Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Paardenfotograaf Eindhoven

 
Profiel   

Hi allemaal!!
Ik ben opzoek naar iemand die professionele foto’s zou kunnen maken van mijn paard en mij. Ik zou er ongeveer tussen de 50 en 100 euro voor willen neerleggen! Ik heb geen trailer tot mijn beschikking dus zou het graag bij mij op stal doen. Ik sta gestald in Oirschot, heeft iemand aanraders of adressjes?

Groetjes!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 13:11 



 
Profiel   

Professioneel tussen 50 en 100? Lijkt me weinig? Misschien iemand die voor de hobby mooie foto’s maakt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 13:19 



 
Profiel   

Kalea schreef
Professioneel tussen 50 en 100? Lijkt me weinig? Misschien iemand die voor de hobby mooie foto’s maakt?


Sorry, zoiets bedoel ik inderdaad! Het hoeft voor mij niet met teveel poes-pas :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 14:25 



 
Profiel   

Hoi! Ik wil graag mijn portfolio uitbreiden, en zou wel tegen reiskosten (vanaf Vught) willen komen fotograferen.

Ik heb een Canon RP, met een 50mm f1.8, een 85mm f1.8 en een 70-200mm f2.8. Mooi materiaal dus om scherpe foto’s met een wazige achtergrond te maken!

Mocht je een hond hebben zou ik die ook graag op de foto zetten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 14:34 



 
Profiel   

Er zijn er in deze omgeving erg veel.
JMMfotografie & Lucadegraaf bijvoorbeeld. Nog veel meer maar ik weet ze zo niet uit mijn hoofd.
Allemaal leuke meiden die als hobby super mooie foto's maken :D .

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 14:56 



 
Profiel   

Maldita schreef
Hoi! Ik wil graag mijn portfolio uitbreiden, en zou wel tegen reiskosten (vanaf Vught) willen komen fotograferen.

Ik heb een Canon RP, met een 50mm f1.8, een 85mm f1.8 en een 70-200mm f2.8. Mooi materiaal dus om scherpe foto’s met een wazige achtergrond te maken!

Mocht je een hond hebben zou ik die ook graag op de foto zetten.


Hoi! Zou je me een berichtje op Instagram willen sturen? Daar kijk ik iets vaker. @kwpn.jules

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 21:33 



 
Profiel   

enderdoggy schreef
Maldita schreef
Hoi! Ik wil graag mijn portfolio uitbreiden, en zou wel tegen reiskosten (vanaf Vught) willen komen fotograferen.

Ik heb een Canon RP, met een 50mm f1.8, een 85mm f1.8 en een 70-200mm f2.8. Mooi materiaal dus om scherpe foto’s met een wazige achtergrond te maken!

Mocht je een hond hebben zou ik die ook graag op de foto zetten.


Hoi! Zou je me een berichtje op Instagram willen sturen? Daar kijk ik iets vaker. @kwpn.jules


Ik heb helaas geen social media, maar ik heb wel nog een oude insta van mijn kat. Die zal ik wel gebruiken om je een berichtje te sturen. Het is wel nog mijn bedoeling om Instagram binnenkort aan te maken voor mijn foto’s.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 22:18 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen