht langer duurt wordt het wel irritant.

Nu sta ik aan de andere kant, althans op zeer korte termijn, en hoor ik de andere kant van de medaille. Filmpjes die online gaan waarbij je ongevraagd allerlei commentaar krijgt toegestuurd. Of filmpjes die naar Jan en alleman worden doorgestuurd met de meest wilde verhalen er bij....Tot zelfs je eigen paard via filmpje aangeboden krijgen....Tja, dan snap ik toch wel dat er verkopers zijn die zeggen: als ze echt geinteresseerd zijn komen ze wel kijken....

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 09:37 



 
Profiel   

Oh die verhalen heb ik gelukkig nog niet gehoord.

Zorgde zelf gewoon voor alle gangen los op film en onder het zadel zag ik wel wat ik kon vinden, die ging ik niet speciaal maken, dan moesten ze indd maar komen kijken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 10:29 



 
Profiel   

Ik had ook een raar verhaal. Mijn paard staat in de stille verkoop. Had een filmpje naar 2 mensen doorgestuurd die ik ken en ineens krijg ik geimtresseerden via Whatsapp uit Denemarken. Mijn kennis en geven aan niks doorgestuurd te hebben. Maar ook omdat mijn telefoonnummer en naam etc bekend is. Was wel verbaasd haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 10:45 



 
Profiel   

Romeo2007 schreef
Ik had ook een raar verhaal. Mijn paard staat in de stille verkoop. Had een filmpje naar 2 mensen doorgestuurd die ik ken en ineens krijg ik geimtresseerden via Whatsapp uit Denemarken. Mijn kennis en geven aan niks doorgestuurd te hebben. Maar ook omdat mijn telefoonnummer en naam etc bekend is. Was wel verbaasd haha.

Nou dan. Wie weet zit de juiste baas voor jouw paard wel daar?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 11:22 



 
Profiel   

Nee, ik wil de verkoop eigenlijk niet zelf doen. Wil dit uitbesteden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 12:01 



 
Profiel   

Even een update over mijn zoektocht: ik vertrek morgen naar Portugal om langs een aantal fokkers te gaan. Ben benieuwd of er wat tussenzit maar sowieso fijne ervaring denk ik :):) als ik daar geen paard vind dan zal het niet meer voor 2021 worden vrees ik.

Overigens, wat filmpjes betreft: als het paard dichtbij staat hoef ik niet veel te zien, maar als ik er 4u voor moet rijden dan heb ik wel graag wat beeldmateriaal.. blijft idd niet grappig. Moest ik zelf een paard verkopen zou ik de filmpjes ook gewoon meteen online zetten. Als ze dan toch doorgestuurd worden sturen ze je post ipv de bestanden zelf en haal je de post weg is het filmpje ook weg. Het kan altijd dat ze het toch downloaden, maar je hebt toch minder controle bij het doorsturen van de filmpjes zelf over wat er privé gebeurt. Of het is enkel zo in mijn hoofd dat kan ook haha.


Laatst bijgewerkt door Kiwiaa op 01-12-21 13:55, in het totaal 2 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 13:51 



 
Profiel   

Spannend Kiwiaa, heel veel plezier en succes *\o/*

Ik heb 2 mega gave paarden gezien, echt precies zoals ik ze graag zie en doodbraaf, helaas alleen beide boven budget :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 13:52 



 
Profiel   

Kiwiaa: wat leuk, hele ervaring denk ik. Veel succes en plezier! En wie weet!

Bij mij is er gelukkig een einde gekomen aan de zoektocht. Ik heb mijn nieuwe paardenmaatje gevonden! 3,5 jarige merrie van Desperado, en ze is zo lief, leuk, knap en braaf!
Hoop op nog jaren plezier en geluk met haar.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 13:55 



 
Profiel   

_Tarzan schreef
Spannend Kiwiaa, heel veel plezier en succes *\o/*

Ik heb 2 mega gave paarden gezien, echt precies zoals ik ze graag zie en doodbraaf, helaas alleen beide boven budget :+

Vertel :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 13:57 



 
Profiel   

Wauw die is knap Lui, gefeliciteerd *\o/*

Nou, wat valt er te vertellen, ze zijn boven budget dus helaas gaan ze het niet worden ..
Maar echt helemaal mijn type. Zo'n dikke uit de kluiten gewassen pony/paardjes die doodbraaf zijn :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 13:59 



 
Profiel   

Lui_ schreef
Kiwiaa: wat leuk, hele ervaring denk ik. Veel succes en plezier! En wie weet!

Bij mij is er gelukkig een einde gekomen aan de zoektocht. Ik heb mijn nieuwe paardenmaatje gevonden! 3,5 jarige merrie van Desperado, en ze is zo lief, leuk, knap en braaf!
Hoop op nog jaren plezier en geluk met haar.
[ [url=m/tSDNL3.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wat een knapperd zo op t eerste oog! Waar heb je die gevonden? Stonden er kopietjes? :+

En spanne Kiwaa! Wat een leuk avontuur. Is het weer daar ook wat aangenamer als hier?
Blij dat ik met dit p*kkeweer niet perse hoef te rijden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 14:18 



 
Profiel   

Dankjulliewel, ben ook heel blij met haar!

Derma: haha! Vast wel kopietjes, maar niet te koop haha! Heb haar via sporthorses gevonden. Na meerdere paarden te hebben gezien of teleurstellingen. De aanhouder wint zeg maar, en dat is maar goed ook want dit is precies waar ik naar op zoek was. Beetje geluk gehad

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 14:23 



 
Profiel   

Lui_ schreef
Kiwiaa: wat leuk, hele ervaring denk ik. Veel succes en plezier! En wie weet!

Bij mij is er gelukkig een einde gekomen aan de zoektocht. Ik heb mijn nieuwe paardenmaatje gevonden! 3,5 jarige merrie van Desperado, en ze is zo lief, leuk, knap en braaf!
Hoop op nog jaren plezier en geluk met haar.
[ [url=m/tSDNL3.jpg]Afbeelding[/url] ]

Proficiat! Mooi paardje!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 14:26 



 
Profiel   

Begrijpelijk Lui, ze is prachtig :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 14:28 



 
Profiel   

Super leuk gefeliciteerd!

Wij rijden vrijdag naar Polen toe om wat paarden te bekijken, hopelijk zit er een match tussen! Had Portugal liever gehad, stuk lekkerder weer denk ik zomaar!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 14:31 



 
Profiel   

We verwachten uiteraard reisverslagen uit Portugal en Polen ;) Ben wel benieuwd hoe anders het eventueel is om daar paarden te kijken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 14:33 



 
Profiel   

Aatrox schreef
Super leuk gefeliciteerd!

Wij rijden vrijdag naar Polen toe om wat paarden te bekijken, hopelijk zit er een match tussen! Had Portugal liever gehad, stuk lekkerder weer denk ik zomaar!

Ik heb veel interesse in Polen.Wat voor paarden ga je daar bekijken? Typisch Poolse paarden of andere rassen? Voor zover ik weet fokken ze daar ook Arabieren en Tinkers?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 14:46 



 
Profiel   

Naar springpaarden, wat in Nederland helaas niet binnen budget past, past het daar wel. Mijn man spreekt vloeiend Pools en ook veel familie connecties daar, hierdoor de keuze om toch is een weekendje te plannen daarheen, is het niks, is het niks, hebben we een leuk weekendje gehad, is het wel wat dan hebben we hopelijk volgend weekend nog een ritje Polen met de trailer erachter en een goedgekeurd paard :-)

Veel arabieren en tinkers ook inderdaad, maar ook genoeg recreatiepaarden voor een leuk budget.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 14:50 



 
Profiel   

Lui_ schreef
Kiwiaa: wat leuk, hele ervaring denk ik. Veel succes en plezier! En wie weet!

Bij mij is er gelukkig een einde gekomen aan de zoektocht. Ik heb mijn nieuwe paardenmaatje gevonden! 3,5 jarige merrie van Desperado, en ze is zo lief, leuk, knap en braaf!
Hoop op nog jaren plezier en geluk met haar.
[ [url=m/tSDNL3.jpg]Afbeelding[/url] ]


Aahh die lijkt best veel op onze merrie, inclusief de lieve oogopslag.
Veel geluk met haar!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 15:03 



 
Profiel   

Klinkt goed Aatrox! Ook jij veel plezier en succes :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 15:27 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 321 van de 499 [ 12457 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 318, 319, 320, 321, 322, 323, 324 ... 499  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen